Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 221
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voi grrrimsskit ja korrrsakovsskit ..tänne saat purkaa eli anna palaa....  (Luettu 1668930 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1995 : 05.12.2012 00:22:23 »

Kiitos.. En oikein ymmärrä miks meen ihan pihalle ihmisten seurassa vaikka seuraa just kaipaan.
Olen takertunut yhteen mieheni ystäväään ja hän oli siitä maininnut frendilleen tänä iltana puhelimessa.
Sanottuaan sen, eteisen ovi oli paukahtaen mennyt kiinni. Ei läpivetoa ym
Soitti mulle säikähtäneenä.
Mieheni on erittäin vahvasti vielä keskuudessamme mutta kohta oon minäkin henkimaailmassa jos en syö kunnolla. Viimeks perjantaina söin normal.
Otin just rauhoittavan ja koitan saada unta. Koko lähipiiri on ihan sekaisin. Olen saanut tänään ainakin kymmenen halausta
Puhuin just mieheni pojan kanssa joka vaikuttaa olevan ainut täysjärkinen tässä poppoossa. Koko ajan helvetin kylmä enkä ole ainoa joka palelee. Kamala aika
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1996 : 09.12.2012 17:06:44 »

Kauhee ahdistus kun homeoireet palasi vahvoina  buck2 Mieheni kantapaikas on hometta ja olen ollut siellä monta kertaa tällä viikolla enkä tietenkään olis menny mut sain tietää vasta eilen
Rauhoittavat ei auta. Tarvitsen vahvempia ja kokonaan uuden elämän, kiitos
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1997 : 09.12.2012 20:55:37 »

Voimii sulle ja rauhaa.. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #1998 : 10.12.2012 01:39:15 »

Kiitos  Smiley Olin aivan järkyttävän ahdistunut eilen ja kävelin ympäri asuntoa.
 
Nyt mieheni energia on taas täällä  smitten ja voin hyvin
Paljon miettinyt sitä miten hautajaiset vaikuttaa sit tähän hänen liikehdiintäänsä maan päällä. Ainakin kuusi ystäväämme on saanut niin selvät merkit häneltä.
Puhuin viime yönä frendin kanssa joka alkoi puhelun aikana nähdä sinisiä liiteleviä pisteitä ilmassa. Sininen oli mieheni lempiväri  Smiley

Hissit liikkuu miten sattuu (2 eri tapausta) viikon sisällä. Mieheni parhaan ystävän koru oli irronnut yön aikana kaulasta ja löytynyt villasukan sisältä. Nauhoitettu meedioistunto kasetilta kadonnut tai siis kasetti tallella mutta ääniä ei kuulu
Tänään sammutti strereot. Näköjään sähkölaitteet on niille helpoimpii vaikka tän toki olen aiemmin jo tiennyt.
Nyt kun kirjoitan tätä ja vilkaisin huonetta, on hän taas kadonnut. Tosi levoton mutta niin oli eläessäänkin

Yötä en haluu olla yksin joten paras palata ja hiton nopeesti. En tykkää nukkuu yksin
« Viimeksi muokattu: 10.12.2012 03:09:36 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1999 : 10.12.2012 16:39:02 »

Pikkari..tuosta sinisestä tuli tää mieleen..http://www.youtube.com/watch?v=qFNSzY-iW7k       smitten smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2000 : 10.12.2012 19:18:48 »

Kiitti biisistä. Hänellä oli siniset silmät ja tosiaan lempivärinsä myös
Tulin just lääkäristä. Mun ihana luottolekuri joka määrää mitä haluan. Kauhisteli tilannetta ihmetellen et miten sulle voi sattua koko ajan jotain kamalaa.
Sanoi vielä hassusti " me nähdään vielä mukavimmissa merkeissä" Ajattelin heti jotain  Wink ja pyysi soittamaan jos tulee paska olo.
Sata rauhoittavaa ja mielialalääkitys kun pyysin mutta hain vaan ne rauhoittavat apteekista koska tiedän et hypomania voi laueta tässä tilanteessa hyvinkin helposti niistä toisista
Avasin just bissen, otin rauhoittavan ja kohta taxi alle. Menen treffaa mieheni hyvää ystävää.
Meedio laittoi tänään viestin miten voin ja elää hengessä mukana.
Sieltä suunnasta tuli sellaset energiat että sain raivarin. Paiskoin ovia, kiroilin ja huusin faijalle puhelimessa
Mieliala tosiaankin kimpoilee ihan laidasta laitaan  uglystupid2
Mukavampi on energinen v-olo kuin ahdistunut angsti.
Äiti kehotti meditoimaan. Koita nyt olla jossain ommmmm-tilassa jos et pysy edes paikoillas. Ei onnaa nyt, ei

Tänä aamuna kurkku alkoi taas turvota mut lievästi. Otin adrepiikin kuitenkin esiin kaiken varalta.
Lääkäri tsekkas nielun ja nyt näytti ok. En osaa ite edes pistää tota myrkkyä itseeni kun mieheni sen on aiemmin tehnyt.
Ei ole ikinä tällasta tilannetta ollut, ei koskaan.
Mun maailma on vinossa. Ajattelin tänään jopa sellasta että meen mieheni perässä. En halua tappaa itseäni vaan ainoastaan päästä Kotiin  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2001 : 10.12.2012 23:29:12 »

Voimii taaasss sulle pikkari..täss on taas biisi http://www.youtube.com/watch?v=4Sfb4_9p4ss smitten smitten
Ja mullaki on siniset simmut.. :Smiley
Minusta ei tiijä oonko lintu vai kala. Huh  tai noita sitt.. Wink Cheesy Cheesy 
« Viimeksi muokattu: 10.12.2012 23:35:04 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2002 : 10.12.2012 23:50:16 »

Jepajee, mies päätti sitten reilu viikko sitten jättää minut, ja viikko siitä eteenpäin asuntomme on tyhjä hänen tavaroistaan ja huomaan olevani yksin.
Noh, seuraavana päivänä siitä kun hän oli lähtenyt viimeisen kerran, tekstailimme ja hän kuulemma on ihan pyörällä päästään eikä tiedä mitä tehdä ja ajatella. Sanoin sitten että haluan kuitenkin keskustella tästä asiasta jossain vaiheessa hänen kanssaan järkevästi, ja ajattelin että annan hänelle viikonloppuun tai jopa ens viikon alkuun asti armonaikaa.

Tää elämä on kyllä tuon parisuhteen kannalta ollut viimeiset kolme viikkoa aika myllerrystä, ja minä olen yllättäen joutunut olemaan se joka saa koko ajan kärsiä. Milloinhan se ilonpäivä minulle tässä koittaa. s:
jotenkin tuntuu niin väärältä jos tämä parisuhde nyt tähän päättyy, millanen kutina mulla kylläkin on valitettavasti.
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2003 : 11.12.2012 01:59:08 »

Unelmassa, sä olet todellakin mediaalinen ja suuri apu minulle. Kiitokset siitä smitten
Rukoilin monta kertaa Jumala anna mulle ihminen joka ymmärtää ja rakastaa minuu just sellaisena kuin olen. Tätä siis puoli vuotta ja sit tapasin mieheni.
Meedio sanoi myös puoli vuotta aiemmin että tulet tapaamaaan miehen jolla ruskeat hiukset, ollut edellisessä elämässään soturi jota olet luostarissa nunnana hoitanut mutta et rikkonut vakaumustasi Jumalaa kohtaan mutta teidän välillänne oli kipinää.
Toinen yhteinen elämä Irlannissa jossa hän oli seppä ja minä hoitelin majataloa. Lapsia oli monta. Olin näkijä myös siinä elämässä ja vahvassa uskossa.
Olen edelleen kiukkuinen että hän lähti ennen aikojaan  tickedoff

Mieheni poika tulee huomenna hakee tärkeitä papereita ym
Hän ei vielä oikein tajua tapahtunutta eli minulla tulee olla Voima
Kaksi mieheni lapsuuden ystävää tulee viettää iltaa

Mua ärsyttää kateelliset naiset jotka kadehtii sitä huomiota jota saan miehiltä.
Joo, tää on tosiaan ihannetilanne elämässä  uglystupid2 Idiootit  knuppel2
Ymmärrän et joku cp-vammanen ei ymmärrä kaikkee mitä tapahtuu, mutta täysjärkiset aikuiset naiset mustailee siitä että rakkaan mieheni ystävät osoittavat myötätuntoa mua kohtaan osoittaa heidän rajoittuneen käsityskykynsä ja älynsä
Mustasukkaisia naisia leskelle. Sorry kärkäs kieli mut vituttaa typerykset
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2004 : 11.12.2012 11:51:03 »

Olo on niinku krapulassa vaikken oo ryypänny. Yököttää ja kaikki vanhat kipupaikat juilii.  buck2 buck2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2005 : 11.12.2012 14:31:21 »

Unelmassa, sä olet todellakin mediaalinen ja suuri apu minulle. Kiitokset siitä smitten
Rukoilin monta kertaa Jumala anna mulle ihminen joka ymmärtää ja rakastaa minuu just sellaisena kuin olen. Tätä siis puoli vuotta ja sit tapasin mieheni.
Meedio sanoi myös puoli vuotta aiemmin että tulet tapaamaaan miehen jolla ruskeat hiukset, ollut edellisessä elämässään soturi jota olet luostarissa nunnana hoitanut mutta et rikkonut vakaumustasi Jumalaa kohtaan mutta teidän välillänne oli kipinää.
Toinen yhteinen elämä Irlannissa jossa hän oli seppä ja minä hoitelin majataloa. Lapsia oli monta. Olin näkijä myös siinä elämässä ja vahvassa uskossa.
Olen edelleen kiukkuinen että hän lähti ennen aikojaan  tickedoff

Mieheni poika tulee huomenna hakee tärkeitä papereita ym
Hän ei vielä oikein tajua tapahtunutta eli minulla tulee olla Voima
Kaksi mieheni lapsuuden ystävää tulee viettää iltaa

Mua ärsyttää kateelliset naiset jotka kadehtii sitä huomiota jota saan miehiltä.
Joo, tää on tosiaan ihannetilanne elämässä  uglystupid2 Idiootit  knuppel2
Ymmärrän et joku cp-vammanen ei ymmärrä kaikkee mitä tapahtuu, mutta täysjärkiset aikuiset naiset mustailee siitä että rakkaan mieheni ystävät osoittavat myötätuntoa mua kohtaan osoittaa heidän rajoittuneen käsityskykynsä ja älynsä
Mustasukkaisia naisia leskelle. Sorry kärkäs kieli mut vituttaa typerykset





Kiitos pikkari  smitten  kivoja tommoset meedion sanat..mieki oon varmasti eläny joskus Unkarin pustilla..ku oon hevoshullu. uglystupid2
ollu aina, ja nytkin vielä. Ja oikeesti on semmonen tunne,et meillä on ollu siellä paljon hevosia smitten smitten
Juu, eine kaikki ymmärrä tuota miesasiaa.. Huh :Smiley Mie en muuten tykkää...jos tuijotellaan varsinkin kesällä, ku on vähempi vaatetusta.. Wink Cool
Voimia teille taaaasss paljon..ja halit minulta ja pikku koirulta.. angel smitten mulla on tämmönen koiruus..mut musta/ruskea väriltää..http://fi.wikipedia.org/wiki/Pomeranian
« Viimeksi muokattu: 11.12.2012 14:39:48 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2006 : 11.12.2012 14:40:58 »

mikä siinä onkaan niin vaikea ymmärtää, että naisella voi olla miehiä ystävinään.. osa miehistäkään ei sitä ymmärrä, mutta naiset vielä vähemmän.. Typeryksiä riittää maailman ääriin asti ja asia vain on näin, että tarvitsemme heitä pysyäksemme omassa näkemyksessä ja ymmärrämme mikä meille on tärkeintä.. Olen ainakin itse yrittänyt pitää nuo typerykset ja idiootit yhdentekevinä, koska muuten syövät turhaa energiaa.. Onneksi olemme juuri sellaisia kuin olemme!! Olemme ansainneet huomion ja kiinnostuksen, koska olemme tärkeitä..!
Valoa ja voimaa etenkin sinulle pikkari..!!  smitten
tallennettu

..just go with the flow..
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #2007 : 11.12.2012 15:00:35 »

Minä olen lähestynyt tätä 'voiko ihmisellä olla vastakkaista sukupuolta edustava ystävä' -kysymystä tältä kantilta: Meissä kaikissa on potentiaali olla biseksuaalisia. Ihmiset toki ilmentävät sitä ehkä vähemmän, kuin mihin heillä on potentiaalia, mutta se potentiaali tosiaan löytyy ihan kaikista jonkinasteisena.

Niinpä jos ryhtyy pohtimaan sitä voiko vaikkapa nyt enimmäkseen heteroseksuaalista suuntautumista ilmentävä ihminen olla ystävä vastakkaista sukupuolta edustavan kanssa, on sitten myös syytä pohtia voiko hän olla ystävä myöskään samaa sukupuolta edustavan kanssa.  Grin

Että eiköhän vain ylipäätään olisi paras että ihmiset pitäisivät huolen vain omista asioistaan, eivätkä kiinnittäisi niin paljon huomiota toisten ihmisten elämään. Mutta enpä pidättele hengitystä sitä odottaessa, että moinen tapahtuisi. Kunhan toimin itse kuten toivon toisten minua kohtaan toimivan, eli pidän näppini ja myös puheeni erossa toisten ihmisten elämästä. Se kun ei  minulle vähääkään kuulu.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2008 : 11.12.2012 19:51:36 »

pikkari luin sun viestejä ja tuki yhtäkkiä mieheesi liittyen sana jumo,sanooko sinulle mitään?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2009 : 12.12.2012 04:31:44 »

Ei avaudu kyllä yhtään. Jumo?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 132 133 [134] 135 136 ... 221
  Tulostusversio  
 
Siirry: