Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä ne mustat enkelit on? Tai muut pelottavat örrimörriäiset?  (Luettu 4683 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 17.12.2010 21:41:31 »

Siis aina joskus törmää näihin mustiin enkeleihin, ja pahuuden voimiin. Mitä ne oikein on? Jos kaikki kerran on alkunsa saanut Suuresta Rakkaudesta, ni miten tälläsii ilkeitä henkiä voi olla liikkeellä? Ja siis... En mä ny ymmärrä, auttakaa kurjaa  Cheesy
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1 : 17.12.2010 21:46:19 »

Palaneita rinkeleitä ei saisi kaupoissa myydäkään. Tee valitus kuluttajavirastolle jos moisia kohtaat. police
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #2 : 17.12.2010 21:57:38 »

Tässä tapauksessa siis valitusosoite olis jumala@taivas.comGrin Ja teksti vois kuulua vaikka näin:

Rakas Jumala!

Tilasin tänään kotiini enkeleitä. Ennen ne ovat olleet oikeinkin valkoisia ja kauniita, mutta tänään koin pettymyksen. Enkelit olivat mustia, ja katsoivat minua ilkeästi. Kun yritin kysyä niiltä jotain, ne vain karjuivat kurkku suorana rivouksia, ja piiloutuivat 2-vuotiaani sängyn alle. Onkohan tapahtunut joku tuotantovirhe, ennen en ole tällaista kohdannut. Voinko palauttaa mustat enkelit asiakaspalautuksena enkelitehtaallenne?

Rakkain terveisin; jenjen
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 19.12.2010 01:43:42 »

Palaneita rinkeleitä ei saisi kaupoissa myydäkään. Tee valitus kuluttajavirastolle jos moisia kohtaat. police

 Grin

Minun suojelusenkelillänikin on pimeä puolensa. Tein unessa omien pimeiden puolieni kanssa sinunkaupat ja nyt olen ehompi.

Ja ne tummat hahmot voi pyytää poistumaan valoon, vaikka Jeesuksen Kristuksen nimessä. Myös muitakin tapoja on. Pelko on aina rakkauden vastavoima, joten rohekasti vaan pyytämään poistumista, jos ne "tummat hemmot" tulevat kiusaamaan.

 angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #4 : 19.12.2010 12:42:50 »

No jaa, mä vähän luulen, että nuo ilkimykset on ihan osana Jumalan suunnitelmaa. Meidän väärinymmärretty Lucifer on tainnut saada aika raskaan tehtävän, kun pitää säikytellä ihmisiä henkihieveriin, jotta nämä pysyis oikealla tiellä. Ite joskus 15-vuotiaana kun kiinnosti kaikki spiritismit sun muut, niin sain kyllä aikamoisia näpäytyksiä pimeyden ruhtinaalta, vaikka aika lempein ottein hän mua kyllä kohteli, verrattuna joidenkin muiden kokemuksiin.

Mietin vaan, että ajatteleeko joku, että ne pimeyden voimat on ihan oma erillinen osastonsa? Että vallassa on pimeyden ja valon taistelu?

Mä joskus luulin, että asia on niin. Nyt jotenkin järkeenkäyvemmältä kuulostaa ja tuntuu tuo selitys, että pimeyden voimat on kuitenkin valon palveluksessa, ohjaamassa ihmisiä takaisin valon polulle sieltä pimeydestä. Ja Jumala on antanut sitten Luciferille ihan täydet valtuudet pelotella ihmisiä kuinka nyt parhaaksi näkee, jotta nämä tajuais, ettei pimeässä ole mitään muuta kuin pelkoa ja kärsimystä.

No, tämä ajattelumalli on kyllä hävittänyt kaikki mun pelot.  Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 19.12.2010 19:44:13 »

L on vaihtanut valon puolelle, mikäli nyt on olemassa.. > enpä usko kovasti vaikuttaneen elämääni.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 20.12.2010 14:56:43 »

Musta/valkoinen, hyvä/paha, oikein/väärin...

Nämä ovat kaikki tähän 4D universumiin liittyviä harhoja. Kun olemme tänne inkarnoituneita, meillä on valitettava taipumus ajatella tuolla tavoin mustavalkoisesti. Se ei kuitenkaan kuvaa universumimme todellista olemusta, vaan ainoastaan tapaa jolla ihmiseksi inkarnoitunut mieli toimii.

"Mustat enkelit" ovat heijastuksia oman psyykesi pimeistä puolista. Meillä kaikilla on niitä, mutta ne eivät heijastele todellisuuteen enää sitten kun ne on kohdattu ja käsitelty. Piilossa olevat / käsittelemättömät pimeät puolemme saatamme projisoida todellisuuteen. Kaikki vanhat negatiiviset tunteet, katkeruudet, vihat jne. jotka on piilotettu itseltä tai työnnetty syrjään, peilautuvat monilla tavoilla ulkopuolellemme.

Voit saada hyviä vinkkejä työskentelyyn omien pimeiden puoliesi kanssa tarkkailemalla sitä, miten ne esim. näinä "mustina enkeleinä" ilmenevät. Sitten kun ko. asiat on käsitelty ja saatu pois systeemeistä, ei enää näy "mustia enkeleitäkään."
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #7 : 20.12.2010 16:55:14 »

niin 9d tasollahan kaikki vasta on yhtä ja samaa..

> nyt haluaisin kuulla taas jotain uutta mystiikasta tai saada uutta kokemusta, taidan tietää kuinka.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: