Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vestan paluu, ja muut Vestan transiitit  (Luettu 8574 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« : 18.07.2012 12:40:26 »

Perustan nyt ihan oman ketjun Vestan transiiteille ja Vestan paluulle.
Vestastahan on hyvin juttua jo ketjussa "Vesta, valonkantajan asteroidi" http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=27406.0

Mitä Vestan paluu voisi tarkoittaa? Miten usein Vesta tekee paluunsa ja onko sillä jo väliä, missä asemissa Vesta syntymäkartalla on?

Tuttavalla on nyt Vestan paluu. Miten pitkä on vaikutusaika, tapahtuuko paluissa jotain avartavaa?
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #1 : 29.07.2012 02:03:37 »

Vestan ja Jupiterin konjuktio on paraikaa taivaalla.
Tsekatkaapa missä huoneessa se on syntymäkartalla ja verratkaa tähän http://www.bobmarksastrologer.com/Vesta21.4.html

Mulla yhtymä on huoneessa 11 ja selittäisi hyvin kotiin jamaantumisen.
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #2 : 29.07.2012 10:59:43 »

Vestan ja Jupiterin konjuktio on paraikaa taivaalla.
Tsekatkaapa missä huoneessa se on syntymäkartalla ja verratkaa tähän http://www.bobmarksastrologer.com/Vesta21.4.html

Mulla yhtymä on huoneessa 11 ja selittäisi hyvin kotiin jamaantumisen.

Mulla vesta on yhtymässä mun jupiteriin ja 10.huoneessa. Työkuviot ovat ahdistaneet aika tavalla nyt kevään ja kesän ajan. Tiedän, että jotenkin pitäisi uudistua, energiat alkavat olla vanhoja ja vaikka työ sujuu enemmän kuin paremmin niin silti uuteen mielin, kohti uusia haasteita eri ympyröissä. Tätä tukee myös vestan tehdessä sekstiiliä marsilleni.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 01.08.2012 00:44:25 »

Vestan kierto on 3,63 vuotta eli aika nopea.

Yks Vestan paluu tarkoitti itellä "kotilieden" irtisanomista,
annettiin puoli vuotta aikaa kerätä kamppeensa.
Se oli aika haikeeta aikaa 12 vuoden asumisen jälkeen.
Viimesimmässä Vestan paluussa oli myös  mars aspect_con vesta ja se tarkoitti fyysisestä työstä nauttimista,
"sydän" oli läsnä tekemisessä. Kummallisia (ainahan ne..) unia olin myös kirjannut ylös.

Itellä  vesta neitsytpluto vesta juno neitsyt kimppa
ja 9 huone.
Fokusoitunut yksityiskohtiin  neitsyt ja enneuniin 9 huone.
Muistiinpanot näyttäs sen paluun tuovan numeroiden merkitystä esille itellä?

Kaks Vestan kiertoo menis jotenkin ihmisen kehityskaaren mukana,
jotakin saturnusmaista? 7 vuoden välein? Oisko?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.08.2012 01:08:15 »

Jos  vesta on ns. ikuinen liekki,
niin onko se myös elämänliekki ja näkyykö sen sammuminen kuolemassa transiittina?
Tai miten näkyis jonkun asian / tekemisen "sammuminen" Vestalle tulevana transiittina,
ns. "sydän ei ole enää mukana" EVVK?
tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #5 : 01.08.2012 09:32:54 »

Todella mielenkiintoisia ajatuksia nikki!  smitten

Mulla myös vesta  neitsyt 2.huoneessa, 29 asteessa. Pitäisi varmasti tarkistaa vestalle tulleet transiitit silloin kun se oli AMK joka oli EVVK  :Smiley Silloin vaihdoin opiskelupaikkaa tai hain muualle ja muutin kotilieden takaisin vanhempien luo kesäksi. Ja tämä opiskelupaikka on nyt sitten 2.huoneen teemaan sopiva, eläintenhoitaja työskelentelee maatilalla ja liekki lepattaa tämän fyysisen työn puolesta, jossa saa jutella eläinten kanssa ja myös miettiä järkeviä ratkaisuja. Ei tämä aivan aivottomien homma ole !

Kun hain  mars aspect_squ vesta , pääsykokeissa  mars aspect_sex vesta ja  merkurius aspect_tri vesta ja kun sain tietää pääseväni uuteen kouluun sekä  venus että  merkurius  aspect_tri vesta Parin viikon jälkeen tiesin olevani oikeassa opiskelupaikassa sillä  venus aspect_con vesta  Smiley

Vesta muuten tekee neliötä saturnukselleni syntymäkartallani. Työni otan vastuullisesti ja kaikki on saatava tehtyä ennenkuin voin lähteä kotiin pois työpaikalta.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 07.08.2013 21:13:01 »

Hei! Hain Vestan paluuta ihan erikseen, ja täältähän se löytyi!

Toivoisin vain enemmän keskustelua tänne, kun kierto on kuitenkin noin lyhyt, niin usealle on ehtinyt sattua kaikenlaista.
Täällä palaa Vestan kaltaiset tulet jo tuolla eteläisellä suunnalla, kokeilevat suuria tuulivoimaloita. Kone pätkii kuten myös TV.
Ymmärtäisin kyllä, että Vesta on Nousumerkin kaltainen henkisen kasvun osoittaja, joka on aina jonkinlainen tienristeys, valinta tärkeää.

Kirjoitteluni katkeilee...

Minulla on juuri Vestan paluu ja todella yritän irrottautua tästä kotikeskeisyydestä. No ainakin sen verran, että tuonne lähimetsiin, jonne noita tuulivoimaloita on suunnitteilla. Kyllähän nekin ehkä 'lämmittävät kotiliettä' mutta aivan liian isoja Valonkantajiksi.  Ei myöskään ihme, että pari viikkoa reissasin ympäri   Suomea. Vestan paluuseen liittyy varmasti myös kirja mitä viimeksi olen lukenenut, parikin; Thomas Moore Seksin sielu ja Vaeltajan käsikirja (Michael-kirjoja).
Muutenkin minulla on syntymäkartan Vesta aika mielenkiintoisessa paikassa,  yhtymässä Saturnukseen ja Plutoon, eli siinä niiden välissä Leijonassa huoneessa 8.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2013 12:56:56 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1334



Profiili
« Vastaus #7 : 08.08.2013 12:31:14 »

Kiitos tästä ketjusta! Itse olen etsinyt tietoja Vestasta jos jonkunkin kerran, mutta aina viitataan siihen tähän ja tuohon. Ehkä näitä samoista aiheista kiinnostuneita keskusteluketjujen avaajia tulee lisää, jotta loputkin esittämäni kyvsymykset saavat vastausksen ainakiin varttivuoden viiveellä.

Danke schön siis aloittajalle ja vastaajillekin.  angel
« Viimeksi muokattu: 22.08.2013 18:58:04 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 08.08.2013 12:57:56 »

Hei! Pohdiskelin Vestaa tuolla blogissani Marsin kyydissä. http://marsinkyydis.blogspot.fi/2013/08/tuli-leiskuu-nuotiostavesta.html
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 08.08.2013 23:15:50 »

Vestan olemukseen kuuluu pyhän erottaminen arjesta,
asioiden pyhittäminen.
Siihen liittyvät myös rituaalit (joilla asioita pyhitetään, jopa pullan leipomisen voi "pyhittää" ja hyvää tulee.. angel )

Itellä oli viikonloppuna tr  venus aspect_con vesta neitsyt (myös  juno neitsyt eli se sitoutuminen )
ja pullaakin tuli leivottua. angel
Yks siihen liittyvä "rituaali" on voitelumunan sekottaminen haarukalla kahvikupissa
(kuulostaa pöljältä, mutta just tuosta pitää lähteä tietynlainen ääni, tehtävä tietyllä nopeudella ja että se ääni on muisto lapsuudesta, kun äiti leipo tuvassa pullaa, ja tuosta kilkatuksesta kuuli että kohta ne pullat menevät uuniin, eikä mikään ole sillä hetkellä tärkeempää kuin se keskittyminen niihin pulliin,
ja se  vesta liittyi siihen leipomiseen myös leivinuunina ja siihenkin piti keskittyä, lämpötilaan ja kuinka kauan paistaa, millon vetää hiilet uunista jne..vielä tarkempaa leivänleivonnassa...tämmöset "pyhittämiset" unohtuvat nykyajan ihmisiltä, kun on puolipakasteita ja kaikkee, ja tehdään vähän niinku toisella kädellä ja aatos kulkee muualla; siitä tekemisestä puuttuu läsnäolo ja nautinto)

Sitten oli vielä taivahalla tuo  aurinko vesta leijona , joka yhtyi mun onnenpisteeseen,
ja minähän keskityin elämästä nauttimiseen,
kaikki oli siinä mitä tarvitsin,
ystävä, savusauna  vesta, iso laituri ja järvi ja järvimaisema, ja lämpö.

Tiedelehden artikkeli Rooman naispappien omistautumisesta :
http://www.tiede.fi/artikkeli/28/rooman_naispapit_omistautuivat_uralleen

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 09.08.2013 00:33:04 »

Kuulostaa hyvältä, Nikki! Ihan tuli ittelläki hyvä olla.

Noin minäkin teen. Haarukalla sekoitan kahvikupissa kilinän kanssa. Teen itse pullan niin kuin äitini teki. Tässä kahvilahommassa ehtii monta juttua, kun annan juurenkin kohota ja sitten vasta vastaan loppuun. Ja kerkeen välillä juosta ja pyyhkiä pöytiä ja laittaa istuimia. Olen käyttänyt Hilja-maitoa ja tulee paljon parempaa. Saa se olla rasvasta. Monet tekevät pyöräretken tänne ja pullan pitää olla vahvaa!

Vesta juhlii monella lailla, sen aivan tuntee sisällä ja ulkona! Se on tuonut myös monenlaista juhlaa elämääni. Huomenna juhlitaan pojan uutta koulutusta, sunnuntaina harmonikoita ja kanteleita, magneetti-istuinta, jonka kanssa pärjäsin pitkiä automatkoja. Auringonkukat alkavat kukkia. Jotakin sentään vielä kukkii, kultapallo myös.

Ei muuta kuin juhlat pystyyn! Ei se kesä vielä lopu.  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: