Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneuni - voiko ennalta nähtyä muuttaa?  (Luettu 14463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #15 : 16.11.2015 09:32:07 »


Ihmisiä ja heidän mielentilojaan pystyy tietysti lukemaan ja jos ajattelen tuota untasi, niin terveellä itsesuojeluvaistolla varustettu henkilö ei varmaankaan lähtisi puhumaan kauniisti aseistetulle ja sekavalle miehelle. Siksi ne kaikki muut pakenivat.

Muistan, että mulla oli tuossa tilanteessa johtoajatuksena se, että muu perhe pääsisi pakoon. Eli miehen piti valita juokseeko heidän peräänsä vai "tyytyykö" minuun. En siis lähtökohtaisesti uskonut siihen, että saisin puheillani miehen muuttamaan suunnitelmiaan.

Valvontakamera liiketunnistimella ja pimeänäkövarusteilla takapihalle, talon sisälle hälytys ja näyttö. Myöskin tehokas valaisin liiketunnistimella auttaisi ehkä.




En mä nyt ehkä lähtis ihan tälle linjalle ainakaan vielä... vai oliko vitsiksi tarkoitettu?



No voisi kuvitella, että tuo Neptunuksen ja Merkuriuksen yhtymä tekee ihmisestä aika idealistisen ainakin mentaalisella- ja puhetasolla.

Mun täytyy nyt nolona tunnustaa, että eihän se mikään yhtymä ole vaan oppositio (niin kuin varmaan moni noista huonesijainneista päättelikin...). Onko se nyt sitten pahempi vai parempi... Niin kuin jo totesin, en ajattele, enkä myöskään unessani ajatellut, että minä itse voisin millään tavoin toisia ihmisiä muuttaa.

Mä taidan taas pitkän tauon jälkeen perehtyä tuohon karttaani vähän paremmin. Pysyis ehkä nuo käsitteet vähän paremmin hallussa  Cheesy
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 16.11.2015 18:57:10 »


Mun täytyy nyt nolona tunnustaa, että eihän se mikään yhtymä ole vaan oppositio (niin kuin varmaan moni noista huonesijainneista päättelikin...). Onko se nyt sitten pahempi vai parempi... Niin kuin jo totesin, en ajattele, enkä myöskään unessani ajatellut, että minä itse voisin millään tavoin toisia ihmisiä muuttaa.

Mä taidan taas pitkän tauon jälkeen perehtyä tuohon karttaani vähän paremmin. Pysyis ehkä nuo käsitteet vähän paremmin hallussa  Cheesy


No enpä minäkään hoksannut että pakkohan sen on oppisitio olla noiden merkkisijaintien perusteella. Vaikka jonkin verran astrologiaa on tullut harrastettua!  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: