Sivuja: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5653188 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3645 : 04.09.2008 19:29:48 »

Mikähän tätä maailmaa vaivaa taas...

No se  jousimies tuli tänne ja sanoi että asentaa sen lampun eikä tosiaan tule siksi että haluaisi vain ... mun kanssa.
Sanoin et ok, sopii.
Kun se tuli tänne niin huomasin sen käytöksessä ja silmissä jotain outoa..
No, se johtui eilen otetuista 10 10mg diapamista ja 12 kaljasta....

Ja se tuli tänne autolla! Ja väkisin alkoi laittaan sitä lamppua kattoon vaikka kaikki välineet tippu käsistä ja se horjui tuossa tuolilla ja meinasi kaatua pari kertaa.

Kohta puhelin soi ja se oli joku outo numero. Yksi nisti kaveri parin vuoden takaa siellä soitteli.
Niin sekavan kuuloisena ja sanoi että haluaa nähdä mut ja voiko olla yötä,
kun ei oikein ole nyt paikkaa mihin mennä. Mun oli pakko sanoa ei.
Koska tiedän että kun herään niin se ja puoli omaisuutta on kadoksissa.

Ja  jousimies:nkin jouduin häätään täältä ulos, se ei millään meinannut uskoa
että en lähde tänään ryyppäämään!  Huh

***

Onneksi saan itse valita seurani ja ystäväni...

Heti kun oli tuollaisen "vaikutuksen alaisena" (oli myös poltellut pilveä) olevan tyypin seurassa,
niin omat energiat romahti alas. Tuntui että koko sen olemus ja kaikki mitä se sanoi,
kerjäsi multa hyväksyntää ja lohdutusta.

Ei minusta ollut siihen, en voi taputtaa toista selkään ja sanoo että kiva kun olet taas ihan umpitunnelissa.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3646 : 04.09.2008 20:34:24 »

Kengulle kovasti voimia!  smitten angel

Ihanaa, huomenna näen taas rakkaani ja vietämme viikonlopun yhdessä.  smitten Cheesy Kiss


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3647 : 04.09.2008 21:00:30 »

Tigru nyt tiedän.. ne hoivattavat tulee tietysti hoitajan luo, joka näkee mitä ne on ottaneet.

No minulla oli hauskaa Ritarihuoneella (aateliset, ritarit, pyöreä pöytä, valonkantaminen).. miettien mitä kaikkea seuraava saa luvan olla ja pistän sen odottamaan. Onhan oinaskin venaillut 4 v jo kun en ole suostunut mihinkään. Sitten voisin suostua ja uusi odottamaan, heh. Jotkut tyypit on ihan kivannäköisiä ja kiva jutella, esim kaupall. edustajat mutta ei nyt just kolahda. Eräs soitteli, hänen kanssaan love oli siinä, yhteiskunnalliselta kannalta sitten taas hmm. No ainakin eka ja vika sai minut kiinnittämään huomiota: urheiluun.

Kengu, päättelin juuri että elämä on kuitenkin enemmän esteettinen elämys ja seikkailu kuin vitsi, muutenhan olisin erään herran tasolla Päätelmissäni. Kyllä sinulla on merkitys ja ihan vähän kun odottelet, asiat muuttuu parempaan. Auttaisiko sinua joku sellainen Räjäytä tajuntasi-kurssi tms mitä näitä nyt on.

tai ihan vaikka meditaatio-opetus. Saat kuulla että sinussa on Korkein ja se vielä kaivautuu esiin sieltä.

Vitsi oli ehkä vähän ruma sana, kauniimmin sen voisi sanoa taas niin että olemassaolo on Liilaa, leikkiä, tanssia.

Vitsi on alajaosto, jos ylätasolla on Kosminen leikki..
.
  smitten
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 21:23:44 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3648 : 04.09.2008 21:21:01 »

Kengulle.


Paras toimintatapa karmallisten suhteiden osalta on kohdata tilanne, hyväksyä sen ratkaisemisen mahdollisuus myötätunnon ja anteeksiannon kautta ja päästää irti tilanteesta rukouksella, tarkoituksella ja tahdolla. Muistakaa, jokaista tilannetta voidaan käsitellä karmaverkon ja ihmisen egoon perustuvasta näkökulmasta. Toisaalta sitä voidaan käsitellä myös jumalaisen järjestyksen myötätuntoisesta näkökulmasta. Jotkut tilanteet ja ihmissuhteet ovat ainoastaan karmallisia, ja kun karma on vapautettu, ihmiset ovat vapaita toisistaan tai tilanteesta.
 
Toisia tilanteita ja ihmissuhteita voidaan jatkaa karman vapauduttua harmonisella ja sovinnollisella tavalla. Tavoitteemme on lopettaa pelkästään karmalliset tilanteet, jotka eivät palvele mitään hyvää tarkoitusta ja synnyttävät suurempaa vahinkoa (esim. vaikea ura, joka ei vie mihinkään). Tavoitteemme on myös tuoda harmoniaa ja jatkaa hyödyllisiä ihmissuhteita ja tilanteita (esim. vanhempi-lapsisuhde, joka on katkeroitunut). Tätä tarkoitusta varten olen tuonut teille seuraavan rukouksen vapauttamaan karmallisista suhteista, tuskasta ja kamppailusta.

 
Rukous anteeksiantamiseksi ja karmallisista suhteista vapautumiseksi

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17713.0
« Viimeksi muokattu: 04.09.2008 21:22:37 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3649 : 04.09.2008 23:35:28 »

I'm so evil.

Tuntuupa hyvältä satuttaa. Nähdä kuinka toinen kärsii sen saman mitä on itse salaa kärsinyt. Nähdä kuinka se kiemurtelee mun kynsissäni, kuinka se anelee armoa, jota ei tipu. Mercy's all that u need, mercy's empty in me ja sitä rataa. Älkää käsittäkö väärin, se ansaitsee tän. Karma.. Sitä saa mitä tilaa.. Mun kanssa ei leikitä, se ties sen varsin hyvin. Ihmisluonto on kumma. Kaikki mikä on kiellettyä tai väärin niin sitä on sitten pakko kokeilla. Miksi? Adrenaliinia tulvii suoniin ihan kivasti kiinnijäämisen pelossa, mutta kun sitten jää kiinni ja saa rangaistuksen, ansionsa mukaan, niin sitten sitä katuu? Voittajasta tulee häviäjä, kuninkaasta kerjäläinen, vahvasta heikko, nokkelasta tyhmä.

"Sadistinen paska!", that must be he calling my name. rapu

Kaipa minäkin tästä aikanaan osani saan. Mitä sitä turhia murehtimaan. Elämäähän tää vaan on.

Hyvää yötä. Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #3650 : 05.09.2008 07:28:58 »

Huomenta kaikille, pistänpä kahvia tulemaan  smitten
Lionheart - eikös vaan ole toisinaan "ihanaa" olla oikein todella "tuhma"? Ja siihen on täys oikeus  police En tiedä taustaa, mutta todella olen sitä mieltä ettei kiltit pärjää... ne poljetaan  Sad Sellainen tasapaino on ok, kumpikin puoli yhteistyössä  Cheesy

Katselin eilen kuinka kanahaukan poikanen (oletus) hyökki varisjoukon kimppuun. Tuossa metsässä pesi kanahaukkakin ja viime viikolla emon perässä lensi saman kokoinen kiljuva versio -oletan, että poikanen  Grin
Oli nyt niin kömpelöä metsästämistä, että siitä oletus  Wink
Hetken päästä, kun ei saanut hiukopalaa variksesta istui haukka langalle ja eikös västäräkin poikaset menneet esittään uhkarohkeaa... istuivat kummallekin puolle ja keikuttivat itseän lähemmäks ja edes takas  Grin
Viime vuonna vastaavanlainen västäräkkien uhkapeli loppui kissan kanssa huonosti, mutta nyt en tiedä kun piti irroittautua katselusta...
Tätähän tää elämä on ihmistenkin kesken  crazy2
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3651 : 05.09.2008 08:33:03 »

Kiitos ^^^mīla sztár^^^ tuosta  smitten
Ja TIGRU,enkelit muistan kyllä,kuinka voisin unohtaakaan kun taas lähes jokapäivä jossain yllättävässä
paikassa edessäni on höyhen  angel

Tänään juhlitaan!!!




18 VUOTTA ! smitten   smitten   smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten

Illalla on luvassa kunnon partyt  Cheesy  Wink  Oi vitsi tätä päivää on odotettu! Cool

Hauskaa viikonloppua kaikille!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3652 : 05.09.2008 09:14:33 »

mitä Lion, oletko kiduttanut rapua? eihän me tulimerkit saada niin pahoja olla. meinasin kyllä, mutta ihan sama, ei lasten kanssa jaksa. kosto olisi ollut suloinen, mut kun en viitti mennä ilmiantamaan, olkoot. jos me uskomme karmaan, se saa hoitaa, meidän ei tarvitse liata kavioita. eikä hölmöille jaksa suuttua.

paitsi synttäribileet huomenna eräällä, jo 10v täynnä! mietin onko tää vuosi taas samanlainen kuin ennen, mutta ei. töissä korkeimman luokan vastuuta, bisnekset muuttui, lapsen asioihin helpotusta, ja miehistä ei onkelmaa. eikö niistä aina tule???  Grin niin kengu olet siis sama kuin lapseni  aurinko  neitsyt    askendentti   leijona

sitäpaitsi matkoja ja etelän valoa
.

visualisoikaa nyt vaan raivona.


 
« Viimeksi muokattu: 05.09.2008 09:28:17 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3653 : 05.09.2008 09:29:56 »

Huomentaa..!  Cool

Paljon onnea Kengu!!!!  Cheesy Smiley angel Kiss smitten

Voi hjyvanen aika, munhan pitää kohta lähtee ja täällä mä istun yöpuvussa tukka pystyssä..
Puhuin eilen yhden  vesimies :n kanssa puhelimessa illalla/yöllä pari tuntia. Me vaan naurettiin. Siis en millään muista että koska olisin nauranut noin, no joka tapauksessa siitä on ihan liian kauan...
Nyt sitten äkkiä suihkuun!!  buck2
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #3654 : 05.09.2008 10:17:44 »

Hyvä Kengu ettet pahastunut. Joskus on tosiaan sellainen olo, että voi turhuuden turhuus... mutta mutta...

PALJON ONNEA!!!!  smitten smitten

Tässäpä syntymäpäivän sankarille Helmestä poimittua:

Syntymäpäivä tänään:

Optimismisi on aiheellista - tästä vuodesta tulee todella upea. Olet töissä kysytty. Sinun on aika nostaa hintaasi lokakuussa. Julkista tunnustusta on luvassa joulukuussa. Sinkuilla ihastus muuttuu täydeksi ihmissuhteeksi marraskuussa. Parit rakentavat yhdessä kallista projektia, joka viime kädessä rikastuttaa rakkauselämääkin. Leijonat ja skorpionit ovat innokkaana tukena. Onnennumerosi ovat 6, 21, 10, 33 ja 17.

Että näin.  coolsmiley

Niin ja kun mietit että mitä sitä nyt odottaa niin minä ennustan, että alat seuraavaksi odottamaan 20v. rajapyykkiä jotta saa ostaa kirkkaita.  Grin

Kyllä sitä odotettavaa elämässä aina riittää...

Tigrikselle hyvää työpäivää, jos olet töihin menossa. tukka pystyssä katuja astelen...  2funny Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3655 : 05.09.2008 12:41:16 »

Your Horoscope - Tomorrow, September 6, 2008
Your emotions are likely to get fired up today, and they are looking for high drama. More than likely, they will be fueled by secret facts that you have tucked away for a rainy day. Your mind is like a computer that is collecting and processing important data. You don't let any one know that you have a file on them until the time is right. At this point you spring up with exactly the right information needed to complete the picture.

 2funny 2funny 2funny juuri näin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3656 : 05.09.2008 12:47:34 »

Tigrikselle hyvää työpäivää, jos olet töihin menossa. tukka pystyssä katuja astelen...  2funny Wink

Kiitos!  Smiley Tosin kerkesin lukemaan tämän vasta nyt kun tulin jo takasin, enkä ollut töissä vaan koulussa tapaamassa mun ihkuihanaa tuutori-opettajaa.
 smitten
Se sitten osaa!

Kerroin sille yhdestä vähän pieleen menneestä jutusta, niin sehän tulistui minun puolestani, soitti kahdelle henkilölle, laittoi kolme sähköpostiviestiä ja nyt odotellaan. Jos kaikki käy hyvin, saan suoritettua yhden 4 viikon harjottelun takautuvasti viime kesäisillä työvuoroillani. Ah, tämä on ihan huippua jos se onnistuu!  Cheesy

Hauskaa.. Viimeksi kun kävin puoltoista vuotta sitten sen kanssa HOPS:ia laatimassa, se kysyi multa heti ensi alkuun "ootkohan sä rakastunut, sä vähän näytät siltä!" (olin just sillon tavannut mun exän!)..
Nyt se sitten sanoi mulle että mussa on ihan niinkuin jotain uutta groovea... 2funny

No hauska ja lämminsydäminen nainen joka tapauksessa... smitten

Mulla on vähän perhosia mahassa!

Kohta mä lähen sinne armeijaan.
knuppel2 police 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3657 : 05.09.2008 13:43:32 »

Mä olen miettinyt sitä asiaa, että mitä mä oikein toivon.

Koska useimmiten sitä luulee tietävänsä mitä haluaa.

Kuitenkin; kun sain sen mitä halusin, huomasin että se on ihan hyvä, mutta siitä taas puuttuu jotain olennaista. Eli nyt tiedän vielä paremmin, mitä haluan.

Yllätys yllätys, puhunko miehistä?  Grin

Kun luulin että haluan ennen kaikkea henkisen miehen. Mutta sitten huomasin että ehkä huumorintajuisuus, voimakasluonteisuus, spontaanius ja välittömyys ovat sellaisia asioita, jotka ovat vähintäänkin yhtä tärkeitä. Ehken tosiaan kaipaa miestä joka meditoi päivittäin tai syö kasvisruokaa. Henkinen voi olla ilman sitäkin, että tietää mihin uskoo tai että on mikään "elämäntapaintiaani". Enemmänkin kaipaan sielukkuutta ja syvällisyyttä, kun mitään new age-mestaria. Ja niitä ominaisuuksia löytyy monista, jotka eivät edes tiedä mihin he uskovat.

Eilen kun puhuin  vesimies :n kanssa, hän tosiaan yllätti minut näyttämällä itsestään piirteitä, joita en ole pitkään aikaan nähnyt kenessäkään. Niin AITO ja VÄLITÖN, vaikka ei oltu koskaan ennen puhuttu, niin heti oltiin kuin vanhat kaverukset ja hän pesi hampaansakin kesken puhelun ja puhui samalla.  Grin Lähes joka asiassa nauroimme samoille jutuille.. Se on ehkä tärkeintä minun mielestäni vuorovaikutuksessa miehen kanssa; että on tosissaan hauskaa ja voi olla ihan oma itsensä!

En siis tarkoita että vieläkään olisin löytänyt miehen, mutta ainakin löysin sen tunteen, jota haluan kokea lisää. Hyvä connection.  smiley6600

Kaikki asiat luistavat taas eteenpäin.. Sain tililleni mukavasti rahaa, kun soittelin pankkiin hätäpäissäni että miksei nettipankki anna mulle opintolainaa. Homma korjattiin ja olen jälleen entistä velallisempi, mutta se ei huoleta nyt. Olen joka tapauksessa mieluummin velkaa pankille kuin perheenjäsenille.

Ardith  Kiss Kiss Kiss No jopas nyt... coolsmiley Kaurrrriiissss... Uuuuuuuu..
:Smiley :Smiley smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3658 : 05.09.2008 13:44:37 »

En siis tarkoita että vieläkään olisin löytänyt miehen

*Olin jo huolissani.    Wink

huumorintajuisuus, voimakasluonteisuus, spontaanius ja välittömyys

*Tämä on täysin ymmärrettävää, siksipä sitä koettaa heittää JUST oikeat asiat ilmaan. Kun olihan viimeksikin 20 kivaa asiaa, vaikkei todella meditoinut.. eikä sitten halunnut seksiä eikä rahaakaan.. tai halusi mutta..

Itse tiedän kolme tärkeintä asiaa, sitten 3 seuraavaa.. joku voi alkaa huvikseen täytellä vaatimuksia..  2funny
« Viimeksi muokattu: 05.09.2008 14:13:15 kirjoittanut ^^^mīla sztár^^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3659 : 05.09.2008 13:49:33 »

^^^mīla sztár^^^

 Grin Grin Grin Grin

Uusia tuttavuuksia mulla nyt on paljon ja katselen rauhassa.  Smiley
Teen selväksi että haluan tutustuu tähtäimenä pääasiassa kaveruus.

Jännää että olen jo jonkin aikaa miettinyt, että miksi en tunne ketään  vesimies miestä...
Nyt sitten... Saan nähä.. Ainakin huumori ja filosofointi sopii yksiin  kaksoset kanssa..

Mutta sen päätin että syntymäaikaa en kysy... En haluu lähtee spekuloimaan karttaa.  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 242 243 [244] 245 246 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: