Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644573 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1305 : 05.05.2008 16:23:28 »

Aaviisuinen  smitten teksteillesi  smitten ja se on siinä  smitten

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
mirka222
Vieras
« Vastaus #1306 : 05.05.2008 16:41:36 »

Tigru ja Chandra: eli se on siis yleistä, että ihmiset nuuskii kaappeja Shocked O-ouu, en oo siivonnu kaappeja kunnolla varmaan kahteen vuoteen tai siis järjestellyt...Tää on onneks vaan vuokrakämppä firmalta, joka vuokraa näitä asuntoja...Ärsyttää, kun pitää olla koko ajan skarppina ja tip top-kämppä, jos joku tulee kattoon tätä..Käväisen kyllä herkkukaupassa sen jälkeen, kun ovat käyneet ja jatkan rästiin jääneitä opiskeluprojekteja, jotka pitäis saaha ennen kesäkuuta valmiiksi Lips Sealed Yliopistossa ei oo kyllä varaa jäädä potemaan henkilökohtaisia asioita kovin pitkäksi aikaa tai jää auttamattomasti jälkeen...Noh, kunhan saan vain tehtyä, ei ole mitään huikeaa arvosanatavoitetta, harmittaa kun tuli tuo ero juuri tähän samaan syssyyn nuiden koulutöiden kanssa niin opiskelukin kärsii huomattavasti Sad Nojh, jos otan kaiken paskan kerralla niin ei tarvi sitten koko aikaa pikku hiljaa kitua... Grin

Tigru: onpa kyllä "pientä", jos tossa vaiheessa pitää alkaa tappelemaan imureista Grin Mutta niinhän se on, että erotilanteissa keksitään sitten vaikka mitä tyhmää, mistä tapella, varsinkin, jos ukko sattuu olemaan palikka, joka ei osaa puhua tunteistaan...Tapellaan sitten vaikka kukkamaljakosta Grin Mulla näyttää vielä hyvältä sen suhteen, että tavaroista ei ole vielä tullut riitaa...Alustavasti ollaan puhuttu, mitä otetaan ja mitä ei...Exä on töissä, joten oletan saavani esim. sängyn, toisaalta en itse tarvitse pyykinpesukonetta tai keittiönpöytää, koska muutan soluun...Heh, exäni hokasi juuri yksiön samasta talosta, jossa asumme, tulisi muuttokin helpommaksi ja hänellä pysyisi työmatka samana..Saan itse tietää vasta 5päivää ennen muuttoa, mihin muutan, koska odotan vielä yhtä solua, jossa asuu opiskelukaverini, mutta ei ole varmaa pääsenkö siihen hänen kaverikseen...Noh, kai johonkin koloon pääsen asumaan :Smiley Kysyin opiskelijoiden vuokranvälityksestä, että onhan varma, että en joudu kadulle asumaan vaikka olisikin vain 5päivää aikaa muuttaa, lupasi etten joudu Grin
 
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1307 : 05.05.2008 16:45:26 »

Voimia teille eronneille!  smitten
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1308 : 05.05.2008 17:26:28 »

 Grin 2funny Voin kuvitella, kuinka tärkeä tämä imuri on Exällesi...Taatusti jää kaappiin lojumaan...Onpa kyllä outoa, luulisi, että vielä eron jälkeenkin voisi tulla edes jotenkin toimeen ja auttaa toista edes jonkun verran..Tietenkin riippuen tilanteesta, mutta käsittääkseni teillä ei tapahtunut mitään pettämisiä tai hakkaamista..Ajattelin itsekin jättää esim. imurin exälle ja tiskikoneen, koska hän on niin avuton tapaus, ettei osaisi/jaksaisi tiskata itse..Meillä on onneksi, tai miten sen nyt ottaa, jaettu kaikki asiat ja esineet suurin piirtein tasan, minä otin opintolainaa kun exäni oli työtön, ja nyt kun hän on töissä olen saanut elellä hänen rahoillaan..Toisaalta nuo lainat kaatuvat minulle vielä joku päivä maksettavaksi, mutta en kuitenkaan kadu sitä, koska olen "tasajako"-ihminen Grin Tuli vaan mieleeni, etten minäkään ole saanut ainutta oma-alotteisesti ostettua lahjaa exältäni, noh, onneks oon osannut itse käydä ostamassa hänen pankkikortilla itelle lahjoja, että näin,...

Huoh, äsken kävivät ne talon kattojat...Olivat ehkä 5minsaa Cool Rakentavat omaa taloa ja tarvitsevat puoleksi vuodeksi väliasunnon...Kuulemma kaksi kiinnostunutta ollut heitä ennen, mutta yhteyttä eivät ole ottaneet..

Kiitos Rakkauden Valo, voimia tarvitaan smitten smitten smitten

tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1309 : 05.05.2008 17:34:42 »

taas oon polttanu korvani auringossa!! aika taitava oon taas päässy olemaan, koska sen ajan mitä oon tänään pihalla ollu niin sato mummoja taivaalta vaakatasossa ja pelkäsin hirmumyrsky katriinaa vähintään. se saamarin  aurinko ihan oikeasti tekee noita taikoja pilvien takaa!!

enkä tiiä mitä muuta nyt on vialla, kun pää taas kipeä. enkö oo muka juonu tarpeeks. vaikka jos nyt tarkemmin aattelee niin enhän mä oo juonu ku sen puoli litraa vissiin vasta.

nukuin päikkäritkin tuossa, näin ihan kamalaa unta.. siinä oli välillä ihan tuttuja tyttöjä mut sit oli myös kaikkea tosi outoja. hyönteisiä ja mitä kaikkea..  idiot2

nyt mies lähti töihin, kauheen pahalla päällä oli päivällä, kun mun palapelitilaus saksasta oli saapunu kesken sen unien ja sit soitti joku tyyppi ja sen jälkeen vielä toinen jolle piti viiä pihalle tavaraa.. sanoin viattomasti et "sun unias tänään sitte häiritään".. niin se karjas niinku jellona et "ÄLÄ SAATANA". hyi! oon ollu kiltti ja hiljanen tyttö sen jälkeen.

en osaa päättää joisko teetä vai vettä. vai kumpaakaan. nousuvaa'an arkea?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1310 : 05.05.2008 17:46:54 »

LG imurin saa noin 40 eulla nimim monta muuttoa takana..  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #1311 : 05.05.2008 18:00:52 »

Hellou pitkästä aikaa! smitten

Tämä tyttö sitten oli Stuttgartissa ja ajoi sinne omalla autolla! Smiley

Ja olipa elämän muuttava matka!  Cheesy

Vaaka oli varannut minulle Avatar-koulutuksen pitkäksi viikonlopuksi.
10-12 h per päivä tiukkaa opiskelua!

Hän kurssitti itsensä 11 päivässä Avatariksi ja itse teen sen kesäkuussa
Hollannissa kansainvälisessä Avatar-konferensissa
ja sen jälkeen menemme Floridaan toiseen konferensiin, jossa
Vaaka tulee Masteriksi ja jos oikein hyvin menee, niin sitten minäkin. Smiley

Todella mullistava kokemus! Shocked
Olen kuin uusi ihminen, vähintäänkin kuin tietokone,
joka on vaihdettu uuteen ja parempaan. Cheesy
Sain kokemuksen todella oikeasti toimivasta ideologiasta,
siis menetelmästä

jolla elämä (ja liike-elämä) kuositaan kunnolla menestykseen!

Menetelmän on kehittänyt Harry Palmer ja tässä linkkiä hänestä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Palmer_(Avatar)


Avatar-sivut kiinnostuneille;


http://www.avataroverdrive.com/


Tuosta Wikipedian Harry Palmer sivuilta löytyy myös linkit
kritiikkiin, mikäli kiinnostaa.

Meillä oli Vaa'an kanssa ilo tavata Harry Palmer henkilökohtaisesti
ja hän kutsui meidät Floridaan kesällä. Smiley

Vaaka on niin innostunut Avataresta, että on lähettämässä
business partnereitaan ja henkilökuntaansa kurssille.

Kurssit maksavat, mutta se on pieni hinta todelliseen onneen
ja menestykseen. Smiley

Tiedän, kuullostaa kornilta, -etenkin minulta, joka epäilee kaikkia
"menestys-teologioita",
mutta se menetelmä toimii ihan oikeasti ja se vastaa kaikkiin
ihmisen tärkeimpiin kysymyksiin. Smiley

Kurssin jälkeen ei ole enään kysymyksiä, miksi minulle tapahtuu aina
näin, miksi en menesty, miksi ihmissuhteeni ovat kuin ovat, miksi ne eivät toimi, miksi uskonnot sanovat niin tai näin,
missä/mikä/kuka on jumala, mikä uskonto on eniten oikeassa, miksi on sotia, nälänhätää jne.

Kurssi avaa silmät, kehon, sielun, mielen, kolmannen silmän
ja intuition todelliselle näkemiselle ja ymmärtämiselle.


Hyvin moni valon tien kulkijoista ovat Avatareja.


Kirjoitan oppimastani myöhemmin tänne. Nyt on hiukan kiire,
auto pitää viedä huoltoon. Kiss
Olen speciaalissa yksityiskoulutuksessa Avataresta
tämän viikon täällä Wienissä
ja opettajinani ovat kuuluisa ja huh..!  Shocked hurjan menestynyt liikemies/nainen pariskunta, jotka yllätykseksemme ovat molemmat
monen vuoden kokemuksen omaavat Avatar-Masterit.

Torstaina lähdemme Vaa'an ja lasten kanssa lomalle. Smiley

Checkatkaa nuo sivut. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1312 : 05.05.2008 18:25:55 »

Hmmmm..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1313 : 05.05.2008 18:48:56 »

Mielenkiintoista Sasha...  :Smiley Tuossa äskettäin tyttäreni leikkivät keskenään kun yhtäkkiä vanhin tyttöseni sanoi nuorimmaiselleni, että sovitaan niin, että sun nimi on nyt Ka. Eihän tuossa muuten mitään, mutta satuinpa muistamaan, että se liittyy muinaiseen Egyptiin.  Cheesy

Ka-sielu oli egyptiläisen käsityksen mukaan yksi ihmisen kolmesta sielusta ban ja akhin ohella. Ka-sielu ymmärrettiin ihmisen kaksoisolennoksi, joka vastasi ihmisen ruumiintoiminnoista, esimerkiksi syömisestä, juomisesta tai nukkumisesta. Se irtautui ihmisen ruumiista kuoleman jälkeen mutta ei voinut jättää koskaan ruumista lopullisesti, ja siksi ruumis säilöttiin palsamoimalla. Ruumiin mätänemistä kutsuttiin toiseksi kuolemaksi, ja se tarkoitti ihmisen lopullista tuhoutumista. Ruumiinsa menettäneiden ka-sielujen uskottiin palaavan elävien maailmaan kostonhimoisina aaveina.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1314 : 05.05.2008 20:37:13 »

Hei Ihmiset  smitten tänään on uusi  kuu. Nyt sinne toiveita kehiin ja niin yltiöpositiivisia että. Negatiiviset vaan lisääntyy niin että ette pääse niistä irti, vai onko niin että saatte voimaa itsellenne niistä.?   Nyt on Rakkauskuukausi ja sitä saa mitä tilaa.
 smitten                           smitten                     smitten

 Wink  Mateve   


Tulipa heti mieleen eräs juttu! Täällä kotikylällä eräs espanjalainen rouva antaa minulle espanjankielen yksityistunteja, kun viime talven kurssit menivät vähän pieleen ja samalla hän opettelee Tarot-kortteja. Kysyin häneltä, tarvitsenko tätä kieltä todella joku päivä! Hän nosti Lantti 8 ja hihkaisi heti; -Kyllä tarvitset!

Joten lähetin ilmoille suuren toiveen päästä Espanjaan vaeltamaan ja ties vaikka mitä!!! smitten  Kuu oli siis ainaski otollinen.

Kiitos Kuutoiveesta!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1315 : 05.05.2008 20:40:24 »

Hellou pitkästä aikaa! smitten

Tämä tyttö sitten oli Stuttgartissa ja ajoi sinne omalla autolla! Smiley

Ja olipa elämän muuttava matka!  Cheesy

Vaaka oli varannut minulle Avatar-koulutuksen pitkäksi viikonlopuksi.
10-12 h per päivä tiukkaa opiskelua!

Hän kurssitti itsensä 11 päivässä Avatariksi ja itse teen sen kesäkuussa
Hollannissa kansainvälisessä Avatar-konferensissa
ja sen jälkeen menemme Floridaan toiseen konferensiin, jossa
Vaaka tulee Masteriksi ja jos oikein hyvin menee, niin sitten minäkin. Smiley

Todella mullistava kokemus! Shocked
Olen kuin uusi ihminen, vähintäänkin kuin tietokone,
joka on vaihdettu uuteen ja parempaan. Cheesy
Sain kokemuksen todella oikeasti toimivasta ideologiasta,
siis menetelmästä

jolla elämä (ja liike-elämä) kuositaan kunnolla menestykseen!

Menetelmän on kehittänyt Harry Palmer ja tässä linkkiä hänestä:

http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_Palmer_(Avatar)


Avatar-sivut kiinnostuneille;


http://www.avataroverdrive.com/


Tuosta Wikipedian Harry Palmer sivuilta löytyy myös linkit
kritiikkiin, mikäli kiinnostaa.

Meillä oli Vaa'an kanssa ilo tavata Harry Palmer henkilökohtaisesti
ja hän kutsui meidät Floridaan kesällä. Smiley

Vaaka on niin innostunut Avataresta, että on lähettämässä
business partnereitaan ja henkilökuntaansa kurssille.

Kurssit maksavat, mutta se on pieni hinta todelliseen onneen
ja menestykseen. Smiley

Tiedän, kuullostaa kornilta, -etenkin minulta, joka epäilee kaikkia
"menestys-teologioita",
mutta se menetelmä toimii ihan oikeasti ja se vastaa kaikkiin
ihmisen tärkeimpiin kysymyksiin. Smiley

Kurssin jälkeen ei ole enään kysymyksiä, miksi minulle tapahtuu aina
näin, miksi en menesty, miksi ihmissuhteeni ovat kuin ovat, miksi ne eivät toimi, miksi uskonnot sanovat niin tai näin,
missä/mikä/kuka on jumala, mikä uskonto on eniten oikeassa, miksi on sotia, nälänhätää jne.

Kurssi avaa silmät, kehon, sielun, mielen, kolmannen silmän
ja intuition todelliselle näkemiselle ja ymmärtämiselle.


Hyvin moni valon tien kulkijoista ovat Avatareja.


Kirjoitan oppimastani myöhemmin tänne. Nyt on hiukan kiire,
auto pitää viedä huoltoon. Kiss
Olen speciaalissa yksityiskoulutuksessa Avataresta
tämän viikon täällä Wienissä
ja opettajinani ovat kuuluisa ja huh..!  Shocked hurjan menestynyt liikemies/nainen pariskunta, jotka yllätykseksemme ovat molemmat
monen vuoden kokemuksen omaavat Avatar-Masterit.

Torstaina lähdemme Vaa'an ja lasten kanssa lomalle. Smiley

Checkatkaa nuo sivut. Wink



Ohhoh! Heti tuli mieleen tuo Paolo Coelhon kirja "Portobellon noita" . Siinähän avauduttiin vähän samalla tavalla, mutta voimana oli tanssi! Ja työkin sitten sujui kuin tanssi!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1316 : 05.05.2008 21:46:08 »

Iltaa tupaan.
Kuppi kahvia, kiitos.  Smiley
Uusikuu!; toivon heti!  Cheesy

Vai näyttäisi Sasha löytäneen oman "tiensä". Sehän on hienoa  smitten
Kaikkihan me jotakin etsimme ja toivottavasti kaikki löydämme sen omanlaisemme. Mutta kerro ihmeessä kokemuksistasi, olisi hauska kuulla miten sujuu ja mitä löydät.  angel

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1317 : 05.05.2008 21:52:37 »

Nyt mä tiedän mitä mun pitää tehä... HYVÄKSYÄ

Ei voi päästää irti ennen kun hyväksyy, ei voi hyväksyy ennen kun on vihanen ja suree..

Juu'u, minullehan tuo irti päästäminen on kai se juttu!  angel

Sitten me kuitenkin sovittiin että parempi että ei nyt hetkeen nähä ja lopetettiin puhelu hyvällä fiiliksellä... Sain rauhan.

Hyvä, että sait puhuttua ja itsellesi rauhan. Siitä on hyvä lähteä toipumaan ja päästelemään irti.  smitten Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1318 : 05.05.2008 22:24:37 »

Luin tuossa pikaisesti kuulumisianne läåi ja ensimmäisenä tuli mieleen,että nyt uuden kuun toiveisiin se IMURI TIGRINUM!!!! Cheesy

Ja luokin mielessäsi oikein tehokas ja sellainen joka paikkaan yltävä.
Samaan syssyyn vaan luomaan muitakin huonekaluja.
Toivomuksia vaan kehiin!
Ja irtipääsyjä! Cheesy

Sitä se on tämä elämä,oppimista,kumppaneita,irtipäästämisiä ja taas uuteen sulautumista. smitten
Siksi se kait kaikessa monipuolisuudessaan niin ihana ja haastava koulu onkin.

Olen tuosta scientologiasta kuullut eräältä mieheltä,joka yrittää päästä sen opeista eroon,koska häntä oltiin viemässä heti jenkkilään koulutukseen,eikä osaa edes kieltä. Grin
Sanoi sen tuntuneen alussa hienolta jutulta,mutta sitten alkoi rahastus.
No,se oli hänen mielipiteensä ja meidän kaikkien uskomuksille on epäilijöitä ja tuomitsevuutta.
En osaa sanoa siitä mitään,koska ei ole henkilökohtaista kokemusta ja kuultujen juttujen mukaan en vielä luo käsitystä.

On totta että jokainen tarvitsee omansa ja onnellinen sen löydettyään ja eikö se sitten riitäkin. angel
On kuitenkin ihanaa olla innostunut jostain uudesta ja tutustua siihen syvemmin.
Aikaa on vaikka mille maailman tappiin asti.
Itse aloitin eilen tuon Veda-taiteilun.Ja ihan omin päin ilman opettajaa.
Menestys ei vielä ollut huikaiseva,mutta nautinto oli suuri. Cheesy Grin
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1319 : 05.05.2008 23:01:44 »

Chandra sai hoidon tehtyä?

Saitkos nurkat siivottua ennen uppo-oudon ihmisen tuloa?  Grin

Ei kun vakavasti, kumpi on sinulle helpompi tilanne aloittaa tuollainen uusi henkilökohtainen hoitosuhde, sinun vai hänen luonaan?
Kiinnostaa, kun minun luona ei kukaan koskaan ole käynyt, joko olen ollut hoitajan tai näkijän kotona tai ihan "liiketiloissa".

Otappa seuraksi tuosta vihreätä teetä ja hunajaa makeaksi.
Muutkin iltateelle vaan.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 86 87 [88] 89 90 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: