Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarra- ja harhahenget  (Luettu 74350 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
enska
Vieras
« Vastaus #90 : 26.11.2006 22:43:04 »

Joo...yhdyn edelliseen kysyjään..
Esimerkkinä aika hitsin huono, ei se mitään epäharmoniaa ole, ellei sattu tykkäämään avant garde-punkista, fuusiojazzista tvs  2funny

Mutta joku tv-suoltaminen, kännykkäpirinät, katuporat, viritetyt mopot jne kakofonia saa oikeesti pahan olon..(Oon ilmeisesti ns. auditiivinen vastaanottaja, ajoittain superyliherkkä erilaisille äänimaailmoille, silti diggailen mm. hc-punkkia tvs..)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #91 : 26.11.2006 23:44:33 »

Hmmm.. mielenkiinnolla olen tätä keskustelua seurannut. Smiley
Uskon, että on olemassa tarra -ja harhahenkiä,
siis ihmisen muodossa. Wink

Itse kerään puoleeni tasaisin väliajoin
erilaisia tarrautuvia ja harhaisia ihmisiä,
joita ruokkii joko rakkauden nälkä, ripustautumisen tarve
tai sitten silkka kateus.  Wink Grin




tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #92 : 27.11.2006 01:12:29 »

Hmmm.. mielenkiinnolla olen tätä keskustelua seurannut. Smiley
Uskon, että on olemassa tarra -ja harhahenkiä,
siis ihmisen muodossa. Wink

Itse kerään puoleeni tasaisin väliajoin
erilaisia tarrautuvia ja harhaisia ihmisiä,
joita ruokkii joko rakkauden nälkä, ripustautumisen tarve
tai sitten silkka kateus.  Wink Grin

Jou, ja jollei nuo fyysisiä harhatarroja ole tarpeeksi niin sitten sinne piiloiseen mielimätässopukkaan kaivelemaan, mehän voimme luoda vaikka mitä imukkaita ympyräsuisia aivonahkiaisia itseemme liimautumaan - ja ihan omasta päästä/päässä. Minuun ei liimaa sitten mikään, henkikin tuoksahtaa valkosipulille. Olis kamalaa, mutta oonkin itse se nahkis varmaan.. Huh

tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #93 : 27.11.2006 10:09:09 »

- minkälaiset tilanteet mahdollistavat henkien tulemisen itseen
  esim. rock'n'roll (epäharmoniaa, läpitunkevaa, luontaiset aivokäyrät sotkevaa),
Saiskos tähän lisävalaistusta?

Jaa-a. Kumpi kuulostaa harmoonisemmalta ja luonnollisemmalta:
Linnun laulu vai äänensärkijän läpi vedetty kitaran ääni?
Se tietenkin vaikuttaa kummalle tasolle on kehonsa viritänyt..

Seuraava ei ole kirjan tietoa vaan omia penkomisia:
Yksi konsti voisi olla analysoida myös rockin sanoja soittamalla levyjä takaperin.
Alitajunta noteeraa myös käänteisen sanoman.
http://www.reversespeech.com/skeptic.htm
"Oates (1991) suggested that the effects of backward speech are at least as powerful as those of normal overt speech."
http://www.reversespeech.com/home.htm
http://www.reversespeech.com/judas.htm
http://www.reversespeech.com/music_reversals.htm

Takaperin soittaminenhan on hyvin yleinen konsti EVP:ssä eli kun nauhoitellaan vaikka sanelukoneella henkien ääniä.
http://frumpter.blogspot.com/2006/07/evp-reverse-speech.html

Lainaus käyttäjältä: Rakkauden enkeli
Ei millään pahalla, mutta aikamoiselta pelon lietsomis kirjalta vaikuttaa...

Eihän minkään sinua pitäisi pelottaa kun työskentelet niin lähellä Jeesusta?
Astraalimaailman pahimpien mörköjen kohtaaminen ei pitäisi olla mikään ongelma.
Jeesuskin touhusi hyvin lähellä "pahoja henkiä".
Ehkä pelko sittenkin vaikuttaa sinussa kun koet asian käsittelyn pelottavaksi..?
Se on vain piiloutunut ja tulee heti esille kun totuus pitäisi kohdata.. Smiley
Pelko siis hallitsee sinua loppujen lopuksi?

Lainaus käyttäjältä: Rakkauden enkeli
Vaikka toki "häiriköintiä" on joillakin ja hyvin todellistakin. Kyllä minä itse ainakin ohjaan omaa "laivaani".
Eikö sinulla sitten ole mitään addiktioita minkään asian suhteen?
Omat tunteet, syömistavat,jne ovat aina täysin hanskassa?
« Viimeksi muokattu: 27.11.2006 13:35:26 kirjoittanut Lake » tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #94 : 27.11.2006 10:43:25 »

Sivuvasemmalta pakko todeta että PULLON HENKI se joskus sanoo että JuuOooOO. Tongue
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #95 : 27.11.2006 15:17:12 »

"...äänensärkijä..."  Huh Kunnon rokki ei tarvitse kuin huuliharpun, kitaran, läskibasson ja rummut  Wink rytmi kulkee pulsiin mukaan yms. ...ai, ai, nousee bailukuume  buck2
Ja on se linnunlaulukin suloista ja jos valkata pitäs, ottasin linnut  smitten

Asterix - ystäväni sanovat, ettei minun kanssa voi mennä isoihin kaupunkeihin kun heti saan joitakin elämän laitapolun kulkikoita ympärilleni juttelemaan milloin mistäkin. Ihan ystävälliseen tyyliin, mutta silti...  Tongue On kuulemma jokin "magneetti" päällä  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #96 : 27.11.2006 16:15:10 »


Asterix - ystäväni sanovat, ettei minun kanssa voi mennä isoihin kaupunkeihin kun heti saan joitakin elämän laitapolun kulkikoita ympärilleni juttelemaan milloin mistäkin. Ihan ystävälliseen tyyliin, mutta silti...  Tongue On kuulemma jokin "magneetti" päällä  2funny

 Cheesy Grin

Minulla oli vuosia sitten lemmikkikoira, joka keräsi
kaikki puliukot taputtelemaan sitä. Cheesy Grin

Varsinainen vahti! (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)
Ei tietoakaan, että se olisi suojellut emäntäänsä
näiltä metsän miehiltä, vaan iloisesti heilutteli
heti häntäänsä, kun veivari tuli juttelemaan! Grin 2funny Cheesy
tallennettu
vedenneito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #97 : 27.11.2006 23:13:40 »

Hei kaikille! 
Viisainta antaa toisen henkilön irrottaa vieraat henget aurastaan, koska silloin saadaan tietoon kuka oli kiinnittynyt ja omat energiat ei sotkeennu,ja asiakas on turvassa tälläisessa irroituksessa.-On myös mahdollista, että joku on tullut sinua auttamaan ja jäänyt kiinni auraasi, eikä näin ollen pysty enää itse siitä irtaantumaan ja sitten nämä jotka haluavat meidän elävien kautta elää ja siksi ne olisi lähetettävä valoon koska niin elämä kiertää taas eteenpäin.Kaikki ylimääräinen häiritsee kehitystämme, vaikka joku henki antaisi sinulle tietoa muilta tasoilta kiinnittyneenä sinuun. Myös joissakin toisentyyppisissä hoidoissa voi henkiä irrota aurasta ja heidät olisi sitten osattava toimittaa valoon, etteivät jäisi harhailemaan maan päälle. Näissä jutuissa hoitajalla tai paremminkin parantajalla pitäisi olla vastuu ja tieto mitä tekee. Nyt puhuin vain omista kokemuksistani.
Olisimme terveempiä, jos olisimme puhtaita myös aurastamme. smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #98 : 28.11.2006 00:35:13 »

Olikko messissä Rakkauden enkeli sillon?  Wink

Hehe, en tainnut olla. Minuun "kolahtaa" rokin saralta lähinnä Bryan Adams, Red hot chili peppers, Cranberries, The Doors ja Alanis Morissette.  Cool Rokkikin kun on niin laaja käsite.  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #99 : 28.11.2006 01:01:22 »

- minkälaiset tilanteet mahdollistavat henkien tulemisen itseen
  esim. rock'n'roll (epäharmoniaa, läpitunkevaa, luontaiset aivokäyrät sotkevaa),
Saiskos tähän lisävalaistusta?

Jaa-a. Kumpi kuulostaa harmoonisemmalta ja luonnollisemmalta:
Linnun laulu vai äänensärkijän läpi vedetty kitaran ääni?
Se tietenkin vaikuttaa kummalle tasolle on kehonsa viritänyt..

Tottahan toki tuo linnunlaulu.  smitten Kyllähän sitä kuitenkin voi kuunnella monenlaista musiikkia, antamatta sen liiaksi vaikuttaa omiin energioihin. Kun on näet tasapainossa jne.  Wink En minä itsekään mistään "mörinämusiikista" pidä. Mutteihan se enään rokkia olekaan,  Wink vaan jotain black metallia. Niin ja rokin lisäksi kuuntelen myös pohjois-Amerikan intiaanimusiikkia, klassista ja joitain ns. "New age" musiikkeja... Jotkin poppikset ja discotkin "kolahtavat". Aika kaikkiruokainen siis...

Lainaus
Seuraava ei ole kirjan tietoa vaan omia penkomisia:
Yksi konsti voisi olla analysoida myös rockin sanoja soittamalla levyjä takaperin.

Kaikestahan saa esille kaikenlaisia "piilomerkityksiä" sanomia, kun tarpeeksi penkoo...  :Smiley


Lainaus
Eihän minkään sinua pitäisi pelottaa kun työskentelet niin lähellä Jeesusta?

Ei toki, mutta toisia saattaa säikäyttää nuo asiat. Enkä tarkoita tällä sitä, etteikö näistä asioista voisi ja saisi puhua. Olemme kuitenkin kaikki lopulta ihan turvassa, joten siinä mielessä näen osittain turhana tuollaiset kirjat. Tosin, ehken ajatellut nyt loppuun asti, joillekin tuon kaltainen tieto on tärkeää, ehkä tarpeellistakin... Anteeksi siis.  Embarrassed Pointtini oli kuitenkin se, että pelko ruokkii pelkoa. Ehkä noita asioita pitäisi käsitellä hieman eri tavalla...  :Smiley

Lainaus
Astraalimaailman pahimpien mörköjen kohtaaminen ei pitäisi olla mikään ongelma.

Se ei olekaan mikään ongelma.  angel

Lainaus
Jeesuskin touhusi hyvin lähellä "pahoja henkiä".

Hyvä, että tuo on lainausmerkeissä. Hän nimittäin näki kaikkien ytimeen, eli "pahassakin" piilevän "hyvän". Juuri siksikin, ei ole tarpeen pelätä.  Wink

Lainaus
Ehkä pelko sittenkin vaikuttaa sinussa kun koet asian käsittelyn pelottavaksi..?

Aiheen käsittely ei suinkaan ole minulle pelottavaa. Päinvastoin. Tämä on mielestäni hyvä ja tärkeä ja mielenkiintoinen aihe. On kyse vain asian lähestymis/käsittelytavasta. Sillä itse käsittelisin tätä aihetta pikemminkin näkökulmasta "olet aivan turvassa", "syytä pelkoon ei ole" vaikka maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.  Wink Enemmän siis lohduttelevaan, rohkaisevaan sävyyn, kuin varoittelevaan ja pelottelevaan sävyyn... Sinulla on toki täysi oikeus, tehdä niinkuin haluat. En minä voi, enkä halua kuitenkaan määräillä tai tuomita.  Embarrassed Ilmaisin vain oman mielipiteeni.  Wink

Lainaus
Pelko siis hallitsee sinua loppujen lopuksi?

Ei hallitse.  angel


Lainaus
Eikö sinulla sitten ole mitään addiktioita minkään asian suhteen?
Omat tunteet, syömistavat,jne ovat aina täysin hanskassa?


En toki ole täydellinen, mutta kaikki on juuri niin hanskassa kuin tällä hetkellä kuuluukin olla.  Wink Eikä minulla ole muita addiktioita, kuin namut.  Tongue Eikä sekään koskaan mene aivan "överiksi". Jotain sokerista nautin kuitenkin lähes päivittäin. Sokeria tosin on vähän kaikkialla, ruoissakin.  Grin
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 01:07:52 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #100 : 28.11.2006 09:29:17 »

Lainaus
Kaikestahan saa esille kaikenlaisia "piilomerkityksiä" sanomia, kun tarpeeksi penkoo...

Ehkäpä sillä on tarkoituksensa. Kertovat jotain ihmiskunnan tilanteesta. Smiley

Lisää väärinpäin soitettuja kappaleita..
http://jeffmilner.com/2004/09/more-backmasking-songs.htm
http://www.textfiles.com/music/backmask.txt
http://www.geocities.com/fasulobros/FasuloBrosBackmaskingPage.html

Näin ne tarrahenget vaikuttavat musiikissa. Cheesy
« Viimeksi muokattu: 28.11.2006 09:32:01 kirjoittanut Lake » tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #101 : 28.11.2006 11:44:11 »

Minä olen ihmetellyt sinua Lake sillä on kiehtovaa että jollakulla on noin loputtomasti linkkejä vähintäänkin kaikkiin hengenilmiöihin, aikamoista taustatutkimustyötä. En valitettavasti ehdi tutustua niihin kaikkiin koska se veisi aika paljon aikaa verrattuna vaikka köllöttelyyn, mutta siltikin.

Mitä mieltä muuten olet siitä, kun sanotaan vaikkapa psykologi- tai lääkäriopiskelijoiden jossakin vaiheessa löytävän - itseään tutkaillessaan - kaikkia mahdollisia vaivoja und traumoja, niin kropasta kuin päästäkin? Siinähän myös mieli tekee tepposet, ja varmaan mattiset myös.

San sie!  Kiss
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #102 : 28.11.2006 13:28:58 »

Mitä mieltä muuten olet siitä, kun sanotaan vaikkapa psykologi- tai lääkäriopiskelijoiden jossakin vaiheessa löytävän - itseään tutkaillessaan - kaikkia mahdollisia vaivoja und traumoja, niin kropasta kuin päästäkin? Siinähän myös mieli tekee tepposet, ja varmaan mattiset myös.

Kyllä tuollainen on ihan helppoa tehdä eli luoda. Kyllä silmän taakse voi itse implantin laittaa, jos tahtoo sitä siellä pitää. Varmasti myös lääkäri voi laittaa krapulapäivän jälkeen umpisuolenkin räjähdysvaaraan, jos jostain ihmeellisestä syystä päättää niin.

Minä olen ihmetellyt sinua Lake sillä on kiehtovaa että jollakulla on noin loputtomasti linkkejä vähintäänkin kaikkiin hengenilmiöihin, aikamoista taustatutkimustyötä.
Jokainen taplaa tyylillään niinkuin minä, sinä, hänkin. Lake ainakin osaa hakukoneiden käytön ja löytää haluamansa.
Hyvä, jatkakaamme omaan tyyliimme, sillä jokaista tarvitaan  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #103 : 28.11.2006 13:35:28 »

Eihän sitä tarvitse joidenkin kun lukea lääkärikirjaa, niin johan löytää jos jonkinnäköisiä oireita ja tauteja..  Wink  2funny

 smitten  smitten  smitten

tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #104 : 28.11.2006 13:44:23 »

Eihän sitä tarvitse joidenkin kun lukea lääkärikirjaa, niin johan löytää jos jonkinnäköisiä oireita ja tauteja..

Oletteko kokeilleet tehdä tuollaista päinvastoin. Kun tuossa jo mainitsin krapulan niin ajatellanpa sitä. Ajatellaanpa vaikka niin että olisi lähes vakiomittainen krapula 6h, pystyttekö ajatuksella poistamaan sen lyhyemmässä ajassa? Onko krapulakin tarrahenki  buck2
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: