Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Seksuaalisuus kartalla?  (Luettu 42769 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #15 : 21.04.2006 16:39:23 »

Kiitos kaikille vastauksista  smitten

Eiköhän tämä tästä nyt lähde aukeamaan...  Smiley

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
millimia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #16 : 19.07.2006 03:10:58 »

Hyvä MillaMiuMau, mitä muuta kuvioosi  venus aspect_opp neptunus kuuluu? Minulla myös sama kuvio  kaksoset ja näihin  mars tekee neliöt aiheuttaen t-ristin..

Seksuaalisuus on aina ollut kohdentumisen suhteen aika liukuva käsite..kuten joku muukin jossain todennut kiinnostus minullakin syntyy siitä mitä korvien ei haarojen välissä.. smitten
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #17 : 19.07.2006 14:40:44 »

Eipä miulla muuta mielenkiintoista tuossa kuviossa ole, kuin että Venus on Kaksosissa ja Uranus Skorpparissa, joten eiköhän se aiheuta tarpeeksi säpinöitä ihmissuhderintamalla... :Smiley
Hyvä näin, välillä on itsekin niin pihalla kaikesta, että mistähän päin tänään tulee  Tongue

tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #18 : 20.06.2007 20:16:39 »

Heip,

Nostin tämän, kun aihe on mun elämässä pinnalla ja jos kommentteja haluatte antaa. Nimittäin huomasin että kahdella homoystävälläni on uranus kasihuoneessa, toisella jousimiehessä ( +venus vesimiehessä ) ja toisella leijonassa (+venus kaksosissa ).

Jos nyt seksuaalisuutta tarkastellaan muutenkin, (olen kylläkin hetero vaikkakin äärettömän avaramielinen) niin mulla kasihuoneessa jupiter kaksosissa, ja sopii täysin siihen että viehätyn älyllisistä ihmisistä ja seksuaalisuus on täysin mielikuvien varassa. Mutta miten jupiter siihen vaikuttaa??
Halu voi lähteä yhtä nopeasti kuin on tullutkin...  Huh

Uranus taasen on skorpionissa ykkösessä ja venus oinaassa vitosessa, joten intohimoa ja leikkimielisyyttä löytyy?! Valitsen kyllä seksikumppanini erittäin tarkkaan ja todellakin haastetta ja intohimoa, näkymätöntä sähköä pitää olla tilanteessa rutkasti... Siitäköhän syystä olenkin selibaatissa mielummin...  Grin

Omia kokemuksianne...
« Viimeksi muokattu: 20.06.2007 20:20:48 kirjoittanut Repetiitti » tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 21.06.2007 16:33:10 »

Hakeeko ihmiset vieläkin seksistä jotain ihmeellistä. Minusta se on niin yksioikoinen asia. Pohjimmiltaan idea on tuoda sieluja maailmaan mut kai siinä voi nauttiakin hetkellisesti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #20 : 21.06.2007 22:04:22 »

Mulla  8.huoneessa Uranus Vaa´assa ja venus Oinaassa 2. huoneessa. Ja olen kyllä ihan s.addikti  Kiss :Smiley
Mutta en ole koskaan hypännyt kenen tahansa kanssa sänkyyn, ronkeli olen  Cheesy Heterona olen pitänyt itseäni,mutta nyt vanhempana on alkanut kiinnostamaan muutkin  :Smiley


tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 22.06.2007 00:01:25 »

(http://www.lunarplanner.com/Images/Venus/pent%20drift.gif)

Ylläoleva kuva sivuilta : http://www.lunarplanner.com/HCpages/Venus.html

Hmmmmm - minulla oli syntymähetkellä trooppisesti  venus  vesimies ssä huoneessa 12 ja  uranus  leijona ssa huoneessa 6 ja  mars  skorpioni ssa huoneessa 8  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.06.2007 15:25:45 »

Hmmmmm - minulla oli syntymähetkellä trooppisesti  venus  vesimies ssä huoneessa 12 ja  uranus  leijona ssa huoneessa 6 ja  mars  skorpioni ssa huoneessa 8  :Smiley

Hmm, meni hieman ohi nyt.  Undecided Eli siis mitä tämän pitäisi tarkoittaa? Itselläni on myös Mars skorpionissa (tosin vielä 7h. puolella), Venus 12.huoneessa Vesimiehessä. Rupesi vain kiinnostamaan, kun en tuolta vinkkaamaltasi sivulta mitään tolkkua oikein saanut aikaiseksi. Wink
« Viimeksi muokattu: 22.06.2007 15:29:46 kirjoittanut Ebenia » tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #23 : 22.06.2007 16:57:50 »


Hmm, meni hieman ohi nyt.  Undecided Eli siis mitä tämän pitäisi tarkoittaa? Itselläni on myös Mars skorpionissa (tosin vielä 7h. puolella), Venus 12.huoneessa Vesimiehessä. Rupesi vain kiinnostamaan, kun en tuolta vinkkaamaltasi sivulta mitään tolkkua oikein saanut aikaiseksi. Wink
Sori, tuo kuva oli vain siinä mukana kauneutensa ja  venus sen "yhtymän" vuoksi - siis ihan OT  Embarrassed Cool

Mutta meillähän on samoja sijainteja, tulkita en kuitenkaan osaa  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #24 : 23.06.2007 17:33:02 »

Juu, kyllä minäkin muistan tutkimuksen seksuaalisesta suuntautumisesta jonka tulos oli että Uranus on se tärkein planeetta siinä.

Minulla on pari lesboystävää, ja juuri kun toisen karttaa katselin niin hänellä on  Uranus yhtymässä Venukseen ja Marsiin.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Triton
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #25 : 25.06.2007 13:25:53 »

Aikuisella iällä olen ollut siitä merkillinen öttiäinen että seksuaalisuus kiinnostaa ja seksikin toisinaan, mutta suurimmaksi osaksi mielenkiintoisen pohdiskelun aiheena. Toisaalta silloin kun käyn tositoimiin, niin minun on äärimmäisen vaikea mieltää itseni objektiksi, olen paljon mieluummin aktiivinen osapuoli, lähes miesmäinen jonkinlaisessa sisäisessä asenteessani että minun on pakko saada silloin kun haluan ja pakko saada myös se hekuman huippu, tai koko touhuun ei edes hyödytä lähteä. Olen kai aika suorituskeskeinen... Jos mies on vähän passiivisempi, mutta silti innokas, niin se ei haittaa.

Luulen että Venus Oinaassa 7. huoneessa kuvastaa suoraviivaisuuttani, mutta kun Saturnus yhtyy siihen niin se hillitsee pahimmillaan siinä määrin etten halua edes ajatella mitään seksijuttuja kun ne tuntuvat työläiltä. Sitten taas toisaalta em. yhtymän kuutio Merkuriukseen kai viittaa tuohon alussa mainitsemaani tarpeeseen pohdiskella ja puhua seksuaalisuudesta. Aurinko 5. huoneessa Placiduksessa varmaan antaa energiaa ja Mars Jousimiehessä myös... Uranukseni on yhtymässä Jupiteriin 12. huoneessa ja tätä en ole (mielestäni) kokenut erikoisemmin seksuaalisuudessa, mutta minulle muiden ihmisten homo- ja heteroseksuaalisuudet eivät ole mikään ongelma, joten liekö tässä sitten sellainen joviaalinen suvaitsevaisuus lopputuloksena...

Mieheni Uranus pai tö vei asettuu suoraan askendantilleni. Jos se jossain vaikuttaa niin ainakin siinä että yhteiselämämme ei aina ole ollut sieltä tasaisimmasta päästä, jatkuvia muuttoja ja muutoksia ja harmi kyllä riitojakin aina silloin tällöin. Hänkin on kyllä avarakatseinen ihminen, eli jotain uraniaanista meissä kai kummassakin lienee.

 Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.06.2007 13:27:38 kirjoittanut Triton » tallennettu

Oinas: Venus, Saturnus
Neitsyt: Pluto
Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus
Skorpioni: Kuu, Neptunus
Jousimies: Mars
Vesimies: Merkurius
Kalat: Aurinko
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #26 : 25.06.2007 18:15:53 »

Juu, kyllä minäkin muistan tutkimuksen seksuaalisesta suuntautumisesta jonka tulos oli että Uranus on se tärkein planeetta siinä.

Minulla on pari lesboystävää, ja juuri kun toisen karttaa katselin niin hänellä on  Uranus yhtymässä Venukseen ja Marsiin.
Minulla ei ole edes homo- eikä lesboystäviä - tietääkseni, itsekin olen streitti, mutta avarakatseinen olen - jokaisen oma valinta kokea  Kiss smitten
 venus  aspect_opp  uranus  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #27 : 25.06.2007 19:00:37 »

Muistelin, että Nikula kirjoitti joistain (ihan yllättävistä?) aspekteistani, että saattaisivat viitata homoseksuaalisiin taipumuksiin, jos kartan muut tekijät sitä tukevat  Cheesy  Pakkohan ne oli tuolta kirjasta kaivella...

Konjunktio (ilmeisesti myös sekstiili?):  venus ja  merkurius
Kasvattavat aspektit:  mars ja  neptunus

En tiedä, miksi juuri nuo...? Omalla kohdallani rajoittavina tekijänä on varmastikin  venus aspect_con merkurius -yhdistelmän oppositio  saturnus:een, sillä olen niin hetero kuin vesimies vain voi olla  Grin 
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #28 : 25.06.2007 23:33:10 »

 Grin Ja aattele, että  vesimies onkin vielä sideerinen  kauris  2funny
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #29 : 26.06.2007 20:35:07 »

Sideerinen kauris kuulostaa kyllä jo ihan aikuisten oikeasti puritaaniselta - voi olla että olen väärässä  2funny 

Trooppisessakin tuo  venus aspect_con merkurius on nimenomaan  kauris:ssa  Wink
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: