Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä olet kartallasi ylpeä ja mistä et?  (Luettu 34098 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« : 03.01.2007 18:19:43 »

Nyt saatte tänne purkaa kaiken inhonne ja rakkautenne omaa ainutlaatuista karttaanne kohtaan! Smiley Mainitkaa yksi tai muutama asia, mistä pidätte kartallanne erityisesti, mikä on sellainen aspekti joka teistä helpottaa elämäänne tai antaa sille jotenkin erityistä arvoa teidän omissa silmissänne. Smiley Kertokaa myös niitä kohtia, jotka teille ovat vaikeita, ja miten olette selvinneet näiden aspektien tai huonesijaintien tms. kanssa. Toivottavasti viimeistään tämän ketjun myötä ihmiset oppivat tutkimaan omaa ainutlaatuista karttaansa ja näkevät miten erikoisia ne ovat, vaikka ei olisikaan mitään erikoiskuvioita kartalla tms. Wink

Päätin karttani huonoista puolista valita erään, mikä on vaikuttanut rakkauselämääni aika negatiivisesti ja veikkaan että tulee vaikuttamaan aina. Se on venus vesimies 12.huoneessa  aspect_squ pluto skorpioni 7.huoneessa. Eli toisin sanoen oman individualismini ja vapauden kaipuuni taistelee jossain määrin suhteiden "kahleita" vastaan, mikä jo itsessään aiheuttaa ongelmia aika lailla, puhumattakaan vielä todella vapauden kaipuisesta vesimiehestä venuksessa ja lisänä vielä hyvin intensiivinen, obsessoiva ja tavallaan kahlitsevakin Pluto Skorpparissa. Tuossa yhdessä ketjussa olen kertonut enemmänkin tämän aspektin aiheutttamista ongelmista ja tuntuu, että koko rakkauselämäni on yhtä venus neliö plutoa.  :Smiley Myös Saturnus 9.huoneessa kertoo minulla "guilt tripistä", eli siitä että minulle on elämässäni langetettu mieletön paino kannettavakseni heti lapsesta saakka...

Sitten niihin hyviin puoliin. Minä olen hyvin iloinen ensinnäkin siitä, että minulla on Kuu Ravussa, joka tasapainottaa ja tuo lämpöä Aurinko-Kauriiseen, vastamerkkejä kun vielä ovat. Mutta se suurin ilo mitä yleensä saan, on Jupiter Oinaassa 12.huoneessa. Tämä on minulle kaikkein rakkain asia kartallani ja todella tarpeellinen. Siitä sanotaan että se tuo "enkelin istumaan olkapäälle", tuo positiivisuutta asenteeseen ja elämänkatsomukseen ja kiinnostusta henkisiin asioihin. Nämä ovatkin asioita, jotka ovat minulla vaikeina hetkinä olleet ne iloiset asiat, ne asiat joiden takia olen jaksanut. Välillä en itsekään ymmärrä miten olen kestänyt, miten olen pysynyt niin positiivisena ja miten olen jaksanut eteenpäin.  Shocked Tämä on selvästi auttanut minua. Usein kun luen tulkintoja tästä Jupiter 12.huoneessa, liikutun kyyneliin, koska se koskettaa minua niin syvältä ja kertoo niin syvästi siitä miten koen asiat elämässä.  Cry Tässä esimerkiksi yksi tulkinta, jonka aikana itkin...

Jupiter in 12th
With Jupiter in the twelfth house you look for the meaning of life deep within you as opposed to out in the world. You do not judge people by their exterior, but direct your gaze to their inner qualities. Your deep belief and unending faith in God will always protect you and guide you in life like an invisible hand. Sometimes you have wondrous insights which people around you are not able to see. Metaphorically, you carry the whole world within you. Hard hits of fate which knock other people off their bearings serve you as a challenge to expand your horizons and deepen your faith. You look for the meaning in everything that happens to you and therefore will never give up.
Your strengths provide you with healing qualities that can guide people with problems to the right path. You may do your charity work behind the scenes or in institutions. You could have the potential to help a lot of people just by being with them.
If you have not developed far enough and are still fighting your way through life, you should definitely avoid every kind of drug. If Jupiter has difficult aspects in the twelfth house, you could have a tendency to make yourself a martyr, because you do not know another way to break out of your isolation.


Kertokaa te omista ihanista piirteistänne ja niistä huonommistakin. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 03.01.2007 18:44:48 »

ihana topic.  smitten

ensimmäisenä ainakin tulin mieleen, että olen saanut kokea itseni jokseenkin siunatuksi, tai no, erilaiseksi kuin tavalliset, kun olen niin harvinainen nousukala täällä päin.  Cheesy
totuushan on jotain aivan muuta, mutta ainahan voi unelmoida.  smitten

täytyypi jatkaa myöhemmin..
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #2 : 03.01.2007 19:40:45 »

Olisipa hienoa tähän osata vastata ja aloin ja kaivaa tietoja esiin.
Minulla on usean vuoden takaa Sepon luonneanalyysi, nyt en löydä sitä mistään. Sisäinen soturi on omissa tiedostoissa. Lisäksi sitten muiden astrologien kirjallisia erilaisia tulkintoja ja menen aivan sekaisin, kun yritän niistä pomia jotain yksityiskohtia tai poimia jotain esiin. Mutta koitan nyt jotain näillä vähäisillä astrologisilla taidoillani ja tiedoillani.

Haasteita, joita koen kartallani olevan ja jotka tuottavat välillä "itkua ja hammasten kiristystä" voisi olla vaikka ihan tuo perusjuttu syntymäkartalla  kuu kalat
Toisaalta sekin on tietynlainen vahvuus sitten kun osaan käyttää sitä rakentavasti, enkä leviä sen ansioista ympäri maailmaa.
Sen olen kuitenkin kokenut tuottavan hankaluuksia. Paljon helpompaa olisi, jos ei aistisi niin paljon kaikkea ja omat emotionaaliset rajat olisivat selkeämmät. Toisaalta olen ihan viimevikkoina huomannut, että tuo kyllä kummasti pehmentää koko karttaani.

 pluto avautuva neliö  askendentti :in, koen myös hyvin haasteelliseksi itselleni. Mutta siinäkin on puolensa.
Mutta se vaatii jatkuvasti tietynlaista tiukkuutta, mikä taas ei olisi ominaista esim  kuu kalat :lle.

 pluto sulkeutuva  aspect_tri  aurinko on myös minulle henk koht haastellinen, koska tuo kaikki "lössykkäisyys" mikä minussa on, yrittää taistella sen toteutumista vastaan. Vaikka itseasiassa tätä kuviota arvostan kyllä suuresti. (se mitä tietoa minulla siitä on analyysien kautta)

 venus on minulle hyvin rakas  smitten
Itseasiassa koen sen olevan itselleni koko karttani ihanin asia.  Kiss
 pluto aspect_opp venus
 mars sulkeutuva  aspect_tri  venus
 venus  aspect_opp pluto
Tuossa nyt oli jotain esimerkkejä ...

Tämä oli tällainen räpellys, kun en oikein haltsaa näitä enkä osaa olellisia asioita sieltä nostaa esiin...
 Undecided


« Viimeksi muokattu: 03.01.2007 19:43:52 kirjoittanut *Mirjam* » tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #3 : 03.01.2007 19:47:24 »

No ainoat asiat, jotka välillä "raivostuttaa" niin on Kuun ja Venuksen sijaitseminen Kaksosissa Cheesy näin ollen en jaksa kauaa samoja ihmisiä. Siis en vaihda jatkuvasti kaveriporukkaa, minä vaan välillä tarvin omaa aikaa tai vaihtelua tai alkaa ahdistaa. Parisuhteessa se häiritsee myös, sillä kiehnäämiseen ja jatkuvaan yhdessäoloon minusta ei ole. Molemmilla pitää olla oma elämä Cheesy Onneksi omaan paljon Härkää ( aurinko merkurius uranus) niin se ainakin estää minua pettämästä ketään.

Härästä siis olen ylpeä. Ja ehdottomasti myös siitä, että olen  askendentti leijona
Sen ansiosta uskallan esiintyä ja olla esillä. Itsevarmuuteni ja sähäkkyyteni myös johtunevat tuosta ainokaisesta tulimerkistäni.

Kuu-kaksosissa olen kuiten ylpeä siinä suhteessa, että sen ansiosta minulla on vahva intuitio ja laaja tunneskaala. Osaan eläytyä muiden tunteisiin ja ymmärrän niitä. hallitsen tunteeni myös hyvin, kiitos kaksosten.

Ja täytynee myötää, että kun on pluto skorpionissa niin se lisää mystisyyttäni ja seksuaalista "kiihkeyttäni" mukavasti  coolsmiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #4 : 03.01.2007 19:59:01 »

Hei

Stellium  chiron aspect_con aurinko, saturnus aspect_con aurinkochiron aspect_con saturnus ja samat  aspect_con IC

Tämä on selvästi minun onneni ja kiroukseni, inhoni ja rakkauteni, ylpeyteni ja lankeemukseni, Akuni ja Iinekseni........

Sepon sanoja lainatakseni
"Et pysty elämään ihan tavallista tai normaalia elämää.
Ainutkertaisuuden tunne vaatii oikean toiminnan kohteen löytämistä
ennen kuin elämänilosi voi toteutua. Sinulla saattaa esiintyä
syvääkin tyytymättömyyttä itseäsi ja elämää kohtaan ellet uskalla
edetä "parantajan urallasi". Sinä saatat tuntua muista ihmisistä
hiukan oudolta, koska sinulla on erilainen sisäinen ajoitus kuin
muilla. Ihminen tämän aspektin alla on parantaja ja opettaja.
Sinäkään et vapaudu depressioistasi ennen kuin jollain tasolla otat
tehtävän tietoisesti vastaan."

Tämä on vain yksi kohta edellä mainituista, mutta koko ajan kuljen kohti näitä "totuuksia" halusin tai en.


tallennettu
timaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #5 : 03.01.2007 21:16:30 »

Haluaisin osata tulkita jotain enemmänkin, mutta sen perusteella mitä olen saanut selville Nikulasta ja näiltä sivuilta listaan ylpeydenaiheeni:
Olen vaakanousuinen vaaka ja muutenkin vaa'assa on tungosta stelliumiksi asti jakautuen 11 ja 12 huoneisiin:  aurinko merkurius pluto uranus ceres

Mc on leijonassa mukanaan  venus
Kheiron löytyy oinasta 6. huoneesta.
Kiitos Chevalle kun kerroit mukavia asioita kuukaksosista - minulla on kahdeksannessa huoneessa kaksosissa  kuu vesta saturnus

Mutta jossain keskustelusäikeessä oli mainintaa tyhjistä huoneista. Minulla planeetattomia huoneita ovat 4, 5, 7 ja 9. Olisin kiitollinen jos joku vielä mainitsisi mikä tyhjien huoneiden merkitys on.

Olen tähän asti keskittynyt vain hyviin puoliini  Grin koska en osaa itse vielä tulkita karttaa. Transiitit lupaavat minulle kyllä henkisiä opastajia, joten niitä toivon kohtaavani elämässäni.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2007 21:24:03 kirjoittanut timaka » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.01.2007 21:21:49 »

Itselläni on viha-rakkaussuhde karttani  aurinko aspect_squ uranus pluto -kuvioon. Toisaalta tässä on kaiken voimani lähde, mutta sitä voimaa ei ole saavutettu ilmaiseksi. Inhottavia, viheliäitä ja pakottavia kokemuksia on käyty lävitse, jotta olisi tullut siksi, mikä olen. Toisaalta myös todella suuret intohimot ovat tämän kuvion (+ kuu aspect_tri pluto)ansiota.

Enpä olisi sietämättömän herkkänä pikkutyttönä arvannut, että minusta tulee isona taistelukotka. Ja että minusta on vielä mukavaa olla sellainen. Cheesy
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
selkälokki
Vieras
« Vastaus #7 : 03.01.2007 21:33:41 »

 aurinko vesimies , siitä olen ylpeä jopa, vaikka hieman omalaatuinen uranusimmeinen olenkin. Mutta  kuu skorpioni on miulle edelleen hieman mysteeri...Enkä erikoisen ihastunut ole tuohon  askendentti kauris...
Vielä yksi ylpeyden aihen on nepparin ja jupiterin yhtymä jouskarissa 10. huoneessa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6588


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.01.2007 00:03:56 »

ylpeä olen  jupiter chiron kalat aspect_opp uranus ceres  pluto vesta juno neitsyt aspektista,se avaa minulle symboliikan kielen
alitajuisesti,cerestä rakastan muutenkin,
kaunein
kartallani on perääntyvä venus neptunuksen syleilyssä keskellä
 skorpioni stelliumia,
jota kuitenkin jellonamars neliöi ja saa minut roikkumaan menneissä,
neliö on aika tarkka mutta onneksi avoin,jotta jättää omaan valintaan
kuinka kauan roikutaan ja missä,
vaikein
on  saturnus :vesimies:2 huone  aspect_opp kuu :leijona:8 huone,
siinä työtä vanhuuden varalle,
muutenkin tuo kasihuoneen painotus on sellasta maanis-depressiivista
painiottelua,silti sieltä löytyy onnenpistekin..
helpotus
tälle haadesmaailmalle on  askendentti jousimies,
jolle itse asiassa sen oma planeetta  jupiter tekee avointa neliötä,
kuin myös uranus,ja sielukin kolmiossa ulkoisen kanssa,
ja kun kuunsolmuni ratkaisen ( aspect_tri askendentti),luultavasti löydän lopullisen itseni
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #9 : 04.01.2007 00:12:55 »

Tämän topicin ansiosta olen viettänyt äärimmäisen mielenkiintoisen ja opettavaisen illan  smitten .En nimittäin koskaan ole ajatellut mitä inhoan ja mistä pidän kartallani  idiot2 .No moni asia selveni kun ajattelin tuolta kannalta asiaa ja lopputulos on, että inhottavia asioita on todella paljon, eli monessa suhteessa karttani ei todellakaan ole helpoimmasta päästä, mutta onneksi sieltä löytyy valopilkkujakin  :Smiley .
Vaikeita asioita aiheuttavat :  aurinko  oinas 10. huone ,  askendentti  leijona , IC  neitsyt neitsyt, DC  vesimieskuu  kauris 6. huone,  aurinko yhtymä MC,  kuu yhtymä DC,  neptunus  aspect_squ  askendenttiuranus  aspect_opp  marsjupiter sulkeutuva neliö  aurinkouranus yhtymä  askendentti , Noususolmu Neitsyessä, Laskusolmu Kaloissa, Kaikki nämä tuovat sen suuren sisäisen ja painavan ristiriidan ! Uranus oppositio Venus jäi näköjään pois ja muutenkin minulla on nuita oppositio aspekteja eniten joten elämäni on vähän sellaista jatkuvaa taistelua omista oikeuksista .
Valopilkut kartalla :  merkurius  kalat 9. huone ,  venus  kalat 9. huone,  mars  vesimies 8. huone ,  neptunus sulkeutuva kolmio  merkuriusneptunus sulkeutuva kolmio  venuschiron yhtymä  venuschiron yhtymä  marschiron sekstiili  jupitersaturnus sulkeutuva sekstiili  merkuriusjupiter sulkeutuva sekstiili  venusaurinko avautuva sekstiili  kuuvenus yhtymä  merkurius 

Tässäpä ne itselle tärkeimmät  Cheesy
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Irish
Vieras
« Vastaus #10 : 04.01.2007 00:13:26 »

Voi jukujen juku! Tästähän tulisi romaani, mutta jospa en kehuisi karttaani maasta taivaaseen yritän kiteyttää.. Wink

Tykkään siitä että kartallani  aurinko merkurius ja chiron kaksosissa (jotka ovat luonnollisesti yhtymässä toisiinsa) tekevät  aspect_tri jupiteriin joka on vesimiehessä... Sen lisäksi nämä kaikki ( aurinko chiron jupiter merkurius) tekevät kolmion MC:hen.

Varsinkin tuo chironin ja jupiterin kolmion tulkinta "syvä viisaus ja taito parantaa" hivelee mieltäni.. Kaiken kaikkiaan nämä aspectit antavat minulle hienot edellytykset menestyä onnekkaasti työelämässä kommunikoinnin ja parantamisen saralla, mistä olenkin tekemässä itselleni ammattia.

Toinen iloni, mutta sitten taas myös vaikeuksieni lähde on mystinen suorakaiteeni, jossa on seuraavat aspectit:
 pluto aspect_tri mars
 pluto aspect_opp venus
 neptunus aspect_tri venus
 neptunus aspect_opp mars
 pluto aspect_sex neptunus
 mars aspect_sex venus

pluto skorpionissa(10.huone), venus oinaassa(4.huone), mars kaksosissa(7.huone), neptunus kauriissa(2.huone)

Näistä osa toistuu kaksi kertaa myös kahdessa mahdollisuuksien kolmiossani.
Sikäli mikäli olen pitkien pähkäilyjen tuloksena osannut avata tuota vyyhtiä oikein, olen ymmärtänyt että minulla on suuria mahdollisuuksia "päästä syvälle ihmisen psyykeeseen", kokea seksuaalisuus vahvasti, kyky käyttää mielikuvitustani ja tahdonvoimaani rakentavalla tavalla. Minusta voi tulla jopa hyvin voimakas ja karismaattinen henkilö.  Grin

Mutta jos en kehity, on minulla hyvät kuviot tuossa haavemaailmaan hukkumiseen, seksuaalisuuden väärinkäyttöön, itsetuhoon, mustasukkaisuuteen, liialliseen dominointiin ja huonoon itsetuntoon.

Vielä lisää nyt kun vauhtiin päästiin niin vielä näistä "harmiaspecteista"  uranus aspect_opp aurinko chiron ja  merkurius...
Niiden tulkinnat soturissa ovat aika raadollisia, varsinkin noi auringon ja merkkarin kohdalla "monia tämän aspectin alla syntyneitä on raahattu hullujen huoneelle, kun heidän puhettaan ei olla ymmärretty.." jne. Nämä selittävät ehkä sen miksi koen itseni outolinnuksi ja miksi mielipiteeni tuntuvat aina menevän ihan ristiin suurimman osan porukasta kanssa... Tulen kohtaamaan paljon muutoksia ja minun pitää olla se, joka panee alulle muutoksia, ajattelivat muut mitä hyvänsä ja pitivät miten hulluna tahansa. Siinä on suuri vastuu ja se kuulostaa hienolta, mutta myös pelottavalta, kun eikö me kaikki loppuviimein haeta tavalla tai toisella hyväksyntää. Olisin niin mielelläni vaan hiljainen sivustakatsoja, enkä mikään radikaalien muutoksien ehdottaja. Olen minä kai jonkin verran saanut lisää itseluottamusta, mutta tuntuu että on vielä pitkä matka edessä...  Smiley

Lisäksi vielä tykkään siitä, että Uranukseni on jousimiehessä 1. huoneessa.  :Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #11 : 04.01.2007 00:35:54 »

vastaisin jos osaisin...  buck2

no yritän.

ainakin Uranus skorpioonissa ja vitoshuoneessa.... rakastan outoja ihmisiä ja pystyn hyväksymään kaikki sellaisena kuin ovat.

Arska kybässä on kanssa kiva juttu. Tuo valovoimaa.

Ikäviä on pluton ja kuun synkka nelosessa, vaikeaa ollut suhteet vanhempiin.
Transiting Pluto square or opposite your natal Moon. This combination represents the extraction of emotional support by powerful or manipulative means. This is often a time of intense emotional struggles in your relationships, particularly with women. You may have a tendency to be too possessive and not allow your partner enough freedom, or you may have problems with others trying to control you, either through emotional blackmail, guilt, or some other form of manipulation. You may feel that no one cares or supports you at this time and that you must go it alone. On a physical level, your home or foundation may be in need of repair. In terms of health, watch out for digestive tract or stomach problems. In rare circumstances, this can signify the death of female relatives, or your mother.

Chiron konkassa aurinkoon tuo kait parantajan lahjan.

Joku joskus sitä Lapuan räjähdyksen karttaa katsoi... no mä synnyin silloin eli taitaa olla samat vaikeat aspektit meitsillä.  Grin mutta hengissä!
« Viimeksi muokattu: 04.01.2007 20:23:11 kirjoittanut Yulunga » tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 04.01.2007 14:36:40 »

Oma kartta on sen verran rankka, että "rakkaudenkohteita" ei ole siitä vaikea löytää.
Valinnanvaikeutta ei siis ole. Kartalla on vain yksi ainokainen suotuisammin aspektoitu planeetta eli kartan  venus joka tekee kolmiot  saturnusuranus ja  mars sekä sekstiilin  kuu:n kanssa. Ja kun Venuksen merkki on herkästi innostuva Oinas, niin Venuksessa on etenkin nuorempana ollut pitelemistä.  :Smiley

Venus onkin sitten persoonallisista planeetoista ainokainen, jolla ylipäänsä on yhtään mukavaa aspektia. Suuren ristin kartalla onnistuu sekin, että kaikilla muilla persoonallisilla planeetoilla on vain neliöitä ja oppositioita sekä pari yhtymää.  crazy2
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #13 : 04.01.2007 15:11:34 »

Hm... syntymäkarttahan antaa meille mahdollisuuksia sekä ilmaisee myös niitä taitoja ja kykyjä joita on opittu edellisissä inkarnaatioissa, eli suurkolmiot, minulla niitä on ja vielä Davidin tähden muotoilemana, kun otan mukaan asteroidi  juno sekä Maan merkin ja nyt katson placidushuonejaolla, syntymäkarttaa.
Olen ottanut ne käyttöön tajuamatta mistä on kysymys, mutta aloitettuani opiskelemaan astrologiaa niin hiljalleen valkeni eli  uranus välähti  Grin
Mitä enemmän saat tietoa, leviää astrologia kuin "Taavin eväät" tulee mukaan niin paljon asioita, ovia aukeaa moneen suuntaan ja se tieto mikä oli alussa ei ole enään lopussa.
Vaikeinta on siis se että tietoa on niin paljon ja alkaa tuo päässä oleva tietokonen kovalevy olla täysi.
Onneksi näitä tyhjennysvaiheita elämään tulee jolloin voidaan päivittää se tärkein, oppia ihmiseksi ja luottamusta.
Elämä tuo eteen niitä asioita mitä tarvitaan kehittymiseen, siksi vaikka mieli itkee ja vaikertaa niin sekin tyyntyy kyllästyttyään.

Olen oikein tyytyväinen karttaani se on antanut mahdollisuuksia oman valintani mukaan, siis tyytymätön voin olla vain omiin valintoihin kun olisi voinut valita toisin, vai olisiko  uglystupid2

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #14 : 04.01.2007 15:21:30 »

Hmmm... tämäpä kiintoisa aihe. Onneksi aloin vastaamaan, sillä syntyihän siinä uusiakin oivalluksia.  Smiley

Ensinnäkin huomaan olevani ylpeä aika monistakin tekijöistä kartallani, mutta samalla tässä kyllä tiedostaa erittäin hyvin, kuinka keskeneräinen sitä oikein onkaan! Enkä kyllä mitään osaa kartallani hävetä, pikemminkin ajattelen että on vaikeita tai haasteellisia kuvioita, mutta voihan niistäkin ylpeyttä tuntea. 

Ja mistäpä muustakaan nousujellona aloittaisi kuin siitä, että on ylpeä nousumerkistään!  Grin Ja mars siinä siivellä antaa myös potkua muuten melko flegmaattiseen merkkijakaumaan... Ja  aurinko kuu merkurius pallas  (kalat), kyllä myös tästä herkkyydestä olen ylpeä, vaikka sitä onkin väliin vaikea hallita.

 chiron venus  (harka) 10.huoneessa aspect_tri  jupiter  (neitsyt) 1. huoneessa sekä  aspect_sex  kuu merkurius  (kalat) 7. huoneessa. Samalla tietenkin  jupiter aspect_opp kuu merkurius. Tämä tuntuu yhtäaikaa ihanalta ja vaikealta kuviolta ja uskon että se liittyy jotenkin tuleviin työkuvioihin.  smitten

 uranus (skorpioni) 4. huoneessa  aspect_opp  vesta (harka) 10. huoneessa, luulen että tämän takia minulla on vaikea löytää omaa paikkaani missään, aina säännöllisesti tulee tunne kuin ei kuuluisi joukkoon oli sitten missä ja kenen kanssa tahansa. Jopa lapsena ajattelin jostakin syystä, etten kuulu meidän perheeseen vaan olen jotenkin ylimääräinen...  idiot2

 
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: