Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Käärmeen purema  (Luettu 8589 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
IbelieveinAngels
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« : 09.08.2016 20:58:25 »

Näin unta, että kaksi eri kyykäärmettä puri minua metsässä. Molemmat käärmeet tapoin katkaisemalla pään ( en muista millä ). Puremat eivät sattuneet mutta niistä jäi mustelman näköiset jäljet. Olin huolissani että kai joku kertoo miehelleni asiasta. Sekava uni mutta nuo käärmeen puremat kiinnostavat.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #1 : 09.08.2016 21:05:50 »

Käärmet liitetään seksuaalisuuteen, ja parantamiseen, ainakin.
Mitähän se sinulle merkitsisi?

Jos on molemmat yhdessä...olisi aika parantaa itsessäsi jotain seksuaalisuuten liittyviä traumoja...muttet uskalla, puollustaudut sitä vastaan? Tai sitten nimenomaan uskallat, pää poikki mokomilta traumoilta.

Mutta veikkaisin vahvemmin ensimmäistä. Kai joku kertoo miehellesi, että sinuun sattuu/sattui? Onko unessa oletus, että miehesi pitäisi sinua tässä auttaa...mutta hän ei ole tietoinen asiasta?
tallennettu
IbelieveinAngels
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #2 : 10.08.2016 19:50:19 »

Käärmet liitetään seksuaalisuuteen, ja parantamiseen, ainakin.
Mitähän se sinulle merkitsisi?

Jos on molemmat yhdessä...olisi aika parantaa itsessäsi jotain seksuaalisuuten liittyviä traumoja...muttet uskalla, puollustaudut sitä vastaan? Tai sitten nimenomaan uskallat, pää poikki mokomilta traumoilta.

Mutta veikkaisin vahvemmin ensimmäistä. Kai joku kertoo miehellesi, että sinuun sattuu/sattui? Onko unessa oletus, että miehesi pitäisi sinua tässä auttaa...mutta hän ei ole tietoinen asiasta?


Kiitos vastauksesta! Muistelen että unessa menin sairaalaan puremien takia ja olin hädissäni sillä mieheni ei ollut tietoinen mitä minulle oli tapahtunut ja halusin että hänelle ilmoitetaan asiasta. En tiedä liittyykö niinkään seksuaalisuuteen, mutta olemme yrittäneet perheenlisäystä jo jonkin aikaa tuloksetta. Voisiko sillä olla osuutta?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #3 : 10.08.2016 22:48:49 »

Mikään ei enempää liitykkään perheenlisäykseen kuin seksi, joten kyllä voisi...ja sitä kun tuloksetta perhettä yrittää lisätä aikansa, niin moni on kokenu että ei ole jotenkin miehenä tai naisena täysi ilman, että onnistuu sen biologisen tehtävänsä täyttämisessä..jotta miksei.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: