Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka näette itsenne unessa?  (Luettu 4296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
grusgrus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« : 06.04.2011 08:12:18 »

Olen tässä pohdiskellut, miten ihmiset näkevät unta.
Kuinka näet itsesi unessa?
Oletko siinä  "omana itsenäsi", vai seuraatko itseäsi ja unen tapahtumia sivusta?

Minä seuraan itseäni ja tapahtumia lähes poikkeuksetta sivustakatsojana, oli uni millainen tahansa.
Mistä johtuu ihmisten erilainen tapa nähdä unia, olisi mielenkiintoista tietää?


tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 06.04.2011 08:45:15 »

Minä näen joko sivustaseuraajana itseni tai sitten ihan omasta näkökulmasta että "oon itteni".
Se vaihtelee.. Smiley
Vaikea kyllä sanoa mistä johtuu.. ? 
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #2 : 09.04.2011 09:10:13 »

Viime yönä katselin untani kuin elokuvaa. Olin siis itse toimimassa unessani muiden ihmisten kanssa. Välillä näen tapahtumat omien silmien kautta.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #3 : 09.04.2011 09:50:17 »

Välillä itsenä, välillä sivussa seuraajana.

Voimakkaimpia unia on ollut ne missä esim. olin oikeudenistunnossa, olin syyttäjä, syytetty, valamiehet, tuomari sekä puolustaja.
Päräyttävä oli myöskin se kun pelasin elämälläni rummikubia itseäni vastaan. Jokainen laatta oli joku juttu ja siinä selkeytyi järisyttävän moni asia sitä mukaa kun peli eteni.
Bonuksena tuohon uneen kuului myös mulle tärkeiden laulujen soitto tietyissä tilanteissa. Tuon unen jälkeen olin noin viikon sumussa ja wtf fiiliksellä  Cheesy.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #4 : 09.04.2011 21:58:54 »

Yleensä omin silmin nään sen unen mutta joskus, aika harvoin saatan seurata itseäni silleen parin 'metrin' päästä tai leijua itseni yläpuolella  idiot2 Mutta kun seuraan itseäni sivusta, niin en näytä ihan itseltäni mutta tiedostan olevani siinä, joskus saattaa kasvot kyllä näkyä tai joku ilme..
tallennettu
Kaihomieli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #5 : 13.04.2011 16:39:51 »

Näen itseni unessa melko harvoin. Yleensä näen unia niin, että olen itse sivustaseuraaja, joka seuraa unessa tapahtuvia asioita itse itsenäni. Jos näen itseni unessa, niin en muistuta lainkaan itseäni, sillä yleensäkin unessani kaikki ihmiset ovat melko saman näköisiä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: