Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkyisiköhän minun kartassa pikkuista taimea lähikuukausina?  (Luettu 3691 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« : 28.03.2011 10:29:52 »

Kokeilin haulla etsiä ko. yhdistelmää, ja löysinkin jotain yhteneväisyyksiä transiiteista ja raskauksista. En siis itse hyvällä tahdollakaan ymmärrä noista transiiteista mitään (vaikka kovin oon yrittänyt opiskella), ja tälläsenä "ants in the pants"-tyttösenä on pakko saada kurkistaa parin kuukauden päähän  Smiley Eli olisi ihan kamalan ihanaa jos joku jaksaa pähkäillä taimiasiaamme transiittien suhteen  smitten

Oonkohan mä ihan pöhkö jos kopioin tähän alle ne, jotka näkyy astro.fin:n transiittilistalla punaisella ja tummemman sinisellä  Embarrassed Kertokaa jos ne saa jotenki näppärämmin kaikki teille näkösälle, hih...

Minun transiittikartallani siis näkyy vahvana punaisella ensi kuusta alkaen ainoastaan Neptunus kolmio Venus 26.4.2011 - 28.7.2011 ja huhtikuussa Uranus neliö Venus 22.1.2011 - 25.4.2011.

Sitten huhtikuussa näkyy tummansinisellä
Saturnus neliö Aurinko
Saturnus yhtymä Nousumerkki
Mars neliö Aurinko
Jupiter oppositio Nousumerkki
Mars neliö Keskitaivas
Jupiter neliö Keskitaivas
Mars oppositio Nousumerkki
Mars kolmio Mars

toukokuussa tummansinisellä on
Mars sekstiili Aurinko
Saturnus yhtymä Nousumerkki
Jupiter neliö Keskitaivas
Mars neliö Mars
Jupiter sekstiili Venus
Jupiter neliö Mars
Mars oppositio Kuu
Mars sekstiili Merkurius
Mars neliö Keskitaivas
Mars sekstiili Venus

kesäkuussa
Jupiter sekstiili Venus
Jupiter neliö Mars
Mars sekstiili Aurinko
Mars sekstiili Keskitaivas
Mars sekstiili Mars
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2011 21:37:43 »

Oi, kiitos vastauksesta! Voisikohan tuo Auringolle tuleva neliö saturnukselta viitata tulevaan työjaksooni, joka sattuu juuri koko huhtikuulle, ja loppuu kuun vaihtuessa... vai millastakohan väsymyksen välttämistä tuolla tarkoitetaan  Huh
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: