Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: "7.huone-kirous", ikuisesti ihastunut?  (Luettu 42462 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #60 : 21.01.2007 15:47:55 »

Meikän pyöritykset ei sitten varmaan ole mitään kun ne tapahtuu "vain" bisneksissä..  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alegría
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #61 : 21.01.2007 19:47:54 »

Mulla On seiskahuoneessa paljon planeettoja:
 rapu aurinko, merkurius, venuskaksosetvesta, chiron ja  leijona mars....

Sitä mä oon kummastellu et miks en helposti ihastu ja oon hirveen valikoiva miesten suhteen. Mikään ei tahdo kelvata vaikka niitä mieskanditaatteja ympärillä pyöriikin ihan kohtalaisesti. Sitten kun ihastun ,se on ihan totaalista. Suhteet ei yleensä kestä kovin kauaa, mutta ovat kyllä täynnä intohimoa.



tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #62 : 22.01.2007 12:13:52 »

On se jaksamisjuttu.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #63 : 25.01.2007 16:06:47 »

Hmmm.. Nyt sain selville tuon toisen rapumiehen syntymäpäivän, mutta en aikaa..
 aurinko rapukuu mars vaakamerkurius venus kaksoset...
Mietityttää vaan tuo kuuvaaka, niistä ei ole hyviä kokemuksia.  idiot2 Mutta ehkäpä nousumerkki vielä saa jotain uutta meininkiä tähän mieheen! Aika ujon oloinen..  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #64 : 25.01.2007 19:33:10 »

Hmmm.. Nyt sain selville tuon toisen rapumiehen syntymäpäivän, mutta en aikaa..
 aurinko rapukuu mars vaakamerkurius venus kaksoset...
Mietityttää vaan tuo kuuvaaka, niistä ei ole hyviä kokemuksia.  idiot2 Mutta ehkäpä nousumerkki vielä saa jotain uutta meininkiä tähän mieheen! Aika ujon oloinen..  Smiley

Valitettavasti minun täytyy snaoa tuosta Kuu-vaa'asta vähän samaa. Sad Kaikki tapaamani Kuu-Vaa'at ovat jotenkin tavallaan ujoja, tietyllä tapaa todella pasiivisia ja jotenkin sellaisia diplomaattisuuden yliajamia tunneongelmaisia. Grin Kuu-Vaa'at ovat useimmiten aivan loistavaa jutteluseuraa, mutta sellainen tasaisuus huokuu heistä tietyllä tapaa, sillä he haluavat niin säilyttää sen vakauden niin kovasti, että missään asiassa ei kuohuta ja kaikki on niin tiptop. Wink Itse kun olen temperamenttinen "kupin keikuttaja"  kuu rapu, niin en ole ikinä kunnolla päässyt samalle tasolle näiden hyypiöiden kanssa. Mutta sinulle voisikin sopia vähän paremmin, sinulla kun on tulta kartalla hallitsevana enemmänkin.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Yulunga
Vieras
« Vastaus #65 : 25.01.2007 22:27:59 »

jaaa... minä olen  kuu  vaaka eikä elämässäni saatika sitten tunteissani ole mitään tasapainoa  idiot2 Diplomaattia minusta ei saa tekemälläkään, mikä varmaan johtuu tulesta ja vedestä, joten luojan kiitos nykyään osaan jo käyttää tuota vaa'an passiivisuutta kaikessa koheltamisessani...  Shocked  Huh  buck2
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #66 : 25.01.2007 22:32:14 »

jaaa... minä olen  kuu  vaaka eikä elämässäni saatika sitten tunteissani ole mitään tasapainoa  idiot2 Diplomaattia minusta ei saa tekemälläkään, mikä varmaan johtuu tulesta ja vedestä, joten luojan kiitos nykyään osaan jo käyttää tuota vaa'an passiivisuutta kaikessa koheltamisessani...  Shocked  Huh  buck2

Hmm, voi olla, että näkökulmani on vähän tietty värittynyt, koska nyt kun mietin, niin toisaalta näillä kaikilla tuntemillani Kuu-Vaa'oilla on ollut aika paljon myös maata kartalla...Mutta siis, minusta Vaa'assa on tietynlaista sellaista harmonisuuden hakemista, tasaisuuden hakemista, tuntuu että Kuu-Vaakojen suurin toive olisi elää sopusoinnussa omien tunteidensa kanssa. Se onkin sitten eri asia miten se hoidetaan - joko niin, että tulee ylidiplomaattisen loogiseksi ja unohdetaan ne omat tunteet kun ne ovat niin hankalia käsitellä (monella tuntemallani kauris-vaaka -tyypillä on paljon tätä asennetta) tai sitten heilutaan suunnasta toiseen, päättämättöminä. Vaa'oilla on kyllä ihana taju kauneudelle ja sellaista luontaista sosiaalisuutta löytyy, todella neutraalisti tulee se sosiaalisten tilanteiden hoitaminen jotenkin.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #67 : 25.01.2007 22:36:35 »

jotenkin silleen  askendentti vaaka
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 29.01.2007 21:05:33 »

Mitä vikaa ihastumisessa oikein on? idiot2
Minusta on ihanaa ihastua ihmisiin
ja teen sitä joka viikko ja uusiin ja vanhoihin tuttaviin ja ystäviin. smitten

Minusta on ihanaa saada sydämen tykytyksiä ja perhosia vatsaani. Smiley
Ihastumiset tekevät elämän kevyeksi ja nautinnolliseksi. smitten
Sillä on myös kaunistava vaikutus. Smiley

Rakastun sitten romanttisesti harvemmin,
mutta rakastan hyvin monia ihmisiä. Smiley

Ihastumiset tekevät elämän kauniiksi. smitten

7.huoneessa minulla on  aurinko merkurius ja juno


tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #69 : 30.01.2007 21:05:51 »

Asterix, et olisi voinut sanoa paremmin  Wink
Musta tuntuu siltä , että elämä on tylsää jos ei ole ihastunut  :Smiley
Mä ihastun kanssa jatkuvasti, se on taivaallisen ihanaa   Kiss

                 smitten  Oinas73
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #70 : 31.01.2007 02:16:31 »

 Cheesy
Näin se on! smitten
Ihastumiset tuovat osaltaan tiettyä elämän laatua
ja nautintoa.  Wink
tallennettu
christa88
Vieras
« Vastaus #71 : 06.02.2007 17:18:37 »

mulla on sama ongelma. en tunne ketään joka on tällä tavalla, ja monet pitävät minua outona sen takia. elämä on vaan niin tylsää kun ei ole ihastunut. minun ongelmani on kai se että aina petyn kun olen ihastunut. yritän parhaan mukaan osua samaan paikkaan samaan aikaan ihastukseni kanssa, ja jos ei mitään tapahdu petyn kamalasti. joskus myös huijaan itseäni ja luulen että olen johonkin ihmiseen ihastunut vaikka se ei ole totta. jos joku sanoo olevansa minuun ihastunut voin sitten vakuutella itselleni että olen tähän ihmiseen ihastunut vain siksi että haluaisin olla yhdessä jonkun kanssa.  idiot2 fucked up.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #72 : 06.02.2007 21:43:06 »

Ihastuminen on ihanaa, mutta sitä ei pidä ehdollistaa,
että nyt pitää myös rakastua,
vielä vähemmän, että sen ihastuksen kohteen tulee rakastua. Wink

Ihastuminen ei ole vielä suhteeseen johtavaa rakastumista.
Se on hurmaantumista, ihailemista ja paljon pitämistä ihanasta ihmisestä. Smiley
Minusta on ihanaa nautia siitä tunteesta. Smiley
Se on myös tietynlainen kunnianosoitus
sille toiselle ihmiselle sukupuoleen ja seksuaalisuuten katsomatta.

Minä olen ihastunut tänäänkin.  smitten
Mickey on komea 29 vuotias hyvä kroppainen kaunis mies
ja visiitillä L.A:sta kotikaupungissaan Wienissä.
Hän on näyttelijä ja kokeilee siipiään Hollywoodissa tällä hetkellä. Smiley
Aivan uskomattoman ihana persoona! smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #73 : 09.02.2007 19:50:33 »

Astro.com sanoo mun 7.huoneesta näin:

"Uranus in the Seventh House    7th hs

You may have a certain talent for choosing unusual partners, at least ones who are quite different from yourself. For you , a partner is a source of discovery and learning in all areas of your life.

You may become involved in off-and-on relationships, either because of changing emotions or because of external factors such as finances or location.

It is wise, however, to think twice before abruptly ending a relationship that does not seem to be giving immediate satisfaction; it may just be in a dormant period. By acting hastily you might lose a very rewarding relationship.

You should look for a directly expressive lover who, although perhaps not particularly verbal, is very clear and honest about your relationship."

 
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Yulunga
Vieras
« Vastaus #74 : 09.02.2007 20:05:16 »


Ihastuminen ei ole vielä suhteeseen johtavaa rakastumista.
Se on hurmaantumista, ihailemista ja paljon pitämistä ihanasta ihmisestä. Smiley
Minusta on ihanaa nautia siitä tunteesta. Smiley
Se on myös tietynlainen kunnianosoitus
sille toiselle ihmiselle sukupuoleen ja seksuaalisuuten katsomatta.

[color]

Ihanasti sanottu   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: