Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Morjens kaikille  (Luettu 3795 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pultteri
Vieras
« : 27.10.2005 06:37:04 »

Tässä esittäytyy neitsyt mies johon lisäväriä tuo kuu leijonassa. Saas nähä innostunko tähän foorumiin. Omaa karttaa on vain vähän tutkinut ja sekaisin melkein siinä jo menny  idiot2
tallennettu
Savanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #1 : 27.10.2005 12:19:58 »

Välkommen, välkommen!

Täältä varmasti löytyy joku joka osaa auttaa kun vaan kysäsee. Oikein mukavaa porukkaa laugh

Peremmälle!
tallennettu

Ei-niin-omapäinen Härkä, silmiinpistävästi Leijona nousussa ja Kuu Kaloissa

"...ja Maailma on sun."
pikkuveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Silmät ovat sielun peili. Mulle ne on vain silmät!


Profiili
« Vastaus #2 : 30.10.2005 02:05:23 »

JOO, älä vielä luovuta! Mä niin kovasti yritän taistella aikaa vastaan ettette te uudet kasvot häipyisi.

Mulla on itsellä samanmoinen historia vanhalta astro foorumilta. Nyt on kehissä uudet sivustot ja uudet kujeet.

Kattele mies ensalkuun tuolta sivuston yläreunasta tietopaketista infoa. Jos vieläkään ei avaudu niin laita foorumissa kyssäreitä. Kyllä sielä joku vastaa. Ja pikkuveljeen ainakin voi luottaa. Ei ehkä sen juttuihin, mutta varmaan vastaukseen ainakin.  laugh

Antoisia hetkiä.
tallennettu

-ignorents are the blessed ones...

SO WATTA FUCK ARE WE THEN!?

 aurinko + merkurius kaksosetaskendentti neitsytkuu oinasvenus + mars harka
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #3 : 30.10.2005 06:36:02 »

Tervetuloa Mutteri! Sinähän olet sitten jo paljon pidemmällä kartan tutkimisessa kuin minä. Eiköhän se ala pikku hiljaa avautua, kärsivällisyyttä se vaatii. Minä taisin joskus aloittaa vaikeamman kautta, ennen Internetin aikaa lähdin piirtämään omaa karttaani ja se oli jo niin työlästä (lue: liikaa matematiikkaa meikäläiselle) että tulkintoihin asti ei silloin kärsivällisyyteni riittänyt. Nyt vaikka kartan saa valmiina netistä, niin en ole vielä saanut aikaiseksi paneutua tulkintaan. Mutta sen aika tulee kun on tullakseen.

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä sinulle!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: