Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tapahtui?  (Luettu 6611 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« : 14.03.2012 20:03:29 »

Tämmönen kävi mulle eilen, että ihan tässä kotona istuskelin hiljaa, kun yhtäkkiä oli kuin edestäpäin olisi törmännyt jotain lämmintä päin näköä. Sitten en saanut henkeä moneen sekuntiin kun tuntui että rintalastaa koiverrettiin lujaa, ja lopulta se loppui kuin olisi jotain, joku möykky, vedetty sieltä ulos. Itkin ihan hulluna pikku hetken aikaa, ja sitten oli olo kuin olisin kauemminkin itkenyt tai ehkä urheillut vähän kovempaan tahtiin kuin pitäisi. Semmonen heikko ja vapiseva.

Eihän mitkään sydänongelmat voi tälleen oireilla? Ei tuo nyt oikein paniikkikohtauskaan ollut (ikäväkseni tiedän miltä semmonen tuntuu) eikä sitä mikään tapahtuma tai oma ajatus laukaissut, ei ollut meneillään edes mitään kiinnostavaa. Ikinä ennen ei ole siis just tommosta kokemusta ollut. Tuleeko palstalaisille mieleen mitään?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 15.03.2012 16:31:53 »

No, eikö yhtään mitään?  Huh Rohkeesti vain. En mä kovin lujaa pure.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #2 : 15.03.2012 16:39:13 »

No siis mähän sulle jo sitä sydänchakraa sanoin epäileväni. Kait se voi olla sekin noin hirveen voimallista nyt näinä aikoina, kun kaikki muukin on  Huh
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 15.03.2012 17:03:45 »

Niin kyllä sanoit, Kuuhilda smitten

Puolesta, vastaan epäilyjä? Jottain?
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #4 : 15.03.2012 18:00:51 »

Voisi kyllä liittyä tuohon sydänchakraankin..
toisaalta sydämen rytmihäiriötkin voi olla aika ikäviä tuntemuksia. D:
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #5 : 15.03.2012 18:04:12 »

Ja rytmihäiriöt ja sydänchakra voi liittyä toisiinsa  Undecided
Mutta minusta ei kyllä kuulosta rytmihäiriöiltä...tosin ei mulla niistä ole kun oma kokemukseni vain, niitäkin voi olla varmaanv aikka mimmosia.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #6 : 15.03.2012 18:53:53 »

Ylävatsakipukin voi tuntua vannemaiselta puristukselta rintalastan alla ja säteillä selkään. Kyse voi olla esim. pohjukaissuolivaivasta tai sappivaivasta.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #7 : 15.03.2012 18:58:36 »

Joo, voi.
Mutta edestä päin jotain lämmintä päin näköä?
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #8 : 15.03.2012 23:27:18 »

Ylävatsakipukin voi tuntua vannemaiselta puristukselta rintalastan alla ja säteillä selkään.

Noitakin mulla on kyllä ollut. Tosin oon yhdistänyt sen siihen, että mulla on ollut aika vaikeetakin masentuneisuutta päällänsä ja tunnen sen aika helposti kropassani vatta- ja hengityshankaluuksina. Mutta siinä on kyseessä ihan eri fiilikset, tosiaan ei oo ikinä ennen tommosta ollut mitä aloitusviestissä kuvailin, eikä nyt näinä parina päivänä sen jälkeen myöskään.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #9 : 16.03.2012 15:03:44 »

Selkeästi sydänchakran avautuminen. Varsinkin hiljaa ollessa (aka hiljentyessä) esiin pääsee asioita, joita painamme taka-alalle. Kaikenlainen oireilu, joka on tuolla tavoin ohimenevää, on hiljentymisen aikana ihan normaalia.

Voit mietiskellä onko sinulla jotain Itseesi, tunteisiisi ja muihin ihmisiin liittyviä tunnepitoisia huolia, pelkoja, murheita, vajavaisuuden kokemuksia ymv. Ne pakkaantuvat sydänchakraan. Voit myös pohtia, oliko kyseisen chakranpuhdistuksen aikanaan elämässäsi jotain tunnepitoista asiaa pinnalla, joka kaipasi käsittelyä.

Myös menneiden elämien tunnepitoiset asiat varastoituvat sydänchakraan, sekä hyvässä että pahassa. Tyypillistä sydänchakran puhdistumiselle on "kivi vierähti sydämeltä"-tyyppinen tunne sekä itkeminen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 16.03.2012 15:07:42 »

Unohdin sanoa, että voit käydä tutustumassa chakroihin ja sydänchakran edustamiin asioihin lisää ketjussa Nyt sitten chakrat balanssiin!
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #11 : 16.03.2012 15:10:12 »

Kiitos AthaMaarit! Vau.  Shocked
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #12 : 16.03.2012 19:03:38 »

Minulla kävi kanssa tuossa melkein 10 vuotta sitten niin, että minua häirinnyt asia selkeni ja sydänchakra aukesi sen tukoksen osalta. Tuntui juuri siltä kuin kuoharipullon korkki olisi aukaistu ja pihalle valunut nestettä sydämestä. Itkin usean tunnin ja sen jälkeen kaikki oli taas OK. Ei, itse asiassa paremmin kuin aiemmin, kun sydänchakran tukokselle tuli piste ja paine katosi.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #13 : 16.03.2012 20:13:16 »

Voi hyvä ihme kuinka hienoa.

Luin tuota AthaMaaritin linkittämää ketjuakin... Tätäköhän ne mun monet ja monituiset vihreät unet on merkanneet? Huomaan myös että oon ollut tosi innoissani vihreistä tekstiileistä, kas mokomaa. 

Uskomattominta on se että tää kaikki on tapahtunut ilman että mulla on ollut järkiperäistä kiinnostusta koko asiaan etukäteen, en oo voinut suggeroida itseeni näihin fiiliksiin (oon meinaan mestari siinäkin kun sen pään otan  crazy2 ). 

Pakko se varmaan on sitten uskoa.  Cheesy Cheesy Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: