Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tiedät että elämä jatkuu kuoleman jälkeen?  (Luettu 33928 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Usvametsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 188



Profiili
« Vastaus #30 : 27.03.2006 16:22:52 »

Tämmöstä ajatuksen juoksua tässä että:  No, en minä sitä sillesti tiedä, että sen vois konkreettisesti näyttää toteen. Se "tieto"  on vain pienistä ja isoista tuntemuksista kerätty vahva usko ja epäilys, että tänne vaan muka kerran tultasiin elämään. Jotenkin tekis mieli sanoa, että järkihän sen sanoo, että ei se tähän elämään lopu tämä homma.  laugh

Elämässä on niin valtavasti asioita, joita pitää oppia. Ehtiikö sitä yhden elmän aikana kaikkea oppimaansa sulattaa ja oivaltaa.

Se, mitä sitten näiden elämien välillä tapahtuu, ..... enpä tiedä. Käydäänkö sitä välillä hakemassa uutta "voemoo ja puhtia", että jaksaa taasen opetella. Saadaanko me olla välillä enkeleitä ja antaa vuorostaan apua elämään jääneille Huh Minä uskon vahvasti enekeleihin ja jotenki tuntuisi mukavalta, jos itsekin sais joskus viä olla enkeli. Ja hyvä enkeli. Pahat menkööt minne kuuluvatkin !!!
tallennettu

Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #31 : 27.03.2006 17:00:06 »

Kuolema tässä hetkessä on erinomainen juttu. Siinä 'minä' lähtee pois ja jotain muuta voi syntyä tilalle tai ainakin vaihtaa paikkaa..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #32 : 27.03.2006 17:37:28 »

Kuolema tässä hetkessä on erinomainen juttu. Siinä 'minä' lähtee pois ja jotain muuta voi syntyä tilalle tai ainakin vaihtaa paikkaa..

Niinkö?  Shocked

Minun minä on aina ajatellut, ettei 'minä' voi koskaan kuolla.
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #33 : 27.03.2006 19:58:53 »

Minun minä on aina ajatellut, ettei 'minä' voi koskaan kuolla.

No minäsi onkin ajatellut sen Tongue Grin

Sen kokeminen onkin sitten hieman eri juttu...  knuppel2 

Cheesy

 smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #34 : 27.03.2006 22:44:43 »

Plääh... buck2
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #35 : 27.03.2006 23:57:54 »

Plääh... buck2

Huomaatteko arvon tonttuseni että aivonne kiertävät ajatuksen kehämäistä rataa etsien pääsyä läpi tämän kaikkeuden todellisen kuvituksen kokeakseen vain että totta, kyllä minä olen olemassa, ja että kuolema ei käytännössä ole kuin silmänräpäys hetkestä toiseen!  Cheesy  Shocked Cheesy
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #36 : 28.03.2006 11:54:26 »

Kyllä Lumorini,

ja voi miten monen täyteinen, ehkä juuri sellainen miksi sen itse minä tekee, on se pieni pieru tässä maailmankaikkeudessa ja sen kulussa. On se kuitenkin ihanan suuri hetki se, minkä saa aamutakissa roikistella tässä eikä mihinkään kiire.  smitten
tallennettu
Vinkuiita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #37 : 28.03.2006 12:39:43 »

Äitini kanssa juttelin muutamia vuosia sitten aiheesta. Arka aihe toisaalta tuollaiselle 70 kymppiselle. Äiti sanoi, että hän on nähnyt asioita ja häneen on yritetty ottaa yhteyttä "toiselta" puolelta, mutta on kieltänyt kaikki. ihmettelin miksi ja kyse on ollut -50-60- luvun ajan hengestä. Äiti pelkäsi olevansa hullu tai epänormaali.
No, hän on saanut kannettavakseen erittäin vaikeita sairauksia ja tänä päivänä hän on sitä mieltä että olisi ollut parempi antaa näkyjen tulla ja elää niiden kanssa.
Voimakkain kokemus, mikä hänellä on ollut, tapahtui 70-luvulla. Kotitöitä tehdessään hän "siirtyi" menneeseen elämään ja teki siellä samoja töitä. Hän kuvaili sen talon ja myös sen mitä teki. Äidille kokemus oli ollut hyvin rauhoittava ja se oli kestänyt korkeintaan minuutin.
Itse näen enneunia ja olen saanut edesmenneiltä sukulaisilta opastusta. Ruumiista irtaantumisia on ollut muutama, lähinnä silloin kun olen ollut todella kovassa kuumeessa. Eli jotain muutakin siis, mielestäni, on kuin tämä tässä... :  angel
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #38 : 29.03.2006 18:44:15 »

Luulen että vaikka uskon Jumalaan, en usko elämän jatkumiseen. Me vaan haihdutaan, virtajohto otetaan irti ja olemme "poissa". :Smiley Embarrassed Undecided buck2 buck2 buck2
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
intiraymi
Vieras
« Vastaus #39 : 30.03.2006 13:00:17 »



Kuoleman käsitys on meille kristinuskossa opetettu ajatus. Joissakin kulttuureissa kuolemaa ei ole vaan se on ainoastaan muutos, jossa fyysinen ruumis jää fyysiseen maailmaan ja ihmisen (myös kasveilla ja eläimillä) ns. todellinen olemus eli sielu jatkaa elämää toisessa todellisuudessa, joka ei ole "paikka" vaan toinen tietoisuudentila.

Jos uskot sielusi olemassaoloon, uskot myös elämän ikuiseen liikkeeseen... kuolemaa ei silloin ole.

Inti  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #40 : 30.03.2006 21:21:13 »

Ja jos laitetaan virtajohto takaisin paalle?
Diamond
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #41 : 30.03.2006 22:22:52 »

Ja jos laitetaan virtajohto takaisin paalle?
Diamond

 Undecided

   Hetkinen, mitä sitten tekee vanhalla romulla, jossa ei virta kulje?
   Vaikka kuinka töpseliä tököttäisi vanhaan reikään, jos ei ole
   kontaktia, niin minkäs teet, no ameriikassa ne kyllä ehtii ihmisen
   pakastaa, jotta vielä joskus virkoaa, kun saa oikeaa virtaa,
   mikä tietysti on oikean firman pin koodin takana!! ?   2funny


                       Cry   Wink   angel
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #42 : 30.03.2006 22:30:27 »

Hata keinot keksii, juuri mita on pin koodin takana angel
Diamond
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #43 : 30.03.2006 22:31:50 »

Jos virta/akku loppuu, niin eikun ladataan...  2funny
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #44 : 30.03.2006 23:19:51 »

Cheesy

    Cheesy

        Cheesy


                    JOO JOO, mutta mistä,   siis   ladataan ??


                                  coolsmiley
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: