Sivuja: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5621201 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #13140 : 09.03.2011 12:04:35 »

Mulla on jonkinlainen ajatusmaailman kriisi tällä hetkellä.  Tongue
Yhtenä päivänä olen jotain mieltä ja seuraavana täysin päinvastaista mieltä..  Kaikissa niissä puolissa kun on omat pointtinsa niin en voi mitenkään päättää mitä mieltä lopulta olen.  crazy2
Rassaavaa kun ei osaa sanoa enää suoraan että asia on näin, vaan voihan se olla näinkin jos näin tai näin jos näin ja niin no jaa lopulta en tiedä.  Wink  Grin
Päättämättömyys kai on kalojen ongelma..?  :Smiley Tällä hetkellä kadehdin oinaita..
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13141 : 09.03.2011 12:10:55 »

Rankka vuodenalku on ollut tosi monelle. Mutta ehkä nämä alkaa tästä setviytyä, kun ne väärät ihmiset potkitaan kauemmas että tehdään tilaa oikeille ihmisille.

Tasapainoinen. Sellanen joka ei kaatuile jokaiseen risuun ja männynkäpyyn vaan vakaasti pystykynnessä käy Wink niinku EI mun vaakasisko! Cheesy Miten voi siis ihminen kaatua jokaiseen kuivaan koivunoksaan tiellä?? Cheesy

Halipula meinaa vaivata täälläkin. Huoh.

*A*

Haleja Aminthir!  Kiss Mä halailen kovasti myös itseäni ja lohdutan, että "voi C rakas, kaikki järjestyy.  buck2

Vuosi on todellakin vaihtunut rankoissa merkeissä. Mulla ainakin jollakin tapaa kaikki tuntuu käyvän nopeammin, lyhyessä ajassa on tullut ylitettyä isoja kynnyksiä, jotka ovat olleet esteenä monia vuosia. Kipeitä asioita, mutta jotenkin olen pystynyt suhtautumaan asioihin vähemmän henkilökohtaisesti, niin kuin jonkin ylemmän tietoisuuden näkökulmasta. Isäsuhde näyttää myös olevan tapetilla, siitähän taisi viimeksi tarotitkin kertoa.
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13142 : 09.03.2011 15:30:50 »

^^ Great, ja onnea!

Olen edelleen ihan loitontunut miehestäni. En oikein tiedä miksi. Ei vaan huvita, tai jotenkin en pääse pois etäisyydestäni. Vähän outoakin. Ehkä se on luontaista kausivaihtelua, reilut puolitoista vuotta saman katon alla, jatkuvasti iholla -vaihe loppuu.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #13143 : 09.03.2011 15:31:13 »

        Hali -onnittelut Aminthirìlle.   smitten
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #13144 : 09.03.2011 17:15:13 »

Onnea Aminthir Smiley

Olen edelleen ihan loitontunut miehestäni. En oikein tiedä miksi. Ei vaan huvita, tai jotenkin en pääse pois etäisyydestäni. Vähän outoakin. Ehkä se on luontaista kausivaihtelua, reilut puolitoista vuotta saman katon alla, jatkuvasti iholla -vaihe loppuu.


Meille iski reilun puolentoista vuoden yhdessä olon jälkeen noin vuosi sitten aika kriisi päälle. Tai aluksi sellasta etääntymistä, siitä se sitten kasvoi. Näin jälkeenpäin osaan sanoa, että siinä oli selvästi molemmilla hakusessa se oma minä. Oltiin oltu niin "me", että piti löytää uudestaan se "minä". Se tilan etsiminen ja tekeminen suhteessa molempien erilaisuudelle ja erillisyydelle voi olla aika prosessi. Tai ainakin meillä on ollut. Ei se ehkä ole vielä ohi, mutta riidat ja ahdistus vaihe on ohi. Nyt on päästy jo yhteisymmärrykseen ja löydetty oma tilamme, mutta kai siinä on vielä sitä hienosäätöä. Tai se hienosäätö tuskin loppuu koskaan.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #13145 : 09.03.2011 17:38:59 »

Se oman tilan ja vapauden tarve parisuhteessa on ihan "taivaallinen" ilmiö,
siis yleinenkin, ajassa näkyvä,
 uranus kalat se oma tila, vapaus  aspect_opp juno neitsyt sitoutuminen, roolit parisuhteessa, mustasukkasuus mitä lie.
Tää oppositio ei ole tarkka enää, eroa 7 astetta.
Toisaalta jos suhde hiertää ja tällä on sitä punnittu ja syynätty ja puunattu,
eikä se kesää tee,
niin ehkä  uranus oinas saa repäsemään ittesä kokonaan irti.
Sitä minä itte -meininkiä sitten.
Toki  uranus henk.kohtasella kartalla sitten eniten sitä tilaa itelleen raivaa jos on raivatakseen.
Mutta ympärillä olevia pariskuntia seuranneena niin voipi tätä aika yleiseksikin ilmiöksi tulkita.
 Retro saturnus avioliiton ja sopimuksien merkissä  vaaka:ssa on toinen "puntari".
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13146 : 09.03.2011 17:59:32 »

En mä jaksa tätä kovin vakavasti omalla kohdallani ottaa. Olen liian muutosystävällinen, sitä uranusta, että ehkä opettelen nyt vaihteeksi pysyvyyttä ja arkea.

Ainakin enemmän kaverit ovat tulleet arkeen ja heilläkin näkyy parisuhteissa se, että hengaillaan paljon isoissa porukoissa ja harrastetaan omia juttuja.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13147 : 09.03.2011 20:01:33 »

no nyt ymmärsin taas hieman etten tuomitse.. töihin uppoaminen voi tosiaan olla ajattelun pakenemista, joka taas voi liittyä vaikeisiin tilanteisiin. nyt ymmärrän paremmin jonkun motiiveja - ja omia, miksi koetan tehdä tiettyjä projekteja. hienoa..> jaksaa taas kaikenlaista asioiden hoitoa.>  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13148 : 10.03.2011 10:27:22 »

Aion olla superrok ja lähteä aamuPUMPPIIN, nostelemaan painoja!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #13149 : 10.03.2011 18:17:11 »

Oh, onnea, *Aminthir*!  Mahtava suoritus!   smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13150 : 10.03.2011 18:31:42 »

Onnea Aminthir! Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #13151 : 11.03.2011 13:45:24 »

About 2 päivää sitten tuli luettua noita kanavointeja. Siellä kerrottiin, että maaliskuussa tulee jytisemään kunnolla, muunmuassa Japanissa. No nythän ne uutiset sitä näyttää.  Lips Sealed

Onneksi meitä johdatetaan. Mä olen ihan hurahtanut: http://adonai.fi/  smitten
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #13152 : 11.03.2011 14:38:40 »

Mulla on ihan tikulla silmään fiilis. Eilen vesipullo falskasi repussa kalenterin entiseksi, sen jälkeen vetäisin melkein etusormeni kahteen osaan. Illalla riehuin äijän kanssa, ja tajusin, että oon ihan saakelin leipääntynyt omaan elämääni. Töitä kolme päivää, siis vakiduunia jäljellä, ja sen jälkeen! JOTAIN MUUTA!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #13153 : 11.03.2011 23:28:15 »

About 2 päivää sitten tuli luettua noita kanavointeja. Siellä kerrottiin, että maaliskuussa tulee jytisemään kunnolla, muunmuassa Japanissa. No nythän ne uutiset sitä näyttää.  Lips Sealed

Onneksi meitä johdatetaan. Mä olen ihan hurahtanut: http://adonai.fi/  smitten

Big in Japan.   Sad
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #13154 : 12.03.2011 15:42:29 »

Tänään ja huomenna klo 21 n. 10 min ajan iso porukka lähettää valoa äitimaahan, mutta lisää tarvitaan  smitten.
Pyynnön voi lukea uusimaa foorumin kanavoinneista.
Kaikki mukaan  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 875 876 [877] 878 879 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: