Sivuja: 1 ... 699 700 [701] 702 703 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5621048 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #10500 : 08.02.2010 01:21:15 »

Niin.. tulotaso on ollut ihan ok sitten Suomesta pois muuton jalkeen,
mutta rehellisesti sanottuna, kylla se paranee meikalaisella huomattavasti tuon Jouskarin myota,
kuten koko elamisen taso.

Jos nyt aivan rehellisia ollaan (hahah..! Kysymys ja vastaus-topicissahan
joku kyseli synkimpia salaisuuksia!), niin ma olen niita naisia,
jotka haluaa porhaltaa sinne hevosmaneesille Porschen luxummalla mallilla,
se hemmetin Louis Vuitton Chihuahua rakyttamassa kassissa,
harjata hevosia ja luoda paskaa justiinsa vain sen verran kuin itse tykkaan
ja tallihoitaja tekee loput ja sen jalkeen porhaltaa manikyyriin hoitamaan se vaurioitunut
ranskalainen manikyyri ja juoda samalla lasi proseccoa/shampanjaa. Tongue

Haloo...? Tama on se mun rehellinen unelma omasta elamastani,
eika yhtaan vahempaa! uglystupid2

Kumma, miten nopeasti keski-luokkaisena sellaisenkin asian unohtaa,
mista karusta paskasta Suomen takahikian metsista sita on lahtenyt
ja sitten valittaa, kun se unelmien tayttymys kavelee vastaan. uglystupid2
(vai olisiko pelkoa ottaa se vastaan..?)

Hahah... mulla on idiootit hetket myoskin.  uglystupid2 Aivopimennys. uglystupid2

Tuo Jouskari-mies on komea, ystavallinen ja muuten hyvaluontoinen,
ellei lasketa noita raivostumisia tempauksistani.
Ja ne raivostumiset ovat juuri tempauksistani, etta kun, hmm.. en mie nyt tiija,
jos vaikka lahtisi sukulaisiin USA:han miettimaan ja ratsastamaan
ja perun Dubain, kun en mie jaksa sinua ja perun Suomeen menon, kun olen burn out.. :Smiley

 uglystupid2

Luojan kiitos olen saanut laakitykseni kuntoon! buck2

Mie olen aina halunnut miehen, jolle ma olen Nr. 1 kaikessa
ja taman herran pitaa olla paitsi komea, niin charmantti, alykas, intellektuelli,
mukava, hyva luonteinen, mutta tulinen sopivasti,
vapaa lapsista, rasistteista ja omata hyvan nimen ja olla rikas.

Heti kun se astui elamaani, haluaakin minut heti, valittomasti ja tosissaan
ja olen sille se ehdoton Nr. 1 ja elama (kuten olen niin kovasti toivonutkin)
niin Sashalla meneekin pupu poksyyn. Tongue

Tassa sen nakee, etta pitaa olla varovainen mita toivoo,
koska hemmetti, se pitaa olla valmis ottamaan vastaan sellaisena kuin sen on toivonut. buck2
« Viimeksi muokattu: 08.02.2010 01:24:30 kirjoittanut Sasha » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10501 : 08.02.2010 01:29:48 »

Makeeta, että tajuat sen nyt, etkä sitten kun mies on jo lampsinut muihin maisemiin.
Carpe diem, seize the day  if you dare i say.

Mä toivon erilaista elämää kuin sinä, mutta mikäs sen on väliä, kunhan vain itse tiedän mitä toivon.
Toisaalta haluan olla työni puolesta valokeilassa, yksityisenä henkilönä täysin skutsissa ja sinisessä puutalossa lasten ympäröimänä, vanhojen omenapuiden suojassa. AAH. Ja lapata paskaa, leikata nurmea, katsella taivasta ja leipoa pullaa. Että kun olen  venus vesimies hah hah. ja kirjoittaa yhteiskunnallisista asioista bing bang bong.

Mäkin olen saanut suhteelta sen mitä toivoin. Suosittelen: on ihanaa!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Asterix
Vieras
« Vastaus #10502 : 08.02.2010 01:36:42 »

Makeeta, että tajuat sen nyt, etkä sitten kun mies on jo lampsinut muihin maisemiin.
Carpe diem, seize the day  if you dare i say.

Mä toivon erilaista elämää kuin sinä, mutta mikäs sen on väliä, kunhan vain itse tiedän mitä toivon.
Toisaalta haluan olla työni puolesta valokeilassa, yksityisenä henkilönä täysin skutsissa ja sinisessä puutalossa lasten ympäröimänä, vanhojen omenapuiden suojassa. AAH. Ja lapata paskaa, leikata nurmea, katsella taivasta ja leipoa pullaa. Että kun olen  venus vesimies hah hah. ja kirjoittaa yhteiskunnallisista asioista bing bang bong.

Mäkin olen saanut suhteelta sen mitä toivoin. Suosittelen: on ihanaa!

Joskus pitaa menna kauas, etta nakee lahelle. Tongue
Joskus ei nae metsaa puilta, prkle. Angry
USA on tehnyt hyvaa. Olen nahnyt elamaa realistisella tasolla
ja tajunnut tyytya siihen mita mulla on. Mulla on mies, joka kuitenkin kuuluu siihen
5 %:iin, eika mihinkaan tusinatavara luokkaan, joita kavelee vastaan joka nurkalla
toinen toisensa jalkeen.

Mutta kuten sanottua, mulla pimennyksia aivoissa silloin talloin. uglystupid2

I agree, kun itse tietaa, mita haluaa ja missa on onnellinen, niin mita sita hapeilemaan. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10503 : 08.02.2010 10:08:57 »

hmm..

mikä on "oikea aika" saada kumppani? katselin eilen dramaattista sotaelokuvaa, jossa oli tosiaan kipinää 2 välillä.. viatonta meininkiä kylässä.. tiedän kenen kanssa olisi mutta olisi kiva jos olisi helpompaa..

en oikein usko tuohon "oikea aika"- juttuun enää; pari v mennyt erään
tyypin kanssa, jossa elettävä hetkessä ilman tulevaa (sinänsä suloisia fiiliksiä). no käyhän se kai kokemuksesta. eli vaikka kuinka mietin, ei tule mieleen muita jotka kiinnostaisi. jotain kai tehtävä tänä vuonna, nim. 5v sitten joitakin tuntui löytyvän. olin urheiluhallilla, katselin tyyppejä, ei mitään vikaa, ei kemioitakaan sitten.   Cool

jotkut miehet/ naiset elokuvissa ja elämässä on kamalia, jotkut sweet.

täytynee kai määritellä mikä toisessa kiinnostaa vaikka tiedän jo,
sielu, kemiat ja jos hänellä olisi asiat ok.. tiedän myös valikoiman
pohjoisia maita, joissa ulkonäkö sopisi..  Cool ja joissa on käyty.   Cheesy
« Viimeksi muokattu: 08.02.2010 10:20:40 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #10504 : 08.02.2010 11:19:13 »

Täällä on siis ns. "kihlajaiskaffet" menossa  smitten ja seuraavat ovat sitten "kuulisaskaffet", kun Sashan uutiset on kirkossa kailotettu maailmaan  Cheesy
PALJON ONNEA JA MENETYSTÄ  angel  smitten  angel  smitten

Saiskos jostakin sen uuden lääkityksen ja kohdalleen, tänne myös?  uglystupid2
Onneksi hoksasit, etkä kävellyt onnesi ohi...
Vaika ois kuinka nro.1 jollekin ja mies (tai nainen) se maailman just täydellinen sinulle... aaah... parisuhteet osaavat olla sitten kertakaikkisen hauskoja  buck2
Aivan yhtä hauskoja kuin lapset, olen todennut tässä viimisen kriittisen parin kuukauden aikana ja huokaillut syvään. Hauskoja, mutta vaikeampi kuin lapset... johtuu ehkä siitä, kun on liemessä itse myös "lapsellinen", eikä todellakaan tahdo kurkata peiliin nähdäkseen omiakin vikoja...
Onneksi on se toinen, joka kyllä sopivasti loukattuna kertoo aivan kaiken "hauskuuden" joka toisessa piilee... siinä sitten pureskellaan...

Eli varsin virkistävää tämä kaffen kanssa oleva kakku, kiitos  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10505 : 08.02.2010 11:36:59 »

kumma kun tuotakin S:aa varoitettiin monta kertaa, ja naimisiin vaan.

quote Sasha:

Mulla ei ole koskaan ollut näin vaikeaa ja riitaisaa suhdetta.


pitääkö juonitella ja käyttää päivänsä meikkaamiseen, että kohtasi jonkun? heh
« Viimeksi muokattu: 08.02.2010 12:00:28 kirjoittanut **Bella Luz** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10506 : 08.02.2010 13:01:58 »

Onnee vaan Sashalle!  smitten

Ja huomenta pullat!

Arvatkaas mitä, mä meen kohta hammaslääkäriin. Viisuri on pahasti tulehtunut ja oon syönyt vaan nestemäisiä 3 päivää ja ollut töissä burana 800mg:sten voimalla.. Jos se nyt leikattaisiin niin saisin onneks saikkua, en kehannu pelkästään tästä särystä jäädä himaan vaikka ois kyllä ollut ehkä aiheellista.. crazy2

Mulla oli äsken skorpun kanssa seuraavanlainen keskustelu..
"mä huluan vauvoja" "niin mäkin" "älä valehtele, etkä halua" "no sun kanssa haluan, ei nyt ihan heti.." "no niinhän ne kaikki sanoo et sit kymmenen vuoden päästä" "hölmö..jos nyt vuosi vielä odoteltais..."..

Että Tigrun pennut laitetaan alulle sit vuoden päästä, mä muistan tuon lupauksen... Grin
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10507 : 08.02.2010 17:14:50 »

Onnittelut täältäkin.. Afro

Olkaa te positiivisia minunkin puolestani Grin Omat fiilikset kun ovat luokkaa tämä:

http://1.bp.blogspot.com/_kmwqRT9eUYY/S2xb8Tp5WzI/AAAAAAAAEaM/eArGRUS4Iv0/s1600/5376_256122000397_256119925397_8252746_5364527_n.jpg

Että väsyttää (= maanantait sucks..) crazy2

Mustakin on tuntunut tolta  2funny

Ehkä tulossa jokin suuri oivallus, ainakin saturnus ja chiron asiat menevät eteenpäin.
Ja saa onnitella - ystävien kanssa perustetulle yritykselle löytyi tänään maagisen hyvä nimi!
 smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10508 : 08.02.2010 17:39:31 »

Uuh... Sain viikon kuurin V-Peniä ja trikozolia rinnakkain ja viikon päästä viisaudenhammas leikataan pois ja on kuulemma vähän vaikeassa paikassa se hammas siellä...

Tulehdus on melko laaja, ei kumma että särkee jos on puolet suusta tulehtunu ja turvoksissa, sain saikkuakin vaikka en pyytäny... 2funny

Ihanaa, pääsen vihdoin eroon tostä särkevästä paskiaisesta!!!  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10509 : 08.02.2010 19:07:35 »

Kiitos, kiitos. Kylla se on nyt menoa.  Tongue

Täällä on siis ns. "kihlajaiskaffet" menossa  smitten ja seuraavat ovat sitten "kuulisaskaffet", kun Sashan uutiset on kirkossa kailotettu maailmaan  Cheesy
PALJON ONNEA JA MENETYSTÄ  angel  smitten  angel  smitten

Saiskos jostakin sen uuden lääkityksen ja kohdalleen, tänne myös?  uglystupid2
Onneksi hoksasit, etkä kävellyt onnesi ohi...
Vaika ois kuinka nro.1 jollekin ja mies (tai nainen) se maailman just täydellinen sinulle... aaah... parisuhteet osaavat olla sitten kertakaikkisen hauskoja  buck2
Aivan yhtä hauskoja kuin lapset, olen todennut tässä viimisen kriittisen parin kuukauden aikana ja huokaillut syvään. Hauskoja, mutta vaikeampi kuin lapset... johtuu ehkä siitä, kun on liemessä itse myös "lapsellinen", eikä todellakaan tahdo kurkata peiliin nähdäkseen omiakin vikoja...
Onneksi on se toinen, joka kyllä sopivasti loukattuna kertoo aivan kaiken "hauskuuden" joka toisessa piilee... siinä sitten pureskellaan...

Eli varsin virkistävää tämä kaffen kanssa oleva kakku, kiitos  Grin

Hahahah... Grin Laakitys on hyva laittaa kohdilleen ajoissa. angel
....mutta kiesus sentaan, olin mie vasynytkin!  buck2
Olen nukkunut tooooooooooooodella pitkaan ja paljon taalla!
Hyva kun on voinut syyttaa pelkkaa jetlaakia, niin on tullut nukuttua pois tuo burn outtikin. Wink

Ei vasyneena ajattele selkeasti ja toimiikin lahinna kuin mielipuolinen. uglystupid2
Kumma juttu, etta se mies edes rakastui minuun, kun naytinkin niin kamalalle
kompastellessani silmieni alla oleviin mustiin jatesakkeihin.  crazy2
Lahinna maailman 8-9. ihme. Tongue

Mutta onhan mulla selkeasti paassa vikaa ja karsin ihan uskomattomista
aivopimennyksista, uglystupid2 mutta onneksi tuo laakitys alkaa olla kohdillaan. :Smiley

Onneksi tuo Jouskari on paattavainen ja periksiantamaton. Grin
Mies, joka tietaa, mita tahtoo, kuten han itse asian ilmaisee.  Wink


*****

Taalla paistaa aurinko taydelta teralta, joten siirryn kannettavan kanssa terassille
ottamaan paiva...ei kun aamupaiva-nokoset  :Smiley ja yritan saada oman lapparini nettiin,
niin saan pisteet ae ja oe:n paalle. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #10510 : 08.02.2010 21:39:17 »

Hahhah...

Mä olen kyllä vakaasti päättänyt että SIT KU oon tän pirun hampaan saanu ulos suustani (!!!) Niin meen ja paikkautan ne miljoona reikää mun hampaissa ja sen jälkeen käyn vaikka puolen vuoden välein tarkistuttamassa suuni!

Mikään ei oo kamalampaa kun tietoisuus että on hampaissa jotain vikaa,
mutta sitten lykkää ja lykkää ja keksii tekosyitä, kunnes tulee joku tosi paha vihlonta tai tulehdus...  crazy2

Note to myself: Opettele käymään lääkärissä ja hammaslääkärissä!!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10511 : 08.02.2010 22:56:37 »

Miuh... mulla on kanssa huomenna hammaslaakari taalla. Undecided
Katsovat, jos saataisiin nuo viimeisetkin purentaviat korjattua
ja suomalaisen hammaslaakarin virheet korjattua.

Jenkeissa on paras hammashoito, ei siita paase yli eika ympari.

Saan sitten haihini kauniin hymyn.  Smiley Tongue
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #10512 : 08.02.2010 23:03:11 »

Itse täytyy sanoa, että tänään oli ensimmäinen kerta kun sain hyvää ja ammattitaitoista palvelua hammaslääkärissä ja vieläpä kunnallisella. Aivan ensiksi käytiin läpi yleinen terveydentila ja kysyttiin oliko mikään purukalustossa vaivannut. Sitten kuvattiin ja hampaat tutkittiin läpi tarkasti, hampaiden lisäksi tutkittiin purenta, kieli ja sen jänteet ja imusolmukkeet. Siis woot, tarkastuksessa meni noin puoli tuntia ja sitten vielä varattiin erikseen aika sille että onkelmajutut korjataan. Sain kaikkiin kysymyksiin vastaukset ja neuvoja vielä lisäksi. Siis aivan loistavaa!!! Tälläistä pitäisi olla hammaslääkärissä käynnin aina =D Ensimmäinen kerta kun hampaiden tarkastus kesti kauemmin kuin viisi minuuttia xD
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #10513 : 08.02.2010 23:10:42 »

Olen saanut hyvää purukalustonhoitoa sekä Helsingissä= Stadissa että Turussa. Nyt vanha juurihoito kiukuttelee, en kyllä sen hoitamista kauhean innokkaasti odota. Mutta jännityksellä kuitenkin, hauskin hambukandi koskaan hoitaa taas keskiviikkona meikän purukalustoa.
En käy koskaan kampaajalla, olen tällainen luonnontukka, niin ajattelen sitten huoltavani itseäni tuolla hammashoitolassa   Tongue

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #10514 : 08.02.2010 23:31:56 »


ONNEA SASHA!  smitten

Oiken kovasti minunkin puolesta.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 699 700 [701] 702 703 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: