Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat ja kengät...  (Luettu 13859 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aikaterina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #15 : 06.04.2006 17:11:38 »

Heh, jalat=kalat, tuo oli hyvä heitto Grin...
Minä myös olen  aurinko kalat, lisäksi  askendentti ja  kuu ovat  vaaka. En ehkä ole mikään asiantuntija noissa Vaakojen systeemeissä, mutta jonkinlaista turhamaisuutta se on tainnut minun tapauksessani poikia Embarrassed...
     Kenkien kanssa minulla on yleensä ollut ongelmia lähinnä valintavaiheessa, koska en kelpuuta mitään vähänkään epämukavaa päälleni, etenkään jalkoihini. Skolioottisen selkäni kanssa minun kannattaakin olla ekstravarovainen, piikkikorkoiset buutsit eivät varsinaisesti edistä oikeita kävelytapoja... Mutta jalat turpoavat helposti väsyneinä, lisäksi minulla on ties mikä krooninen kynsisieni, siis koirankynnen mallinen pikkuvarpaan kynsi. Rasittavaa...
tallennettu

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/379.gif)
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 06.04.2006 18:20:09 »

Tunnen kaksi asc jouskaria, joilla on taipumus pitää jalkojaan mitä kummallisemmissa kiemuroissa: sekä istuessaan tai seistessään. Joskus tekis mieleni kysyä ihmisiltä jotka istuvat tuolissa niin, että pitävät jalat myös tuolilla, että mikäs oot nousevalta Wink On kuulemma tavallista nousu-jouskille.

 Grin siitäkös tämä jalkojen 'joustavuus' johtuukin, nousu  jousimies :ista...
Tosiaan polviniveletkin taipuu molempiin suuntiin, tosin ei holtittomasti, mutta tarvittaessa....  Cheesy Ja lootus-asennot sun muut sujuu vaivatta...
Taitaapa silti olla vähän sama juttu muiden 'raajojen' kanssa ja ylipäätään kropan...jos hiukan aktiivisemmin venyttelisi ja voimistelisi, voisi harjotuttaa itsensä moneen solmuun...
Mutta siis tuo jalkojen 'solmuiluko' siis nousujouskaria...

Tosiaan myös jalkaterät ovat 'taipuisat', joita on sanottu 'balettitanssijan' jaloiksi luontaisesti....
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #17 : 06.04.2006 18:48:02 »

Baletista tuli mieleeni...

kuinka moni teistä pystyy seisomaan aivan varpaankärjillään? Olen joskus kavereilleni juppaillut tällä taidolla ja heidän reaktionsa on aina "au sattuu miten sä teet ton?" 
laugh
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #18 : 06.04.2006 22:35:28 »

Oho, itsekkin olen Kalat ja munkin on todella vaikeeta löytää hyvät kengät. Smiley Mikään ei kelpaa mulle kaupoista yms.
tallennettu
m
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47


Profiili
« Vastaus #19 : 07.04.2006 13:52:22 »

Ei ole vaikeuksia löytää sopivia kenkiä. On vaikeuksia pysyä poissa kenkäkaupoista. Ne on olleet lempikauppoja ties mistä lähtien. Unelmani (sieltä materialistisemmasta päästä) olis voittaa matka firenzeen plus 3000 € shoppailurahaa  Cheesy Jalat kyllä muuten tuottaa vähän ongelmia, olen kai kylmien vesien kala kun kädet ja jalat on usein kylmät ja hikiset  Tongue ja jalat on myös vähän eri paria sekä pituudeltaan että taipuisuudeltaan.
Erityistä jouskaripainotusta mulla ei ole mutta pystyn ihan helposti seisomaan varpaankärjillä, titanic-leffassa kun oli se kohtaus missä kate winsletin hahmo nousi siellä alemman väen juhlissa pöydällä noin seisomaan ja kaikki oli ihan hämmästyneitä, en ollut uskoa silmiäni, että onko tossa jotain erikoista !?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #20 : 07.04.2006 16:07:47 »

Tuosta jalkojen vääntelystä täytyy vielä kommentoida, että itse olen siis siihen taipuvainen, mutta nivelet eivät kylläkään luonnostaan ole kovin liikkuvat eikä lootusasentokaan onnistu (treenaamalla ehkä toispuolisesti). Mutta minullapa onkin nousevana tuo Jouskarin viereinen merkki eli jäykkä Kauris... Sad Joogasta löytyy siis minulle mukavasti haastetta.

Auts, ja varpailla seisominen ei todellakaan onnistu! Mikäs muuten oli sinun nousumerkkisi, mongolia? Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rookette
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #21 : 10.04.2006 13:31:59 »

Täälläkin yksi notkea ja vääntyilevä Nousu-Jousimies. Tuo jalkojen 'kietominen' sekä nukkuessakin mitä monimutkaismpiin asentoihin vääntyileminen on hyvin luontevaa. Ja joogan aloitettuani olen tajunnut, että olen huomattavasti notkeampi kuin ihmiset keskimäärin, eli vaikeatkaan liikeet eivät tuota ongelmia.

Ja kuten kuvioon kuuluu, raajat ovat myös piiiitkät ja reisissä riittää tukevuutta, vaikken mitenkään pulska olekaan.
tallennettu

Aurinko-Oinas, nousu- ja Kuu-Jousimies
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #22 : 22.04.2006 08:07:17 »

Olen kuu-kala ja sideerisesti aurinko-kala. Mulla on jo pienestä tytsötä asti ollut kauhea tapa repiä jalkapohjani rikki. Pienenä äiti aina rapsutteli saunanjälkeen irtonahkoja jalkapohjista ja isompana aloin itse nyppimään niitä. Tälläkin hetkellä olo on kuin pyrstöstään luopuneella pienellä merenneidolla, jokainen askel tekee kipeää...
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #23 : 23.04.2006 01:01:29 »

Kyllä...toinen jalkani on kokoa 38, ja toinen on niin nippa nappa 38, että joskus joudun sen takia ostamaan 39:n kengät. Kerran ostin aivan kamalat kengät, joka askel oli kuin maanjäristys jaloilleni, niissä ei ollut minkäänlaista "iskunestoa" tms. ja kyllä jalat särki. Kaikesta oppii...Jalkani myös rasittuvat erityisen helposti. Silloin ei pääse aamulla edes sängystä ylös...se ei ole kivaa. Huh
tallennettu
Hannari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 76


Gingerbread.


Profiili
« Vastaus #24 : 07.08.2009 16:56:13 »

Mä oon kyl kauris, ja ihan sama ongelma, on nii h:tin leveä jalka  tickedoff tickedoff

Kheh. Minulla on eri ongelma. Itselläni on h****tin siro jalka. Monia kenkiä olen koittanut, mutta ei onnaa. Kengät ovat aivan liian leveät Grin
tallennettu

askendentti rapu
aurinko kalat 10.huone
kuu vesimies 9.huone
merkurius kalat 10.huone
venus kauris 8.huone
mars kalat 11.huone
Fiona
Vieras
« Vastaus #25 : 07.08.2009 21:33:39 »

Tuli mieleen, että mitä mieltä olette tämän kesän sandaalimuodista? Tuntuu, että melkein kaikki sandaalit on tehty sirojalkaisille kiinattarille, toisin sanoen, jalkani eivät ole edes mahtuneet useimpien sovittamieni sadaalien sisään! Sitten löysin eccon sandaalit alennuksesta, joihin jalkani viimeinkin mahtui. Tavallisten kenkien kanssa ei ole ongelmia, mutta miksi sandaaleista tehdään niin pieniä???  tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: