Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Moi vaan...  (Luettu 3816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 30.10.2005 00:09:23 »

...enpä tiedä mitä sanoisin...astrologia kiinnostaa ja aina lehdistä tulee ensimmäisenä luettua horoskooppi. Tähtikartoista en oikein mitää jymmärrä mut kait sitä oppii! Tongue
Nyt on ollut tosi huono kausi miun elämässä,tuntuu et kaikki menee päin honkia ja kukaan ei ymmärrä.. ja tulin katsastelee löytyisikö tähdistä apuja tai edes auttaisivatko ymmärtämään miksi elämä tuntuu nyt taas niin vaikealta.
No elämä on valintojen summa ja itse kärsimme valintojemme seuraukset,mitä sitä turhaan itkemään..itse teemme elämästämme sitä mitä se on...kait..joku sorkkii kyl välillä välissä..
Kiva oli tulla ja ottaa asioista selvää,palalailen myöhemmin takuuvarmasti!
 smitten
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #1 : 30.10.2005 01:29:52 »

Moi punatulkku!

Eipä muuta kuin tervetuloa! Ja kyllä ne asiat vielä selkiytyy kun oppii ymmärtämään vähän itseäänkin. Itse juuri äsken luin niin vaikuttavan luonteisiin liittyvän viestin täälä foorumilla, että oon vieläkin hieman hämilläni.

Jos et tiedä vielä paljoa astrologiasta niin suosittelen lukemaan vaikka näiden sivujen tietopakettia sivuston ylälaidasta. Sieltä saa vitaalia tietoa ensihätään. Jos tämän jälkeenkään ei vielä kaikki täysin natsaa, niin voi alan kirjallisuutta lainata vaikka kirjastosta. Niin ja tietysti esittää kysymyksiä täälä foorumilla astrolaisille. Mahdollisuuksia on siis monia.

Ei muuta kuin onnea tiedostamisen tielle.  Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
punatulkku
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2005 19:54:57 »

Kiitos kaunis viestistä ja kannustuksesta  Smiley
...nyt eiku lukee tietopakettia ja opiskelee!!
tallennettu

nouseva kauris
aurinko härkä
kuu kalat
merkurius härässä
venus kaksosissa
mars neitsyessä
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: