Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vanhoja uskomuksia??  (Luettu 57643 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #60 : 15.07.2014 11:15:31 »

Ihana simpsu  2funny
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #61 : 15.07.2014 11:49:50 »

Mikähän siinä muuten on, että sukkiien ei tuu enää reikiä aikuisiällä, mutta muksuna niitä oli varpaissa ja kantapäissä? Smiley
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #62 : 15.07.2014 14:57:00 »

Yksi mun suosikeista on uskomus, että hämähäkin tappaminen tuo epäonnea, ellei tätä täällä jo mainittu? Itse noudatan tätä ohjetta, ei tunnu kivalta tappaa juuri hämähäkkiä, vaikka kärpästen ja joskus ampiaistenkin tappaminen ei tuota tunnontuskia. Yleensä kuitenkin pyrin viemään ampparitkin elävänä ulos jos niitä sisään eksyy. Onhan tuossa uskomuksesssa perää, hämähäkit on kuitenkin hyödyllisiä, kun ne syö kaikkia punkkeja ja muita haittaeläimiä.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #63 : 17.07.2014 00:05:13 »

Yksi mun suosikeista on uskomus, että hämähäkin tappaminen tuo epäonnea, ellei tätä täällä jo mainittu? Itse noudatan tätä ohjetta, ei tunnu kivalta tappaa juuri hämähäkkiä, vaikka kärpästen ja joskus ampiaistenkin tappaminen ei tuota tunnontuskia. Yleensä kuitenkin pyrin viemään ampparitkin elävänä ulos jos niitä sisään eksyy. Onhan tuossa uskomuksesssa perää, hämähäkit on kuitenkin hyödyllisiä, kun ne syö kaikkia punkkeja ja muita haittaeläimiä.
No tulee siitä ainakin huonoa karmaa, jos niitä suotta alkaa listimään. Itse myös pyydystän kaikki sisään eksyneet ötökät purkkiin ja päästän ne parvekkeella vapaaksi.
tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Sivuja: 1 ... 3 4 [5]
  Tulostusversio  
 
Siirry: