Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku katsoa?  (Luettu 4545 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Timpulainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« : 26.01.2012 11:12:41 »

Hei,

Pyydän mitä nöyrimmin jos joku vain voisi katsoa minulle mitä ihmettä elämässäni oikein nyt tapahtuu. Tavallaan kaikki on hyvin mutta sisällä sisimmässäni mylllertää, enkä osaa/uskalla tehdä ratkaisua puoleen enkä toiseen liittyen ihmissuhteeseeni. Kannattaako sitä jatkaa vai pitäisikö vain antaa olla ja sanoa näkemiin.

Timpulainen
tallennettu

"Ole kuin reunojen yli tulviva lähde, älä kuin allas jossa seisoo vesi"
-Paulo Coelho-
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #1 : 16.02.2012 17:47:53 »

Hei! Nostin kortit teidan suhteelle. Smiley

Mennyt: Disruption

Tama kortti varoittaa huterasta perustasta sijoitettuna/rakennettuna vikalinjalle. Parhaimmillaan tama muistuttaa sinua, etta ravistelut ovat tarpeen, kun tarvitset heratysta. Se on varoitus sinulle olla uuttera ja hereilla paatoksia tehdessa. Tama voi myos merkita ideoiden ja suunnitelmien kumoamista tai jonkin vaikeasti voitetun, tehdyn tyon tai halun taytta tuhoa/tuhoutumista.
Sinua muistutetaan, etta kaaos on aarimmainen puhdistaja. Sekasorto tuo viivytyksia ja pahaa mielta, jotka kuitenkin tuovat piilevia mahdollisuuksia mukanaan.
Nyt on aika uudelleenmiettia, -rakentaa ja -vahvistaa asioita, jotka ennen olivat epavakaita.

Nykyhetki: The Dog: lojaalisuus, vilpittomyys, pyytteeton rakkaus

Koira on elaimista lojaalein ihmisille. Kun koira nayttaytyy polullasi, han muistuttaa sinua tasta piirteesta. Oletko sinnikas/vakaa rakkaillesi? Oletko rehellinen itsellesi jaunelmillesi? Kayttaydytko vilpittomasti? On tarkeaa, etta teet niin nyt; hyva onni tulee uskollisen koiran mukana.
Toinen asia koiraan liittyen on muiden lojaalius. Jos joku on vilpillinen, siirry eteenpain, silla han ei kuulu sinun pakkaasi.
Koiran voima elaa sydamessa, joten katso sinne.

Tuleva: The Spider: luovat projektit

Hamahakki muistuttaa, etta sinulla on lahja luoda tarkoituksellista, paamaarallista tyota. Sinussa on taiteilija odottamassa paasya tyohon. Kirjoitatko paivakirjaa, piirratko, maalaatko, kokkaatko tai soitatko kenties musiikkia?
Hamahakki osoittaa, etta on aika olla tietoinen vastuustasi luomiseen elamassasi. Jos olet onneton jostakin, kysy itseltasi "Miten voin luoda paremman, tuottavamman ja rakastavamman kokemuksen itselleni ja muille?


Toivottavasti tasta oli jotain apua!  smitten Jaksamisia!
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #2 : 17.02.2012 18:01:44 »

Mulla on Wisdom of Avalon oraakkeli kortit - mukavan simppelit ja positiiviset nain vasta-alkajalle! Smiley Loysin nama paikallisesta Angel shopista taalta Irlannista. Tuolta voit kayda klikkaamassa kortin, jos haluat: http://colettebaronreid.com/
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
JukkaV
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #3 : 19.02.2012 02:44:03 »

Näin sinun kohtallasi kolme väriä - tulipunaisen, harmaan ja mustan. Harmaa ja musta olivat sivuilla ja irtonaisina. Eli kaksi ikävää asiaa, jotka työllä on siirrettävissä pois. Harmaa on säikyttävä asia, musta taas erittäin surullinen. Pystytkö yhdistämään? Tulipunainen on sitä aitoa rakkautta.
tallennettu
Timpulainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2012 17:53:27 »

Hei,

Ensinnäkin SUURI kiitos teille kaikille vaivaa vuokseni nähneille.  smitten

Tuilelaith: Koira... siinäpä se, nykyinen tilanne koko komeudessaan. Olen lojaali ja luotettava, niinkuin se tavallisesti parisuhteessa käsitetään, mutta mutta... ajatuksissani olen muualla. Niillä ajatuksilla ei ole edes kohdetta, vain joku suuri kaipaus tai tunne  jostain tuntemattomasta, suuremmasta.
Hämähäkki... tämä on jännä juttu että se tulee vastaan toisen kerran elämässäni vuoden sisällä. Ei siis hämähäkki, vaan tuo sama ajatus mitä se tässä edustaa.  Kävi meinaan niin, että viime syksynä eräs minulle ennestään tuntematon nainen tuli yht äkkiä nykimään hihastani vain sanoakseen minulle jotakuinkin näin: "sinussa on paljon luovaa, sen aika ei ole vielä, mutta odota kun pääset neljän kympin paremmalle puolelle, silloin on sinun aikasi." Olen kyllä  aina ollut kiinnostunut kaikesta visuaalisesta, ja elämääni on hyvin pitkään kuulunut valokuvaus, ja erilaiset käsityöt.

Iserena: Kiitos sinullekin. Naulankantaan. Voinko olla oma itseni suhteessa vai onko se vain lojaaliutta häntä kohtaan? Ja minulla on suuri tarve nimenomaan tulla tietoiseksi itsestäni, koska tuntuu että vasta nyt vähän vanhempana (34v) olen kulkemassa elämässäni oikeaan suuntaan. Minulla on unelmia joita haluaisin toteuttaa ja joista haluan vain unelmoida unelmoimisen ihanuuden takia. Ei mieheni niiden esteenä ole, muttei niissä myöskään mukana. Hänelle kaikki on tässä nyt, minulle se kaikki on jossain tuolla kulman takana. Uskon että jos lakkaan oppimasta ja unelmoimasta, lakkaan myös kehittymästä ihmisenä. Mistä löytäisin rohkeutta?

JukkaV: Harmaa ehkä kuvastaa juuri tätä tilannettani. Se on pelottava ja se pitäisi jotenkin käsitellä pois, jotta saisin asian kanssa rauhan. Musta on hankalampi, mitään valtavaa surua ei elämässäni tällä hetkellä ole, ainakaan sellaista en tiedosta. Tulipunainen, aito rakkaus...sieluni huutaa tätä.   

Tulipas pitkä tilitys, ja yhtä sekava kuin ajatuksenikin. Ehkä se tästä, ehkä. Ihanaa talvipäivää ja laskiaistiistaita teille kaikille!

tallennettu

"Ole kuin reunojen yli tulviva lähde, älä kuin allas jossa seisoo vesi"
-Paulo Coelho-
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: