Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oliko se enkeli vai henkiolento?  (Luettu 3665 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« : 11.09.2011 16:18:38 »

Mä näin tänää ihmeellisen jutun. iskä tuli mua hakee kotoo. lähdettii sit autolla ajeleen kohti porukoitte taloo. Näin auton ikkunasta yhden miehen jolla oli valosäde pään ympärillä ja sit takana jotai häilyvää, et ihanku joku ois kulkenut sen selän takana. liekö enkeli tai henki. Se valon säde ei ollu mikään säännöllisen muotonen vaan sellainen häilyvä. en oikein osaa selittää. Se oli aika ihmeellinen homma. ja jäi oikein mieleen vaivaa et mikä se vois olla.  angel uglystupid2 smitten
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 11.09.2011 16:48:32 »

Näitköhän sen miehen auran?

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.2011 16:51:24 »

Kyseessä on voinut olla myös aura Smiley Aurahan elää ja liikkuu koko ajan. Ne ihmiset, jotka ovat enemmän ajattelijoita kuin käytännön tyyppejä omistavat yleensä auran, joka on vahva pään ympärillä.

En tiedä mitä tuo taakse päin jatkuva energia voisi kertoa. Ehkä hän pohti paraikaa jotain menneisyyteen liittyvää juttua. Esimerkiksi itse katselin aikoinani auraa eräälle nuorelle naiselle. Näin (kolmannella silmällä) miten aura ohjautuu suoraan eteenpäin, joten tein siitä symbolisen päätelmän, että kyseinen henkilö ei murehdi menneitä vaan keskittyy enemmän tulevaisuuteen. Auratulkinnan saanut henkilö vahvisti asian olevan näin.

Tosin, minun näkyni oli symbolinen ja sinun fyysinen, joten niissä voi olla tulkintaeroa.
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.2011 23:53:20 »

mä vähän epäilen tota aura juttua, ku sit siinä takana kulki vaalee häilyvä juttu, sen miehen kokoinen. ne oli kuin kaksi erillistä: mies ja "juttu". siis eikös aura oo ihon päällä. siis ku joskus ku kattelee ihmisiä nii näkee välistä niitten ihon iha erivärisinä, punaista, violettia jne.... siis ei se ihossa ole kii vaa se niinku hehkuu.

tuli siitä näystä harras olo. vaikka juuri hetkeä aijemmin isä oli kertonut mehevän vitsin, mut mieliala muuttui heti tuon näkemisestä. no kai se vaan oli joku juttu, tiedä sitten... enkeli, aura, henkiolento...  :Smiley
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2011 03:31:53 »

Aaa, sitten se on todennäköisesti ollut miehen suojelusenkeli, jos se oli kerran miehen itsensä kokoinen ja sinulla on kokemusta aurojen näkemisestä omalla tavallasi coolsmiley
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2011 15:22:02 »

Ohos, tykkään kyllä enkeleistä ja uskon niihin. Voisko se tosiaan olla sit sen miehen suojelus enkeli. Haluisin ainaki uskoa  angel

Vai olenkohan tärähtänyt Cheesy

jos se oikeesti on totta, niin se olisi sitten ensimmäinen enkeli jonka olen livenä nähnyt. Voi että kuinka jännittävää! Smiley
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: