Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tervehdys kaikille!  (Luettu 3816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 27.10.2005 14:42:58 »

Eksyin sitten tänne...jo joskus aiemmin, ja aina palasin...ja kerran päätin sitten rekisteröityäkin. En ole mikään astrologian erityistuntija, mutta uteliaisuutta ja kiinnostusta aiheeseen löytyy...tosin joskus epäilyäkin, mutta eihän koskaan saisikaan "ostaa" valmiita totuuksia  Wink

On mukavaa että on tällainen foorumi, jossa näistä asioista voi keskustella.

Melko lailla tyypillinen jousimies olen, kuu kaloissa tuo herkkyyttä, ja hentomielisyyttä, mielikuvituksen sanotaan olevan jopa epäterveellisen runsas. Siis sellainen idealistinen päiväuneksija  Wink

Mukava tutustua teihin kaikkiin  Smiley
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 27.10.2005 16:26:44 »

Tervetuloa tänne Hermannin nuorisoseuraan, jossa meitä on monenlaista kulkijaa sekä päiväunienkin uneksijaa! Joten ajatuksellahan aina kaiken elämäämme luomme! Mukava tavata sinutkin täällä.  smitten
tallennettu
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2005 01:44:01 »

...En ole mikään astrologian erityistuntija, mutta uteliaisuutta ja kiinnostusta aiheeseen löytyy...tosin joskus epäilyäkin, mutta eihän koskaan saisikaan "ostaa" valmiita totuuksia  Wink
...

Hei vaan tuuli-juulia!
 Cheesy

Sä oot kuule kaukaa viisas. Hienoa nähdä, että ihmisiltä löytyy ne omatkin aivot ja hampaat, jottei tartte niellä valmiiks pureskeltua. Näin ne asiat sisäistääkin paljon paremmin kun itse ottaa selvää.

Ei kun peremmälle,
ja haastaan muita astrolaisia keskusteluun. Jokainen tuo mukanaan sen oman pottinsa. Ei enempää, Ei vähempää.

 Smiley
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: