Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy ylösnousseilta mestareilta  (Luettu 119383 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #180 : 26.05.2013 10:11:54 »

Minä tahtoisin tämän vuoden rakkauselämälle!  smitten

Nousi White Tara, viestinä Purification. Minulle tulee tunne, että jotakin on, tai on ollut liikaa, siis vaikutteita vanhasta tai nykyisestä.
Tee tunne-elämän suursiivous, tulee mieleen että kukkatipoista voisi olla apua ja käy samalla läpi ja päästä irti edellisvuosien rakkauksista, siis hankkiudu valokuvista yms eroon. Eli tee tilaa uudelle  Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #181 : 26.05.2013 10:15:51 »

Mitäs minulle?  Smiley

Amaterasu - Come Out of the Closet. En tiedä minkä asian suhteen olet kaapissa, mutta piilotat muilta todellisen minäsi ja joku lahja jää käyttämättä ja siksi lahjoja jää myös saamatta. Tule siis rohkeasti ulos loistamaan sellaisena kuin todellisuudessa olet!
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #182 : 26.05.2013 10:19:51 »

Moi! Haluaisin myös kysyä...liittyen muuttoasioihin, mitäpä nousee? Kiitos!

Pan - Fertility. Menossa oleva prosessi tulee kantamaan hedelmää. Rentoudu, salli asioiden tapahtua omalla painollaan ja kulje virran mukana. Ravitse itseäsi, läheisiäsi, toiveitasi ja projektejasi lempeydellä ja lämmöllä ja luota elämään.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #183 : 26.05.2013 10:23:32 »

Raha-asioihin tarvitsisin neuvoa! :Smiley

Höh, nousi Aengus viestinä Twin Flame. Unohda siis raha-asiat ja keskity rakkauteen. Rakkauden virratessa vapaasti saat helpommin auki rahallisetkin solmut  smitten
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #184 : 26.05.2013 10:27:43 »

Hei Sidrika!

Jos vielä nostelet, niin rakkausasioihin toivoisin korttia  smitten

Mahachohan Ragoczy - Teacher. Voimakas vetovoima, intohimo jossa hieman pakkomielteisiä piirteitä vaikuttaa jossakin. Olet kohdannut tai kohtaat pian tärkeän opettajan. Ole halukas oppimaan.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #185 : 26.05.2013 10:31:01 »

Mitähän mulle nousee liittyen työasioihin?

Kiitos  smitten smitten smitten

White Buffalo Calf Woman - Peace Offering. Joku ongelmallinen tilanne voi ratketa tai vanha trauma parantua, ole halukas antamaan anteeksi. Keskity työasioissa siihen, mikä tuottaa sinulle iloa.
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #186 : 26.05.2013 10:38:42 »

Saanko lisää lapsia tulevaisuudessa?  smitten

Varaudu yllätyksiin, lapsia tulee elämääsi mutta ajoitukset ja/tai mistä tulevat voivat olla odottamattomia. Sinulle nousi Epona - Crystals. Äitinä, äitiyteen liittyen on tarve maadoittua. Ota yhteys Äiti Maahan ja varaudu ottamaan vastaan sen, mikä elämä haluaa sinulle antaa. Voi olla syytä tutkia kristallilapsi-aihetta.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #187 : 26.05.2013 12:47:30 »

sidrika.. nostaisitko mullekkin kortin..kiitos   smitten smitten smitten
 angel    angel   angel
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 227



Profiili
« Vastaus #188 : 26.05.2013 13:25:34 »

Ihanaa, nostasitko minulle ihan vain yleisiin asioihin?

Hm, käteen tarttui kaksi korttia: Lady Nada - Mother, Wife, Sister, Daughter sekä Paul de Venetian - Artistic Expression. Tulee mieleen joku yhteinen luova projekti jonkun läheisen naispuolisen henkilön kanssa, tai olet ottamassa naispuolista taiteellisen aineen opettajaa. Voi olla harkitsemisen arvoista, jos jo tekeillä niin suunta on oikea.

Vau! Minulla on taiteelliset pyrkimykset nyt ajankohtaisia. Olen keskittynyt pojekteihini nyt vuoden ajan, ja laitoin juuri nettiin myyntiinkin tekemiäni juttuja. Olisi kova hinku tehdä projekteja myös muiden kanssa.
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #189 : 26.05.2013 17:42:40 »

Hei Sidrika, saisinko minäkin kortin. Kiitos. Heart Smiley
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #190 : 27.05.2013 19:51:37 »

Mitäpä minulle nousee juuri nyt?  smitten

Siddharta Gautama Buddha: Meditate.

Tunsin kevyttä, iloista energiaa tätä nostaessa. Ehdotan yksinkertaista meditaatioita, jossa istut selkä suorana, seuraat omaa hengitystä ja kuuntelet mitä sydämesi haluaa sinulle sanoa.

Tämäpä vasta oli hauska juttu, nimittäin olen tässä juuri kolmisen viikkoa kokeillut meditointia Deva Premalin äänitysten johdolla ja harjoitus on tuonut päiviini iloa ja valoa  smitten  Tätä jatketaan, kiitos vahvistuksesta  Smiley
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #191 : 28.05.2013 20:52:51 »

Hei,

Mitä minulle näyttäisi tulevaisuudelle?

Terkuin
aava1

Joku tahmainen hieman surumielinen energia tuntuu pidättelevän sinua, olet ollut jonkun asian, tunteen tai ihmisen vankina. Sinulle nousi Arkkienkeli Mikael, viestinä You Can Do It! Tartu siis toimeen asiassa jossa epäröit ja pyydä arkkienkeki Mikaelia katkaisemaan miekallaan kaikki sidokset jotka eivät enää palvele korkeinta tarkoitustasi.

tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #192 : 28.05.2013 21:56:01 »

Kiitos!!  smitten smitten smitten smitten smitten smitten Totaalisesti nappiin osui tuo aengus. Nimittäin juuri NYT on alkanut tapahtua asioita, jotka saavat tyystin unohtamaan rahasta huolehtimisen. Eli vapaa virta jne.  2funny

Rahaa siis ei ole edelleenkään, mutta huoli ei ole mielessä päällimmäisenä  angel
tallennettu
Minnimyy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #193 : 28.05.2013 22:29:05 »

Minullekin voisi nostaa kortin. :-)
tallennettu
Ophiuchus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75



Profiili
« Vastaus #194 : 30.05.2013 10:02:31 »

Minullekkin saisi kortin nostaa rakkauselämään.  smitten
tallennettu

aurinko kuu venus saturnus uranus Jousimies
askendentti ceres Neitsyt
keskitaivas kuunsolmu Härkä
merkurius pluto Skorpioni
mars Vaaka
jupiter Vesimies
neptunus Kauris
chiron Kaksonen
Sivuja: 1 ... 11 12 [13] 14 15 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: