Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkurius Ravun (aamu)yölliset mietelmät  (Luettu 2865 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« : 01.03.2007 07:56:52 »

Ensteks, mun EI pidä juoda kahvia, tuun hyperaktiiviseks, voi tsiisus.. buck2 

En saa unta vaikka en ihan illalla juonutkaan...

En oo saanut nukuttua, aluksi koitin mutta motivaatio ei riittänyt. Mieli liian virkeenä, halusin vaan ajatella. Ymmärsin ettei kantsi ottaa valvomista niin vakavasti, ei oo pakko nukkua jos ei nukuta. Smiley

Oli ihan hauskaa kun annoin itselleni luvan unelmoida ja pohdin asioita, mm. astrojuttuja ja ymmärsinkin vähän taas asioita syvemmin. Sitten ajattelin että jos kuitenkin koittaisin nukkua..

Mutta eihän siitä mitään tullut, kun on aivot käynnissä kantsii funtsii juttuja. idiot2

No, päätin sitten tarttua kirjaan jota opiskelen (pääsykoekirja) ja sain kuin sainkin tajuttua asioita! Ei mitään kovin suurta, mutta mahtavaa silti! Hallelujah! Oli älykäs olo. laugh

Ne oivallukset tulee kun on tullakseen, jos yhtään yritän pakottaa itseäni ja kontrolloida mieltäni menee koko homma tosi helposti ihan pipariksi enkä tajua mitään, jumitan vaan ihan mielettömästi ja opin hitaasti. Luin jostain että Merkurius Ravun yritykset olla tieteellinen ja "objektiivinen" on pinnallisia. Jep, ei se vaan oikeen toimi niin minulla. Minun täytyy luottaa siihen että kyllä minunkin aivoni toimivat, tajuan aikanaan ja siihen tosiaan saattaa mennä aikaa, tai ei välttämättä, kunhan opin käyttämään mieltäni oikein niin ei enää tunnu siltä että olen ihan mieleni armoilla, riippuvainen siitä milloin tulee joku idea. Muuten minussa on niin paljon kiinteää elementtiä ja kontrollifriikismiä että on oikeastaan tosi kiva kun on jotain muutakin. Smiley

Ajatuksia on jollain lailla hankala ankkuroida kun on Rapu Merkurius 12. huoneessa. Tai no oikeestaan.. Huh Luulisi että Rapu nimenomaan tekee sitä, ymmärtää ja muistaa, onneksi on hyvä muisti. Smiley Huono puoli on se että olen epävarma ajatuksistani ja mielipiteistäni, tai ainakin niiden kommunikointi on hankalaa koska asiat eivät koskaan ole niin yksinkertaisia. Perustelen ja älyllistän asioita itselleni koko ajan koska pelkään että muuten en osaa kertoa niistä kun täytyy. Silloin kun ne "oivallukset" on jo menneet eikä tunnu enää niin hienolta, tuntuu vähän hölmöltä kertoa niistä. Täytyy puhuu tunteella, silloin kun on todella sanottavaa, kun se tulee suoraan sydämestä. Vai tuleeko.. Huh Ei sitä tiiä, skeptinen kannattaa välillä olla.

Varmaan se kommunikointini on jatkossakin tunteenomaista mutta on enemmän sanottavaa kun oppii ymmärtämään itseään paremmin eikä ota itseään niin vakavasti. Kyllä jonkinasteinen etääntyminen ajatuksista olisi hyvä juttu, niin että voisi kertoa jostain milloin vaan eikä tarvitsisi odottaa sopivaa hetkeä. Undecided Vähän epäsuora välillä olen.

Tää on ajankohtaista siis kun yritän opiskella ja käyttää aivojani parhaani mukaan mutten koskaan kunnolla ole ymmärtänyt Merkuriustani, sillä on kuitenkin tärkeä rooli, ja mitä olen lukenut, kuulostaa vähän tutulta mutta en hirveästi ole asiaan tutustunut...

 merkurius rapu

Kellään mitään kommenttia? Yhtään "mielekkäitä" kokemuksia? Smiley

Hmm.. ehkä Leijonakuu sai minut ilmaisemaan itseäni, parhaillaan se on yhtymässä Aurinkooni (ja Venukseen myös).



Nyt koitan painua takaisin petiin, ehkä vois jo saada unta. Mutta yökyöpeli kun on.. Hitsi, kohta suunnilleen Aurinko nousee jo.. crazy2 *huoh*
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #1 : 01.03.2007 09:13:47 »

Lähetetty: tänään kello 06:56:52Kirjoittanut: tiikerihai
Lainaus
Kellään mitään kommenttia? Yhtään "mielekkäitä" kokemuksia?
Hmm.. ehkä Leijonakuu sai minut ilmaisemaan itseäni, parhaillaan se on yhtymässä Aurinkooni (ja Venukseen myös).
Nyt koitan painua takaisin petiin, ehkä vois jo saada unta. Mutta yökyöpeli kun on.. Hitsi, kohta suunnilleen Aurinko nousee jo..  *huoh*

Kokemuksia on ainakin yövalvomisesta - tai yöllä valvomisesta....piiiiiitkäältä ajalta, joskus piitkiä aikoja menee yövalvomis-rytmissä- sitten taas ei..ja taas valvoo...tai niin että puolen yön molemmin puolin nukkuu muutaman tunnin ja herää...viimeyönä klo. 2.30 minut herätti koirani - joka sohi olkaapäätäni - " että nyt ulos ja äkkiä" - siellähän sitä piristy - että en edes yrittänyt nukkua sen jälkeen...itsekkään en tee asiasta ongelmaa...iltaisin kyllä tuuletan huoneet - tyhjennän pään päivän melskeestä-joskus onnistuu, joskus ei?  - kuuntelen jotain meditoivaa musiikkia tai ohjattua...tai jotain äänikirjaa- tai jotain elokuvaa...ja TÄRKEÄÄ on ainakin itselleni, etten mene liian väsyneenä nukkumaan! Vasemmalla kyljellä lepääminen n5min. auttaa suolistoa rauhoittumaan...tässä näitä neuvoja joita itsekin vaihtelevalla menestylsellä noudattaa - pääsääntöisesti kyllä illalla viimeiseksi luen enkelikirjaa juttelen suojelusenkelileni - ja maadoitan sitten itseni ei siihen kauan mene ja olo rauhoittuu selkeästi - ja uni tulee tai ei

Vaan taisit enempi kysellä tuosta kommunikoinnista?
Itselläni on   aurinko kaksoset ja  merkurius kaksoset ja huone on 11-eli uudistusten huone- ja niin olen itseni löytänyt uudistusten puolestapuhujana - monella saralla- toisaalta 3,huone=kommunikaation huone on tyhjä? ?  Shocked..

....itselläni on nämä" puheenlahjat- halu olla äänessä ja keskustella-vaihtaa ajatuksia" ollut pienestä - olin jo ennen kouluikää kova esiintymään ja pälpättämään, ja tieni on vienytkin tilanteisiin, yhteisöihin ja yhdistyksiinkin( ei enää) jopa luottamushenkilöksi jossa olin toisten puolestapuhujana, ja ammatteihin joissa kommunikointi oli ensisijaista - ja myös toisten kuuleminen ja kuunteleminen...että oli opittava puhumaan rajatusti, ytimekkäästi, kiinnostavasti - ja aiheesta... Shocked  Smiley...JA SIINÄ SE OLI JA ON MINUN ELÄMÄNKOULU...ihan löytyy " sisäisen soturini" haasteista...ja kartalta  Lips Sealed

...elikkäs haasteeni on ollut ja on oppia olemaan hiljaa(kin) onnistuu jo suht.koht. Lips Sealed ...motolla "vähemmän on enemmän"...itsekin jännitin - vuosia niitä tilanteita - kunnes niihin tottu ja myös lakkasin yrittämästä olla jotain muuta kun olen - ja opettelin sitäkin - kantapään kautta, että YKSI KUNNON MOKA _ VÄHINTÄÄN päivässä pitää mielen virkeänä ja jalat maassa... 2funny  2funny ja yksi "kohta" jonka muistan selvästi vieläkin  oli se kun lopetin olemasta "kaikkitietävä - jolla on vastaus saman tien heti ja kaikkeen" tyylin...jotenkin siinä inhimillistyi niin että kommunikointi alkoi sujua - nimenomaan kommunikointi - sehän perustuu vuorovaikutukseen kuuntelemiseen puhumiseen - läsnäolemiseen...joo, että kun lopetin kaikkitietävän roolin ja "älä missään nimessä anna näkyä ettet tiedä asiasta juurikaan mitään.roolin"...niin helpotti ja tilanteet tulivat luonnollisemmiksi...tässä jotain kokemusta ja opintiellä olen vieläkin - siinä miten rajata puhetta( ja kirjoitusta 2funny )  ja todella olla vain kuunnella aina vain enemmän...  smitten  smitten
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 09:21:13 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #2 : 01.03.2007 10:30:19 »

Minulla ainakin ajatus juoksee(tai alkaa juoksemaan) parhaiten kun en ajattele mitaan. Silloin se alkaa puhtaasti tyhjennettyani jossittelut..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: