Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa minulle tulevaa??  (Luettu 2638 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 25.02.2013 11:09:41 »

Eli ihan kaikki kiinnostaa mikä näkyy tulevaksi...reilusti vaan katsomaan smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1 : 25.02.2013 12:23:50 »

Hihii, ikuna ennen oo kattonut näin netin välityksellä kellekkään mitään, mutta kerta se on ensimmäinenkin  Wink

Oshon zen taroteilla nousi nyt-hetkeen järkytys. Minä näen tuon kuitenkin hyvänä korttina, ne aikansa eläneet uskomukset sieltä vaan ropisee alas ja tekevät tilaa uudelle, varsin henkiseksikin kortiksi tuon lukisin. Kenties kevään tulo saa sinutkin heräilemään horroksesta ja huomaamaan, että elämä voitti taas.. mene ja tiedä, mutta kun kaveriksi nousi enkelikorteista Arkkienkeli Rafael voimalauseenaan "olen onnellinen, terve ja elän runsaudessa", niin voiko tätä muuten tulkita  angel

Tulevaan nousi veden lähetti - ymmärrys. Varsin luonnollinen jatkumo tuolle edelliselle järkytyksen-kortille. Luomme mielikuvan siitä, kuinka olemme riippuvaisia kaikesta, vaikka tosiasiassa kaikki mahdollisuudet on koko ajan käden ulottuvilla. Ovet on siis auki taivasta myöten, senkus vaan päätät, mitä haluat. Enkelikortiksi tähän tuli luovuus; "nautin luovuudestani ja käytän sitä kaikkien parhaaksi".

Ja sokerina pohjalla; Ihmeiden Oppikurssin viesti päivällesi-kortista nousi: "Missä Jumala on, siellä sinäkin olet. Se on totuus."

Ei kai tämä ihan mettään voinut mennä, ainakin tällaista minä toivoisin Sinulle  smitten

 Smiley K
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 327



Profiili
« Vastaus #2 : 25.02.2013 12:34:33 »

laitoin yksäriä.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #3 : 26.02.2013 10:56:51 »

Kiitos kyllikki smitten
Nefarian laitoin sulle sähkistä smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: