Äänestys
Kysymys: Mikä on ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki ja miksi? Voit äänestää kahdesti jos haluat tuoda molemmat ilmi Smiley
Oinas - 29 (7.3%)
Härkä - 32 (8%)
Kaksoset - 27 (6.8%)
Rapu - 40 (10%)
Leijona - 39 (9.8%)
Neitsyt - 21 (5.3%)
Vaaka - 29 (7.3%)
Skorpioni - 53 (13.3%)
Jousimies - 44 (11%)
Kauris - 21 (5.3%)
Vesimies - 28 (7%)
Kalat - 37 (9.3%)
Äänestäjiä yhteensä: 213

Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihannekumppanisi aurinko- tai nouseva merkki?  (Luettu 64648 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« : 29.06.2006 14:47:47 »

Itse tunnen vetoa hieman erikoisiin Vesimiehiin ja myös optimistisiin Jousimiehiin, Skorpionit ovat myös erityisen kiinnostavia, mutta en ole moneenkaaan törmännyt enkä seurustellut Skorpionin kanssa.. (aina lymyävät jossain piilossa) -Jouskareita taas on tullut monta vastaan. Kaksoset myös yleensä sopivat luonteelleni.. Mutta loppujen lopuksi en useinkaan jaksa Jousimiesten käsittämätöntä optimistisuutta, itsellä kun tapana vaipua välillä synkkyyteen -tuntuu että oikein peruperusjouskari ei ymmärrä sitä (kokemusta on) eikä kyllä Kaksonenkaan, joka osaa olla todella viileä. Miehen täytyy osata lukea minua, ja sietää mun ajoittainen vetäytyminen ja synkistely.. osata antaa tilaa, mutta osattava myös ottaa kiinni kun tarvitaan!

Pidän erityisesti siitä että mies on jollain tapaa erikoinen/omituinen, ei perinteinen, ehdottomasti tunteellinen ehkä hieman synkistelijäkin. Eli ilmaa ja vettä, vettä ja ilmaa...
Hän voisi olla esim. VESIMIES, nouseva SKORPIONI (tai toisinpäin)... 
Heh, mun ihanne olis varmaan joku Vampyyri Lestat (kirja menossa juuri Smiley )

No onkos kumma että nämä merkit kiinnostavat kun niitä itselläkin (paitsi kaksosta) kartalla. Jostain syystä Vaakamiehet, vaikka itse aurinkovaaka olenkin, eivät sytytä.. minulla on (valheellinen? korjatkaa toki! Cheesy ) mielikuva että Vaakamiehet olisivat vähän tossukoita.. ei millään pahalla! 2funny angel
« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 15:45:21 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 29.06.2006 15:26:29 »

Heitin ravun ja skorpionin, koska kaipaan tunteellisuutta, mutta toisaalta aktiivisuutta ja innostuneisuutta (skorpioni).

Jousimiesten kanssa en tule lainkaan toimeen. Grin Sen sijaan tuntuu, että noita Kaksosia tulee joka nurkasta, vaikka kaksosten kanssa Kauris sopii äärettömän huonosti. buck2 Suurin osa puolitutuistani ja miehistä jotka ovat minusta kiinnostuneet ovat kaksosia - sen sijaan en ikinä pääse kaksosten kanssa sellaiselle syvälliselle tasolle, vaan he jäävät aina "sekoiluiksi" tai pintapuolisiksi kavereiksi.  idiot2 Kaksosen kanssa en kyllä uskaltaisi seurustella, tuntuvat liian huikentelevilta ja meneviltä, eivätkä yhtään turvallisilta ja sitoutumisvalppailta. Itse olen tällainen tuuliviiri mieleltäni, niin kaipaan tasapainottavaa voimaa, en epävarmuutta.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Lari
Vieras
« Vastaus #2 : 29.06.2006 16:07:42 »

Miepä en laittanu mittään. Grin

Katsokkun tilanne on näin että jos 1% naisista ois sopivia niin, minulle olis 25000 kivaa yksilöä suomessa.

Nyt jos valitsisi vielä horoskooppimerkin niin niitä ei olisi kuin 2000. Ja se on liian vähän  2funny

Hihhuli hii !!  Wink

Lisäys: Nythän mää vasta hokasin että siinä ois kaikki suomen naiset. Eihän se noin voi mennä.

Kait se on pakko nostaa tota prosenttilukua vähän että saadaan ikähaitari kohdilleen. Smiley

Höh. Muokkauksessa ei ole hymniövalikkoa Sad
« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 16:38:23 kirjoittanut Lari » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 29.06.2006 16:58:30 »

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/burning20heart202.gif)(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/burning20heart.gif)

Kaksonen/Scorpioni miten päin vain tai sitten Aurinko Härkä/Nousu Scorpioni. smitten
Merkurius Kaksosissa on hyvä lisä.  Wink

Mikä muukin on ok, kunhan löytyy älyä, intohimoa, supliikkia (siis huumoria) ja näköä. Wink

Ihanne mieheni on juuri sellainen, että välillä mietit oletko tekemisissä itse Devilin kanssa.. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/evil1.gif)

Silmät ehdottomasti ruskeat.. Wink
Vaalea silmäisistä harvoin löytyy samaa tulta ja intohimoa luonteesta. Wink
Sekin on joku ihme juttu muuten.. idiot2


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/burning20heart202.gif)(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/burning20heart.gif)
tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #4 : 29.06.2006 17:24:19 »

Skorpioni ja oinas. Olen aina ollut erityisen kiinnostunut oinaiden luonteesta, vaikka varsinaisesti en ole seurustellut oinaan tai skorpionin kanssa. Paljon ollut molempia merkkejä ystävänä. Se vain on niin, että oinaat on ihania persoonia yleensä, ja skorpionit henkisiä sekä seksuaalisia persoonia.
Tällä hetkellä sellanen on off suhde erään leijonan kanssa(kauris-leijona--huhhuh knuppel2 ) joka on kylläkin nouseva skorpioni. Oinaista taidan silti tykätä ajatuksena eniten...  Wink
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 29.06.2006 19:30:49 »

Jännää, moni haluaisi skorpionin rinnalleen. Itse taas viimeiseksi ottaisin itselleni skorpioni miehen, enkä tarkoita tätä pahalla, minulla on paljon skorpioni ystäviä ja pidän heistä, mutta parisuhteessa skorpionimies tuntuu jotenkin epäsopivalta itselleni.
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #6 : 29.06.2006 19:50:52 »

Niinpä Artemis, näyttää siltä että Skorpionin maine intensiivisenä ja intohimoisena rakastajana vetoaa..

mutta sivutuotteena voi tulla mustasukkaisuus ja omistushalu tickedoff Grin

 smitten
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Oikku67
Vieras
« Vastaus #7 : 29.06.2006 20:01:25 »

Juuri nyt kun en kaipaa ketään pysyvästi elämääni, niin skorpioni ja jousimies ovat valintani.
Henkilökohtaisesti näiden merkkien kanssa elämän varrella ollut parhaat suhteet.
Jokatapauksessa nämä merkit olleet kekseliäimpiä, innokkaimpia
ja saaneet todellakin minut tuntemaan itseni Naiseksi... (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/d040.gif)
Erään skorpionin kanssa myös elämäni pahimmat kolhut kokenut.. (http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/d025.gif) ..mutta kiihkeääkin oli.
                                                     (http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/teufel/a030.gif)(http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/s020.gif)
tallennettu
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #8 : 29.06.2006 20:11:50 »

Minä olen ollut koukussa vesimiehiin. Isäni oli  vesimies, kaksi ex-kumppaniani on ollut  vesimies:ä.

Kuvittelin  leijona olisi sopiva, ehkäpä siinä sotkee  askendentti  vaakaAngry
 
jousimies houkuttelisi, mutta on liian itseriittoinen.  Grin

Kamalin, yksilöllisyyttäni tuhoavin kumppanini oli  aurinko vaaka  askendentti  vaaka.

Olen nyt tutustunut henkilöön, joka on  aurinko skorpioni  askendentti rapu. Luulen, että sopii vain kaveriksi. Mutta se  :skorpioni:n maine...  Wink. Pitäisiköhän tehdä kysely: mitä kaikkea voi tehdä kavereiden kanssa Cheesylaugh


 aurinko  jousimies
 askendentti  leijona
 kuu  vesimies
Dc  vesimies

 
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #9 : 29.06.2006 20:17:59 »

Ihannekumppani on henkilö, jolla on vesimies,-  vesimies jousimies,-  jousimies härkä  harka (ja/tai Kauris) vaikutusta kartalla.
Sellainen tyyppi, jonka kanssa on fyysinen ja psyykkinen -puoli tasapainossa.
Kahta vaihtoehtoa en voi valita, koska katson henkilön karttaa kokonaisuutena. Yksistään yksi merkki ei kerro ihmisestä mitään, vaan kokonaisuus.
Tämä otin tuosta tempaisemalla-hatusta -tyyliin, sillä minulle sopivat juuri yllämainitut merkkityypit Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #10 : 29.06.2006 20:31:03 »

Vastasin skorppari ja kalat   :Smiley

Luultavasti siks, et kaloista löydän samanlaista hengenheimolaisuutta smitten moni ystävistänikin on kalat  smitten

Ja.. Jaa.. skorppari ihan siksi että KIINNOSTAA  Tongue Mutta ei välttämättä rakastajan maineen takia, vaan rohkeuden ja intohimoisuuden asioita kohtaan   Cheesy kunhan ne "asiat" ei liity vastakkaisen sukupuolen pöksyjen sisältöön  Wink   tickedoff  2funny

Annaelen,  2funny 2funny -kunhan ei ole härkä-   2funny 2funny no joo..
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #11 : 29.06.2006 20:32:46 »

Ohhoh, levoton -täällähän saa kuvan että Vaa'at (muissakin ketjuissa törmännyt asiaan) ovat aivan hulluja ja varsinaisia riippakiviä uglystupid2 Pitikin syntyä siihen merkkiin.. tosin, niinkuin itsekin sanoin niin mun(kin) mielestä vaakamiehet ovat jokseenkin kummallisia tapauksia, naiset on hieman -no, itsenäisempiä. Vaaka kyllä taitaa olla kaikkein eniten ME-merkki, ei MINÄ-merkki. 
Hirveää yleistämistä I know, älkee suuttuko Lips Sealed

Itse olen todella itsenäinen + itsepäinen ja myös itsekseen viihtyvä, en missään nimessä ala vaikka seukkaamaan vain siksi että kunhan olisi joku. Tosin Skorpionivaikutus on kartallani vahvin.

Ja toki toki Stareyes, olen samaa mieltä -kokonaisuus joka tapauksessa ratkaisee- ja loppupeleissä sillä kartalla ei ole mitään väliä jos homma toimii vaikka sitten vastoin kaikkia odotuksia! (Vaikka heh, varmasti ne synastriat tulee katsottua ja kirottua jos huonoja aspekteja kovasti pukkaa.. tickedoff )
« Viimeksi muokattu: 29.06.2006 20:44:00 kirjoittanut Aya Nuit » tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #12 : 29.06.2006 20:47:43 »

Ohhoh, levoton -täällähän saa kuvan että Vaa'at (muissakin ketjuissa törmännyt asiaan) ovat aivan hulluja ja varsinaisia riippakiviä

Unohdin taas, että joskus voisi silotella puheitaan/tekstejään.  Embarrassed
Toisaalta  aurinko   jousimies pahoittelee, jos loukkasi jotakin.  Undecided Wink
tallennettu
Aya Nuit
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


I connect and detach, push and pull, like a tide


Profiili
« Vastaus #13 : 29.06.2006 20:50:12 »

No minä en ainakaan loukkaantunut, ihan huumorilla kirjoittelin tuota kommenttia knuppel2 laugh
tallennettu

aurinkovaaka askendenttijousimies kuuvesimies venusskorpioni marsskorpioni merkuriusvaaka

Punainen Planetaarinen Käärme
Puu-Hevonen
Taroteissa Erakko
Numerologiassa 7&9

"And I'd been born restless..the dreamer, the angry one, the complainer."
Anne Rice:The Vampire Lestat
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #14 : 29.06.2006 20:50:28 »

Niinpä Artemis, näyttää siltä että Skorpionin maine intensiivisenä ja intohimoisena rakastajana vetoaa..

mutta sivutuotteena voi tulla mustasukkaisuus ja omistushalu tickedoff Grin

 smitten

Juu, astrolaiset Cheesy
Älkää missään nimessä sitoutuko kehittymättömään Skorpioniin, sillä he osaavat tuon mustasukkaisuuden jalon taidon  Undecided, he ovat kuolettavan intensiivisiä ja tukahduttavat oman vapautesi ja tahtosi tickedoff
Kehittynyt Skorppari on kuin uljas kotka, joka nousee siivilleen, kuin fenikslintu Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: [1] 2 3 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: