Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Irtoava hammas unessa  (Luettu 4385 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anyrt123
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« : 11.05.2016 23:25:31 »

Olen usein unikirjoista lukenut unessa irtoavista hampaista kuolemaa merkitsevänä viitteenä.

Nyt näin viime yönä unta, jossa olin putsaamassa hampaita hammaslangalla. Minulla oli keskellä alhaalla yksi hammas (siis toinen alahampaista ei puuttunut, vaan kahden alahampaan paikalla oli keskellä yksi hammas), johonka hammaslankani jäi jumiin. Yrittäessäni irroittaa sitä, alkoi hammas heilua ja vuotaa runsaasti verta, lähes pulputen. Yritin tietysti säikähtäneenä varoa, ettei hammas vain irtoaisi, mutta en saanut hammaslankaa irroitettua. Jouduin alkaa leikata hammaslankaa tylsillä saksilla, jolloin hammaslanka muuttuikin ns. pieneksi köydeksi, jota nirhasin poikki tylsillä saksilla. Kun sain hammaslangan katkeamaan, huomasin sen päässä roikkuvan pienen käyrän neulan. Unen aikana en saanut lainkaan hammaslankaa irroitettua hampaasta, vaan uni päättyi siihen kun ihmettelin hammaslangan päässä roikkuvaa neulaa.

Unessa vallitseva tunne oli alkuun hätääntynyt ja säikähtynyt, mutta nähdessäni neulan olin lähinnä ihmeissäni.

Täytyykö minun nyt alkaa pelätä jonkun läheiseni kuolemaa, vai voiko uni kertoa jostakin muusta. Hammas ei tosin täysin irronnut unessa, vaan heilui ja ien vuosi runsaasti verta.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.06.2016 11:24:25 »

Jonkin asian / ongelman ratkaisu on ihan nenäsi edessä, muttet jotenkin älyä sitä.

Sulle on annettu unessa neula ja lankaa vuotavan haavan ompelua varten. angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: