Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvänäkeminen valokuvasta  (Luettu 9487 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Marse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« : 23.01.2009 01:53:39 »

Olen kuullut sellaisista jotka pystyvät kuulemma näkemään erilaisia tietoja katsomalla jonkun ihmisen valokuvaa. Esim. minkä niminen, milloin syntynyt/kuollut, missä asuu, mitä tekee työkseen jne. tai on nähty erilaisia näkyjä henkilön elämästä ilman, että on koskaan kuullut hänestä mitään ja nämä tiedot on sitten pitäneet paikkansa! Shocked Myös kadonneita henkilöitä on kerrottu löydetyn selvänäkemällä valokuvasta.

En löytänyt kuitenkaan tästä aiheesta melkein mitään tietoa tai kokemuksia.. Kiinnostaa kyllä kauheasti tämä.Onko joku täällä ehkä kokeillut tällaista "kuvastanäkemistä"?  Cheesy Kiinnostaisi myös itse oppia..
« Viimeksi muokattu: 23.01.2009 01:58:56 kirjoittanut Marse » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 23.01.2009 11:52:03 »

Täällä yksi henkilö, joka pystyy tulkkaamaan ihmisiä ja auroja valokuvien perusteella. Olen käyttänyt sitä menetelmää mm. menneitä elämiä selvittämällä. Minun ei tarvitse koskaan tavata henkilöä kasvotusten tietääkseni millainen hän on.

Energia on ajatonta eikä se ole sidottuna paikkaan. Meillä on mahdollisuus siis napata toisen henkilön energia mistä tahansa, välimatkasta välittämättä.
tallennettu
Marse
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #2 : 24.01.2009 03:39:17 »

Kiintoisaa  Smiley Miten teet sen, silmäiletkö vain nopeasti kuvaa ja saat juttuja, vai tarvitseeko sinun uppoutua jonkinasteiseen transsiin..? Näetkö "videopätkiä" tän henkilön elämästä?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3 : 24.01.2009 13:43:48 »


Mielenkiintoinen aihe,sillä sekä vanhempi tyttäreni,että minä näemme selkeästi henkiolentoja valokuvissa.
Luonnossa otetuista kuvista aloin nähdä niitä ensin ja aloin katsella tarkemmin jotain kohtaa,jossa sellainen
ikään kuin valosumu oli hahmojen ympärillä.
Isäni olen nähnyt monta kertaa,mutta yleensä ne ovat tuntemattomia enkä osaa niitä vielä tulkata.
Muitakin ilmiöitä kuviin tulee.Esim sateenkaarenomasia viivoja valoisana kesäyönä otetussa maisemassa.Otin kolme peräkkäin,mutta vain yhdessä oli nuo värit.
Niitä tutkailivat muutamat kokeneemmat Kryon-päivillä,mutta ihastellen.Kukaan ei oikein tiennyt mistä oli kyse.
Eniten on jäänyt vaivaamaan eräällä koski paikalla otetut kuvat,jossa n.8-vuotias poika tumma puku päällä,jossa valk.paita ja solmio.Hän katsoo suoraan minuun ja asusta ja hiustyylistä olettaisin,että on elänyt joskus 50-luvulla.
Toisella kertaa otin samasta paikasta kuvia ja siinä hän oli makuulla pieni vanhan ajan nalle sylissä.
Tuntuu että on paikka sidonnainen.
Poika on niin selkeästi näkyvillä,että ihmetyttää kun kaikki eivät kykene näkemään.
Suurin osa kyllä niistäkin kun eivät muuten ole selvännäköisiä.

Nykyisin tuleekin tuijotettua enemmän näitä muita läsnäolijoita,kuin itse aihetta. Grin
Esim.joulukuvissa meillä oli aika paljon väkeä.Toivottavasti nauttivat!
tallennettu

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 24.01.2009 14:17:30 »

Saturnalia. Käytän valokuvaa, jos sellainen on tarjolla, mutta esimerkiksi tarotkorttitulkintoihin en ole koskaan tarvinnut valokuvaa. Siitä tulee sitten jo liikaa informaatiota, jotta voisi keskittyä itse kysymykseen  Grin Vielä en omasta mielestäni ole niin vahva, että pystyisin lukemaan toisia ihmisiä ilman mitään välinettä tai näkemättä heitä, mutta ajan kanssa oppinen siihenkin, jos sille on tarvetta. Smiley

Marse. Saan yleensä valokuvasta heti ensivaikutelman, jota lähden työstämään eteenpäin. Joidenkin aurat ovat hyvinkin helppoja lukea, toisiin pitää syventyä enemmän. En kuitenkaan tee mitään meditointeja tai transsiinvaipumisia, vaan kuvan katseleminen riittää. Yleensä kirjoitan siinä samalla ja uskon, että henkimaailmasta oppaat auttavat minua samalla.
Menneiden elämien tulkintaan pitää yleensä katsoa kuvaa tarkemmin. Tuntematon henkilö on helpompaa tulkita kuin henkilö, jonka tunnen - silloin minulla ei ole ennakkotietoja tai tuntemuksia henkilöstä.

Olen huomannut, että tällainen auralukeminen sopii myös fiktiivisiin hahmoihin, jos heille on vain ehtinyt kehittyä vahva aura henkitasolle.
Sanoisin myös, että vilkas mielikuvitus auttaa, koska tuolloin mieli pysyy avoimena ottamaan vastaan tietoa sen sijaan, että blokkaisi omia ajatuksiaan.

Saan tuntemukset aurasta tunnetiloina, väreinä ja joskus muotoina. Menneitä elämiä tulkittaessa näen kuvia tai pieniä elokuvavälähdyksiä (niitä tosin harvemmin). Minulla on myös ihme taipumus pystyä "haistamaan" aura eli miettimään mikä tuoksu henkilölle sopisi ja minkätyylinen hänen ominaistuoksunsa on. Luulen sen johtuvan siitä, että tuoksut värähtelevät minulle samalla tavalla kuin aura, joten minun ei tarvitse tehdä muuta kuin tutkia millainen tuoksu värähtelee tasapainoisesti auran kanssa.

Kaikkein vaikeintahan on saada henkiset tuntemukset kirjoitettua tällaiseen fyysiseen muotoon! On vaikeaa ilmaista jotakin niin monipuolista rajoittavilla sanoilla ja sanavarastolla, johon ei kuulu oikeanlaisia ilmaisuja tuntemuksista.
tallennettu
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« Vastaus #5 : 24.01.2009 17:11:54 »

athamaarit!

olisiko mahdollista että voisit tulkita minun edellisiä elämiäni valokuvasta?
olisin kiinnostunut siitä miten ne vaikuttavat nykyisyyteen.

t. missisdarcy
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #6 : 24.01.2009 19:35:13 »

Toki, tosin olen nykyään siirtynyt opintojen ja niiden kulujen myötä ilmaisnäkijästä maksulliseksi. Jos asia kiinnostaa sinua silti vielä, laitapa YV tai sähköpostia. Smiley Osoitteeni löytyy profiilistani.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 07.02.2009 13:04:32 »

Kyllä valokuvissa on joku ihmeellinen oma magneettikenttänsä, ne joko hylkivät tai vetävät luokseen.
Tämä nyt ei oikein liity selvännäköön vaan yleiseen vetovoimanlakiin kai. Kuitenkin ne ovat seisahtaneita hetkiä tässä ajan virrassa ja jotenkin tuovat esiin 'toisenlaisen aikakäsitteen'.

Mutta muistan kun kerran näin lehdessä kuvan. Siitä kuvasta heijastui niin voimakas tunne, että melkein siltä istumalta lähdin tapaamaan tuota henkilöä. Ja yhteys syntyi heti hyvin voimaakkaasti. Olemme ystäviä vieläkin ja monenlaista kohtaloa jo läpikäyneet yhdessäkin.

Toinen juttu oli eräs syntymäpäiväkuva miehestä, josta en saanut silmiäni irti. Minun piti leikata se lompakkooni. Pidin sitä siellä vuosia vain siltä varalta, että 'tulen tapaamaan hänet'. Näin ei ole kuitenkaan käynyt ja kun huomasin, että ukkoni käy usein tutkimassa lompakkoani, voi hän nähdä kuvan, ja sehän voi herättää vaikka mitä.

Ehkä hävitin sen liian varhain. Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Camomille
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #8 : 03.02.2013 20:14:58 »

Nostan vanhan ketjun, kun törmäsin tähän googlella.

Minulle on herännyt voimakas kyky katsoa tai oikeammin "nähdä" valokuvista. Joissakin kuvissa voin nähdä todella selkeästi jonkun hahmon tai ihmisen, jota muut eivät näe. Enkä pysty käsittämään miten kukaan muu ei näe, minusta kun tuntuu että se hahmo siinä oikein korostuu. Samoin kykenen aistimaan tunnelmia ja tunnetiloja hyvin voimakkaina, näkemään ihmisen luonteen, menneen, nykyhetken jne.
En ole löytänyt tästä asiasta minkäänlaista tietoa, vaikka olen yrittänyt sitä etsiä. Onko tällä joku nimitys? Entä onko tällä yhteyttä mediumismiin, etenkin noiden henkien näkeminen joita muut eivät näe mietityttää?

Olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi kommentoida tähän jotain. Olen ihan yksin asian kanssa.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #9 : 09.02.2013 16:59:24 »

Minuakin kiinnostaa näkisikö joku minulle minun eläämääni mun valokuvasta...haluaako joku yrittää ...voin ruveta ns.koehenkilöksi..Hym milenkiintoista smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: