Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 373
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Parasta tässä päivässä  (Luettu 2021607 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2115 : 13.10.2013 23:43:08 »

Koko viikonloppu ollut niin mukava jopa nostattava fiilis ettei aikoihin ollut tällaista  smitten
Messut oli kivat ja uutta tietoa saatiin.
Kaksi ystävääni oli mukana eivätkä tunteneet toisiaan aiemmin mutta heti tulivat tosi hyvin toimeen, vaihtoivat puh.numeroita ja haluavat tutustua paremmin. Hyvähyvä  Smiley
Koettiin kolmisin aika erikoisia tuntemuksia yhtä aikaa josta kirjoitan myöhemmin
Messujen jälkeen mentiin terassille ja siitä karaokemestaan jossa laulettiin äänemme käheiksi

Aloitan laulutunnit uudestaan koska en muistanutkaan miten kivaa hoilottaminen on ja mun laulumaikka ehdotti jo aiemmin et kävisin kerran viikossa kehittämässä ääntäni.
Tänäänkin oon laulanut ja illalla tapaan komean miehen joka on myös ns spirituaalinen tapaus. Meillä on treffit  Wink
Sitä ennen ystävä tulee käymään luonani ja odotan sitäkin kohtaamista.

Välillä en kyllä käsitä tätä elämää et miten voi olla aivan hirveen kamala olo ja sit toisinaan näin älyttömän hyvä fiilis. Pitäis olla enemmän ihmisten kanssa tekemisissä, varsinkin kun mun ympärillä on sellasia kultakimpaleita joita aivan aidosti rakastan  smitten
No jestass sentään. Wink Cheesy Cheesy angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2116 : 14.10.2013 02:05:14 »

No joo tosiaan ja tähän vielä täydellinen ihastuminen joka on molemminpuolista  smitten smitten
Olen ihan pihalla  buck2
Se ihminen haluaa tavata minut tänään uudestaan ja ollaan juteltu puhelimessa piiiiiiitkään. Vähän ihme olo että pitkästä aikaa tapahtuu näin paljon positiivisia juttuja
Kun me tavattiin aika katosi jonnekin kauas pois ja oli vaan se hetki. Tosin tiedostin myös sen että tää on karmallinen suhde ja minulla on auttajan osa hänen elämässään.
Antaa palaa vaan nyt täysillä. Mielenkiintoista.... Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2117 : 14.10.2013 02:22:10 »

Ja aivan älytöntä jos haistelee omia vaatteitaan johon on tarttunut toisen tuoksu...Hullu  crazy2
Mut on tää jotenkin mageeta et pitkästä aikaa näin... Ihan kuin joku teini-ihastus
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2118 : 14.10.2013 09:46:22 »

Ja aivan älytöntä jos haistelee omia vaatteitaan johon on tarttunut toisen tuoksu...Hullu  crazy2
Mut on tää jotenkin mageeta et pitkästä aikaa näin... Ihan kuin joku teini-ihastus
juu, sitä se voi olla.. Wink Cheesy Cheesy
Hullua semmosta. Wink Wink :Smiley Tongue Tongue angel Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2119 : 14.10.2013 16:23:08 »

Mä ajattelen koko ajan sitä ihmistä eikä asiaa auta se että hän lähettelee ihania viestejä mulle ja oli soittanut neljä kertaa ennen kun heräsin. Haluu tavata tänäänkin... :Smiley
Lähipiirissä kuhistaan nyt tästä ja kaks ystävää on soittanut vain sanoakseen et oonko menettänyt järkeni  crazy2
Ihan liian nuori, täysin erilainen tausta, liian levoton ym
Mutta mä en voi sille mitään että meidän välillä on sellanen energia et alta pois.
Mielenkiintoisen mustasukkaisuusreaktion kohtasin tänään kun yks ystäväni alkoi kiukutella ja kiroilla kun kerroin ihastuksestani.
Oli kyllä erikoinen viikonloppu ja tällänen täpinäfiilis on magee  Cheesy
tallennettu
Elwyn
Astroholisti
*****
Viestejä: 4387



Profiili
« Vastaus #2120 : 14.10.2013 19:25:52 »

^ Afro Järjen menetys on välillä kuulkaas kannattavaa, joten anna palaa coolsmiley

Meitsi tuoksui koko eilisen illan miesten partavedelle, heh. Toi elämässäni vaikuttava mister käyttää aikasta hyviä& tarttuvia tuoksuja angel Grin

 smitten smitten smitten
tallennettu

"Curse the day, hail the night"

***

“Why live an ordinary life, when you can live an extraordinary one.”
― Anthony Robbins
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2121 : 14.10.2013 22:39:52 »

Mä ajattelen koko ajan sitä ihmistä eikä asiaa auta se että hän lähettelee ihania viestejä mulle ja oli soittanut neljä kertaa ennen kun heräsin. Haluu tavata tänäänkin... :Smiley
Lähipiirissä kuhistaan nyt tästä ja kaks ystävää on soittanut vain sanoakseen et oonko menettänyt järkeni  crazy2
Ihan liian nuori, täysin erilainen tausta, liian levoton ym
Mutta mä en voi sille mitään että meidän välillä on sellanen energia et alta pois.
Mielenkiintoisen mustasukkaisuusreaktion kohtasin tänään kun yks ystäväni alkoi kiukutella ja kiroilla kun kerroin ihastuksestani.
Oli kyllä erikoinen viikonloppu ja tällänen täpinäfiilis on magee  Cheesy

Hei nastapimu..oikeesti mageeta.. Wink Cheesy Cheesy Cheesy angel smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2122 : 14.10.2013 22:44:46 »

^ Afro Järjen menetys on välillä kuulkaas kannattavaa, joten anna palaa coolsmiley

Meitsi tuoksui koko eilisen illan miesten partavedelle, heh. Toi elämässäni vaikuttava mister käyttää aikasta hyviä& tarttuvia tuoksuja angel Grin

 smitten smitten smitten

 coolsmiley :Smiley Tongue
 Cheesy Cheesy Wink Wink angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2123 : 15.10.2013 04:04:38 »

Ei nähty tänään koska halusin olla rauhassa mut voi hyvänen aika miten se ihminen vaikuttaa pelkästään puhelimessa. Maailman ihanin ääni  smitten ja valtavan paljon tietoa ikäisekseen
Mä oon ihan pimahtanut enkä saa edes unta  Shocked Toinen menee huomenna studioon nauhottaa omaa biisiään ja pyysi mua mukaan mutta.....
Henkimaailma on aktivoitunut kaksi kertaa 48 h sisällä ja tällä meidän kohtaamisella on tarkoituksensa
Jopa mun kuollut mieheni lähestyi tsempaten tätä juttuu. Ihana   Smiley
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Mun mies sanoi aikoinaan et haluut sä olla se joka puhuu vai josta puhutaan. Ei kiitos kumpaakaan mutta oudolla tavalla mun asiat ihmisiä kiinnostaa.
Tykkään siitä että mun rakkaat tsekkaa tätä kulkua toiselta puolelta ja niin kiitollinen että autettiin siltä tasolta  smitten angel smitten angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2124 : 15.10.2013 19:37:10 »

Ei nähty tänään koska halusin olla rauhassa mut voi hyvänen aika miten se ihminen vaikuttaa pelkästään puhelimessa. Maailman ihanin ääni  smitten ja valtavan paljon tietoa ikäisekseen
Mä oon ihan pimahtanut enkä saa edes unta  Shocked Toinen menee huomenna studioon nauhottaa omaa biisiään ja pyysi mua mukaan mutta.....
Henkimaailma on aktivoitunut kaksi kertaa 48 h sisällä ja tällä meidän kohtaamisella on tarkoituksensa
Jopa mun kuollut mieheni lähestyi tsempaten tätä juttuu. Ihana   Smiley
Karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Mun mies sanoi aikoinaan et haluut sä olla se joka puhuu vai josta puhutaan. Ei kiitos kumpaakaan mutta oudolla tavalla mun asiat ihmisiä kiinnostaa.
Tykkään siitä että mun rakkaat tsekkaa tätä kulkua toiselta puolelta ja niin kiitollinen että autettiin siltä tasolta  smitten angel smitten angel

Jeps..valoa iloa ja rakkautta sulle pikkari. Wink angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2125 : 15.10.2013 20:11:57 »

Kiitos ihana, samat sulle  smitten angel
Mä tapaan kohta tän ihastukseni ja olen taas ihan täpinöis jo etukäteen  Cheesy aikuispissis  laugh
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2126 : 16.10.2013 02:35:10 »

Mä en muistanut että tällasta oloa on olemassa  Smiley smitten angel Cheesy Wink coolsmiley
Ihan sama mitä ystäväni huomattelis koska tää on jotenkin niin oikein meille kummallekin. Mun ihana katsoi suoraan silmiin ihan lähellä kasvojani ja sanoi "Sä teet mut onnelliseksi"
Samoin. Tällä on tarkoitus ja onneks ens viikolla on aika meediolle jossa saa tietoa lisää. Karmallinen suhde mutta ei pitkä mutta tällä hetkellä erittäin tärkeä
 
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #2127 : 16.10.2013 03:01:36 »

Siksi kiinnostaa kertoa meediolle koska eilen aamulla suolakivilamppu oli sammunut itsestään,mun kivet oli liikkunut ihan uusiin mestoihin, kylpyhuoneessa oli valot päällä, peilikaapin ovet auki ym
Kaikista tärkein on saada tää kanava kiinni mutta tosiaan kiinnostaa myös tää meidän ihmeviritys ja se miksi mä aistin tässäkin kuoleman.
tallennettu
Solnishko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2128 : 17.10.2013 09:53:10 »

Sain työhakemuksen vihdoin laadittua ja postiin.

Kapteenitar viimetinka.

Oho. Ne valitsi mut. Alkaa tiistaina.  coolsmiley

Pienryhmä, autismin kirjon ihmisiä ja kehitysvammaisia. Ei mikään maailman helpoin aloitus kotiäitivuosien jälkeen, mutta asenteella mennään. Enköhän minä sen hanskaan saa, vaikka siihen aikaa menisikin. Pääsen opettelemaan taas ihan uusia kommunikaatiomenetelmiä, kehoviittomia (viittomat tehdään lapsen iholle kevyesti painamalla tai piirtämällä) sekä kommunikaattorin käyttöä. On tää kieli ja kuinka niiiiin monella eri tapaa sitä voikaan toteuttaa vaan niiiiin kiehtovaa kuulkaa.  smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti
*****
Viestejä: 1114


Profiili
« Vastaus #2129 : 17.10.2013 10:18:40 »

Onneksi olkoon Solnishko, hieno homma!  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: 1 ... 140 141 [142] 143 144 ... 373
  Tulostusversio  
 
Siirry: