Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: mutinaa  (Luettu 3732 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ellepauliina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« : 28.10.2005 17:40:06 »

mä oon muutaman kerran lukenu tän palstan kirjotuksia, joteski musta tuntuu et tää on aikaste sisäänlämpiävä  Sad Korjakkaa jos oon väärässä.
Toivoo ellepauliina, joka on vaaka ,nouseva skorppari, aurinko vaa assa, kuu skorpparissa,merkurius vaa assa, venus vaa assa, mars jousimiehessä, kiinalainen metallitiikeri ja maya punainen kristallikuu muuten  smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 28.10.2005 18:29:26 »

Hei ellapauliina,

Oma kokemukseni on ollut täällä se, että miten itse suhtautuisin muihin niin samoin hekin ovat suhtautuneet minuun, joten rohkeasti vain mukaan!  angel
Kyllä sinutkin huomataan, kun kirjoitat niistä omista kertovista teoistasi eli kokemuksistasi tai ajatuksistasi yhtä suoraan kuin tein alussa minäkin ja sainkin sellaisen ryöpyn niskaani, että pois alta.  Wink 2funny
Nyt kyllä on jo vähän rauhallisempaa meiniki ja tietävät, että tämä on vain oma tapani kertoa itseni teoista, joten toivotan sinutkin lämpimästi tervetulleeksi Hermannin nuorisoseuraan.  smitten
tallennettu
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #2 : 29.10.2005 01:38:41 »

Tervehdys ellepauliina!

Kovasti pikkuveli yrittää parhaansa ettei tuollaisia tuntemuksia pääsis syntymään, mutta täytyy myöntää, että aika työlästä teidän kaikkien uusien heippaaminen on. Minäkin oon nyt viikon verran "kaiken" vapaa-aikani asunut täälä teitä uusia moikkaamassa. Joka on suuri ilo, mutta levätäkin välillä pitää.

Ja uusi olen toisaalta itsekin, vaikka astro on jo vanha tuttu ja astrologiaakin jonkun verran tutkinut.

Mutta aivan kuten keho totesi, mukaan keskusteluihin vaan rohkeasti ja kyllä sieltä joku vastaa. Aivan varmasti.

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Cleo
Vieras
« Vastaus #3 : 29.10.2005 01:46:22 »

Juu, tervetuloa!

Vähän sama olo oli itsellä kun aikoinaan liityin vanhalle foorumille, mutta kun otin osaa kirjoituksiin niin kyllä se tunne nopeasti poistui! Joskus sai odotella vastauksia kauankin, ja nyt kun tällä foorumilla on jo huimat yli 5000 käyttäjää, niin kaikkien uusien perässä ei mitenkään pysy..

Mutta rohkeasti siis vain kirjoittamaan vaikket mikään astrotaitaja olisikaan!
Iloista viikkoa sinulle! Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: