Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter ja ASC  (Luettu 9710 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« : 27.11.2008 22:28:50 »

Minulle on Sepon mukaan avautunut sekstiili Jupiter Askendentille!
Ja niin ihanan ylitsevuotavaa kiitosta ja kaikkea kaunista, että se herätti minut tutkimaan noita Jupiterin transiitteja Ascendentille.

Sillä noin 12 vuotta sitten minua potkaisi suuri onni päästä elämäni koulutukseen ja kun tutkin transiitteja, niin olihan  jupiter aspect_con askendentti  Cheesy  YHTYMÄ ALOITTAMASSA PROSESSIA

Ja kas kun valmistuin parin vuoden kuluttua, avasi  jupiter  aspect_sex askendentti Ikionnellinen olin  smitten VAHVISTAA SUUNTAA

Sitten avautui  jupiter aspect_squ askendentti jolloin koin turhautumaa kun en löytänytkään koulutukselleni pysyvää työpaikkaa.  Embarrassed TESTIAIKA

Kunnes avautui  jupiter aspect_tri askendentti  Sain ihanan työpaikan, Eldoradoni!  :Smiley KATSE ETEENPÄIN

Vuonna 2000 oli  jupiter aspect_opp askendentti
Jupiter auttoi kasvuani ja ojensi uusia työhaasteita, jotka kiltisti otin vastaan!
JOTAIN ALKAA ALUSTA TAI UUDISTETAAN

Vuonna 2002 alkoi sulkeutuva puolikaskierros  jupiter aspect_tri askendentti Paistattelin onnistuneen toimestani kiitoksista.  Cheesy ELÄMÄ JATKUU

Vuonna 2003 sulkeutui  jupiter aspect_squ askendentti  Olin jo kypsä ja kokenut työssäni ja näin puutteet, vaadin muutoksia, koska olin ylirasittunut.
JOTAIN TARKASTETAAN

Vuonna 2004  jupiter aspect_sex askendentti olin taas tyytyväinen!
HENGÄHDYS JA KIITOS

Ja omissa transiiteissani alkoi yhtymä jälleen ja uudenlainen käänne elämässäni.

Joten....

Vaikka Seppo sanoo sitä sulkeutuvaksi sekstiiliksi, jota äsken lueskelin, minun mielestäni se on avautuva, kuten Ajatuskin totesi tuolla eräässä topikissa, että nämä sulkeutuvat ja avautuvat eivät pidä paikkaansa. Kun oppini mukaan avautuvalla ja sulkeutuvalla on aivan oma merkityksensä planeettaliikkeissä jota sitä katsoo jonkun tapahtuman kautta, kuten tässä olen tutkaillut. Shocked :Smiley

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 28.11.2008 10:53:22 »

Vaikka Seppo sanoo sitä sulkeutuvaksi sekstiiliksi, jota äsken lueskelin, minun mielestäni se on avautuva, kuten Ajatuskin totesi tuolla eräässä topikissa, että nämä sulkeutuvat ja avautuvat eivät pidä paikkaansa.

Haluan ihan pikkaisen vain tarkentaa, että en sanonut etteivätkö ne pitäisi paikkaansa. Smiley Se, katsooko aspektin avautuvaksi vai sulkeutuvaksi on vain kiinni siitä, miltä kantilta asiaa tarkastelee. On olemassa kahta erilaista logiikkaa tässä.

Lisäpohdintaa löytyy ainakin tästä ketjusta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 28.11.2008 15:18:37 »

Kiitos Ajatus oikaisusta!

Sieltä katselinkin näitä juttuja, mutta nyt taas työpääpörinä on vielä päällä, etten jaksa niihin keskittyä.

Minä aloitin juon aspektikertomukseni yhtymästä, tai eräästä hyvin suuntaa antavasta ajankohdasta elämässäni.

Teinkö oikein?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #3 : 28.11.2008 16:13:07 »

Juu, eikös yhtymä ole symbolisestikin hyvä alkukohta. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 28.11.2008 17:13:01 »

 Juu, yhtymä kuin yhtymä, siitä räjähtää teitoisuuteen aina jotain uutta!  Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 30.11.2008 12:10:12 »

Mitenkäs tulkitsisitte ap-kartan jupiter  aspect_con  askendentti ?

Askendantti vesimies ja jupiteriin ja askendanttiin yhtyy myös neptunus.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 30.11.2008 15:24:14 »

Tuohan näyttää aivan upealta, Artemis!

Jos ajattelee yksinkertaisesti siten, että Jupiter yhtymässä ojentaa sinulle elämää rikastuttavan tilaisuuden tarttua johonkin uuteen, mikä antaa sinulle iloa tai avartaa maailmaasi. Ja kun se on vielä Vesimiehessä, kosmisissa merkeissä, niin uusia ulottuvuuksia edessäsi. Ja Neptunus herkistää sinun sisäisen äänesi sille. Herkkua...jos.

Opin yhtymästä sen, että sokeana ryntäilevä ja silmälaput silmillä omaa napaansa tuijottava ei näitä tarjouksia ehkä huomaa ja silloin tulee törmäilyjä. Joten ei yhtymä aina helppo ole, ainakaan jos on jarrut ja hankalat asenteet.

Eli siitähän lähtee Jupiterin uusi kierros kartalla. Ymmärtäisin, että nimenomaan omassa kasvussa ja kehityksessä, kun se on askendentilla.

Siksi olen itsekin niin innostunut Jupiterin ja AScendentin yhteiselosta!

Sanokaa lisää tai korjatkaa, hyvät ystävät!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 30.11.2008 15:37:57 »

Jupiter yhtymässä Asciin on aikalailla samanlainen kuin Jousimies nousu. Smiley Uusia tuttavuuksia, kiinnostus maailmaa kohtaan laajenee. Voi aiheuttaa myös ihan konkreettista laajentumista, lihominen voi olla vaarana (tai jopa hyvänä asiana joskus!) tänä vuonna. Positiivisuutta, filosofioiden pohdiskelua ja uusien mielenkiintoisten tapahtumien siivittämä vuosi varmasti edessä. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #8 : 01.12.2008 08:32:10 »

Kiitos Ebenia ja Esmiralda!

Kuulostaa mukavalle Smiley Ykköshuoneessa on ensi vuonna yhteensä 7 taivaankappaletta joten saa nähdä miten käy Smiley

Vesimies nousu onkin jännää, tuskin maltan odottaa!
Täytyy olla tarkkana ettei ryntäile suinpäin.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #9 : 13.12.2008 14:00:32 »

 jupiter  aspect_con  askendentti ainakin minulle on tuonnut aivan ihania asioita-muistathan unesi Esmiralda?
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #10 : 13.12.2008 16:13:14 »

Kyllä vain...

Ja näin lepopäivänä oli aikaa enemmän katsella noita transiitteja listalta, niin huomasin, että SITTENKIN SEPON TULKINTA AVAUTUVASTA SEKSTIILISTÄ ASCENDETILLE oli oikein, sillä tuo yhtymä sille on jo tapahtunut pari vuotta sitten.

Huomasin muutenkin, että Jupiterin liikkeitä sekä Ascendentilleni että Mc-akselille tapahtuu aika peräkkäin, joten tämä työni kuviot ja oman kehitykseni kuviot tapahtuvat aika käsikädessä. Ja tottahan työ on sellainen, joka aina vaikuttaa omaan kehitykseen paljonkin, ehkä enemmän kuin itse ymmärrämmekään.

Joten juuri nyt Jupiter on neliössä MC, jolloin todella kriittisesti ajattelen työni kuvioita ja omaa jaksamista siinä. Ja Jupiterin parin vuoden takainen yhtymä ASC:lleni kuvaa hyvin paljon myös sitä että työni jaksamisen vuoksi otin silloin vuorotteluvapaan ja ryhdyinkin taiteilemaan!!!

Ei saisi tuijottaa niin yksittäisesti noihin planeettojen liikkeisiin, vaan kaikki on yhteydessä kaikkiin. Hah! Vaikka nytkin otin vain nuo kaksi voimakasta akselia!! Mutta tärkeitä, eikö?
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 13:55:04 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 14.12.2008 09:54:02 »

Mitenkäs tulkitsisitte ap-kartan jupiter  aspect_con  askendentti ?

Askendantti vesimies ja jupiteriin ja askendanttiin yhtyy myös neptunus.

No, tulet tietysti yllättäen (Vesimies-Uranus) raskaaksi ja olet aivan ällikällä lyöty (Neputunus) että kuinkas tässä näin kävi mutta samalla hurjan onnellinen (Jupiter).

Tuo nyt tuli mieleen... Mutta jos totta puhutaan niin Jupiter todella voi tuoda iloa ja laajentaa olemustasi muutenkin kuin raskaaksitulon myötä. Se vaan että jos noin monta planeettaa on 1:ssä niin ei olisi kovin kaukaa haettua tuokaan..  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #12 : 14.12.2008 13:57:05 »

 Grin Grin

Kaurisenergia se täräyttelee!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #13 : 15.12.2008 06:33:45 »

Kätevää, Jupiter aspect_tri askendentti:lle tulossa. No, mulla olisikin tarvetta 300 kiinalaiselle joten ehkä saan ne hankittua tai jotain. Cool
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #14 : 15.12.2008 08:21:56 »

Huh heijaa  Grin
Jos niin olisi käydäkseen niin sitten on  Wink Vaikkei suunnitelmissa varsinaisesti kyllä vieläkään ole.

Kiitos mielipiteistä. Mielelläni ottaisinkin vastaan jo jotain mukavaakin Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: