Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5644383 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #90 : 06.03.2008 23:45:42 »


Tämä kuva avaa minun itkuhanat ihan kaakkoon ... jotain ihanan hellää  Kiss angel

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #91 : 06.03.2008 23:52:35 »

Ihanan suloinen ja hellyyttävä kuva!
Voi heitä pieniä,,, angel

                          smitten  smitten  smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #92 : 07.03.2008 00:54:40 »

Täällä myös yksi jo silmät ristissä.
Nukku-Matti ystäväni jo kuiskii korvaan,jotta tulehan jo lämpimään vuoteeseesi,niin ripautan lisää unihiekkaa silmiisi. smitten

Ensin on huoneen tuuletus,että raikas ilma käydä untuvapeiton alle.
Ah ihanuutta!
Omaa sänkyä ja kotia ei voita mikään! smitten

Hyvää yötä teille vielä valvovat ystävät ja kauniita unia! angel
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #93 : 07.03.2008 07:06:35 »

Huomenta,tai oikeastaan yötä vielä kaikille. Grin Cheesy

Minäkö se olen ensimmäinen aamulla ja viimonen illalla kävijä.
Nyt keitän kahvit täällä,sillä en pirirty,ellen saa kunnon kahvia heti herättyäni.
Hmm,,tuoksu valtaa jo tuvan.
Toin vain tuoremehuja tullessani.Appelsiineista puristettua ja etelän eksoottisista hedelmistä valmistettua nektariinia.
Katselin tuossa jo korttejakin.
Arkkienkeli Rafael ja sanomansa:"Give your cares and worries to us angels,and allow us to take your burdens." angel

Ja Maria Magdaleena muistutti anteeksi annomn tärkeydestä.
Pitänee miettiä kenelle tai mille asialle pitää muistaa antaa vielä anteeksi.Onhan noita vielä ehkä jotenkin kalvavia.

Tänään ehkä sinne Matin meditaatioon. smitten
Saas nähdä mikä on vointi,vaan paraneehan se aina vahvoissa energioissa ja tosiaan kaipaan nyt suurempaa tyhmää ympärilleni.

Tällaista aamun yksinäistä,hiljaista tuumailua täällä,kun ketään ei vielä paikalla.Eipä silti,olen yksin herääjä.
Toin mukani myös sinisiä ja valkoisia krookuksia kauniissa pienessä korissa.Muistakaa kastella hieman välillä.Ihania olivat,kun eilen kukkakaupan ohi taas kävelin. smitten

HYVÄÄ TÄTÄ PÄIVÄÄ KAIKILLE! smitten  smitten  smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #94 : 07.03.2008 07:17:44 »

valun kanssa aamukahville josko silmät sais auki..pöljää herätä varmaan tähän aikaan kun vasta 8 meen töihin mutta se oma rauha sen kahvikupposen kanssa  :Smiley

ainoo miinustekijä on se että kun nousee pystyyn niin alkaa nokka vuotaan ku niagara Sad
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #95 : 07.03.2008 09:51:40 »

Hyviä huomenia vain kaikille, täällä myös kahve höyryää ja kovalevy päässä rutisee käynnistyessään  2funny Itse puristettu mehu käy melkein kevyestä aamupalasta  smitten
...miten ihmeessä selviän ensi vk.lla alkavista aikaisista aamuherätyksistä... HUI  Shocked
Eli viiminen "normaali" aamu menossa, kippis ja kulaus sille  Wink
Taitaa flunssa vaivata, I-Ronia? Ole varovainen sen kanssa, tuntuu olevan ärhäkkää laatua tänä vuonna  Sad moni on saanu uudestaan ja pahempana, kun ei ole antanut aikaa toipua. Itse aloitin Tammikuussa ja tuolta sainkin reiki apua, kun meni kylkiluitakin hiusmurteille yskiessä ja muutoinkin tuntui, jotta henki siinä lähtee. Nyt vasta alkaa olla vahva olo  Huh
Olen kaunis
olen rohkea
olen vapaa
syntynyt voittamaan


Tämän kun ensi kerran kuulin, se jäi takaraivoon ja jostakin nousee yhdessä voiman kanssa kun oikein elämä taivuttaa pajun vartani ja päähän potkii... Siinä on sitä oikeaa asennetta ja elämää  smitten
Vai Pelle Miljoona... tuota pätkiä katselin kun vanhukset lauloivat harjoituksissaan, itse konsertti jäi väliin (iltatyö) ja yhdyn edellisiin...
Kyllä vanhukset ovat kauniita! smitten angel
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #96 : 07.03.2008 10:04:03 »

Että on ihana tuo Pelle Miljoonan Olen kaunis-kappale. Siintä hehkuu elämää sellaisena kun sitä meille tyrkytetään, vaan täällä yksi "Pelle Miljoona" vastavirtaan menijä, smootin tekijä aamulla heti ja sitten päälle pähkinäkahvia, jess. Miten ihanaa on herätä aamulla hiljalleen kun valo alkaa näkyä ikkunoista, linnut jo vikkelään omalla aterialla lintulaudalla, tappelevat mokomat vuoroistaan.
Tänään on siis uusi  kuu ja kuukausi eteenpäin on sitten päivän tunnelmaa niin säineen kuin oloineen. Tänään on siis hyvä päivä  hellitellä itseään ja sitten muita.
Kaikkea kaunista teille ja kiitos myös siitä aivan ihanasta rukouskuvasta, siinä nähdään että karvakorvat osaavat olla juonesa mukana tai sitten on äärimmäisen onnistunut kuvaushetki kuvaajalla.
Flunssaisille voisi olla hyvää tuo valkosipulileipä hapanleivällä, varmasti aukeaa röörit ja pöpöt pyörtyy...


 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #97 : 07.03.2008 10:31:39 »

no tuntuu olevan sitkeetä lunssaa tickedoff mullakun tota kuumetta ollu 4v nii ei oo aikasemmin mikää tarttunu kun se tappanut alkuunsa pöpöt..levoton mieli malta levätä  Undecided sitten juur päässy töihin nii hävettää olla heti pois mutta minkäs teet..sielläkin päähän ottaa olla  tickedoff

mutta muuten menee hyvi
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #98 : 07.03.2008 11:00:45 »

Huomenta vaan!  Smiley

Jännä juttu muuten, onko kukaan muu sattumoisin huomannut että perheessä ja lähipiirissä näyttäs olevan sellanen universaali rahapula?  idiot2

Mulla, äidillä ja kahdella siskolla on kaikilla mennyt menot yli tulojen ja ollaan kaikki vähän pississä, koska ei voida edes lainata toisiltamme, mikä on meidän yleinen käytäntö..!
Tätä on nyt kestänyt noin kuukauden ajan.. Sitten pari kaveria valittelee samaa että yhtäkkiä vaan tullut kauheesti ylimääräsiä menoja..

Sitten tuntuu että aina kun mulle sopis mennä töihin, niin ei oo tarvetta, mut sillon kun mulla on koulua, niin mulle soitetaan töistä että pääsisitkö..

Mut nyt kävi ihme, mulla on vapaapäivä ja just soitettiin töistä et pääsenkö iltavuoroon.. Jes, rahaa!  Grin

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #99 : 07.03.2008 11:08:44 »

Että on ihana tuo Pelle Miljoonan Olen kaunis-kappale. Siintä hehkuu elämää sellaisena kun sitä meille tyrkytetään, vaan täällä yksi "Pelle Miljoona" vastavirtaan menijä, smootin tekijä aamulla heti ja sitten päälle pähkinäkahvia, jess. Miten ihanaa on herätä aamulla hiljalleen kun valo alkaa näkyä ikkunoista, linnut jo vikkelään omalla aterialla lintulaudalla, tappelevat mokomat vuoroistaan.
Tänään on siis uusi  kuu ja kuukausi eteenpäin on sitten päivän tunnelmaa niin säineen kuin oloineen. 
j



Tänään on siis hyvä päivä hellitellä itseään ja sitten muita.
Kaikkea kaunista teille


 Wink  Mateve



Huomenta  ~http://www.crazy-jeepman.com/sue/Good%20Morning%20Horses%20Animation.gif
Liikkuu sittenkin -  Huh taisi  viime yö mennä matkatessa ... http://www.nanogirl.com/personal/images/moongoddess.jpg
 niin oli pöllämystynyt olo aamulla kun " itseäni kokosin ja herättelin"  Wink

Olin aikeissa tilata " kasvojen kohotuksen Grin  4 ja 1 chakrojen  avauksen ja virtausten tarkistamisen .... http://www.chakra-necklaces.com/catalog/images/Big_chakra_man.jpg

nyt kun juttelin kanssasi mateve niin alkoi taas "virtaamaan "KIITOS  Kiss

Tänään on siis uusi  kuu  http://www.cosmiccradle.com/images/moon_goddess.jpg ja kuukausi eteenpäin on sitten päivän tunnelmaa niin säineen kuin oloineen. Tänään on siis hyvä päivä  hellitellä   http://www.studleywi.org.uk/wp-content/uploads/2007/03/harmony-in-the-snow2.jpg  itseään ja sitten muita. http://www.acharya03.org/weblog/uploaded_images/040210Icing%20Snow%20footprints%20and%20sun-759319.JPG
Kaikkea kaunista teille


mateve angel viisaiden sanojen myötä  Tänään on siis hyvä päivä hellitellä itseään ja sitten muita.
Kaikkea kaunista teille



Olen kaunis
olen rohkea
olen vapaa
syntynyt voittamaan

ole rohkea
ole vapaa
syntynyt voittamaan

tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #100 : 07.03.2008 11:40:25 »

Huomenta! smitten

Herään uudestaan sen ärhäkkään flunssani kanssa ja nyt vielä vatsatauti päälle! buck2
Vai liekö taas puhdistuminen alkanut,kun piti osallistua tuohon meditaatio-iltaan. Huh
Voin melkoisella varmuudella tietää,että ennen jotain voimallista tapahtumaa,meikä on kipeenä aina viimeisille metreille asti,kuten ne Kryon-päivät,jonka matka olikin jotain ihan omaa luokkaansa. buck2 2funny
Luulin että makaan hotellihuoneessa koko vkl:n,mutta kuin taikaiskusta perille päästyä kaikki sairauden oireet hävisivät kuin tuhka tuuleen. Cheesy
Kerron niistä vielä,kunhan tästä jaksan.

Nyt pähkäilen mennäkkö,vai jäänkö kotiin.
En ole saanut antaa kokonaan periksi tälle flunssalle lainkaan ja uusiksi tuli,kun oli pari päivää väliä.
Illan tapahtuma on naapuri kaupungissa,joten en tiedä,,,
Taidan perua,kun koko keho viestii väsymystä.

Kuule sinä meitin DJ-viisuinen. smitten
Haetko tänne tuon Olen Kaunis levyn tunnariksi myös,kun niin moni siitä tykästyi.
Olkoon sellainen itsetunnon kohottaja ja luoja,jos välillä aina menee alaspäin liikaa.

Ja Tigrinum. 2funny
Voi kyllä!Tuo akuutti rahapula on flunssan ohessa toinen epidemia.
Mitäköhän siitä pitäisi ymmärtää. Huh
On luvattu runsautta,mutta emmekö sitten osaa luoda sitä itsellemme?
Ja runsaudella en tarkoita mitään turhaa krääsää.Itse olen pyytänyt vain tilannetta,jossa ei enää tarvitsisi tuon ongelman kanssa painia.
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #101 : 07.03.2008 11:58:59 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=24426.msg188590#msg188590

toin tämmösiä tuomisia - mitäs sanotte  Grin

Chandra hoi mullakin vatsa temppuillut jo eilisestä että ilmastovaivoja  buck2 pukkaa ...

Ja mie toin vähän muutakin tuomisia
Lainaus

Mitä mieltä olet siitä jos luoksesi tulee yllättäen melkeinpä joka päivä ihmisiä kylään, esim juuri enemmänkin miehesi tai muun perheenjäsenen tuttavia? Onko se sitten kivaa kun itse olet juuri viettämässä pyjamapäivää ja vieraat tulee 5-10min varoitusajalla ja viipyy ainakin tunnin?  idiot2

No,minähän tekisin siitä lopun tavalla tai toisella.Minulle koti on yhtä kuin rauhallinen paikka,eikä kestikievari. knuppel2


Oletko sinä rohkea?

tämä on just se mihin tunnelmiin eilen illalla nukahdin  - kun ja kun ETTÄ ja mutta  Embarrassed

Ja sun vastaus Chandra on nappijuttu - on ollutkin mulla aiheena tämä(KIN )

Ok. mie kipasen katsomaan löytyykö  Shocked saattapi olla että ei - juutuupissa ellei joku innokas fano ole vienyt - siellä vähemmän löytyy näitä kotimaisia helmiä  Sad

SIIJUU t.VIISUINEN  Kiss
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #102 : 07.03.2008 12:15:32 »

Huomenta kaikille  smitten flunssaa täälläkin... jatkunut jo muutamia viikkoja,ääni ei aina kanna ja on "käheä" varsinkin näin aamuisin ja yskittää niiiin paljon. Undecided
Pitäisköhän kokeilla sitä valkosipuli pirtelöä...
Onkohan tää jo vakavaa kun suoraan herättyäni tulin astron sivuille? Grin
En edes huomaa sitä,huomaamattani vaan istahdan tähän ja klikkailen itseni tänne...
Täällä tulee aina niin rauhallinen fiilis. Smiley
Aamupalaks vois tehdä kaakaota ja lämpimiä leipiä ja lähteä koiran kanssa metsälenkille,illalla kemian ja englannin kokeisiin (yritin lukea yöllä mutta ei siitä mitään tullut,en vaan omista yhtään itsekuria!)..
Hyvää päivän jatkoa! smitten smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #103 : 07.03.2008 12:48:12 »


Tsadaa - on muutes niin "iso juttu tämä" että meni mulla "serverit nurin" ja piti hakea yhteydet uudelleen vaan tässä tämä nyt on

http://www.youtube.com/watch?v=6OxmusSvEqg



OLEN KAUNIS

(Pelle Miljoona)
Hei älä tuu selittää mulle
kuuntele tää juttu
tää menee näin


Hei ei oo totta
että olen tyhmä
koska en pärjää koulussa
mä en jaksa kuunnella
enkä viitsi lukea
ajatukset on muualla
silti en oo tyhmä
tajuutsä maailma


Eikä oo totta että olen tuhma
koska lakia joskus uhmaan
mä olen eri mieltä
enkä voi aina sietää
mitä kaikki multa kieltää
mut silti en oo tuhma
tajuutsä maailmaa


Olen kaunis
olen rohkea
olen vapaa
syntynyt voittamaan


Miksei kukaan voi ymmärtää
että joskus nuoruus tekee kipeää
miksei kukaan voi hyväksyä
että mäkin saatan jotain ymmärtää


ei oo totta että olen ruma
koska mulla ei ole varaa pukeutua
niinkuin rikkaiden kakarat
jotka mulle nauravat
vaatteitani pilkkaavat
mut silti en oo ruma
tajuutsä maailma


Eikä oo totta että en oo mitään
koska en ole paras missään
mut elämäni on mun
eikä kenenkään muun
enkä anna sitä muiden haltuun
olen mitä vaan
tajuutsä maailma


Olen kaunis
olen rohkea
olen vapaa
syntynyt voittamaan

Miksei kukaan voi ymmärtää
että joskus nuoruus tekee kipeää
miksei kukaan voi hyväksyä
että mäkin saatan jotain ymmärtää


Olen kaunis
olen rohkea
olen vapaa
syntynyt voittamaan


Olet kaunis
olet rohkea
olet vapaa
syntynyt voittamaan


Me olemme kauniita
olemme rohkeita
olemme vapaita
syntyneet voittamaan
olet kaunis



http://www.youtube.com/watch?v=QxkLLRGUDnA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=yJ9aUk4V9Xk&feature=related

ja ihan eittämätön on tämä  Kiss Kiss Kiss

http://www.youtube.com/watch?v=wZqpwVZqQFg


Teraesbetoni

~TAIVAS LYÖ TULTA

Katseet ylös luokaa veljet, aika tullut on,
meidän edessämme vahvinkin on voimaton.
Aika pysähtyy ja siirtyy vuoret paikoiltaan,
me emme järky vaikka tulta satais päälle maan.

Heikoille voi olla liikaa kutsu metallin,
muttei niille joita ohjaa vaisto soturin!

Taivas lyö tulta yläpuolellamme,
kaikuu kallioilla ääni totuuden.
Verivalan taika on aina suojanamme,
tuo merkki metallisen veljeyden!

Missä liikummekin aina meidät huomataan,
kunnia ja voima saavat meihin uskomaan.
Tulivana seuraa joukkoamme mahtavaa,
on luonto puolellamme tukemassa sanomaa:

Heikoille voi olla liikaa kutsu metallin,
muttei niille joita ohjaa vaisto soturin!

Taivas lyö tulta yläpuolellamme,
kaikuu kallioilla ääni totuuden.
Verivalan taika on aina suojanamme,
tuo merkki metallisen veljeyden!

Taivas lyö tulta yläpuolellamme,
kaikuu kallioilla ääni totuuden.

Taivas lyö tulta yläpuolellamme,
kaikuu kallioilla ääni totuuden.
Verivalan taika on aina suojanamme,
tuo merkki metallisen veljeyden!

Taivas lyö tulta!
Taivas lyö tulta!

Taivas lyö tulta yläpuolellamme,
kaikuu kallioilla ääni totuuden.
Verivalan taika on aina suojanamme,
tuo merkki metallisen veljeyden!



onhan jo Marsissakin niitä järistyksiä  Cool smitten
http://www.youtube.com/watch?v=dgOxYaNMIeU

t.Viisutar  Kiss angel Grin
« Viimeksi muokattu: 07.03.2008 12:52:05 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #104 : 07.03.2008 13:53:30 »

Toin mukani myös sinisiä ja valkoisia krookuksia kauniissa pienessä korissa.Muistakaa kastella hieman välillä.Ihania olivat,kun eilen kukkakaupan ohi taas kävelin.

Hei "Chandra"

Krookukset ovat lempikukkiani.
- täytyypä käydä ostamassa niitä kotiinkin,
onhan huomenna Naistenpäivä

Minä toin kahvi- ja teetupaan ovikranssin.


ILOA, VALOA ja RAKKAUTTA

kaikille tähän päivään.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: