Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyykö epäonni rakkaudessa jotenkin kartallanne?  (Luettu 56089 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« : 22.09.2006 19:22:55 »


Moi,

Joskus miettii, että onko joissakin ihmisissä joku "vika" kun
epäonni rakkaudessa jatkuu ja jatkuu ja aina vaan kaikki menee
päin puuta. Näkyykö se jotenkin kartalla? Itseäkin kiinnostaisi
tietää, onko minullakin joku riivaaja tuolla, kun aina rakkaudessa
käy mulla niin, että ensin näyttää hyvältä ja sitten ei kuitenkaan
mistään tule mitään. On varmasti muillakin tämmöisiä kokemuksia?  Huh

(Jos joku miun karttaa eksyisi katsomaan niin olen syntynyt 16.08.1981
10:55 Kajaanissa. Onko siellä NYT se riivaaja? Smiley)
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 22.09.2006 19:59:59 »

Sinussa on tulta ja ytyä ja ehkä pientä "toimi ennen kuin ajattelet"-tyyliä ja ehkä sellaista, että haluat tietämättäsikin hakea jännitystä elämääsi ( merkurius aspect_squ uranus).  kuu  aspect_tri  pluto voi juuri tuoda tuollaista dramaattisuuden hakua vähän tyyliisi. Pidät todennäköisesti erilaisista ihmisistä, sinulla on myös tapana halu hallita ihmisiä ja kaikkea ympärilläsi  mars  aspect_squ  pluto. Tämä saattaa kyllä aiheuttaa parisuhteessa ongelmia.  venus  aspect_con  saturnus saattaa saada aikaan myös jonkinasteisia itsetunto-ongelmia - tunnet ehkä, ettet ansaitse rakkautta? Myös  venus  aspect_squ  neptunus saattaa enteillä, että sinulla on aika idealistinen ja jopa harhakuvitteisen kaunis kuva rakkaudesta. Et ehkä pidä omia puoliasi, se voi houkutella tosiaan vähän sellaisia epätoivoisia tapauksia luokseen...Voi olla, että sinulla on myös taipumusta tällaiseen "haluan pelastaa ihmiset"-ilmiöön, eli vedät puoleesi tällaisia "raukkia", joita sitten voit pelastaa, tunteaksesi itsesi paremmaksi.

Mielenkiintoinen kartta. Idealistisuutta, voimakkaita tunteita, mutta samalla vaikeutta myöntää omia rakkauden tunteita toisille. En silti näe, että täällä olisi mitään erityisen raskauttavia syitä sille, miksi rakkaussuhteesi eivät toimi. Ehkä se on jotenkin tuon mahdollisen huonon itsetunnon tai vastaavan tyylistä enemmän kiinni kuitenkin.  Sad
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #2 : 23.09.2006 16:00:03 »


Vau, siistiä, että joku voi tuolleen lukea karttaa. Itse en todellakaan osaa. Kiitos!  Cheesy

Itsetunto on mulla ehkä vähän tuunattu ylikin, mikä varmaan kertoo sitten sen puutteesta. Nämä on monisyisiä juttuja nämä. Erityylisiä ihmisiä on kyllä riittänyt elämässäni, samoin "raukkoja". Tykkään ihmisten kanssa olemisesta ja minulla on paljon kavereita, ihastun helposti ja toisaalta sitten taidan olla aika takertuvakin. Takertuminenkin voi johtua siitä, että en luota siihen, että toinen voisi pysyä miun elämässä. Että ehkä se on kuitenkin sitä huonoa itsetuntoa. Milläpä sitä muulla toisaalta kasvattais ku onnistumisen kokemuksilla tällä saralla? Olen huomannut, että minuun on myös helppo ihastua, mutta sitten vakavammasta suhteesta ei paljon voi puhuakaan.  Kiss

Rakkausasiat on mielenkiintoisia. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #3 : 23.09.2006 16:52:07 »

Rakkausasiat ovat mielenkiintoisa aina  Wink Cheesy

Itselläni on tarkimpana tuo  venus aspect_squ neptunus  idiot2
Sitten on  kuu aspect_con pluto, kuu vielä neliössä  mars  crazy2
Entäpäs vielä  venus väljä  aspect_con askendentti  aspect_opp uranus (seiskassa=hän)
Ettäpä ihmekös tämä  Huh :Smiley

 
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #4 : 23.09.2006 17:17:35 »

Itselläni ainakin lukiessa luonneanalyysiä ja soturia tajusin, miksi olen niin epäonninen Sad.Mutta kuitenkin tajusin senkin, että paljolti olen siihen itse "syyllinen". Minä vain olen tällainen! Mutta onneksi siellä on myöskin "ohjeistusta", miten saan elämäni ja rakkauteni takaisin... smitten smitten smitten
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Maiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #5 : 23.09.2006 22:44:52 »

Samaamietin itsekkin että onko se karma nyt tässä elämässä!Voiskos joku vilkasta ja todeta että toivoa on 18.6.1970 Tku Heiska 01.10.Kiitos etukätteen...
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #6 : 24.09.2006 09:49:30 »

Itselläni ei mitään muuta ole ollutkaan rakkaudessa kuin epäonnea  Undecided
Täytyy tutkailla asiaa kartalta paremmin kun kerkeän...osaamiseni puitteissa Cheesy
Ystävät ympärillä elävät tyytyväisinä parisuhteissa, mutta meikä epäonnistuu lähes aina.
Tilasin jokin aika sitten sisäisen soturin ja kyllähän se sielläkin tuli ilmi, että ei ihan putkeen mene rakkausasioissa.
Toki olen ollut aviossakin ja kaksi ihanaa lastakin saanut, mutta yksin täällä vain tarvotaan yhä..  Embarrassed
20.4.1971 10:10

 
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 24.09.2006 11:22:27 »

Adele, laitappas paikkakunta tuohon syntymätietoihisi. Smiley Olisin katsonut karttaasi, mutta ilman sitä en voi.

Katselin tässä Coolin karttaa. Jännittäviä aspekteja täälläkin.  kuu  aspect_opp  merkurius voi johtaa siihen, että sinun on vaikea ilmaista ehkä rakkaudellisia tunteitasi suoraan verbaalisen tien kautta. Toisaalta, se voi myös kertoa, että rationaalinen ajattelusi ja tunteesi ovat usein ristiriidassa.  kuu  jousimies 8.huoneessa kertoo siitä, että etsit erikoisia, mystisiä, syvällisiä ja jo sillä tavalla aika vaikeita suhteita varmastikin.  uranus 7.huoneessa kertoo myös tätä samaa: erikoisia parnereita, ehkä sellaisia, jotka eroavat sinusta kuitenkin jossain määrin aika paljon, mikä voi enteillä ongelmia. Vahvoja tunteita tosiaan ja voi olla, että joskus nuo tunteet saavat aikaan aikamoisia myrskyjä henkisesti ja siksi ehkä tarvitsisit partnerin, joka osaa rauhoitella sinua ja pitää jalkasi maan pinnalla kun ajatuksesi alkavat liidellä liikaa omissa sfääreissään.

aurinko  aspect_squ pluto (Neitsyessä) kertoo ehkä pienestä kontrollifriikkimäisyydestä. Haluat että kaikki asiat ovat hallinnassasi, vaikka toisaalta se on vain merkki pelosta, jota yrität hallita näin ulkoisesti.  aurinko  aspect_squ  uranus voi enteillä, että saatat rynnätä suhteisiin todella miettimättä mikä siellä odottaa. Toisaalta muutamat aspektit kertovat, että saatat toisaalta myös heittää aika nopeasti suhteen roskakoppaan, vaikka suhteessa saattaisi ollakin paljon potentiaalia, mutta sillä hetkellä on meneillään vain huono kausi.  saturnus  aspect_squ  askendentti voisi kertoa, että et osaa luottaa ihmisiin, et anna heidän oppia tuntemaan itseäsi, koska epäilet sydämessäsi, ettet ole rakkauden arvoinen.  mars  aspect_squ  uranus voisi kertoa, että et oikein välttämättä aina hallitse tekemisiäsi ja teet asioita vähän liikaa miettimättä niiden todellisia seurauksia. Kyllästyt ehkä helposti rutiineihin ja kaipaat marsmaisesti uusia juttuja. Samoin tämä aspekti saattaa kertoa, että sinussa on pientä kapinallista, ehkä joskus riitelet vain riitelemisen ilon vuoksi tajuamatta sitä välttämättä itsekään?

Onhan tässä nyt hieman jotain.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #8 : 24.09.2006 16:21:18 »

Voi kiitos Ebenia, jos viitsit!!  smitten
Helsinki on paikka siis
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #9 : 24.09.2006 16:42:33 »

Voi kiitos Ebenia, jos viitsit!!  smitten
Helsinki on paikka siis

Mikä sairaala?  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #10 : 24.09.2006 16:45:58 »

Kättäri  Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #11 : 24.09.2006 16:58:39 »

Luulen että minun epäonni rakkaudessa johtuu venus neliö mars-aspektista.  Sad
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Maiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #12 : 24.09.2006 20:22:41 »

Hei naulan kantaan,Eenia!!!Kiitos ja nyt tarvis on ottaa opikseen ja tiedostaa nämä jutut.Todella usein näin on mennyt ja useasti on niitä ihmisiä ollut mitkä ei itsekkään kummemmin tunteitaan näytä.Ja jos joku sanoo kohteliaisuuden niin ajattelen heti että mitäs sillä on mielessä...
tallennettu
Maiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #13 : 24.09.2006 20:27:58 »

Sori,siin Ebenia piti kirjoittamani!
tallennettu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #14 : 28.09.2006 16:52:56 »


Voiko kartalta muuten nähdä jonkun tietyn ihmissuhteen?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: