Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 33
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkelinurkka  (Luettu 281904 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #360 : 30.10.2009 10:03:02 »

Täällä toinen enkeliviestiosoite  angel

tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #361 : 30.10.2009 10:05:48 »

IHANAT ENKELIT

kultaisena nauhana luoden täydellisen rauhan,
SE laskeutui kehooni ja täydellisti minut.

En kysynyt miksi tai miten,
vaan antauduin ja sulauduin.
Sulauduin rakkauteen jonka luo valoni minut johdatti.

Se palautti sieluni voiman ja viisauden.
Se palautti minuun ykseyden.
Universumin osana minua.

Valoni ei koskaan palanut loppuun, sillä aurinko enkeli valeli sitä tulellaan, Sydämeni ei koskaan sulkeutunut, sillä sieluni piti yhteyden kaipuullaan.
Aina kaipauksen takaa, aikojen alusta, olen istunut Äiti Maan sylissä, odottaen....odottaen.

En sitä että avautuisit,
sillä aurinko asuu sinussa,
vaan sitä että uskaltaisit
jälleen rakastaa.

Kuun pimeyden kierron jälkeen,
valmiina avautumaan jumalattaren valolle, saattaakseen yhteen kahden liekin täydellistymisen, palatakseen sielujen leikkiin universumin tähtisaleihin. Valta istuimelle jotka sielumme vapautti, ja henkemme anoi.

Paikalle, josta Kristus astuu maailmaan,
vailla kehoa,
vailla tietoisuutta menneiden inkarnaatioiden tuskasta.
kultaisena nauhana luoden täydellisen rauhan,
SE laskeutui kehooni ja täydellisti minut.

En kysynyt miksi tai miten,
vaan antauduin ja sulauduin.
Sulauduin rakkauteen jonka luo valoni minut johdatti.

Se palautti sieluni voiman ja viisauden.
Se palautti minuun ykseyden.
Universumin osana minua.

Valoni ei koskaan palanut loppuun, sillä aurinko enkeli valeli sitä tulellaan, Sydämeni ei koskaan sulkeutunut, sillä sieluni piti yhteyden kaipuullaan.
Aina kaipauksen takaa, aikojen alusta, olen istunut Äiti Maan sylissä, odottaen....odottaen.

En sitä että avautuisit,
sillä aurinko asuu sinussa,
vaan sitä että uskaltaisit
jälleen rakastaa.

Kuun pimeyden kierron jälkeen,
valmiina avautumaan jumalattaren valolle, saattaakseen yhteen kahden liekin täydellistymisen, palatakseen sielujen leikkiin universumin tähtisaleihin. Valta istuimelle jotka sielumme vapautti, ja henkemme anoi.

Paikalle, josta Kristus astuu maailmaan,
vailla kehoa,
vailla tietoisuutta menneiden inkarnaatioiden tuskasta.

Ylösnousemus sieluissa,
täydellistyen ykseyden kanssa.
Ollen ajatuksensa, kehonsa ja luomisvoimansa.
Ollen yhtä luojan kanssa luodessamme rakkauden kauden.

Olet alkukantainen tahto ja maailmojen synty,
Olet perillä.
Ihmiskunnan vapautuessa ilmentämää kultaista aikaa, Sydänten pyhää tilaa, kun jokainen on hereillä.

*kirj. Shari-el *
http://www.jatulintarhassa.info/
tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
Arkiviisu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528



Profiili
« Vastaus #362 : 19.05.2010 17:00:53 »

Haavoittunut Enkeli

Olipa kerran Enkeli pari, joka eli yhdessä ykseydessä. He elivät onnellisesti rakkaudessa ja loivat ihmeellisiä luomuksia muun ykseyden kanssa.

Eräänä päivänä Naisenkeli kuuli uudesta luomissuunnitelmasta, jonka joku toinen lahjakas Enkeli on keksinyt. Uusi suunnitelma oli luoda maailma, jossa voittaisiin kokeilla elää ilman tietoista yhteyttä Ykseyteen. Naisenkeli ihastui suunnitelmaan ja päätti auttaa sen toteutumisessa.

Naisenkeli ja tuhannet muut Enkelit tekivät ahkerasti luomistyötä, kunnes uusi maailma valmistui. Enkelit menivät uuden maailman sisään ja loivat itselleen fyysiset vartalot vedestä ja hiekasta. Näin he elivät uudessa maailmassa, kunnes fyysiset vartalot kuolivat. Enkelit yrittivät silloin poistua uudesta maailmasta, mutta epäonnistuvat. He jäivät jumiin siihen paikkaan. He päättivät syntyä uudelleen ja kokea fyysinen olemus uudestaan, ja yrittää poistua uudesta maailmasta sen jälkeen, mutta he taas epäonnistuvat poistumaan sieltä.

Näin Enkelit jäivät jumiin fyysisten uudelleen syntymisten sykliin uudessa maailmassa, ja he pikku hiljaa unohtivat oman alkuperäisen olemuksensa.

Koska he eivät enää muistaneet miksi he ovat jääneet jumiin fyysiseen olemuksensa, he kehittivät kaikenlaisia teorioita heidän tilanteestaan.
Kaikista suosituin teoria oli että uuden maailman luominen oli synti ykseyttä vastaan. He päättivät että he ovat syntisiä ja siksi he eivät pääse pois uudesta maailmasta.
Näin Enkelit tuomitsivat itsensä syntisiksi.

Koska Enkelit päättivät että he ovat syntisiä, he päättivät myös rangaista itseänsä, hyvittääkseen "syntinsä". He loivat kaksi uutta paikkaa uudessa maailmassa: paikka johon voit mennä jos tuomitset itsesi "pahaksi" ja toinen paikka mihin voit mennä jos tuomitset itsesi "hyväksi".
Molemmat paikat sijaitsivat tietenkin uudessa maailmassa, eikä ykseydessä.
Ykseydessä kukaan ei tuomitse toisiaan, koska kaikki ovat yhtä.

Jotkut enkelit tuomitsivat itsensä todella ankarasti. He päättivät että heidän tulisi kärsiä jokaisessa fyysisessä elämässä, jotta he voisivat hyvittää niiden "synnit".
Näin jokaisessa uudessa elämässä he kehittivät uuden tavan, jolla he voisivat kärsiä. Joskus he päättivät olla köyhiä ja kuolla nälkään. Joskus he kehittivät itselleen vaikean sairauden, josta he sitten kivuliaasti kuolivat. Joskus he tahallaan ärsyttivät muita ihmisiä, että ihmiset rankaisisivat heitä. Näin he rankaisivat itseänsä jokaisessa fyysisessä elämässä.

Samaan aikaan, ykseydessä ymmärrettiin uuden maailman olemus. Ykseydessä huomattiin että uuden maailman luoneet Enkelit unohtivat oikean olemuksensa ja jäivät jumiin elämiinsä.
Ykseys järjesti Enkeli ryhmän, joka menisi vapaehtoisesti uutteen maailman ja yrittäisi pelastaa jumissa olevat Enkelit ja auttaisi heidät poistumaan sieltä.
Yksi näistä Enkeleistä oli Miesenkeli tarinan alusta. Hän päätti auttaa naisenkeliänsä palaamaan hänen alkuperäiseen olemukseensa.
Pelastaja Enkeli ryhmä meni uutteen maailmaan ja yrityksistään huolimatta, he jäivät myös jumiin siihen.

Hekin syntyivät vaan uudelleen ja uudelleen uudessa maailmassa ja hekin unohtivat oikean olemuksensa. He muistivat vaan että heidän tulisi pelastaa Enkelinsä ja suojata niitä.

Näin Enkelipari tarinan alusta syntyi uudelleen ja uudelleen fyysisessä olemuksessa: jokaisessa elämässä Naisenkeli rankaisi itseänsä kaikenlaisilla tavoilla ja Miesenkeli yritti joka kerta pelastaa häntä.

Enkeliparista on maalattu monta kuvaa vuosien varrella. Yksi niistä on maalannut Suomalainen taitelija nimeltä Hugo Simberg, vuona 1903. Hän maalasi tätä maalausta kahteen kertaan: yksi versio pienenä öljyväreillä ja toinen kerta vähän isompana kirkon seinällä Tampereella. Pienempi versio on nykyään esillä Ateneumissa, Helsingissä, jossa se on valittu koko museon suosituimmaksi maalaukseksi vuonna 2006.

Kuvassa näkyy Naisenkeli, joka haavoittaa itseänsä aina vaan uudestaan ja sen takana hänen suojeleva Enkeli, joka yrittää pelastaa häntä uudestaan ja uudestaan.

Palataan takaisin meidän tarinaan…
Enkelipari olisi varmasti jatkanut uudelleen syntymisiänsä uudestaan ja uudestaan ikuisuutteen, ellei ykseys olisi puuttunut asiaan.
Ykseyden Mestarit lähettivät itse Elohim Enkeleitä pelastamaan jumissa olevat Enkelit.
Elohim Enkelit yhdistivät jumissa olevat Enkelit takaisin itseensä ja herättivät heidät.

Näin, eräänä päivänä Haavoittunut Enkeli ja hänen Suojeluenkelinsä heräsivät.
Myös tässä elämässä Suojeleva Enkeli valitsi syntyä haavoittuneen Enkelin lähelle, jotta voisi pelastaa hänet.
Enkelit tapasivat ja kertoivat toisille niiden kaikista eläimistä uudessa maailmassa.
He ymmärsivät että he ovat eläneet kaikki niiden elämät rinnakkaisesti (samanaikaisesti).
He ymmärsivät ettei kukaan tuomitse heitä, paitsi he itse.

He yhdistivät heidän kaikki ulottuvuudet yhdeksi ja antoivat itselleen anteeksi, kaikilla ulottuvuuksilla ja ajoilla samanaikaisesti.
He päättivät että he auttavat muita jumissa olevia Enkeleitä ymmärtämään että on turha rangaista itseänsä – kukaan ei rankaise sinua paitsi sinä itse, eikä tarvitse pelastaa ketään – ainoastaan itsesi.

Meditaatio, jolla annat itsellesi anteeksi kaikilla ulottuvuuksillasi samanaikaisesti.

Voidaksesi yhdistää kaikki ulottuvuutesi yhdeksi, sinun tulee kutsua niitä.
Yhdistyneen valokehon koodinimi on "Israel".
Sinun tulisi näin kutsua koko valokehosi:
"Kuule, Israel! Kuule, Israel! Kuule, Israel!"

Odota muutama sekunti ja päätä niin että kaikki ulottuvuutesi, jotka kuuntelevat sinua nyt, tietävät päätöksestäsi:
"Annan itselleni anteeksi NYT kaikilla ulottuvuuksilla ja ajoilla".

Sen jälkeen anna Luojalle lupa poistaa karmasi:
"Annan NYT alkuperäiselle Luojalle luvan poistaa kaikki karmani, kaikilla ulottuvuuksilla ja ajoilla".
"Annan alkuperäiselle Luojalle luvan poistaa kaikki karmani ilman minkäänlaista kärsimystä."

Rakkautta ja valoa, Arje ”Suojelevaenkeli” Silander.

p.s. Jos haluat muista olemuksesi ennen kun jäit jumiin uudessa maailmassa, niin tulosta haavoittuneen Enkelin kuva, laita vasen kätesi kuvan päälle ja pyydä muistamaan tilasi ennen kun tulit tänne.

Tämän Artikkelin Suomen kieltä on korjannut Lauri Väisänen
http://www.reuel.name/kirjoitukset/wounded-angel-suomi.html
tallennettu


 ...no hätä
tää on nyt tätä ...
***
http://www.kuutarha.fi/
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #363 : 21.05.2010 19:29:49 »

Kun tuossa jo puhuttiin musista enkeleistä, mitä ne ovat? Ovatko ne niitä, joissa pimeys pukeutuu aamun valoksi?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #364 : 11.12.2010 13:02:01 »

En jaksanut kahlata koko aihetta läpi etsiäkseni juttua suojelusenkeleistä.


Olen aina luullut, että Arkkienkeli Mikael olisi ollut suojelusenkelini, sillä koen olevani häneen selkeässä yhteydessä. Mutta erinäisistä lähteistä eteeni tulikin tieto, että suojelusenkelini olisinkin Umabel, sydämen enkelini Ariel ja syntymäviikonpäiväni enkeli Zadkiel.

Olen kyllä aina tiennyt, että minua yritetään jatkuvasti houkutella hyppäämään valosta pimeyteen, mikä sopisi yhteen Umabelin kuvauksen suhteen. Hänessähän on pimeyttäkin. Ja Umabel toimii Mikaelin alaisuudessa.

Oli se silti aikamoinen yllätys.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
toukohiippa87
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #365 : 12.12.2010 10:22:59 »

Valo ei ymmärtänyt olevansa valo, ennenkuin oli nähnyt pimeyden.. Smiley Jotenkin tää tuli mieleen..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #366 : 12.12.2010 13:56:36 »

Valo ei ymmärtänyt olevansa valo, ennenkuin oli nähnyt pimeyden.. Smiley Jotenkin tää tuli mieleen..

Oi aivan ihana.  smitten angel Näinhän se menee...
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #367 : 10.02.2011 22:08:04 »

Kahlasin tätä ketjua läpi, ja alussa oli kaikenlaisia enkelikuvia omalla kameralla otettu. Mulla tuli siinä flashback omasta enkelikuvastani. Muistan makoilleeni v. 2008 mökillämme maassa kamera kädessä. Siinä vain sattumalta huomasin että hassunnäköinen pilvi, ihan kuin enkeli... ja nyt se kuva tuli mieleen ja oli ihan pakko laittaa liitteeksi!

Näettekö te muut ihan selkeästi tässä enkelin? Kuva on vähän hassusti päin, kun makasin itse maassa... mutta olimme "nenät vastakkain" hahmon kanssa  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #368 : 10.02.2011 22:10:14 »



          Selvä enkuli tuos kuvas.. angel
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #369 : 11.02.2011 10:40:06 »

Hih, en tiedä liittyikö tuohon eilen linkittämääni kuvaan, mutta näin yöllä unta että löysin maasta sellaisen harmaansävyisen pienen höyhenen.
Mietin siinä, että onkohan tämä enkeliltä kun tämä ei kyllä ole ihan valkoinen. Sitten katselin ympärille ja olin valkoisten pienten höyhenten ympäröimänä  smitten
 Ehkä siellä joku yrittää viestittää että tämä minun arasteluni on turhaa.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #370 : 11.02.2011 16:31:29 »

^Ihan juuri noin varmasti unesi viestitti.. smitten Että kun epäröit, sinulle näytettiin että ympärilläsi on todellakin enkeleitä ja luota vaan siihen.. Mitä sydämesi sanoo, äläkä "ulkopuolisiin määritelmiin".. Ihana..angel
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #371 : 18.02.2011 00:23:37 »

Olen aina luullut, että Arkkienkeli Mikael olisi ollut suojelusenkelini, sillä koen olevani häneen selkeässä yhteydessä. Mutta erinäisistä lähteistä eteeni tulikin tieto, että suojelusenkelini olisinkin Umabel, sydämen enkelini Ariel ja syntymäviikonpäiväni enkeli Zadkiel.

Ja olen yhä vakuuttunut, että Mikael on enkelini. Jopa sen ovat muutkin nähneet. Iso ja hänellä on jonkin sortin hattu päässä. Sen verran arvokas siivekäs, että eräskin selvänäkijä melkeinpä kumarsi sille. Olin vähän  Huh .

Olen myös tässä käynyt erästä enkelikurssia ja viimeisimpiä kurssikirjeitä saadessani koin valtavan ihmetyksen. Nimittäin kurssin vetäjä opasti pitämään omilla enkelitapaamisilla rituaaleja, jotka kovasti muistuttivat Wicca-rituaaleja alttareineen yms. Vain tikari puuttui. Siinä vaiheessa, mulla meni usko koko kurssiin. Ei siinä, etteikö Wiccalaisten rituaalit olisi tärkeitä tms. mutta minun käsitykseni enkelien kanssa työskentelystä on aivan jotain muuta kuin rituaalit, joissa esim. tanssittaisiin dervissien tyyliin tai tarvittaisiin jotain alttareita.

Minun ei ole koskaan tarvinnut tehdä mitään ylimääräistä enkeliyhteyteni suhteen, kuin pyytää heitä lähelleni. Pyytämällä olen saanut apua ja vastauksia, mutta myös auttanut muita.

Hämmästyttää, kummastuttaa keskikokoista kulkijaa.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #372 : 18.02.2011 22:35:53 »

Enkelit on myös olleet aina "minun juttuni". Välillä tosin kun elämä heittelee niin en oikein saa heihin yhteyttä. Lopulta kun oikein keskityn pyytämään apua, niin aina olen sitä saanut  smitten

Nyt kuitenkin pyydän kovasti teitä rukoilemaan huomiseksi (19.2) enkeleitä siloittamaan tietäni. En välttämättä itse jaksa sitä tehdä, mutta jos te voisitte siinä hiukan auttaa? Joudun luopumaan kissastani ja se ottaa todella koville. Hyvä, uusi koti on löytynyt, mutta kova paikka on ja kaikki apu helpottamaan minun (ja miesystäväni) vientiä olisi tervetullut Cry Myös miehelleni toivon kovasti voimia ja apua enkeleiltä, sillä hän joutuu olemaan tukenani myös koko sen ajan.

Kiitos paljon kaikille auttajille.
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #373 : 21.02.2011 14:28:30 »

Voimia teille Coon!  smitten
Kissanne pääsee varmasti hyvään kotiin. Meillä toinen kissa on tullut meille samalla tavoin, entinen perhe joutui ikäväkseen kissasta luopumaan ja se otti heille koville. Kissa pääsi kuitenkin hyvään kotiin ja oon aina välillä lähettänyt heille sähköpostiin kuulumisia Smiley

Kissoista tuli mieleen, meille sattui hauska juttu tässä kun oltiin päivän reissussa, ja kissat jäi päinsä kotiin. Kun tultiin kotiin, ja avattiin ulko-ovi, niin keskellä eteisen lattiaa makas mun enkelikortit pussukassaan!  Shocked

 Olihan se selvää, että kisulit olivat asialla, mutta kortit ovat mulla sellaisessa korkeassa hyllyssä vetokorissa, josta jopa kissan on niitä vaikea saada. Kori oli kyllä paikallaan mutta kortit eteisessä. Mies siihen tosin totes oitis ettei siinä oo mitään erikoista, mutta oli siinä  angel
Minun mielestäni se oli tosi kummaa, kyllähän meidän kissoja kaikki kiinnostaa mutta kun ne mun kortit eivät ole edes näkyvissä sieltä korista, että alkaisivat kiinnostaa. Hih...
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #374 : 05.05.2011 15:28:22 »

Olen kokenut kaikenlaisia ongelmia nyt ihan jatkuvasti viime aikoina...
Olen usein aiemmin pyytänyt höyhentä, jotta voisin sen säilöä ja katsella sitä vaikeina aikoina hakien lohtua....
Tänään löysinkin olohuoneemme lattialta ihan pienen harmaan höyhenen, jossa seassa hieman pidempää valkoista...  Smiley

Voiko tuo olla enkelin lähettämä??
(kun olen jostain ymmärtänyt, että he laittavat vain valkoisia höyheniä? ) Ja jos voi olla, niin onko tuolla värillä merkitystä?
  Shocked
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Sivuja: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 33
  Tulostusversio  
 
Siirry: