Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläimet näkee enemmän?  (Luettu 4036 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Yasira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« : 23.02.2011 09:57:10 »

Tämä kysymys on herännyt seurailtuani omia eläimiäni. Toki eläimillä on haju- ja näköaistit aivan toisella tasolla kuin ihmisten, mutta....

Erityisesti toinen kissani katselee ihan hirveästi ympärilleni koko ajan. Kissa katselee aina katon rajaan, tai ainakin yläpuolelle. Ei ikinä samalle tasolle minun kanssani, kun on tämä "tutkailumoodi" päällä. Hän seuraa ihan selvästi katseellaan jotain liikettä, ja kun itse katson esim selkäni taakse, niin en näe mitään.

Tämä ko. kissa tuntuu muutenkin hyvin erikoiselta tapaukselta, olen lähes varma että kyseessä  on joku uudelleensyntynyt läheisemme tai edesmennyt lemmikkimme. Niin rakastavaa ja huomioonottavaa kissaa en ole ikinä tavannut. Tuntuu, että kissa on täällä pitääkseen minusta huolta.

Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia henkien/enkelien vaistoamisesta eläinten toimesta Smiley

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 23.02.2011 10:11:26 »




              Meillä aivan samanlainen kissa...vaikka on alle vuoden ikäinen.. angel smitten

                   
tallennettu
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #2 : 23.02.2011 10:29:13 »

Kyl' vaan, kissat ovat aistikkaita ja tunnistaa äärettömän hyvin energiat ja enkelit.
Toisaalta kissat ovat niitä oman polun kulkijoita, jotka kuuntelevat ja ymmärtävät luontoa huomattavasti enemmin kuin emäntänsä/ isäntänsä.
Myös se Rakkaus jota jaamme eläimillemme, niin saamme myös siintä oman osan suurella Rakkaudella takaisin. Sen mitä annat, saat takaisin... smitten

Täällä meillä Leenu- kissa, joka nauttii yöllisitä hoidoista täysin siemauksin ja kömpii omaan rauhalliseen paikkaansa nauttimaan sen tuomasta ilosta. Ja on mukava huomata kuinka Leenu seuraa kaikkia perheen jäseniä, jos jollain on hiukan huonmpi päivä, niin kyllä hän menee puskemaan jalkaa, että piristy ja nosta suunpielet ylös päin. Ja voi vot'....mikä piristys se onkaan.

Ja yleensä kaikki eläimet ovat lähmpänä luontoa ja sen tuomaa sävelmää. Esim. pikkulintujen kerronta. Tosin nyt tuntuu olevan hiukan "levoton" kausi pikkulinnuilla, johtunee varmaankin tästä muutoksen ajanjaksosta. Nyt tul' muitakin eläimiä mukkaa.  Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 24.02.2011 23:21:18 »

Minulla on suojelija-hoitaja-kissa. Tai no, molemmat kissani ovat olleet sellaisia. Silloin, kun tunnen erittäin korkeita värähtelyitä ympärilläni, kissani tulee jalkoihini pyörimään. Se näkee myös enkelit ja henget.

Minulla on kumma taipumus vetää eläimiä puoleeni. Tämä on ollut jo lapsesta lähtien. Varsinkin kissat, villitkin, tulevat luokseni.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #4 : 26.02.2011 12:40:06 »

Yksi kolmesta kissasta, jotka minulla oli, oli selvästi herkempi kuin muut. Varsinkin kun oltiin loppuaika ihan kaksistaan, niin hän oli erittäin herkkä ympäristölle. Tuijotteli paljon ja ihan yllättäen alkoi seuraamaan katon rajaa tms.

Edesmennyt koirani joutui ihan tekemisiin hengen kanssa, joka asusteli yhdessä asunnossa jossa asuin. Yöllä heräsin useasti siihen kun koira seisoi sängyssä, minä hänen jalkojen välissä ja murisi syvää, uhkaavaa murinaa kohti olohuonetta. Itse en ikinä uskaltanut kääntyä, koska tunsin hengen uhkaavan läsnäolon. Koirani oli vielä erittäin kiltti (labbis) joka ei ikinä murissut ihmisille.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: