Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku katsoa minullekin?  (Luettu 3838 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« : 02.01.2013 19:54:46 »

Hei,

Nyt on tiukka paikka ja tarvisin apuja/johdatusta työ- ja opiskelupaikkaan liittyen. Olen valinnut monta kertaa väärin ja tehnyt tyhmiä ratkaisuja. Toivoisin, että vihdoin osaisin tehdä oikeat ratkaisut. Tunnen itseni ihan luuseriksi, itsetunto on nollissa ja tuntuu, että olen sössinyt ihan kaiken.

Näkisikö kukaan mulle? Miten tästä kannattaa jatkaa? Tuleeko raha-asioihin koskaan helpotusta?

Kiitos, jos joku katselee  smitten
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 03.01.2013 11:42:10 »

Moi jondeka74

Vastaan sulle pikaisesti ennen töihin menoa... Ensinnäkin haluan lohduttaa sua tuosta opiskeluasiasta. Sain sellaisen kuvan, että olet opiskellut suht paljon, valinnut vain sellaisia paikkoja joista ei ole löytynyt työpaikkaa / ei olekaan sopinut sinulle / muuten vain ollut huono säkä ja energia. Mutta faktaa on se, että ihminen ei koskaan opiskele turhaan. Tulee vielä tilanteita, jossa oppimasi tiedot tulevat yllättävään apuun, et vain vielä osaa aavistaa että missä ja milloin.

Kysyn zen tarot-korteiltani konkreettista vinkkiä tähän opiskelu- ja työasiaasi, ja sinulle nousi Edelliset elämät. Yksi vaikeimpia kortteja tulkita, mutta se nyt yleisesti tarkoittaa, että sekä ongelma että avain löytyy menneisyydestäsi. Sille on syy, miksi teet valintoja, jotka eivät sinulle sovi, ja se on nyt tutkittava tarkoin. Johtuuko huono itsetuntosi aivan muista tekijöistä kuin tästä? Ne pitäisi sieltä setviä ennen kuin osaat tehdä oikeanlaisen päätöksen.

Toisaalta, myös avain menestykseesi löytyy menneestä. Tämä tapahtuma(t), joka saa sinut tekemään hölmöjä, on potentiaalisi tiellä, mutta kun saat sen sieltä pois, osaat myös auttaa muita samanlaisessa tilanteessa. Jonkinlainen neuvonta-ammatti olisi siis pidemmällä kaavalla mahdollinen: opinto-ohjaaja, terapeutti, personal trainer, ravintokonsultti, tai miksei vaikka tarotlukija Wink Mutta nämä tosiaan riippuvat siitä, että tunnistat sen menneisyyden tilanteen, joka sinua estää, ja teet tietoista työtä siihen, ettei se enää vaikuta sinuun.
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #2 : 04.01.2013 14:07:34 »

Moi Thuileann,

Ihanaa, kun vastasit! Kiitos todella paljon vaivannäöstäsi. Annoit toivoa umpisolmuihin. Yritän nyt paneutua "syihin ja seurauksiin" - menneisyydestä tosiaan löytyy ainakin isosti ajatellen ahdistava lapsuus ja vakava sairastuminen. Voi olla, että syyttelen niitä aina vaan virheistäni.

Tunnen itseni mitä suurimmassa määrin auttajaksi. Yritän siis löytää oikean kanavan tehdä siitä ammatin.

Siunausta ja ihanaa alkanutta vuotta sulle!

T.Jonna
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2013 17:18:08 »

Katsopa dr. Philin kirja Pidä huolta itsestäsi. Ei se mikään kirjallisuuden riemuvoitto ole, mutta siellä on konkreettisia harjoituksia, joilla voit aloittaa menneisyyden setvimistä.

Valoa!  angel
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #4 : 31.01.2013 13:55:16 »

Kiitos kiitos kiitos Thuileann!!

Tuo kirjavinkki oli loistava; olen kohta lukenut loppuun ja tunnen, että se on jo auttanut minua löytämään takaisin polulle.

Vielä mulla on suuria linjauksia valittavana, kuten opiskeluasia. Toivon siihenkin löytäväni järkevän vastauksen, etten sorru taas umpikujaan.


Kaikkea ihanaa sinulle  smitten
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #5 : 02.02.2013 17:06:30 »

Tsemppiä Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: