Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nouseville skorppareille  (Luettu 40802 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« : 18.06.2006 10:30:02 »

Olen itse noususkorppari, ja kiinnostais et vedättekö puoleenne
nåitä härkätyyppejä?

Itse en juurikaan, en koskaan oo yhdenkään härkämiehen kans seukannu
joten en tajuu  idiot2

Enempi noi veskarit jutulle tulee.. johtuneekohan  :aurinko:merkistäni..

Mut, ns.suuret rakastumiset/ihastumiset on yleensä ollut vesimerkkejä tai tulimerkkejä joko  aurinko tai Asc  smitten

Ja onko teil muillakin kuin noususkorppareilla sellasii aikoja,et
tuntuu vaan törmäilevän tietyn merkin edustajiin?
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Belilmathiel
Vieras
« Vastaus #1 : 18.06.2006 11:36:21 »

Tällä hetkellä seurustelen immeisen kanssa, jonka kuu on härässä. Ja kerran elämässäni olen härkään ihastunut, mutten heitä pahemmin puoleeni vedä, tiedä sitten. En muutenkaan ole kiinnittänyt aurinkomerkkeihin niin hirveästi huomiota, jos joku juttelemaan on tullut.
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #2 : 18.06.2006 12:05:35 »

Niin, jännä juttu.. Mun seurustelukumppaneitten kartalta on jonkin verran härkää löytyny, mut tiedä sitten  idiot2

Ja jostain olen lukenut, et miehet rakastuvat kuumerkkinsä mukaisiin naisiin.. enpä ole tuotakaan omissa suhteissani huomannut  Huh

Oletkos koskaan törmännyt noususkorppari mieheen..
Minkähänlaisia?
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #3 : 18.06.2006 16:58:38 »

Ei ole muistaakseni koskaan ollut yhtään mitään Härkämiesten kanssa, liekö edes tunnen yhtään...? Vaaka, Jousimies, Kauris ja Veskari on ne, joiden kanssa yleensä sutinaa syntyy Wink
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Satu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #4 : 18.06.2006 20:40:27 »

Enpä ole tainnut törmätä muihin Härkä-mieheen kuin lankomieheeni, mutta myö nyt ollaan vaan kavereita tietenkin. En pystyisi elämään hänen kanssaan saman katon alla varmaan vuorokauttakaan hermojani menettämättä  2funny

Minun kohtaloni taitaa olla törmäillä pikemminkin Leijona-merkkisiin miehiin, sellaiset ovat pistäneet minulta senssit perusteellisesti sekaisin jo kolmesti elämäni aikana. Niissä on vaan jokaisessa ollut sitä jotain, vaikka eivät välttämättä mitään bradpittejä ole olleet kukaan heistä. Ainoa "huono" puoli heissä on ollut se, että heitä ei voi koskaan täysin unohtaa suhteen päättymisen jälkeen tai se unohtaminen vie kauhian kauan... Huh

Tuomo Karilan (ex-painija, nyk. urheilukirurgi?) voisin kyl laittaa pulloon, olipa hänen merkkinsä mikä vaan  Grin smitten
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #5 : 18.06.2006 21:19:06 »

Olen itse noususkorppari, ja kiinnostais et vedättekö puoleenne
nåitä härkätyyppejä?

Itse en juurikaan, en koskaan oo yhdenkään härkämiehen kans seukannu
joten en tajuu  idiot2

Enempi noi veskarit jutulle tulee.. johtuneekohan  :aurinko:merkistäni..

Mut, ns.suuret rakastumiset/ihastumiset on yleensä ollut vesimerkkejä tai tulimerkkejä joko  aurinko tai Asc  smitten

Ja onko teil muillakin kuin noususkorppareilla sellasii aikoja,et
tuntuu vaan törmäilevän tietyn merkin edustajiin?

Heips Smiley
Juu.. tuota... nuo härkätyypit kyllä käyvät silloin tällöin tsekkailemassa, mutta mitään suurta tunteiden kuohuntaa en ole heidän kanssaan kokenut.

Tänä keväänä eteen tulla tupsahteli tyyppejä, joilla joko  aurinko tai  kuu tai  venus  vesimies :ssä, olin hämmentynyt, mistä johtuu idiot2? Syykin selvisi: Mulla Radixilla  venus vesimies. Prog-kartalla  aurinko+ merkurius+ venus (R)  vesimies :ssä.
Eikä näissäkään tapauksissa romantiikkaa ollut. Asia asiana.

Eteeni on tullut rapulaisia ja Kaloja, yksi skorppari. Nämä Ravut ovat enemmistö, onhan ne mun vastamerkkejä......
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #6 : 18.06.2006 22:24:19 »

Kiitokset vastanneille  laugh

Ei nyt ihan sit tullut vastausta Sepon tulkintaan noususkorppari
parisuhteessa  idiot2

annaelen, mul kans pinna palaa  knuppel2 jos tyyppi liikaa
jarruttelee.. eteenpäin vaan ku höyryveturi  Cheesy

Stareyes, toihan on mielenkiintoinen ajatus,jos siis oikein ymmärsin  idiot2 esim. venus on vuosikartal vaikka  vesimies
niin transiittien aikana vetäis kyseisen merkin edustajia puoleensa? :Smiley

Oinas, mun oppari, ihan jees Smiley Mut vesimerkeistä löytyy herkkyyttä,
sanatonta kemiaa,mitä monilta tulimerkin edustjilta uupuu  Huh
Vaikkakin tarvittavaa rohkeutta riittää, joskus liikaakin  :Smiley Tongue
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #7 : 19.06.2006 19:50:31 »



Stareyes, toihan on mielenkiintoinen ajatus,jos siis oikein ymmärsin  idiot2 esim. venus on vuosikartal vaikka  vesimies
niin transiittien aikana vetäis kyseisen merkin edustajia puoleensa? :Smiley

No, niinkin tuon voi ajatella  Smiley. Lähinnä ko. Venuksen merkkisijainti Radixkartalla.
En ole aikaisemmin edes ajatellut ko. juttua, paitsi tän vuoden alusta, jolloin vesimiesherroja tuli ja meni.
Edistetyllä kartalla Venukseni Veskarissa peräytyy, joten haen syvällisiä suhteita. Vaikka aina niitä olen 'hakenut', en juttelen joutavia....
Hauskanpitoon otan pintaliitäjiä, mutta heidän kanssaan on varottava, mitä suustaan päästää.... Lips Sealed
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #8 : 19.06.2006 22:05:43 »

Kiitoksia  laugh nyt se lähti avautumaan mullekin ja
kuullostaa sen verran kiinnostavalta, et taidanpa "porautua" siihen
aiheeseen tarkemminkin  Wink

Aloin tosiaan miettimään ,et miks saman merkin edustajia tulee
ns. "perätysten"  :Smiley  Huh

Niin ja syvällisyyttähän pitää olla, ei jonnin joutavat lörinät jaksa kauaa intresseerata..  smiley6600 Wink

Mulla on noiden veskarimiesten seuras hieman omituinen olo  idiot2
Ne on jotenkin niin mielettömän kiinnostuneita jokaisesta ajatuksesta
ja suhtautumisesta elämään, mut mitään eroottisia mietteitä ne meikäläisessä herättele   buck2

Kalatyypit on monesti mun makuun  Tongue

Ja sroppariin olis varmaankin syventävää törmätä..  :Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 20.06.2006 11:12:21 »

Minulla nousevana Skorpionina on Aurinko-Härkä avomies, mutta muita Härkiä ei ole tielleni osunut. Tosin muista en edes tiedä muuta kuin aurinkomerkin, joten ehkä heillä on ollut muuten vahva härkävaikutus.

Sopivia kumppaneitahan voi katsella myös esim. Junon mukaan (ja kannattaa tosiaan muistaa, että miehenkin kartalla on muita tekijöitä kuin se aurinkomerkki). Monia viehättää myös Mars-merkin tai viidennen huoneen kärjen mukainen mies.

Minä olen myös huomannut, että DC:n hallitsijan Venuksen merkki Oinas viehättää, sekä seitsemännessä huoneessa majailevan Jupiterin merkki Jousimies.

En ole kuullut tuosta miehet ja kuumerkki -teoriasta (juontaisiko tämä siitä, että miehet etsivät lopulta äitejään.. Huh ), mutta sopii minulle, kun miehen kuumerkki on Vesimies, ja minulla on Uranus nousevana planeettana ja aurinkomerkkikin on melkein Veskari. Smiley

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #10 : 20.06.2006 12:23:08 »

Olen itse  aurinko skorpioni, askendentti härkä ja seurustelen härkämiehen kanssa, jolla skorpioni nousevana  Cheesy

Lisäksi:
ASC.(TAU.26°21')-Sun (TAU.18°13'):  Conjunction
NNd.(SCO.21°46')-NNd.(SCO.12°29'):  Conjunction  Huh ??

No, tähän asti pisin suhteeni. Tunnen oloni turvalliseksi, vaikka härkämies jossain tapauksessa saakin hidastelullaan mut turhautumaan. Olen nimittäin kuu-kaksonen...

Olen huomannut myös tuon Mars-merkin vaikutuksen, itselläni se on ravussa ja pidän rapumiehistä, tosin ne on ainakin tuolla nuorempana olleet niin ujoja että mä en ole jaksanut kauaa kattella.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Narmeh
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #11 : 20.06.2006 15:53:03 »

Itse olen  aurinko harkaaskendentti  skorpioni sekä  kuu vesimies. Alkuelämä oli aika railakasta ja kumppaneita oli ja meni. Mutta nyt olen löytänyt sielunkumppanini naisesta joka on  aurinko  oinas  askendentti  neitsyt  kuu vaaka. Tämä pysäytti minut ja nyt olen onnellisempi kuin ikinä, lisäksi olemme kumpikin kiinnostuneita henkisistä asioista. Olen vihdoin ymmärtänyt, että olemme täällä kasvamassa ja toteuttamassa henkistä kasvua. Olemme kumpikin kyllä olleet pienestä pitäen aika henkisiä ja sielukkaita, mutta nyt yhdessä tutustuminen asioihin on mukavampaa!
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #12 : 21.06.2006 21:20:05 »

Niin kiinnostavia kuin nää onkin, niin kaikilla on kuitenkin
erilaiset mieltymykset  Tongue

Eikä kai sillä merkillä ja astrologialla
Itse olen  aurinko harkaaskendentti  skorpioni sekä  kuu vesimies. Alkuelämä oli aika railakasta ja kumppaneita oli ja meni. Mutta nyt olen löytänyt sielunkumppanini naisesta joka on  aurinko  oinas  askendentti  neitsyt  kuu vaaka. Tämä pysäytti minut ja nyt olen onnellisempi kuin ikinä, lisäksi olemme kumpikin kiinnostuneita henkisistä asioista. Olen vihdoin ymmärtänyt, että olemme täällä kasvamassa ja toteuttamassa henkistä kasvua. Olemme kumpikin kyllä olleet pienestä pitäen aika henkisiä ja sielukkaita, mutta nyt yhdessä tutustuminen asioihin on mukavampaa!
ole niin  suurta painoa,
kuin sillä et, se kumppani vaan yksinkertaisesti tuntuu
sopivalta  smitten     smitten

tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #13 : 22.06.2006 16:48:34 »

Eufrasyne hei  Smiley
Voi, kyllä sillä merkillä on väliä! synastriassa aspekteilla, miten toinen vaikuttaa toiseen :Smiley
Mulla siippa oppositiomerkkini, mutta molemmilla  askendentti skorpioni :ssa +  kuu :t  jousimies :issa.
Tämä vain siksi, jos tarkoitat kestävää suhdetta. Jos taas tarkoitat ohimeneviä pintasuhteita, niissä lähinnä vain fyysinen lataus tärkeintä  Wink. Siipalla myös  venus harka :ssä, joka tokottaa DC:lläni. Väliin on kovasti latausta väliin ei, mutta on tuttu ja turvallinen jokatapauksessa Cheesy
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #14 : 22.06.2006 20:09:17 »

No, oon sellanen että monesti ihastun tyyppin just syvällisten keskustelujen yhteydessä, pelkkä ulkonäkö ei pitkälle vie..  Wink

Kun sitä on jo aivan korviaan myöten ihastunut,  Cheesy ni en paljoa merkkejä
siinä vaiheessa pohdi, vaikka usein sen kysynkin.. :Smiley

Pitkässä ja ns. vakaalla pohjalla olevas suhteessa tietty moni
negatiivinen piirre itessä ja toisessa tulee ilman muuta vastaan
jossain vaiheessa  tickedoff smitten Wink ja silloin on astrologia mielestäni monesti apuna   laugh jos toisen tunteista/ajatuksista
ei muuten tahdo oikein päästä perille..   Shocked

Mutta eiköhän se kuitenkin ole tuo seksuaalinen vetovoima, joka
ihmiset toisiinsa vetää  :Smiley ajatuksia aiheesta..  :Smiley   smitten
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: