Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on mielestänne v-mäisin aspekti?  (Luettu 12764 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #15 : 12.06.2011 19:00:00 »

Minulla on   aurinko   aspect_squ    mars   Se on ollut se ikuinen koetinkivi.Vanhemmitenkin vielä saan hillitä sitä sen tuomaa energiaa,ja koittaa pitää aisoissa.
Kyllä kai tää Mars neliö Aurinko on sieltä "agro-aspektien" kärkipäästä ehdottomasti. Mulla ei sitä itsellä ole, joten en tiedä siitä sen enempiä. Tuo rummun paukutus varmasti on parempi tapa kanavoida sitä energiaa, kuin läväytellä ukkoja raitilla turpaan.

Jokainen löytää ne omat hyvät konstinsa. Sitten vaan uutta jos rumpu ei enää riitä angel

Mulla on muuten  aurinko puolineliö mars synt.kartalla, eli tietty ärsyke on olemassa, mutta puolineliö ei taida olla ihan yhtä voimallinen kuin neliö... Huh

Vaikka mulla on Neptunusta mielin määrin kartalla, sitä munaakin löytyy tarvittaessa - joskus menee tosin uhkarohkeuden ja tyhmyydenkin piikkiin :Smiley  Mä osaan olla vaativa, tiukka ja erittäin aggressiivinen ja arvaamatonkin ajoittain. Ja jos asiat, joita todella haluan, eivät mene niin kuin haluan, niin laitan ne tapahtumaan, kuten haluan tai sitten jälkikäteen teen selväksi nalkuttamalla, että nyt meni väärin :Smiley

Mulla aggroa taitaa kohottaa 1. huoneen  mars , hurja tulipainotus kartalla, dramaattinen ja vaativa  kuu leijona , sekä aspektit:

 aurinko puolineliö  mars
 aurinko puolineliö  pluto
 mars aspect_sex jupiter
 mars aspect_squ pluto

Ainakin tuo  mars aspect_squ pluto on ihan pirunmoinen pommi kartalla - jumalauta, mitä draivia voi ihmisestä vihaisena lähteä Shocked  Meillä ukko on saanut väistellä lentäviä lautasia yms. esineitä. Kiukkuisena toimin täysin impulsiivisesti, vailla mitään kontrollia. Esim. viskasin ukon juuripestyt sukat ikkunasta pihalle, kun ei opi niputtamaan sukkia pyykkikoriin ja mulla sattui käpy kärähtämään - oppi sen jälkeen laittamaan sukat nätisti nippuun :Smiley

Varsinainen super neptunus aspektisuma sinulla, mc82  Shocked
Myötätuntoni ja sympatiani sinulle. Tuommoisen kanssa eläessä kannattaisi ihan kylmän viileästi  
opetella sanomaan EI aina silloin tällöin. Se piristää ihmeesti ja tuo raikkaita tuulia elämään.  Smiley

No tuo  neptunus tosiaan pehmentää, laskee kilpailuhenkeä (luovutan helposti, jos vastassa on useita samantasoisia ihmisiä) sekä ottaa kaikki vastoinkäymiset niin pirun raskaasti... Undecided

Ja totta, on sitä joutunut kantapään kautta opettelemaan, ettei kannata antaa ihmisten kohdella miten sattuu - johtuukohan tästä se, että sihahtelen niin helposti nykyään, jos mua yritetään alistaa, ja taistelen täysillä vastaan Huh  Kokemukset ovat kasvattaneet epäluuloiseksi uusia ihmisiä kohtaan...

Voiko ihminen olla samalla kunnon arvaamaton, jääräpäinen voimapaukku ja samalla niin myötätuntoinen herkistelijä - kyllä voi uglystupid2
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #16 : 12.06.2011 21:43:20 »

Tarkka mars aspect_opp pluto Cheesy Jos en heti pääse tekemään mitä haluan, niin hermo menee ja turhaudun pahasti..... Tai en ole ihan täysin varma onko se tän aspektin tekosia vai mistä johtuu, mutta on kyllä vahva tunne siitä että se on JUURI tämä aspekti mikä laittaa mut turhautumaan Cheesy Cheesy

Ja suuttuessa saatan sanoa ja tehdä vaikka mitä hirveyksiä Cheesy Mutta osaan onneksi yleensä hallita vihani ja sitten myöhemmin purkaa sen esim. piirtämällä, kirjoittamalla, maalaamalla tms.

Oikeastaan KOSKAAN en ole kunnolla edes suuttunut Cheesy Voin vain kuvitella, että mitä siitä tulee kun joku kunnolla mut vielä suututtaa.... Cheesy
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #17 : 13.06.2011 12:24:44 »

Minulla tuota  pluto aspect_squ mars ei ole listattu esim. tämän sivuston kartalla aspekteissa, koska orbi on 10 astetta. Mutta jos synastriaa miettii niin mun  mars on aika usein neliössä saman ikäisten ihmisten  pluto ja kun mars on vielä oppositiossa nousuun niin se on aika ikävä kuvio ihmissuhteiden kannalta. Angry
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #18 : 14.06.2011 01:07:09 »

Lissy,luin tuolta aijemmin kuvaustasi nepparin ja kuun neliöstä,puhuit,kuin olisit minusta puhunut.Minulla on    neptunus   aspect_squ   venus  ,joka onkin ainut venukselle tuleva transitti.Ovatkohan nämä sitten vaikutuksiltaan samankaltaisia.Koen kuitenkin niin.En nuorempana suorastaan sietänyt esimerkiksi soppailu menoihin ketään kaveriksi.Ja nais ystävyydet olivat jotenkin erikoisia.     crazy2
Nyt vanhalla iällä on naisystävät mukavia,ei sellaisia hyväksikäyttö ihmissuhteita,eikä monimutkaisia,mutta ystäväthän on vaihtuneet.Yksi on säilynyt nuoruudesta asti.Mieluiten kuitenkin kuljen asioilla yksin.
Samoin on    :jupiter  h6 Jouskarissa.Aikamoinen ilonantaja työelämään kyllä on ollut.Se ehkä on tasoittanut  minun    aurinko    aspect_squ   mars  ni,työssä,etten ole kuristanut ketään.
Ehkä ei olisi pitänyt niin nuorena mennä naimisiin tällä nepparin neliö venukseen kuviolla,pieleen meni se homma.  Nyt sujuu hyvin,joskus sitä sitten ihmettelen,kun ei ole muuta ihmeteltävää.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #19 : 14.06.2011 08:04:07 »

sansai, kyllähän Kuu ja Venus molemmat liitetään naisellisuuteen ja naisiin, että sikäli vaikutukset voi olla yllättävän samanlaisia. Venus kuvaa myös arvomaailmaa ja vaikka sitä mitä pitää esteettisesti kauniina. Venuksen kanssa Neptunus voi tosiaan saada aikaan ihmissuhteissa isoja toiveita. Toisaalta ehkä juuri tuo kuvio sinulla teki sen, että menit nuorena naimisiin. Jos nuorena menee naimisiin niin silloin täytyykin olla suuria toiveita. Minulla on Saturnus Vaa'assa, jota yleensä pidetään merkkinä siitä, että menee naimisiin vasta vanhempana jos ollenkaan. Onhan sitä silloinkin isot odotukset, mutta vähän eri tavalla.

Ehkä minulla tasoittuu myös iän myötä tuon kuu neptunus neliön ikävät puolet. Onneksi Jupiter tekee sieltä 6. huoneesta tarkkaa kolmiota Kuulleni, hyvää vastapainoa neptunukselle.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #20 : 14.06.2011 09:53:34 »

Lizzy,minulta löytyy jupiterin semisekstiili kuulle,jonka olen ajatellut sellaiseksi ilon tuojaksi sinne tunne-elämään.Tuntuu,että sillä olen mennyt joidenkin vaikeiden asioiden läpi,jonkinlaisia Hannu Hanhimaisia asioita.Isoja ne toiveet ovat olleet nuorena,tosi on.Nykyään sitten,en isommin elä semmoisissa toiveissa,onkohan niitä ollenkaan,jotenkin vain elän sitä kuluvaa päivää,ja se on helppoa elämää.Kaikkihan on niin muuttuvaista.Jotainhan sitä tulee, hyvää ja vähemmän hyvää,nekin vain elelen.
Kauan asustelin itseni kanssa,ja tykkäsin siitä elämästä niin paljon,että ei tullut muunlainen mieleen.Tuli Jussi kuitenkin,miten lie luikerteli tuonne pääkoppaan,mutta ei nykäissyt jalkoja alta.Jalat meni sitten,kun ehdin harkita tarpeeksi.    buck2   
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #21 : 15.06.2011 20:01:13 »

 mars aspect_squ aurinko löytyy kans, joskin en sanois sitä "vaikeimmaksi" aspektiksi, vaikka hankala onkin.. Tuo kyllä energiaa joka täytyy osata purkaa oikein, ettei turhaudu ja vedä sitten kilareita jostain aivan turhasta... Riidanherkkyyttä varmasti synnyttää. Ei peräänny ja pelästy riitoja vaan antaa palaa.

v-mäisimmät aspektit mielestäni, luonnollisesti ovat varmasti saturnuksen kovat kulmat ja miksei ylipäänsä kaikkien ulkoplaneettojen kovat kulmat... Kaikkihan ne aiheuttaa ei niin mukavia piirteitä puhtaana, ilman jalostusta..

tallennettu

Aurinko vaaka 10.
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #22 : 26.06.2011 14:43:09 »

 chiron aspect_squ kuu tai  neptunus aspect_squ askendentti, molemmat aivan perseestä.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Godiva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70



Profiili
« Vastaus #23 : 26.06.2011 16:38:02 »

Mullakin on tuo  aurinko aspect_squ mars, en ole kokenut sitä mitenkään erityisen vaikeaksi tai rankaksi. Ehkä nuorempana tuli enemmänkin sen pauloissa pyörittyä, kun en osannut vielä hillitä itseäni niin hyvin. Mutta nyt vanhempana koen erittäin hankalaksi neptunuksen neliöt  kuumerkurius ja   venus sekä  aspect_opp marsille. Varsinkin, kun olen vielä kuu kalat. Nämä tuntuvat tuovan elämään sellaista loputonta ahdistusta, päättämättömyyttä ja liikaa itsetutkiskelua yms. Ja vielä kun tässä on viime vuodet koko ajan ollut päällä joku neptunuksen transiitti ja 2 -3 vuoden kuluttua tulee sitten  neptunus aspect_con kuu:lle. En siis osaa käsitellä tuo neptunusta elämässäni. Sitten mulla on  aurinko aspect_opp kuu, se taitaa olla vähän sellainen ollako vai eikö olla juttu tai uskaltaako vai ei.....
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #24 : 26.06.2011 17:39:28 »

 pluto aspect_opp venus      tämä ei selittelyjä kaipaa, mustasukkaisuus, omistushaluisuus, vaikea erottaa omaa toisten omasta, manipulointi/dominointi taipumusta, tuo on osana erikoiskuvio KEHTO:a, minkä positiiviset puolet ei tuu esiin/peittyy, ellen eka ratkase tota perhanan oppositiota tickedoff
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: