Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venuksen paluu  (Luettu 32322 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 18.08.2011 13:48:18 »

Heh... 9,6 tuntia on siis oikeasti 9,6666666........(kuutosia oli 30 ja sitten vielä yksi 7  2funny ) eli 9 tuntia 60 tavallistaminuuttia eli itseasiassa 10 tuntia.. ja koska Venus kulkee sen 3 kaarisekuntia tunnissa, jaoin tuon viimeisen tunnin eli 60 minuuttia 3:lla... Kun Venus on 18  vaaka 30' 03:00 aikaan  lisätään + 9 tuntia 20 min. = Venus on 18 vaaka 59' kello 12:20.

Tässä tapauksessa siis vain tuo 3 on kaarisekunteja jonka näin muunsin tavallisiksi minuuteiksi..

En oikein osaa tuota selittää tuon selkeämmin, mutta tuon laskukaavan mukaan tuloksesta tulee riittävän tarkasti sama kuin ohjelman laskema.

Tiedän että tuo on hankala hahmottaa ja itsekin tarkistin sen ainakin 3 kertaa SolarFire efemeridien avulla, jotka saa siis tunneittain (UT) toisin kuin www.astro.com 'issa.. Jos saa jostain käsiin kunnollisen ja tarkan efemeridilistan pystyy sen sieltä tarkistamaan myös.


tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #16 : 18.08.2011 16:10:48 »

Kiitos selvityksestä.

Mulla tuli väistämättä mieleen keskusteluni exän kanssa. Sillä ajatus lentää sanaa nopeammin, enkä useinkaan pystynyt seuraamaan sen ajatuksenjuoksua.  Tässä on vissiin sama ilmiö.   Grin

Ehkä tämä joskus menee mulle jakeluun.  Laitetaan hautumaan.   Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #17 : 18.09.2011 03:43:46 »

Mulla on venuksen paluu 27.9. Askendentti on silloin oinassa, sen hallitsija mars leijonassa vitoshuoneessa. Tarkoittaneeko tämä, että tästä vuodesta tulee rakkauden merkeissä spontaani, aktiivinen (oinas), mahtipontinen ja lämmin (leijona).

Venus itse on vaa'assa (16 astetta) seiska huoneessa kahden asteen päässä saturnukseen (18). Mulla oli viimeinen (se kolmas) tarkka saturnuksen transiitti venukselle 9.9, eli saturnuksen transiitti venukselle on nyt päättymässä. Sama teema kai jatkuu nyt kun se on venuksen paluukartalla vuoden vaikuttamassa.

Saturnus on 27.9 tarkasti sekstiilissä north nodeen (18), joka on ysissä jousimiehessä.

Venus paluukartalla on neljän asteen päässä kuusta (12 astetta vaakaa) ja toiseen suuntaan viiden asteen päässä junosta (21).   venuskuusaturnus ja Juno ovat kaikki seiskassa.



Paluukartalla on paljon Pluton neliöitä. Pluto on tarkasti paluukartan MC:llä, neljä astetta kaurista. Se on tarkassa neliössä aurinkoon (4 astetta) ja merkuriukseen (3) vaa´assa kutoshuoneessa ja oinasaskendenttiin (8 astetta) ja uranukseen (2 astetta oinasta). Nämä on paljon uran ja työn muutosten merkkejä. Mitä mun pitäisi tehdä, mihin keskittyä ja mistä ottaa vastuuta? Ja mihin tämä oikeastaan vaikuttaa etupäässä, kun nämä asiat tapahtuu venuksen paluukartalla?

 

Huomasin miten liittää venuksen paluukartta viestiin, mutta se ei ole esikatselussa näkyvissä, joten en tiedä näkeekö sitä kukaan.






tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 27.11.2011 18:30:33 »

Kotisivuiltani www.emelianauringonpaluut.fi otsikon "Mitä ovat Paluukarta?" takaa löytyvät ohjeet Auringon, Kuun, Merkuriuksen, Venuksen ja Marsin Paluiden tulkitsemiseen.
tallennettu

meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #19 : 27.11.2011 23:23:07 »

Kotisivuiltani www.emelianauringonpaluut.fi otsikon "Mitä ovat Paluukarta?" takaa löytyvät ohjeet Auringon, Kuun, Merkuriuksen, Venuksen ja Marsin Paluiden tulkitsemiseen.

Voi valtavaa, minkä työn oot tehny!  Käykää ihmeessä lukemassa ja opiskelemassa!  On kyllä niin valtavia kokonaisuuksia, että ei yhdellä lukemisella pysty omaksumaan.  Kiitos, Emelia!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #20 : 06.12.2011 18:42:03 »

Kuin myös kiitos.
Katoin tuota tulevaa kuunpimennyskarttaa 10.12.2011
ja luin juttuja Venuksen paluusta.
Että sen vaikutukset aktivoituvat aina samoissa asteissa missä Venukseni on.
Venuksen paluukartalla lokakuulta on  askendentti vaaka,
suhde syntymäkarttaan on  aspect_tri Pholukselle (käänne, raja vastaan) Vesimieheen.
Kolmiolla helppo muutos / käänne?
 venus paluussa on sitten Pholus- kuunsolmu yhtymä eli merkitystä lie käännekohdalla.
Sitten siellä on  venus skorpioni  aspect_sex Atropos  kauris sekstiili  ceres kalat.
Että Atropos, eihän se muuta kun leikkaa elonlangan poikki?
On vielä synt.pvm asteissani. Ja pimennyksen Venus sitten siinä.
Mikä siinä tulee päätökseensä? Määräaikaisuus. Työtehtävissä. About sattuu kohilleen.
Pimennyksessä on sitten myös paaaaaaaaaaaljon asteroideja samassa Venus-asteessa eli kaikkia niitähän myös tutkailen.
Onpa tuo Pholuskin samaa astetta Hylonomen kanssa.
Mietin sitten sitäkin, että täähän vois taas liittyä tyttäreenkin, johon olen usein Venukseni yhdistänyt,
koskapa hällä on  aurinko merkurius samoissa asteissa.
No hän on saanut ap-kartalleen Venuksen omissa synt.pvm asteissa.
Nääkin jotenkin hyppi silmille, nää tarkat pvm astelukuina.
Ja pimennyksen aikaan tai parhaillaan hällä on proge  kuu venus kauris.
Oma Aurinkoni hänen progenousullaan. Siksikin tuota yhteyttä haeskelin.
Pimennyksessä on  jupiter rx 0  harka
ja siinä mulla on Venuksen paluun  vertex 7 huoneessa.
Ja Emilian pimennyskartan  vertex taas osuu Venukselleni.
Paluussa  aurinko juno 29  vaaka venusmaista?
En tiijä, kait se on ensin katottava pimennyksen läpi eikä arvailla.  Cool
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #21 : 06.12.2011 19:30:24 »

Kotisivuiltani www.emelianauringonpaluut.fi otsikon "Mitä ovat Paluukarta?" takaa löytyvät ohjeet Auringon, Kuun, Merkuriuksen, Venuksen ja Marsin Paluiden tulkitsemiseen.

Voi valtavaa, minkä työn oot tehny!  Käykää ihmeessä lukemassa ja opiskelemassa!  On kyllä niin valtavia kokonaisuuksia, että ei yhdellä lukemisella pysty omaksumaan.  Kiitos, Emelia!

Minä löysin nuo kanssa smitten
Hieno työ, paljon asiaa  smitten
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #22 : 07.12.2011 21:33:42 »

Hei, ihan mahtavaa työtä Emelia :-) Luin tuosta Venuksen paluusta ja mietin kohdallani ensi kevään Venuksen paluutani, 17 astetta  kaksoset. Samaan aikaan alkaa myös Venus peruuttamaan, ja samalle asteelle tulee myös natal Venukseni kanssa Auringonpimennys. Miten tätä voisi tulkita? Korostavat toisiaan? Toisaalta, tuo Venukseni on nyt kovasti pommituksen alaisena, kun nyt joulukuun 10. päivän kuunpimennyskin osuu Venukseni kohdalle. Eli Venusta nyt riepotellaan.. police

Voisiko tämä rassaus merkitä rakkausrintamalla jotain merkittävää?
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 07.12.2011 22:20:59 »

Hei, ihan mahtavaa työtä Emelia :-) Luin tuosta Venuksen paluusta ja mietin kohdallani ensi kevään Venuksen paluutani, 17 astetta  kaksoset. Samaan aikaan alkaa myös Venus peruuttamaan, ja samalle asteelle tulee myös natal Venukseni kanssa Auringonpimennys. Miten tätä voisi tulkita? Korostavat toisiaan? Toisaalta, tuo Venukseni on nyt kovasti pommituksen alaisena, kun nyt joulukuun 10. päivän kuunpimennyskin osuu Venukseni kohdalle. Eli Venusta nyt riepotellaan.. police

Voisiko tämä rassaus merkitä rakkausrintamalla jotain merkittävää?

Kiitos teille...  smitten

Todennäköisesti sinulle tulee useampi Venus Paluu, joista jokainen on voimassa aina seuraavaan paluuseen saakka (direct-retro-direct..) ja asiat voivat liittyä joko ihmissuhteisiin ja rakkauteen ja/tai talouteen ja viimeinen paluukartta viimeisen ohituksen jälkeen on sitten se lopullinen.. kartta kertoo enemmän varsinaisista teemoista, myös Kuunpimennyksen suhteen..
tallennettu

Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #24 : 09.12.2011 18:07:02 »

Juu, kiitos Emelia :-) Näin mää olen sitä itsekin vähän uumoillut. Mielenkiintoista aikaa elellään siis  smitten
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #25 : 21.01.2012 21:19:31 »

Moikka,

mä olen miettinyt venuksen paluun tulkitsemista enkä tunnu saavan kiinni mitä tää kertoo..

Ensimmäinen tämmöinen siis ja etsinyt ongelmakohtia ja parisuhdetoiveita mutta tää vaan
tuntuu sekavalta vaikka kiitettävän pitkään tuumaillut tätä.. Sad

Onko viisaampia jotka voisi auttaa alkuun jotta alkaisi aueta. Smiley

;)minsa
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 06.12.2012 23:05:46 »

Suominreidon itsenäisyyden kunniaksi? tuli itelle Venuksen paluu öiseen aikaan.
Siis paluukartta.
Emelialta oisin kysynyt jotta ois yod,
vad menar det?
 kuuneitsyt
 askendenttivaaka
 saturnusskorpioni
elikkä  kuu aspect_sex saturnus
ja yodin kärkenä DC sinä (plus  uranus rx 4  oinas )
ja jos ois yksoikonen ni tuohan ois avioliitto jos mikä vai mitäh?
Vai työhönkö se onnenmarsilainen sitten liittyy?
Onnenpiste  aspect_con mars kauris.
MC on 9  rapu
eli kaikkinensa akseleista johtavien iso risti.
Venus ite on 2 huoneessa.
Eikä Venus ole mulle rahaa,
kuparinen viissenttinen korkeintaan..
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #27 : 06.12.2012 23:11:27 »

nikki... juu, sillä Venus Paluuhan liittyy yleensä ihmissuhteisiin ja naisiin / tyttöihin liittyviin juttuihin.. myös mahdollisuus tyttären häistä näkyy usein, erityisesti miehen Venus Paluulla... kannattaa seurailla transiitteja jotka koskettavat tuota Sormea.. Wink
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #28 : 06.12.2012 23:14:40 »

niinpä tietysti tyttärelle..
tytön  aurinko merkurius  aspect_con mun  venus
pitääkin kattoo osuuko tuo Mars hänen Venukselleen..
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #29 : 07.12.2012 10:30:51 »

Jaaha, on mullekin tulos Venuksen paluu lähipäivinä.  Pitää kaivaa tuo kartan tekeminen jostain kovalevyn uumenista, josko se olis hautunu tässä reilun vuoden ajan, hih.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: