Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleitä vieraaksi kotiin  (Luettu 81426 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tarocchino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 29.09.2010 09:40:49 »

Saan enkelivierailun luokseni 1.10., mutta uudet osoitteet tuntuvat olevan hakusalla. Jos olet kiinnostunut tekemään heidän kanssaan yhteistyötä, ota yhteyttä pikaisesti sähköpostiini tarocchino@luukku.com

Olen kuullut tästä pelkkää hyvää ja odotankin innolla omaa vuoroani, ja mielelläni jakaisin asiaa eteenpäin.  smitten
tallennettu
tarocchino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #1 : 29.09.2010 11:01:54 »

Voin lähettää lisäohjeita, jos haluat. En tiedä puhelinviestistäsi, onhan se voinut olla tätä samaa asiaa. Sähköpostiosoitteeni on tuossa ekassa viestissä.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2010 12:16:00 »

Tännekkin saapuvat oliko se 12.10.. smitten
Todella mielenkiinnolla odotan, ja olisi kiva kuulla kokemuksia muilta joilla jo käyneet.. Smiley Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #3 : 30.09.2010 09:21:02 »

Kiitos tarocchino,nyt minullekkin tulossa enkeli vieraita 11.10 :)Mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää.
Kaksi osoitetta on vielä hakusessa, jos jotain kiinnostaa niin heitä yv:tä.
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2010 19:29:39 »

mikä tää tämmönen on? Smiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #5 : 01.10.2010 08:57:07 »

Meillä oli enkeleitä kylässä 5 päivän ajan keväällä!!!  smitten Suosittelen! Oli AIVAN MAHTAVAN IHANAT energiat koko vierailun ajan ja koko perhe oli lapsia myöten jotenkin tyyni.  Wink Heille kun piti avata ulko-ovi heidän tullessa ihan konkreettisesti, niin heidän saapumisensa aikaan mieheni oli aukaisemassa ovea, kun pyysin, ettei aukaisisi vielä kun joku naapuri oli selvästi rapussa (meillä on hissi lähellä kotiovea). Kuului aivan selkeätä kahinaa. Mieheni katsoi ovisilmästä ja sanoi, että ei siellä ketään ole, rappukin pimeänä ja aukaisi oven. Ei siellä tosiaan ketään ollut ja taisivat silitellä poskea ohimennessään...läpiveto se ei ainakaan ollut.  Wink

Carmen

Miten enkelit tulivat vierailulle? Kutsuitko heitä jotenkin vai miten? Tunsitko heidän energiansa vai pystyitkö kommunikoimaan heidän kanssaan? Mitä he sanoivat?

Minua kiinnostaa kovasti  Smiley
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #6 : 01.10.2010 09:23:05 »

Hei kaikki joita kiinnostaa niin heittäkääs sähkistä minulle, niin kerron enemmän,sillä minulta puuttuu vielä pariosoitetta minne voisin enkelit lähettää seuraavaksi Smiley
tari73@gmail.com
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #7 : 01.10.2010 11:04:06 »

Meillä enkelit olivat kuukausi sitten. Olen jossakin toisessa ketjussa kertonu siitä, mut laitetaa tänne kokonaisuudessaan mitä tapahtui.  Smiley

Enkelivierailua edeltävänä yönä heräsin kahden aikaa yöllä siihen kun meidän oveen koputettiin. Melkein herätin mieheni, jotta hän menis avaa oven. Havahduin siihen, että eihän siellä ketää voi olla tähän aikaa yöstä vaikka kuulin koputuksen. Odottelin, että alkaisko puhelin soimaan tai koputetaanko uudestaa oveen... ei tapahtunu mitää. Pelästyin siinä myös, että pitikö niiden enkeleiden tulla jo ja minä en ollukaan avaamassa ovea puoli yksitoista illalla.  Grin

Ehkäpä mua vaan haluttiin muistuttaa tmv.  Wink

Seuraavana iltana avasin oven siihen aikaan ja kutsuin heidät sisään. Sinä iltana ei tapahtunu mitää. Tunnelma oli rauhallinen. Yöllä näin unessa (vissii se oli unta), että sänkymme ylä puolella seisoi enkeli. Hahmo näkyi valoviivoista, eli siis ääriviivat koostuivat oranssisesta valosta, muuten hahmo oli "näkymätön".

Seuraavana aamupäivänä sitten minun 1,5-vuotias tyttäreni näki jotain.  Smiley Leikimme tyttöni kanssa lattialla ja tyttöni halusi pusuja ja hän hoivasi vauvanukkeansa. Yht'äkkiä tyttöni alkoi haroa minun edessäni tyhjää ja katseli minun viereeni hymyillen aivan kun siinä seisoisi joku. Ihan kun hän olisi yrittäny tarttua johonkin. Siinä vaiheessa minulla meni koko kehon läpi väristys ja purskahdin itkuun. Yritin siinä selittää 1,5-vuotiaalle miksi äiti itkee, että nyt äiti itkee ilosta.  Smiley Hetken päästä tyttöni kävi keittiössä nukkensa kanssa ja ojensi meidän kissalle nuken, jotta kissa antaisi pusun nukelle  Grin sen jälkeen hän tuli minun luokse ja ojensi minullekin nukkensa suukoteltavaksi. Kun olin pusun antanu nukelle, nii tyttöni ojensi nukkensa samaan kohtaa mistä hetkeä aiemmin oli hapuillu "ilmaa". Hän hymyili ja katsoi ylös päin. Ilmeisesti hänen nukke sai suukon ja sen jälkeen neiti taas alkoi haroa ilmaa ihan kun tarttuakseen johonkin. Sanoin enkeleille, että harmi kun minä en teitä näe, mutta nyt tiedän, että olette täällä.  Smiley

Sitä seuraavana päivänä haistoin yht'äkkiä kukkaistuoksun. Se oli vähän kun lilja, mut ei ihan yhtä voimakas. Samaisena päivänä aloin nähdä aurassani värejäkin.  Wink Uskon, että enkulit vähän avitti mua siinä asiassa.

Viimeisinä päivinä ei tapahtunu enää mitää niin konkreettista, mutta huomasin, että minun olo oli levollinen ja rauhallinen. En ollut niin synkkä ja murheissani veljeni kuoleman takia.


Mitä ihmettä varten enkeleitä pitää tilata netistä? Eikö ne osaa muuten mennä semmoisten luo, jotka haluu olla heitin kanssa tekemisissä??
Millä tavoin työskennellä heitin kanssa. Minkä asian parissa???


Entä ne enkelikurssit ja kirjat ja muut jutut? Onko ne edes samanmoisia enkuloita? Ja sitten se minun oma enkeli, se kookas ja hirmuisen kirkas. Mitähän lajia nämä kyläenkelit on ? Osaako kukaan valaista tätä asiaa miulle?

Jos ovat kunnon väkeä ja oma enkelini hyväksyy heidät voivat tulla jos ovat kunnollisella asialla  Smiley
Oikeat enkelit tietävät osoitteen ja muiden on turha vaivautua.

Minulle ystäväni lähetti enkelit vierailemaan. Tämä on tavallaan kiertokirje, mutta ei sit kuitenkaa.  Grin

Jos luet mun kirjoittaman tekstin, nii ymmärrät varmaan, että tuskinpa oli negatiivisia enkeleitä jos pieni lapsi ei heitä pelänny.  Wink
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Witch-83
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173


Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"


Profiili
« Vastaus #8 : 01.10.2010 11:22:03 »

Hmm... tuosta työskentelystä... en tiiä tarkkaa mitä sillä tarkoitetaan, mut itse ymmärsin sen niin, että saan heiltä apua minun asioissani. Toki meillä jokaisella on omat enkelit, jotka auttavat meitä asioissa, mutta ehkäpä tälläinen tapa antaa konkreettisuutta monille ihmisille. Kaikkihan on omasta energiasta kiinni ja vierailun aikana ihmisten energia on varmaankin korkeammalla... mut en oo asiantuntija näissä asioissa. Ehkä joku tietävämpi osaa kertoa.  Smiley
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #9 : 01.10.2010 16:17:06 »

Kuulostaapa jännittävältä! Mitenkäs enkelit saa vierailulle? Olisi mukavaa, jos kävisivät meilläkin Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
epona
Vieras
« Vastaus #10 : 01.10.2010 17:50:53 »

Juu - erittäin mielenkiintoista. Smiley

 smitten

/A
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #11 : 01.10.2010 20:02:19 »

Saa tulla tännekkin  2funny smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #12 : 01.10.2010 21:54:12 »

Mulle olis tulossa enkelivieraita 12.10.  smitten Jos joku haluaa enkelivieraita luokseen kyläilemään jälkeeni niin y-viestiä voisi laittaa  angel
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #13 : 01.10.2010 22:15:14 »

Mulle olis tulossa enkelivieraita 12.10.  smitten Jos joku haluaa enkelivieraita luokseen kyläilemään jälkeeni niin y-viestiä voisi laittaa  angel

Laitoin YV:tä.. tulikohan perille  :Smiley
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #14 : 01.10.2010 22:30:52 »

Mulle olis tulossa enkelivieraita 12.10.  smitten Jos joku haluaa enkelivieraita luokseen kyläilemään jälkeeni niin y-viestiä voisi laittaa  angel

Laitoin YV:tä.. tulikohan perille  :Smiley

Tuli perille juu (:
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: