Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua ammatinvalintaan, kartta liitteenä :)  (Luettu 4858 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« : 25.06.2012 17:36:39 »

Eli, mulla on nyt kamala stressi kun alle vuoden päästä pitäisi niinkun tietää, että mitä alaa tässä lähtee opiskelemaan.Haluaisin työskennellä taiteen parissa, mutta en ehkä itse tehdä taidetta.Lähimpänä sydäntäni ovat musiikki ja teatteri.Nyt toivoisin, että jos joku jaksaisi vilkaista karttaani ja heittää ihan mitä vaan sopivia ammatteja mitä tulisi mieleen, että saisin edes vähän jotain ideaa mitä tässä lähtisi hakemaan Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1 : 25.06.2012 18:07:49 »

10. huoneen kärjen leijona (ja mars) kyllä kielii vähän siitä että taiteen parissa haluat toimia. Skorpparin merkissä paljon tavaraa taas vaikuttaisi liittyvän siihen ettet välttämättä itse sitä taidetta haluaisi tehdä, tai olla niinkään valokeilassa. Nousuvaakana (ja  aurinko aspect_con venus ) olet varmaan aika tyylitietoinen.

Ihan ensimmäisenä tulee mieleen joku teatterin puvustaja, maskeeraaja, lavastaja taikka sitten joku vaateliikkeen ikkunan somistaja tai stylisti  Smiley

Kuu Jousimiehessä varmaan vaikuttaa sen verran ettet mihinkään tylsään toimistohommaan halua ryhtyä vaan työn pitää olla vaihtelevaa ja sulla pitää olla työssä tietynlaista 'liikkumavaraa'.
tallennettu
Abelide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #2 : 26.06.2012 00:35:42 »

Minusta sinä jos kuka olet luotu esiintymään! Opiskele mitä vain, ihmisten edestä itsellesi paikan löydät.
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #3 : 28.06.2012 19:34:47 »

Kiitos paljon vastauksista! Smiley Näyttelijän ammatista olen tosiaan haaveillut ja teatteria harrastanut kymmenisen vuotta, mutta kärsin nykyään sen verran pahoista paniikkioireista ( neptunus aspect_squ askendentti), että voi olla että se haave pitää hylätä.Saa sitten nähdä mihin tää tie vie... Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.06.2012 20:44:09 »

Jos taide tuntuu olevan lähinnä sydäntä, niin aloitetaan siitä. Monet Skorpionit ovat kiinnostuneita taidehistoriasta, arkeologiasta ja arkkitehtuurista ja ehkä tuleva ammattisi voisi jollakin tavoin liittyä noille aloille. Antiikkikauppias? Konservoija? Huutokauppakamarin taideasiantuntija?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #5 : 02.07.2012 21:21:58 »

Arkeologia kyllä kiinnostaa, arkkitehtuuri on liian matematiikkapainotteista mulle Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
lawie
Vieras
« Vastaus #6 : 26.07.2012 22:06:21 »

6. huone oinas, optikko, sotilasura, palomies?
10. huone leijona, opettaja, johtaja, toimitusjohtaja?

 smitten
tallennettu
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #7 : 31.07.2012 00:43:54 »

Mielenkiintoista Ajatusmuoto, ja tottakin.Runoja ja näytelmiä on tullut jonkin verran rustailtua.Ihmettelen vain, että mistä sä tuon tekstin kanssa työskentelyn hoksasit?  Smiley
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: