Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuus kartalla?  (Luettu 42776 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #60 : 10.11.2011 12:27:20 »

Joku ylempänä kertoi tuosta Ceresistä ja sen vaikutuksesta seksuaalisuuteen... tuttuva miehellä on ceres  ceres skorpparissa ja 6.huoneessa.
Mullapa onkin ceres kaloissa ja 8.huoneessa...

Miten näitä kommentoisitte?

Vallan mielenkiintoinen aihe tämä  Wink
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #61 : 10.11.2011 13:10:19 »

Mulla on nää kaikki seksuaalisuuteen viittaavat planeetat ja asteroidit siellä kakkoshuoneessa, kauriissa, veskarissa ja kaloissa.  aurinko vesimies.
Mar ja venus yhtymässä kaloissa...varmastikin seksuaalisuuden kannalta merkittävä yhtymä?
 
 No  uranus on 12.huoneessa  jupiter kanssa  aspect_con ja niillä on  aspect_con askendentti..vaikuttaneeko sitten seksuaalisuuteen muuten kun persoonan kautta. Jaa.

Hmm. Minä olisin varmaankin avoin ihan kaikenlaiselle seksuaalisuudelle omallakin kohdallani...ennakkoluuloton. Olisi mielenkiintoista kokeilla. Mutta luulen kuitenkin, ettei mikään voita sitä mitä se mies edustaa siinä. Mies vie ja mie vikisen Tongue


tallennettu
kauris76
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83


Vahva Uranus +Kristustietoisuus


Profiili
« Vastaus #62 : 11.11.2011 18:59:31 »

Mul on itelläni kaikkiparisuhde asteroidit  7.huoneessa. Eli täydellinen asetelma. Ja vielä hyvät aspektit.
tallennettu

Johanna
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #63 : 12.11.2011 20:48:18 »

Oletteko huomanneet transiittien vaikutusta seksuaaliseen aktiivisuuteen tai reagointiin?  Mikä tekee sen, että joskus vaan ei huvita, joskus taas.... :Smiley  Tai joskus on ikäänkuin herkemmällä, niin että koko juttu on pelkkää ilotulitusta, joskus taas, no,  ihan kivaa.

Olen yrittänyt katsoa edistyskartalta ja transiiteista, mutta en ole löytänyt mitään selitystä astrologisesti ainakaan omalta kohdaltani.

Minulla kyllä Venukselle osuvat transiitit ovat eniten vaikuttaneet halukkuuteen, vaikka Marsin luulisi olevan enemmän seksiplaneetta. Kheironin transiitit Venukselle ovat vieneet libidon kokonaan, Neptunuksen transiitit Venukselle ovat taas pistäneet päätä pyörälle miessekoiluineen. Muut transiitit eivät ole itse libidoon vaikuttaneet kovinkaan paljon, ehkä enemmänkin seksin laatuun ja kuinka paljon sitä on ylipäänsä ollut tarjolla. Kuulle osuvat transiitit ovat myöskin tärkeitä, koska ne sekoittavat tunne-elämää ja ainakin minulla kiihkeät tai näivettyneet tunteet näkyvät myös makuukamarissa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #64 : 13.11.2011 10:58:11 »

Oletteko huomanneet transiittien vaikutusta seksuaaliseen aktiivisuuteen tai reagointiin?  Mikä tekee sen, että joskus vaan ei huvita, joskus taas.... :Smiley  Tai joskus on ikäänkuin herkemmällä, niin että koko juttu on pelkkää ilotulitusta, joskus taas, no,  ihan kivaa.

Olen yrittänyt katsoa edistyskartalta ja transiiteista, mutta en ole löytänyt mitään selitystä astrologisesti ainakaan omalta kohdaltani.

Minulla kyllä Venukselle osuvat transiitit ovat eniten vaikuttaneet halukkuuteen, vaikka Marsin luulisi olevan enemmän seksiplaneetta. Kheironin transiitit Venukselle ovat vieneet libidon kokonaan, Neptunuksen transiitit Venukselle ovat taas pistäneet päätä pyörälle miessekoiluineen. Muut transiitit eivät ole itse libidoon vaikuttaneet kovinkaan paljon, ehkä enemmänkin seksin laatuun ja kuinka paljon sitä on ylipäänsä ollut tarjolla. Kuulle osuvat transiitit ovat myöskin tärkeitä, koska ne sekoittavat tunne-elämää ja ainakin minulla kiihkeät tai näivettyneet tunteet näkyvät myös makuukamarissa.

Sellaista olen noteerannut, että Venuksen transiitit mun Marsille tai Kuulle, sekä Marsin transiitit - omituista kyllä, Venukselle, Uranukselle tai Plutolle tuovat muassaan noita vastakkaisen sukupuolen edustajia tarjolle ihan jonoksi asti. Sen sijaan omaan libidoon vaikuttaa eniten Venuksen aspektit Plutolle, mutta se on ilmeisesti jotain niin epäinhimillistä, että ikävä kyllä partnerit yleensä pelästyvät ja vaativat keskeyttämään koko touhun.  crazy2
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #65 : 12.12.2011 19:08:24 »

Tällaisen sivuston löysin:

http://www.erosanalyysi.com/index.html

Sivustolla käydään lävitse eri merkkien seksuaalista käyttäytymistä.  Katso ja lue, oletko tyypillinen tapaus. Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #66 : 12.12.2011 20:50:34 »

 aurinko ja asc sopi suurimmaksi osaksi, kuu merkkikin osittain ja  venus mars merkkikkin jonkun verran Smiley
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #67 : 12.12.2011 20:54:49 »

Juu, kyllä minäkin muistan tutkimuksen seksuaalisesta suuntautumisesta jonka tulos oli että Uranus on se tärkein planeetta siinä.

Minulla on pari lesboystävää, ja juuri kun toisen karttaa katselin niin hänellä on  Uranus yhtymässä Venukseen ja Marsiin.

Tämä asia on itsellenikin ajankohtainen, koska eräs suhteellisen läheinen mies tuli vasta kaapista ulos. Mitä Uranukseen tulee, niin tällä henkilöllä on Uranus-Mars -oppositio, mikä löytyy myös toisen homoseksuaalin miehen kartalta. Kolmannella tuntemallani tapauksella taas ei ole Uranus-Mars -kontakteja, tarkka Uranus-Venus -neliö kuitenkin löytyy. Jostain syystä kaikilla kolmella Uranus ja Mars ovat Kauris-Rapu -linjalla, liekö asialla merkitystä?

Eräällä biseksuaalilla naistuttavallani on Uranus-Pluto-Kuu-Mars -yhtymä askendentilla, mutta eräällä lesboasiakkaallani Uranus ei tee mitään aspekteja henkilökohtaisille planeetoille. Näyttävästi se on kuitenkin Leijonassa keskitaivaalla.



...Itse olen 50-50 bi-seksuaalinen hlö ja se on ollut täysin luonnollista minulle lapsesta asti. En ole siitä kuitenkaan kauheasti huudellut, ei ole ollut tarvetta, koska se tosiaan on niin normaali juttu itselleni.. Toisaalta lapsena en huudellut siksi, koska tiesin, että vanhempani eivät sitä sulata. Eihän seksuaalisuuteni heille kuulu, joten turha tehdä kärhämää. Seksuaalista suuntautumistahan ei pysty parantamaan.

Itselläni on lesbotuttavia muutama, mutta homomiehiä kammoksun (kaikella kunnioituksella, siis arvostan heitä ihmisinä, mutta en osaa olla luontevasti heidän seurassa!)

Uranuksen neliö kuulle kaiketi vaikuttaa ainakin tähän bi-seksuaalisuuteen ja onhan se uranus tosiaan ykköshuoneessakin. On myös neptunuksen ja marsin yhtymä, mistä sanottu kaiken muun lisäksi, että erikoisia seksuaalifantasioita yms. Jokuhan voi sanoa tuota bi-seksuaalisuutta erikoiseksi asiaksi. Aika mainstreamiahan se nykyisin on..



tallennettu

Aurinko vaaka 10.
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #68 : 18.02.2012 04:40:23 »

Seuraavat huomiot itsessäni kiinnostavat nyt:

- 5. huone on täysin tyhjä.
- 7. huone, joka jotenkin liittyy seksuaalisuuteen, sisältää Marsin ja Jupiterin ja se on Ravussa. Kiellänkö itseltäni onnen ja menestyksen sekä tekemisen ja motivaation niin, että oikuttelen ne pois?
- 8. huoneessa ovat Kuu ja Saturnus Leijonassa, mutta Venus Neitsyessä ja Vesta Vaa'assa
- Uranus on 10. huoneessa ja Skorpionissa, kuten Cereskin.

Kuulun sarjaan "molempi parempi, muttei sittekään kumpikaan ehkä..."

Mitä ajattelette, kertovatko nämä tekijät jotakin oleellista seksuaalisuudestani ja parisuhteettomuudestani?
tallennettu
MooOoona
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 117


Profiili
« Vastaus #69 : 20.02.2012 23:42:58 »

Vinkki: Tutkailkaapa Eros -asteroidia. Seksuaalisuuden eroottiseen puoleen liittyvät toiveet ja halut saattavat löytyä sieltä. Ainakin omalla kohdallani Jousimies Eros kertoo eroottisesta luonteestani ja seksuaalisuudestani, seksin harrastamisen ja fantasioiden tasolla.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5935



Profiili
« Vastaus #70 : 20.02.2012 23:52:17 »

Mulla on  mars huoneessa 8. auringonpaluulla.
Ja siis  neitsyt on merkki.
Vois kuvitella että se jotenkin vaikuttaa seksi-elämään, mutta voi olla vaikuttamattakin ja olla jotain muuta  Undecided
tallennettu
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #71 : 23.02.2012 22:50:43 »

Jaahas, katsotaan:

- 5. huoneen kärki kaksoset, huoneessa aurinko ja chiron
- 7. huoneen kärki  rapu, huoneessa  mars, Lilith,  vertex (Neitsyessä) ja Eros (Leijonassa)
- 8. huoneen kärki  vaaka, huoneessa  pluto ja  pallas (Skorpionissa molemmat)

Sitten vielä venus löytyy Kaksosista 4. huoneesta (aspekteissa  aspect_opp  saturnus ja  uranus) ja uranus Jousimiehestä 11 huoneesta (myös arabialainen piste Desire ja Sexual attraction löytyy siitä vierestä). Seksuaalisesti olen umpi-hetero, vaikka minua ei ollenkaan haittaisi olla bi tai lesbo. Naiset eivät kuitenkaan seksuaalisesti herätä minussa mitään, enkä ole koskaan edes fantasioinut naisista. Olen myös suudellut naisen kanssa, mutta se johtui enemmän kokeilunhalusta (ja humalatilasta Cheesy) kuin mistään muusta. Tuntui muuten ihan samalta kuin suutelu miehen kanssa  Grin Seksiä en kuitenkaan osaisi kuvitella voivani kokeilla naisen kanssa, se vaan ei jotenkaan... tunnu oikealta. Olen kokeillut parisuhdeseksiä ja yhden illan juttua, kumpikin käy minulle. Olen aika riippumaton seksin suhteen, en helposti sekoita tunteita peliin, ja voin tehdä sitä melko rutiininomaisesti (tärkeämpää on määrä kuin laatu  Cheesy). Elämää suurempi rakkaus ja liekehtivä intohimo olisi haaveissa ( pluto 8. huoneessa), mutta en ole vielä tavannut ihmistä, johon olisin sillä lailla palavasti rakastunut.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012 22:55:27 kirjoittanut Hopealohikäärme » tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
shoulders
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #72 : 08.12.2012 00:27:55 »

Tämähän oli mielenkiintoinen ketju...

Itse en ole koskaan tuntenut kiinnostusta seksiä tai parisuhdetta kohtaan. Olenko sitten frigidi tai aseksuaali? En tiedä. Olisipa hauska tietää näkyykö tämä jotenkin kartalla! Venus vesimiehessä?? Hmm... 5. huoneessa kuu oinaassa, kutonen tyhjä, seiskassa mars kaksosissa, nekin ehkä viestivät ainakin sitoutumattomuudesta? 8. huoneessa Chiron ravussa ja uranus majailee 2. huoneessa kauriin merkissä, näistä nyt en osaa sanoa mitään. Jäänkin ihmettelemään tätä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: