Sivuja: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 340
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energiahoitoa haluavia  (Luettu 1841854 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #4230 : 14.11.2013 14:11:06 »

Hello!

Lähettelen energiaa, mutta otan vastaankin. Laitetaan hyvä kiertoon. Mutt... mutt... Ei kai haitanne, jos "linjani" ovat auki jo aiemmin illalla, kun tuo uni tahtoo maittaa jo ennen 9.kin välillä. Ilta 10 ihan liian myöhäinen ajankohta. Tontut vaan viilettelee unissa ja toiskätiset enkelit (käsitöitäni - keskeneräisinä vielä) samoin.
Kaikkee hyvvee vua jokkaiselle ja paljon kiitosta kans!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« Vastaus #4231 : 14.11.2013 15:01:59 »

 :)mukana molemmilla kerroilla
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4232 : 14.11.2013 17:36:56 »

Hello!

Lähettelen energiaa, mutta otan vastaankin. Laitetaan hyvä kiertoon. Mutt... mutt... Ei kai haitanne, jos "linjani" ovat auki jo aiemmin illalla, kun tuo uni tahtoo maittaa jo ennen 9.kin välillä. Ilta 10 ihan liian myöhäinen ajankohta. Tontut vaan viilettelee unissa ja toiskätiset enkelit (käsitöitäni - keskeneräisinä vielä) samoin.
Kaikkee hyvvee vua jokkaiselle ja paljon kiitosta kans!
Hellou!
Nou..minä sinnuu ymmärtäny  Huh.mut haitanneko tuo mittään.. :Smiley  mie sit 10 laittelen enkulihoitoo. angel smitten
niin ja hyvvää kyllä kantsii laittaa..koko mualimaan. :Smiley Cheesy Cheesy angel smitten
no jäi kuitenkin sanomatta..et hyviä unia.. angel smitten
« Viimeksi muokattu: 14.11.2013 18:10:59 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #4233 : 14.11.2013 19:01:13 »

Liityn kans joukkoo, tänään ja sunnuntaina  smitten
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36


Profiili
« Vastaus #4234 : 14.11.2013 19:57:58 »

Mukana molemmilla kerroilla! Minä, kaksi lasta, kaksi koiraa ja kisu. Kiitos kovasti!
tallennettu
_Nennu_
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #4235 : 14.11.2013 21:07:59 »

Mukana kummallakin kerralla pojan ja kissan kanssa =) Kiitos.
tallennettu
Nana179
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241


Profiili
« Vastaus #4236 : 14.11.2013 21:19:33 »

Kiitos, olen mukana molemmilla kerroilla.  smitten smitten smitten
tallennettu
Raspberry Leaf
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #4237 : 14.11.2013 22:25:39 »

Mukana tänään innoissaan  smitten
tallennettu
Nella1
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #4238 : 15.11.2013 17:04:10 »

Hei!
En huomannut ajoissa tuota torstaita, mutta sunnuntaina olen mukana. Tyttö ja poikakin tarvitsisi energiaa. Kiitos, Ihana angel smitten Nella
tallennettu
Janso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« Vastaus #4239 : 17.11.2013 14:24:17 »

Pitkästä aikaa taas mukana; tytölle, pojalle, miehelle ja koirallekin saisi laittaa energioita.
Kiitokset <3
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #4240 : 18.11.2013 03:39:31 »

En tiedä olinko edes mukana su lähetyksessä mutta kyllä mä tunsin  smitten
Löysin ristikaulakorun jonka mieheni antoi monta vuotta sitten ja olen aivan sata varma ettei se ollut siinä mestassa aiemmin.
No nyt se koru on mun kaulassa. Olen etsinyt tätä kauan. Tosi kiva että löytyi  Smiley
Ystävä tuli käymään kymmenen aikoihin ja nukahti miltei samantien kuten eilenkin.
Tässä asunnossa vaihtelee energiat tosi paljon joka riippuu paljon mun mielialoista mutta myös tästä mitensattuu avautuvasta kanavasta.
Unelmassa, sinä lähetät harmonista energiaa  smitten angel angel
Sitä tod tarvitaankin koska ihminen on vaan kadonnut jonnekin. Hänen ystävänsäkään eivät tiedä koska ei ole näkynyt/kuulunut tiistain jälkeen.
En ole ollut koskaan tällaisessa tilanteessa mutta olo on rauhallinen. Asiat selviää vielä
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4241 : 18.11.2013 09:15:45 »

En tiedä olinko edes mukana su lähetyksessä mutta kyllä mä tunsin  smitten
Löysin ristikaulakorun jonka mieheni antoi monta vuotta sitten ja olen aivan sata varma ettei se ollut siinä mestassa aiemmin.
No nyt se koru on mun kaulassa. Olen etsinyt tätä kauan. Tosi kiva että löytyi  Smiley
Ystävä tuli käymään kymmenen aikoihin ja nukahti miltei samantien kuten eilenkin.
Tässä asunnossa vaihtelee energiat tosi paljon joka riippuu paljon mun mielialoista mutta myös tästä mitensattuu avautuvasta kanavasta.
Unelmassa, sinä lähetät harmonista energiaa  smitten angel angel
Sitä tod tarvitaankin koska ihminen on vaan kadonnut jonnekin. Hänen ystävänsäkään eivät tiedä koska ei ole näkynyt/kuulunut tiistain jälkeen.
En ole ollut koskaan tällaisessa tilanteessa mutta olo on rauhallinen. Asiat selviää vielä

Kyllä tuolla ylhäällä kuullaan..ajatuksetkin.. Wink angel smitten
Kiitti ystävä palautteesta angel smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4242 : 18.11.2013 11:23:48 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Kiitos unelmassa lähetyksistä. Perjantaita vasten nukuin aivan erinomaisesti. Viime yö oli levottomampi jostain syystä. Olisiko Eino-myrsky vielä vaikuttanut?
angel angel angel smitten smitten smitten smitten
Oleppa hyvä..oisko se Eino vielä sit "kummitellut".. Huh
Mitenhän se tuo Eino..niin hurjaksi joissain paikoissa ylty. Huh
Mut nyt Eino on jo leppynyt.. :Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1335



Profiili
« Vastaus #4243 : 18.11.2013 16:03:45 »

Totta mokomassa - tosi kielteinen tuo Ei no!  Cheesy

Lauantaina tapasin tuttavani - reikimasteri. Kun hän saapui tapaamispaikkaamme, olin aivan lopussa. Eväkään ei jaksanut liikahtaa. Hän tajusi heti pistää supervoimakkaaan energian liikkeelle ja sitten alkoi mieli ja keho toimia - edes jotenkin.

Äsken tajusin, että Einon tulo oli taas se mikä tyhjensi pakin kerralla. Reagoin myrskyihin aina samoin, olipa sitten ukkosmyrsky tai vain raju tuuli.
Muttas tärkeämpi oivallus oli, että mieleni ja kehoni ovat olleet enrgiavaihdon tarpeessa. Se uusi energia onneksi alkaa kotiutua kehooni. Nyt vain oikeesti omien asioitten kimppuun ja koti adventinodotus-kuntoon. Ehtii sitten nauttia hämyisestä syystavesta ennenkuin Joulu tuo valon ja (toivottavasti) lumenkin.  angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4244 : 19.11.2013 15:11:09 »

Totta mokomassa - tosi kielteinen tuo Ei no!  Cheesy

Lauantaina tapasin tuttavani - reikimasteri. Kun hän saapui tapaamispaikkaamme, olin aivan lopussa. Eväkään ei jaksanut liikahtaa. Hän tajusi heti pistää supervoimakkaaan energian liikkeelle ja sitten alkoi mieli ja keho toimia - edes jotenkin.

Äsken tajusin, että Einon tulo oli taas se mikä tyhjensi pakin kerralla. Reagoin myrskyihin aina samoin, olipa sitten ukkosmyrsky tai vain raju tuuli.
Muttas tärkeämpi oivallus oli, että mieleni ja kehoni ovat olleet enrgiavaihdon tarpeessa. Se uusi energia onneksi alkaa kotiutua kehooni. Nyt vain oikeesti omien asioitten kimppuun ja koti adventinodotus-kuntoon. Ehtii sitten nauttia hämyisestä syystavesta ennenkuin Joulu tuo valon ja (toivottavasti) lumenkin.  angel

Ai no ei ku Ei no kose suakin  tyhjensi  Huh :Smiley
Muuta mie en taas kaan jymmärtäny. :Smiley Ku olit saanu jottain uutta E.tä. :Smiley
Juu, muuten lunta sais tulla, ois sitt valkiampaa. :Smiley angel  smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 281 282 [283] 284 285 ... 340
  Tulostusversio  
 
Siirry: