Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringon-tai kuunpimennyksen aikaan syntyneet!  (Luettu 4113 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 14.07.2012 12:41:05 »

Eli onko täällä ihmisiä tai tunnetteko ihmisiä, jotka ovat syntyneet tuollaiseen aikaan?Eräs ystäväni on kolme päivää minua vanhempi, ja hän on syntynyt tarkalleen auringonpimennyspäivänä ja aurinko oli tuolloin skorpionissa, itse synnyin kolme päivää pimennyksen jälkeen.Tarkinhan tuo pimennyksen vaikutus on varmasti silloin, jos on syntynyt tarkalleen pimennyspäivänä, mutta luulen, että vaikutus tuntuu myös lähipäivinä syntyneillä.Minulla aurinko on tiukemmassa yhtymässä (yhden asteen päässä) noususolmuun kuin ystävälläni, hänellä aurinko on neljän asteen päässä noususolmusta.
Tänne saa laittaa infoa ja kokemuksia pimennyksistä, linkitän vielä tähän sivun, josta näkee pimennykset 60-luvulta lähtien  Smiley

http://www.suomenastrologinenseura.fi/astrologian_aakkoset/auringon-ja_kuunpimennykset/

tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 07.10.2014 21:57:35 »

Miten se vaikuttaa, jos on syntynyt Auringonpimennyksen aikaan?

 idiot2
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.10.2014 10:51:45 »

Muinaiset astrologit ovat pitäneet lapsen syntymää pimennyspäivänä hieman pahaenteisenä merkkinä. En nyt tiedä, onko näillä erityisen voimakas karma tai kohtalo, joillakin näyttää kyllä olevan. Englannissa mm. prinssi William on syntynyt auringonpimennyksen ja herttuatar Catherine kuunpimennyksen aikaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #3 : 08.10.2014 20:09:29 »

Hih, minä oon syntynyt kuunpimennystä ja elämänkumppanini auringonpimennystä seuraavana päivänä. Olisi kiinnostavaa tietää miten tämä näkyy? Tänään on kuunpimennys jälleen joten hauska törmätä tähän aiheeseen, lähdenpä tästä pian tuonne ulos "ulvomaan".  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: