Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edelliset elämät  (Luettu 4568 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Unneli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« : 13.03.2006 12:04:47 »

En tiedä kuuluuko aihe tänne...
mutta te, joilla on tietoa edellisistä elämistänne ja ihmisistä niissä sekä karmasta. Mistä olette tietonne saaneet?  idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni
Nouseva Leijona
Kuu Kaksoset
Merkurius Jousimies
Venus Skorpioni
Mars Neitsyt

Tuli Hevonen

Sininen Resonoiva Käsi
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 13.03.2006 13:47:49 »

Hei Unneli!
Siirsin aiheesi Henkimaailman asioiden puolelle, sillä täällä osiossa on ollut paljon keskustelua aiheista. Keräsin sinulle joitakin linkkejä aikaisempiin keskusteluihin.

Entiset Elämät

Entiset elämät (toinen ketju samalla otsikolla)

Onko vanha sielu syntynyt tänne useampaan kertaan?

Heippa kaikki re-inkarnaatioon uskojat!

Edellisten elämien pohdintaa mm. Hitler

Muistavatko lapset herkemmin entisiä elämiään?

Kuoleman jälkeinen elämä

Miten kartalta näkikään kahden ihmisen edellisen elämän yhteyden?

Karmasta
« Viimeksi muokattu: 13.03.2006 13:49:27 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 13.03.2006 14:15:13 »

Kiitti AthaMaarit, että tiivistit nuo linkit samaan paikkaan. Olen myös kiinnostunut aiheesta.  smitten

Unneli,

Minulla on muistikuvia menneistä elämistäni, vaikka suuria aukkoja löytyy vielä paljon. idiot2

Muistikuvat menneistä elämistäni ovat samanlaisia kuin muistot tässäkin elämässä esim. jokin tapahtuma lapsuudessa tai nuoruudessa.

Jännä homma muistissani on, että yleensä en muista lähimenneisyyden tapahtumia paljonkaan (ellei se ole sitten jotain todella merkittävää), esim. mitä tapahtui 2 päivää sitten, kuin vasta takautuvasti parin vuoden päästä.  Cheesy 2funny idiot2

Ilmeisesti aivojeni kovalevylle kestää hiukan kauemmin ladata uutta dataa... 2funny Cheesy

Tietenkin ne, joilla on kyky aistia toisten entisiä elämiä ja jotkin henkiset opettajat voivat tietenkin auttaa sinua muistamaan ja kun se "väylä" muistamiseen avautuu, niin sitten alat saada omatoimisesti muistikuvia entisistä elämistäsi.

En ole varma, toimiiko se juuri noin, mutta näin minä olen asian kokenut ja järkeillyt sen pikku päässäni.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/FernieAngelblowingakiss.gif)
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 14.03.2006 16:28:44 »

Mä sain tänä aamuna, en ollut unessa enkä hereilläkään aika erikoisen näkymän entisestä elämästäni, jotka osasin heti yhdistää tän hetkisiin ongelma tilanteisiin tiettyjen ihmisten kanssa ja sen mitä he olivat tulleet tänne elämään oppiakseen koko kirjo näky aivan selkeänä filminä angel siis aivan USKOMATON TUNNE smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 14.03.2006 21:19:33 »

Lainaus
Muistikuvat menneistä elämistäni ovat samanlaisia kuin muistot tässäkin elämässä esim. jokin tapahtuma lapsuudessa tai nuoruudessa

Ihan sama juttu minulla, Asterix! Aivan sama muisteleeko mitä tuli tehtyä 15 vuotta sitten naapurin lasten kanssa vai sitä, mitä tuli tehtyä 150 vuotta sitten  Wink
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #5 : 15.03.2006 02:43:17 »

Angry

         Mitä kummaa ! ?   Shocked    Voiko olla jotain  " muuta " elämää.?

           Täällä sitä kuljetaa kaiken-aikaa ja kiviä potkitaan, niin että

              varpaisiin sattuu..   Cry

                     Embarrassed
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #6 : 15.03.2006 19:38:38 »

Joskus pienenätyttönä piti lähteä perhetuttujen mukana laskettelemaan, näin lähtöä edeltänävä yönä unta, jossa hautauduin lumivyöryn alle. Uni oli hämmästyttävän todentuntuinen.
Tämä kaikki tuli vasta tällä viikolla mieleen... Liekö joskus kokenut oikeasti moisen Smiley
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: