Sivuja: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618263 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11715 : 21.05.2010 15:21:49 »



...en kuitenkaan tulkitse plutoa kovin yksiselitteisesti. ne 'käyn lähellä rajaa' kokemukset voi olla vaan 'transformoivia' henkisesti....

hmm. ehkäpä myös hänen läheisilleen, koska he huomasivat miten paljon olisi poissa, jos hän olisi poissa.
tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11716 : 21.05.2010 23:19:30 »



                                            coolsmiley

                  Hoh-hoijaa, kyllä me leijonat olemme ihania...

                                   

                                   smitten



tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11717 : 21.05.2010 23:30:26 »

ootta te! joskus ei vaan liian paljon ihanuutta mahdu samaa tilaan yhtä aikaa Smiley



ensi viikonloppuna kärsin sisäisiä tuskia, sillä hattusedät esiintyvät Ateenassa ja järjestävät keikkaa edeltävänä iltana pre-show partyn jossa heitä pääsee tapaamaan. sielläkin on varmaan yhtä aikaa ihan liian paljon ihanuutta pienessä tilassa.





http://i40.tinypic.com/k6hpg.jpg


mulla tulee olemaan vaikeaa ensi viikonloppuna koska olen Suomessa. tunnen vielä yhden joka on menossa sinne kun sattuu olemaan varaa....ihana ihminen hänkin, mutta käypi katteeks!!!



kreikan valtio on mulle kyllä velkaa ilmaisen kreikan matkan kun suomen valtio antaa niille rahaa....joten ehtiskö tehdä vielä valituksen jonnekin konsulaattiin.



senpä takia kehitän tässä paljon itselleni kivaa tekemistä täällä tässä ja nyt, jotta pystyn hyvin 'etäännyttämään' itseni siitä lähestyvästä kärsimyksestä. aion löytää paljon ilonaiheita läheltä tässä lähiaikoina.




tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11718 : 22.05.2010 00:24:19 »



                                             coolsmiley

                Kiitos kuitenkin, vaikka ei sille mitään mahda, kun kreikkalaiset

                   kuitenkin vetävät ns. välistä! 


                                                                  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11719 : 22.05.2010 00:30:17 »


niin, kreikka on ihmemaa, jossa ei tarvii töitä tehdä, maksetaan palkkaa tyhjästä ja pääsee tapaamaan vaikeastitavoitettavia hattumiehiä, ja muut kustantaa sen kaiken heille, ja he eivät tee mitään sen eteen....kreikan kartalla lienee jokin saturnuksen ja hunajaa ja vaniljaa-asteroidin pitkäkestoinen transiitti.

elämä ei ole aina reilua. alkaa jutut mennä sen verran sekaviksi, että ehkä olisi paras mennä nukkumaan.


unet on sentään suomessakin vielä ilmaisia! vaikka voi sitä univelkaakin joskus olla aika lailla crazy2 Cry


*hyv'yötä, haluamanne vapaavalintainen henkiolento myötä*

tallennettu

Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #11720 : 22.05.2010 01:05:10 »



                                        coolsmiley


                 Niin ja ylen taitaviakin kreikkalaiset ovat, osaavat kasvattaa asfaltillakin

                     oliiveja ynnä muita ylenhyviä tuotteita vientiin EU:n tuella.


                                                smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11721 : 22.05.2010 10:48:48 »

ah, nyt muistin mun hyvän ystävän pitkäaikaisen poikaystävän. rauhallinen, hiljainen, lukee paljon, huolehtiva, ilmeisesti aika romanttinen ja parisuhdeihminen ja vielä kaunis pitkällä tummanruskealla tukalla oleva hevarimies. kovin huomioiva ja kohtelias, kuukin vielä  jousimies kuulemma.

sellainen ihminen joka ei koskaan kun olen nähnyt aiheuttanut mitään draamaa, paitsi jotenkin hyvällä tavalla niin että tarjoaa kaikille kierroksen tai tekee jotain hauskaa. tarjoaa omatekemäänsä kasvisruokaa tms, jos menee kylään ja saa toisen tuntemaan olonsa luontevaksi. varmaan tavallaan 'ihannepoikaystävä'. :Smiley rauhallinen, syvällinen, kaunis ja romanttinen.

ei ollut tarkoitus päästä väittämään, mutta tuli vaan oikeasti mieleen leijona, joka ei tuo itseään liikaa esille, ja silloin kun tuo se on ihmisistä hauskaa eikä liiallista. ehkä hyvässä leijonassa tulee esiin se 'seuran sydän', tarkoitan henkilöä jokaon jonkun ryhmän sellainen yhdistävä, lämmin ja valoisa (ainakin sisäisesti, mikäli sattuu olemaan mustiin pukeutuja Grin)...keskushahmo, jos ei isä tai äitihahmo.

Onkohan tuo leijona sellainen merkki, jossa voi sitten esiintyä niitä tosi pahoja tapauksia ja tosi hyviä tapauksia :Smiley


« Viimeksi muokattu: 22.05.2010 10:51:26 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #11722 : 22.05.2010 15:57:40 »

esikoinen pääsi semifinaaliin Smiley  smitten
http://www.youtube.com/watch?v=8gy-6n7cuVc
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11723 : 22.05.2010 22:15:18 »


Muapa tais eilen lykästää, eräs herrasmies hatussa lähestyi järkevällä puheella ja kömpelöllä, ujolla kosiskelulla. Numerot vaihdettu, nyt katsellaan että uskaltaako hän ottaa yhteyttä  :Smiley

annaelen


sua todella lykästi!  Cool mistä sinä sellaisen olet taikonut, sillä ei niitä paljoa täälläpäin näy Cry


minua uteliastuttaa ( <---eihän tämä ole suomen kielen sana  Undecided ) annaelenin kuumerkki.


mutta ymmärrän kyllä, jos joidenkin tyyli on olla salaperäinen. että en ota nokkiini ollenkaan jos en saa tietää.


veikkaan että vanha kuunvaihe. voisi olla härkä tai kalat. ehkä ei kuitenkaan kumminkaan kalat...



no voi mennä ihan päin mäntyä. kuitenkin jokin jousimies. ei. tää on viimeinen veikkaus....jos se ei ole vanha kuu, niin se on vaaka-kuu.



ei tarvi vastata Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11724 : 23.05.2010 00:53:45 »

Cool. Kiitän sitaateista, minä en ole vielä lukenut noita, ( enkä lukenut noita )mutta onhan tässä elämä aikaa.


Nyt en halua esittää tietäväistä, mutta ihan oikeasti, kuu vesimies oli se mitä ihan ensimmäisenä veikkasin, mutta en sanonut sitä ääneen. siis sen olisin sinusta aistinut henkisesti, mutta silloin kun näin lauluvideosi, niin mielestäni et ollut (ainakaan kaukaa) kuuvesimiehen oloinen, siis vaan ulkoisesti.. mutta en minä kyllä ole siitäkään tehnyt kuuvesimiesten ulkonäöstä tutkimusta, en tiedä mihin mielikuvani perustuu. mutta kuuvesimihen sinusta kyllä aistii kirjoitusten perusteella Smiley


haluan kyllä joskus mennä harrastusmielessä opiskelemaan englantia silleen oikeasti, että saisin lisää sanavarastoa ja pystyisin lukemaan runoutta ja romaaneja englanniksi ilman että tarvii koko ajan erikoisempia ilmaisuja sanakirjasta katsoa.

minäkään en osaa miehiä iskeä, enkä ole koskaan iskenytkään.mutta ovat nuo itsekin osanneet. iskeminen on kyllä itseasiassa aika väkivaltainen sana...

hattumiehistä puheenollen. minulla oli kunnia saada pari, noh, lyhyttä privaviestiä tältä hattumieheltä  jousimies soittanut mun ikisuosikkialbumin monet soittimet....mutta ei ole enää Fotn jäsen...

http://kuvat.huumakuva.net/albums/userpics/10002/08-06-28-160658-1095.jpg

sen jälkeen hän katosi jälleen nettiavaruudesta, hän perusti sivut ja katosi kai 4 kertaa ja kaikki fanit olivat aina harmissaan.


rinnakkaistodellisuudessa, jossa olisin ollut sinkku, olisin kyllä ottanut pelinavauksesta onkeeni, ja alkanut lirkutella  kaksoset hänelle. tiedä mitä oisi voinut käydä :Smiley rinnakkaistodellisuuden mahdollisuuksille  smitten

en tiedä tajuaako kukaan tätä mun asennetta...olen onnellinen omassa suhteessani, mutta ainahan sitä voi leikkiä ajatuksilla rinnakkaistodellisuuksista Wink herra päähattumies on elänyt saman naisen kanssa jo 1980 luvun alusta asti. hän on haastatteluissa kertonut että on todella ujo.


ujot miehet on ihania. mutta siitä tulee ristiriita, että kun se iskeminen on miehen tehtävä.


ujo kyyläily on ihanaa Cheesy



no niin, annaelenin vastuulla, kun alkoi puhumaan hattumiehistä Grin



niin, perustin itselleni suomenkielisen nettipäiväkirjan, jossa opettelen uudestaan kirjoittamaan suomeksi. ehkä se vaikuttaisi niin, että kirjoitan sitten tännekin enemmän astroa...


 mutta kattoo nyt, miten käy.



« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 01:01:29 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Ave^^
Vieras
« Vastaus #11725 : 23.05.2010 19:26:56 »

Tuli mieleen tuosta kyyläksestä vielä, että välillä kun kyylään tuonne,
mitä keskustelualueella tapahtuu, niin mua ihmetyttää, miksi jotkin ihmiset
esim. TULOSTAA Sasha - El espinazo del diablo-topicia tai jotain kina-topicia
ja sorry nyt vain jos kysyn, että mitä mulla menee ohi hilseen?  crazy2

Jotenkin mä tajuan, että tulostaa reseptejä, runoja tai jotain ohjeita,
mutta tulostaa nyt jotain täyttä skeida-topicia, että sen voi vaikka arkistoida
tai lukea bussimatkalla töihin? Huh idiot2

Ei voi olla totta...  idiot2 Grin Grin

Anteeksi näin vanha lainaus, mutta huomasin tämän vasta nyt..

Mussa kyllä ainakin on sen verran kyylää, että tykkään tota sivustoa tarkkailla.  :Smiley Sieltä löytää sellasia mielenkiintosia aiheita mitkä ei esillä oo.. Seli seli joo..  Grin
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #11726 : 23.05.2010 19:50:51 »

^ Oli sitten munkin ihan pakko mennä heti kyyläilemään Cheesy
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #11727 : 23.05.2010 19:54:12 »

Viikonloppu maalla ja nyt kotona-kotona. Huh.

En sitten käynyt näyttämässä itseäni järvelle, en tarennut. Hyrr. Pitäis olla ainakin vielä sauna vieressä. Mulla on tässä viimeisen puolen vuoden sisään tullut elämään kaksi leijonamiestä oman miehen kautta ja tykkään heistä ihan valtavasti. Ovat tosi huomioonottavaisia, saavat asiat sujumaan, juttua piisaa ja osaavat luoda, varsinkin toinen heistä, ympärilleen välittömän ja rennon ilmapiirin. Me likes.

Vähän väsynyt, ja siipi maassa, mutta kyllä se taas tästä.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #11728 : 23.05.2010 20:02:38 »



nyt muistan vielä yhden ihanan Leijonan, Mio. smitten

kuinka hyvät keskustelut.

olen kanssa väsynyt. oma vika. ja on sellainen päivä, että tänään nautin omasta surumielisyydestäni, joten siipi maassa on ihan ok. Kuitenkin pohjimmiltaan onnellinen, kun äitini voi paremmin. sanoi nyt ettei ollut itse edes tajunnut kuinka huonossa kunnossa oli ollut. hoitaja oli sanonut että nyt sinulla on taas silmissä sellainen katse että voit paljon paremmin. se on jännä, kuinka jo äänestä voi kuulla, jos toinen voi todella huonosti. mutta ei enempää siitä kun se on onneksi ohi.
tallennettu

Viper Venus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #11729 : 23.05.2010 20:11:31 »

ujot miehet on ihania.

Kiitos. Tämä kommentti pelasti päiväni! Smiley
tallennettu

*Aurinko Härkä
*Nousu Rapu
*Kuu Neitsyt
*Merkurius Oinas
*Venus Oinas
*Mars Oinas
Sivuja: 1 ... 780 781 [782] 783 784 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: