Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarra- ja harhahenget  (Luettu 74639 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #75 : 14.11.2006 22:37:06 »

Niin mutta on kaikilla ihmisillä tuo Larin mainitsema "voima" kaikkea "pahaa" vastaan. Kunhan vain osaa "etsiä oikeasta paikasta", niin löytää sen. Eivätkä nämä tarrat ja harhat voi silloin ikinä päästä ns. "niskan päälle"  Wink

niin se on uskoa se.  smitten

No sitäkin, mutta enemmän vielä tietoa ja kokemusta.  Wink
tallennettu
Sessuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #76 : 16.11.2006 09:14:37 »

Minusta tämä parantajakoulun henkilö tuntui ihan fiksulta ihmiseltä joka oli avoin ajatuksille. Kaikkitietävä nyt kumminkaan ei voi kukaan olla Smiley
Hyvä että hän on vaivaitunut tekemään tämän teksti ihmisten pohdittavaksi.

Minä olen käynyt ko henkilön "terapoitavana",ja tarrahenkien poisto oli kaikin puolin positiivinen kokemus.
Mun kentässä oli kaksi "tuttavaa",joista toinen oli erittäin vihainen ex poikakaverin äiti (jätin hänen juopon poikansa aikoinaan)ja toinen ketjussa polttava sukulainen.Tämä sukulainen oli livahtanut energioihini ollessani synnyttämässä ja sen vuoksi "heikoilla"..
Samalla käynnillä sain hivenaine ja vitamiinianalyysin,ja hoitaja on tosi mukava ja sydämellinen ihminen.

Mitään "oireita"mulla ei ollu ennen tonne menoa,jos tota tupakin vetämistä ei lasketa..Menin sinne ihan mielenkiinnosta Ultran artikkelin innoittamana.Olo tuolta lähdön jälkeen on ollu positiivisempi..  Wink
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #77 : 16.11.2006 09:59:00 »

Minä olen käynyt ko henkilön "terapoitavana",ja tarrahenkien poisto oli kaikin puolin positiivinen kokemus.

Mitä se terapointi käytännössä oli? Keskustelua? Hypnoosia?
Tuntuiko hengen poistuminen jotenkin? Jotakin irtosi itsestä?
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #78 : 16.11.2006 10:04:35 »

Minä koen/näen nämä "tarra ja henkiasiat" niin, että eivät ne meihin tarraudu, vaan me niihin.  Wink
Koska tuo koko alue, jolla näillä psyykkisiä ilmiöitä luodaan kuuluu astraalimaailman, joka taas on psykologisesti meidän alitajuista maailmaamme. ns. käsittelemättömiä tunteita ja kokemuksia.

Henkinen ulottuvuus, ei ilmennä mitään tuollaista. Mutta jos kiinnostus on kova "henkisyyteen" alamme luoda psyyken tasolla "henkisyyttä" ja siitä muodostuu kaikkea astraali-tason juttua..
Emme uskalla käsitellä tunne ja psyykkisellä tasolla niitä asioita, jotka sinne kuuluu luonnollisesti (ulkoiset säädökset, asenteet yms ohjaavat siihen myös), vaan muunnamme sen mielenkiintoisemmaksi ja mystisemmäksi, uskottelemalla itselle, että kyse on henkisestä tasosta.
tallennettu
Sessuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #79 : 16.11.2006 12:32:34 »

Minä olen käynyt ko henkilön "terapoitavana",ja tarrahenkien poisto oli kaikin puolin positiivinen kokemus.

Mitä se terapointi käytännössä oli? Keskustelua? Hypnoosia?
Tuntuiko hengen poistuminen jotenkin? Jotakin irtosi itsestä?


Ei me paljon keskusteltu..Eikä mua hypnotisoitukaan..
Makoilin pöydällä selälläni ja en sen kummemmin tiedä mitä hoitaja lie varpunsa kanssa touhuillu..Kertoi kyllä koko ajan asioita tarrajaisista..Kanavoi siis..
Kun tarrajaiset häipyi,niin jaloissa tuntui painetta ja paine liikkui varpaita kohti ja poistui sitten kokonaan..



tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #80 : 16.11.2006 14:52:15 »

Ei tarrahenget ole "pahoja".. Ne on vain eksyksissä olevia ja ajelehtivia sieluja, jotka ei tiedä miten löytää "kotiin".. ne voi ohjata valoon..  Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #81 : 16.11.2006 15:36:02 »

Hienoa, että keskustelua on syntynyt, harmi etten netittömyyteni vuoksi ehdi aina ottaa kantaa ja ajatusta näihin ketjuihin.

Ajattelin kuitenkin ilmoittaa, että tahdon voimalla rakastumisen keskustelut on siirretty nyt uuteen ketjuun tänne henkimaailman puolelle. Ajattelin aiheen kiinnostavan muitakin ja sen ansaitsevan oman ketjunsa.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #82 : 24.11.2006 08:24:47 »

Tuli vihdoinkin aiheeseen liittyvä kirja postissa.
http://www.amazon.com/Remarkable-Healings-Psychiatrist-Discovers-Unsuspected/dp/1571740791
Kirja löytyy ainakin Suomalaisesta ja Aatmasta.

Siellä oli aika hyvin kuvattu:
- minkälainen henki aiheuttaa minkäkinlaisia oireita ja sairauksia henkilössä
- miten takertuneet demonit muutetaan takaisin Luojan ja enkelien avulla valon leipiin
- millä keinoilla minkäkinlaisesta ongelmasta (tarrahenki, implantti,.. ) pääsee eroon
- minkälaiset tilanteet mahdollistavat henkien tulemisen itseen
  esim. rock'n'roll (epäharmoniaa, läpitunkevaa, luontaiset aivokäyrät sotkevaa),
  kauhuelokuvat (voimakas pelästyminen romahduttaa oman energiakentän ja henki
  pääsee siitä läpi), negatiiviset tunteet (viha,...), sairastuminen romahduttaa
  energiakentän, videopelit (esim. dungeons&dragons-tyyppiset, joissa tietyt
  kuvat toistuvat ja toistuvat.. sotkevat taas energiat), onnettomuudet,
  traumat, Ouija-lauta/kanavointi/automaattikirjoitus (henkilö sallii suoraan
  hengen tulon itseen!),..
- miksi henki ei lähde valoon kuolemansa jälkeen vaan jää tänne pyörimään
  esim. uhkapelit, seksiriippuvuus, rakkausriippuvuus (exä tai kuolleen puolison
  henki tulee toiseen puolisoon), bisnekset kesken (ei malta lähteä valoon),
  huumeet, tupakka, alkoholi, muut addiktiot,... kuoleman jälkeenkin omassa
  hengessä voi olla joku kytkös maahan tai tarrahenkiä jotka vetää takaisin maan
  piiriin.
- miten täytyy olla itse riippuvuuksista vapaa jos haluaa ryhtyä irroittelijaksi.
- miten kerran sisälle päässyt henki alkaa johtaa ihmistä harhaan saadakseen
  lisää kavereita sisään ja energiakenttää heikoksi.. ("piru olkapäällä")
- tietyt ammatit mahdollistavat henkien pääsyn itseen (esim. lääkäri,
  sairaanhoitaja, kiropraktikko, parantaja,..) Ilmeisesti kun ovat sairaana
  olevien kanssa tekemisissä niin henget etsivät vain uuden kehon irtautuessaan.
- pimeät henget voivat feikkautua loistamaan valoa, mutta se on vain hetkellistä (sekuntteja, muutamia minuutteja), sitten valo hiipuu.

Kokeilin erästä rukousta muutamaan kertaan illalla. Aamulla heräsin kun näkyi valoa silmät kiinni. Tunsin jotain pelonsekaisia fiiliksiä, kuulin huminoita ja tunsin energioita. Sitten tuli pari kramppia alaselkään ja olo tuli hyvin levolliseksi. Joku kanssamatkustaja ilmeisesti voitti pelkonsa, irtautui ja lähti valoon. Jihaa! Olen kyllä aikaisemminkin jotain vastaavia rukouksia kokeillut, mutta ehkä henki kaipasi vain lisää vakuuttelua ja sai sitä kirjasta.
smitten 
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 10:02:25 kirjoittanut Lake » tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #83 : 24.11.2006 10:22:05 »

Varmasti tuo on kaikki totta jos siihen uskoo  :Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #84 : 24.11.2006 10:36:31 »

Varmasti tuo on kaikki totta jos siihen uskoo  :Smiley

Vieraiden henkien olemassaolon kiistäminen on niiden yksi keino säilyttää valtansa ihmisissä.

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #85 : 24.11.2006 10:52:28 »

Ja toisaalta keino siirtää vastuu muualle....  :Smiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #86 : 24.11.2006 10:58:17 »

Ja toisaalta keino siirtää vastuu muualle....  :Smiley

Itse sitä kuitenkin päätöksensä tekee, vaikka joku korvaan kuiskutteleekin.
Kun joku aikansa korvaan kuiskuttelee samaa lausetta niin ehkä oma päätöksenteko muuttuu.
Kyllä ympäristön painostuksen merkitys on ihan selvä fyysisessäkin maailmassa.
« Viimeksi muokattu: 24.11.2006 11:05:10 kirjoittanut Lake » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #87 : 24.11.2006 22:44:10 »

Minulla on sitten ainakin kolme "altistavaa" tekijää.

Nimittäin: 1. Rock'n roll
           2. Kanavointi
           3. Hoitoalan ammatti/työ

 2funny

Ei millään pahalla, mutta aikamoiselta pelon lietsomis kirjalta vaikuttaa... Vaikka toki "häiriköintiä" on joillakin ja hyvin todellistakin. Kyllä minä itse ainakin ohjaan omaa "laivaani". Ja olen itse "kapteenina" ja täysin vastuussa siitä. coolsmiley Näin on kaikkien muidenkin laita.  Wink
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #88 : 24.11.2006 22:44:47 »

Ihanaa Lake jos ja kun sua auttoi  smitten

Joutuihan Jeesuskin siellä vuorella heikkona paastotessaan hyökkäyksen kohteeksi.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #89 : 26.11.2006 22:37:01 »


- minkälaiset tilanteet mahdollistavat henkien tulemisen itseen
  esim. rock'n'roll (epäharmoniaa, läpitunkevaa, luontaiset aivokäyrät sotkevaa),

Saiskos tähän lisävalaistusta? Ei ymmärrä miten musiikki voi sekoitaa, ellei se ole selvästi kakofoniaa tai jotensakin riipivää  uglystupid2 Tietty makuasioista ei kiistellä, vaan yleisellä tasolla.
Itselläni korvat, sydän ja sielu lepää kun Roc`n`Roll´n tahdissa ja fiilarit säilyy viikkoja  smitten 100% cotton brothers, JETTS rules just viimeks vibat tähän tytyyn  smitten Cheesy    smitten  Cheesy
Olikko messissä Rakkauden enkeli sillon?  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: