Meillä enkelit olivat kuukausi sitten. Olen jossakin toisessa ketjussa kertonu siitä, mut laitetaa tänne kokonaisuudessaan mitä tapahtui.
Enkelivierailua edeltävänä yönä heräsin kahden aikaa yöllä siihen kun meidän oveen koputettiin. Melkein herätin mieheni, jotta hän menis avaa oven. Havahduin siihen, että eihän siellä ketää voi olla tähän aikaa yöstä vaikka kuulin koputuksen. Odottelin, että alkaisko puhelin soimaan tai koputetaanko uudestaa oveen... ei tapahtunu mitää. Pelästyin siinä myös, että pitikö niiden enkeleiden tulla jo ja minä en ollukaan avaamassa ovea puoli yksitoista illalla.
Ehkäpä mua vaan haluttiin muistuttaa tmv.
Seuraavana iltana avasin oven siihen aikaan ja kutsuin heidät sisään. Sinä iltana ei tapahtunu mitää. Tunnelma oli rauhallinen. Yöllä näin unessa (vissii se oli unta), että sänkymme ylä puolella seisoi enkeli. Hahmo näkyi valoviivoista, eli siis ääriviivat koostuivat oranssisesta valosta, muuten hahmo oli "näkymätön".
Seuraavana aamupäivänä sitten minun 1,5-vuotias tyttäreni näki jotain.
Leikimme tyttöni kanssa lattialla ja tyttöni halusi pusuja ja hän hoivasi vauvanukkeansa. Yht'äkkiä tyttöni alkoi haroa minun edessäni tyhjää ja katseli minun viereeni hymyillen aivan kun siinä seisoisi joku. Ihan kun hän olisi yrittäny tarttua johonkin. Siinä vaiheessa minulla meni koko kehon läpi väristys ja purskahdin itkuun. Yritin siinä selittää 1,5-vuotiaalle miksi äiti itkee, että nyt äiti itkee ilosta.
Hetken päästä tyttöni kävi keittiössä nukkensa kanssa ja ojensi meidän kissalle nuken, jotta kissa antaisi pusun nukelle
sen jälkeen hän tuli minun luokse ja ojensi minullekin nukkensa suukoteltavaksi. Kun olin pusun antanu nukelle, nii tyttöni ojensi nukkensa samaan kohtaa mistä hetkeä aiemmin oli hapuillu "ilmaa". Hän hymyili ja katsoi ylös päin. Ilmeisesti hänen nukke sai suukon ja sen jälkeen neiti taas alkoi haroa ilmaa ihan kun tarttuakseen johonkin. Sanoin enkeleille, että harmi kun minä en teitä näe, mutta nyt tiedän, että olette täällä.
Sitä seuraavana päivänä haistoin yht'äkkiä kukkaistuoksun. Se oli vähän kun lilja, mut ei ihan yhtä voimakas. Samaisena päivänä aloin nähdä aurassani värejäkin.
Uskon, että enkulit vähän avitti mua siinä asiassa.
Viimeisinä päivinä ei tapahtunu enää mitää niin konkreettista, mutta huomasin, että minun olo oli levollinen ja rauhallinen. En ollut niin synkkä ja murheissani veljeni kuoleman takia.
Mitä ihmettä varten enkeleitä pitää tilata netistä? Eikö ne osaa muuten mennä semmoisten luo, jotka haluu olla heitin kanssa tekemisissä??
Millä tavoin työskennellä heitin kanssa. Minkä asian parissa???
Entä ne enkelikurssit ja kirjat ja muut jutut? Onko ne edes samanmoisia enkuloita? Ja sitten se minun oma enkeli, se kookas ja hirmuisen kirkas. Mitähän lajia nämä kyläenkelit on ? Osaako kukaan valaista tätä asiaa miulle?
Jos ovat kunnon väkeä ja oma enkelini hyväksyy heidät voivat tulla jos ovat kunnollisella asialla
Oikeat enkelit tietävät osoitteen ja muiden on turha vaivautua.
Minulle ystäväni lähetti enkelit vierailemaan. Tämä on tavallaan kiertokirje, mutta ei sit kuitenkaa.
Jos luet mun kirjoittaman tekstin, nii ymmärrät varmaan, että tuskinpa oli negatiivisia enkeleitä jos pieni lapsi ei heitä pelänny.